pilvi, eka kerta, minkäläinen

haluun tietää.

olo tulee jos perus mari sätkän polttaan, jos ei mitään vahvinta ole, siltä väliltä?

kertokaa se olotila, noin? :D

30

7946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajapää

      Mulla ei ekalla kerralla ees natsannu jostai syyst vaik hyvää luomuu luotettavalt luukult se oli.

      Yleensä limakalvot kuivuu (tekee mieli juoda ja suu oon kuiva silmät saattaa punoittaa ja tähän auttaa silmätipat)
      yleensä ensimmäisillä kerroilla nauratti ja saattoi jumittaa aika paljonki.
      Muhavaa hommaa, suosittelen!

    • fromborney

      Eipä välttämättä edes kokemisen arvoista. Paljon hienompia asioita aukeaa ihan ilmankin päihteitä. Kokemusta itsellä on muutamista kerroista, mutta ihan tyytyväinen olisin varmasti elämääni vaikka en olisi ikinä kokeillutkaan.
      Ensimmäinen kerta oli aika ahdistava, mutta onneksi ahdistus helpotti kuitenki alku hetkien jälkeen. Hilpeys ja pienoiset kuulo- näköharhat kuuluivat myös asiaan. Ei niille vaikutuksille painoarvoa niinkään anna vaikka joskus nuorempana koki ihan laillistaminenkin olevan jotenkin tärkeä asia. Päihde on vaan päihde ei sille elämäänsä kannata perustaa.

      • Tepoam

        "Päihde on vaan päihde ei sille elämäänsä kannata perustaa. "

        OIkeudenmukaisuus, ihmisarvo ja niiden puolustaminen ovat kuitenkin tärkeitä arvoja, joiden varaan voi elämänsä rakentaa, vaikka sinä et niiden puolustamisesta ollutkaan sitten kiinnostunut. Oli kiva myös kuulla, että tykkäsit kannabiksesta ja ajattelit hetken jopa sen laillistamista, samaan aikaan kun kokeilemasi ja pitämäsi, pienen hilpeyden antaman miedon päihteen takia edelleen tuhotaan perheitä ja ihmisiä.


    • dsasda

      Eipä siinä muutaku että päässä humisee. Ihan paskaa tavaraa. Kokeile ennemmin psilosybiinisieniä. :)

    • gerds_

      Riippuu niin paljon ihmisestä, itse olen saanut hyvän & rauhallisen olon sekä toisaalta ahdistavan & psykoottisen tilan. Suu kuivuu joka tapauksessa se on saletti. Suosittelen kokeilemaan , melko harmiton päihde

    • ekapilvi

      aika jumittava, ei meinannu saada suusta ulos mitään. pientä ahdistusta ja kuvittelua olotiloista.

      • Joints 4 evry1

        Itte polttelen max 2 kertaa viikossa, syy on se ettei huolet enää paina, tulee mukava, lämmin ja painava olo ja mitään darran tapaista, tai sivuvaikutusta ei ole sillä poltan vain itse kasvatettua :) Yksi plussapuolista on tietty se, että muija on aina mulkunhimoinen pilveä saatuaan (;


    • Böö gafa

      Huono olotila. Tuntuu niinkuin joku muu (henkiolento) tulisi sinun sisääsi ja elämääsi. Yht´äkkiä huomaat, ettet pystykään fokusoitumaan. Olo on omituinen. Ja ihmisen tietoisuus hämmästelee sitä, että mites tässä nyt näin kävi? Asiat ikäänkuin näkee pilven sisältä, joka rajoittaa ihmisen vapaata tahtoa ja toimintaa. Olo on vähän kuin kahleen omainen, että olet jotenkin rajoitettu johonkin sisälle. Ja sitten tahtoo vain, että se epämääräinen olotila lähtee pois.

      Eli tietoisuus pelaa, mutta jonkin rajoittaa.

      Ei kannata kokeilla. Asiasta ei ole mitään hyötyä. Kannabis ei ole kaikkien juttu. Ehkä joku energiajuoma ja B-vitamiini antaa parempia ja positiivisempia fiiliksiä.

      • 13vee

        Toi oliaika lailla sama tunne mikä mun ekalla kerralla tuli ekat pari tuntii tuntu tosi ahdistuneelta ja et ei ite pystyny kontrolloimaan ruumista kunnolla ja silmät pyöri missä lie ja horjahtelin sitte se helpotti ja tuli iha chilli fiilis.


      • Anonyymi

        mul oli iha sama homma


    • Böögafa ime penistä

      NYT VITTU REPESIN ! "Ei kannata kokeilla. Asiasta ei ole mitään hyötyä. Kannabis ei ole kaikkien juttu. Ehkä joku energiajuoma ja B-vitamiini antaa parempia ja positiivisempia fiiliksiä. " TROLOLOLO joku spurdo spärde käyny tääl ES pärinöissää pätemäs , niinku sanottu ympäristö / seura vaikuttaa pilveen. Ja jokaisella on eri vaikutuksia pilvellä. Mut ite suosittelen et poltat tutussa ja turvallisessa paikassa , hyvien kavereitten kanssa ni vältyt noilta kuumotus seteiltä

    • siion siittää

      typerä juttu. Aivan älytöntä, sama vanha setä kirjoittaa jo vaikka kuinka monetta vuotta näitä "nuorekkaita" avauksia.

      Heti alkukirjaimestakin huomaa kuinka vanha setä on kysymyksessä, saati trollatuista vastauksista.

      Herättää hilpeyttä ihmiset jotka ottavat hiukan liian tärkeästi heidän "tehtävänsä" maailmassa. :))

    • freakuy

      kuinka kauan pilven vaikutus kestää? saan nimittäin pilvee tässä lähiaikoina ja mietin että onko kokeilemisen arvoista.

    • balanbalan

      voisiko joku kertoa, että kauan sitä savua oikeen pitäisi oikeesti pitää sisällään?

    • 29

      ekoja kertoja riittää ku pidät sitä keuhkoissas tasan samanverran ku normitupakkaa.

    • jeijjeijee

      eka kerta oli Spicea, suu ku atacaman aavikko ja silmät meinas paisua päästä, alussa nauramista ja leijumista aika perus scaibaa hieno kokemus kyllä

    • hramh

      Suu kuivuu ihan älyttömän kuivaks ja silmistä tulee vähän punertavat. Naurattaa. Se, että katson vaikka telkkarista jonkun perus s-marketin mainoksen, niin voin revetä totaalisesti pelkälle makaroni pussille mitä siinä mainostetaan.

      Kun olen kunnon pilvessä, ajatuksen juoksu on helvetin paljon nopeampaa kuin selvinpäin. Sitä on vaikea selittää. Pilvessä on tosi vaikee olla skarppina.

      Jos alan pilvessä selittämään jollekkin kaverille jotain, unohdan aika nopeasti mitä olin selittämässä, ja juttu jää kesken. Pilvessä tulee yleensä myös aika puheliaaksi, jos ei ole jumissa.

      Tuntuu myös, että aika menee sata kertaa hitaammin (eli ei kannata laittaa esimerkiksi pizzaa uuniin, se palaa aika varmasti).

      Sitä oloa mikä tulee kun on kunnon pajoissa, on vaikee selittää sellaselle, kuka ei oo koskaan polttanu. Mutta ei mun mielessä pilven polttamisessa mitään pahaa ole. Mielummin poltan pajaa kun vedän pullon viinaa.

    • hijiamfmagp

      toi on nii totta, että ku selittää jotai ja keske lausee kaveri kysyy vaikka miks nii sitte ei muista PÄTKÄÄKÄÄ mitä oli ees selittäny ja hajoo vaa ittellee XDD

    • fourtventiboeh

      Joo eka kerta oli alussa ihan paskaa, jalkoihin ja käsiin sattu. Menin istumaan ja alkoi keuhkoihin joenkibsattumaan, sit meni se ohi ja jäädyin totaallisesto ja aika rupes menee 100kertaa hitaammin. Pyöräilin himaan ja oli niin saatanan kivaa ajaa polkupyörää. Menin kattomaan youtube videoita ja ajatusrupes kulkee miljonaa. Huomasin pienetkin yksityiskohdat. 5min video tuntui kestävän tunnilta. Menin makoilee sängylle ja näkö-kuulo hallusinaatiot alkoi, ei mitään pelottavaa vaan rauhallista ja mukavaa.

    • VähempikinRiittääVaiMitä

      Kuin saatanan paljon te poltatte? Mulla ei oo koskaan tullut halluja, eikä muitakaan aistiharhoja.

      • 678678

        Kyllä mä aina muihin maailmoihin menen. Ihanan rentouttavaa. Tipahtaa pois tästä maailmasta. Oon nainen ja poltan 0.1-0.3g jointin. Yhden jointin. Sen vaikutus kestää noin 5-6 tuntia.

        Eikä mulla ikinä ole kurkku kuivunut eikå silmät oireillu, eli ei ne kaikki vaikutukset tuu kaikille.


      • Anonyymi

        😂lol


    • möhömaha1985

      Ei tuntunu oikeen miltään, ehkä nauratti vähän veljen tylsätkin jutut. Avasin viinapullon ja kyllä alkoi tuntua puoleen tuntiin kunnolla. Pilvi on ihan lasten "kamaa".

      • BingBong

        Juuri siksi se pilvi tahdotaan alkoholin rinnalle vaihtoehdoksi. Se ei todellakaan ole "kovaa kamaa" ja alko taas on.


    • Anonyymi

      Eka kerralla sain pilviä_seppeleitä!

    • Anonyymi

      Omasta ekasta kerrasta on yli 25- vuotta, mutta muistelen ettei ne olot niin erikoisia olleet. Sitten kun oli pari kertaa jo käyttänyt alkoi huomaamaan selvemmin niitä vaikutuksia. Nuorena pilvi vaikutti psyykeseen paljon enenmän. Oli näitä kuumotuksia ja epäilyksiä, mutta tosi hyviäkin oloja oli. Kun on tullut ikää jo niin ei ole enään ahdistuksia yms. Itse koen, että kun on nuori ja vielä epävarma niin tulee helpommin niitä kuumotus ajatuksia. Pilvessä on vaikea ajatella selkeästi tai kontrolloida ajatuksia. Kun olen harjaantunut mielen hallinnassa niin pilvikin on paaaljon miellyttävämpi kokemus.

      Ja kysymys ei ole kohdallani vain toleranssista, sillä olen ollut ilman vuosia ja vuosia, kun taas uudelleen tutustuin aineeseen erilaisessa elämän kohdassa.

    • Anonyymi

      Voi tulla se kannabispsykoosikin. Sitähän ei koskaan tiedä kun huumiden kanssa alkaa leikkimään.

      • Anonyymi

        Kaikilla päihteillä on vaaransa. Kannabis kaksinkertaistaa psykoosi riskin. Alkoholi 8 kertaistaa saman vaaran. Siksi jos aletaan puhumaan siitä että haittojen perustella minkä pitäisi olla sallittua niin fine mun puolesta.

        Jos jokin muu aine olisi mukana 8/10 osuudella väkivalta rikoksissa ja vielä enemmän henkirikoksissa niin mitä veikkaisit aineen luokitteluksi? Jos tuollainen aine tulisi nyt markkinoille niin sen myynnistä lätkittäisi elinkautisia. Kuitenkin kaikkine haittoineen alkoholi on suomessa ainoa laillinen päihde/huume.


    • Anonyymi

      Vanha mummo kertoi telkkarissa niin osuvasti että olisin sanonut ihan samaa. Miltäkö tuntui? Niin täydelliseltä että sanat ei riitä kuvaamaan. Ensimmäistä kertaa ikinä tunsin että kaikella on jokin tarkoitus. Kaikki siis ihan kaikki tuntui paremmalta.

      Järki pysyi päässä että näin hyvältä ei saa tuntua jatkuvasti. Työt, koulut ja kaikki sellainen pitää hoitaa selvin päin. Sitten kun on sopiva hetki voi antaa itselleen luvan ja mennä paratiisiin.

      Gunnareiden biisi paradaise city kertoo just siitä. Se fiilis kun kaiki tuntuu täydelliseltä. Huu jos alkaisin kertomaan miltä seksi tuntuu vaikutuksen alaisena. Nautinto on niin monin kertainen että sen kokeneena on vaikea kertoa kuinka hyvää oikeasti,

      • Anonyymi

        Tämän ketjun todenmukaisin kokemus, muut keskenkasvuisten kakaroiden kokeiluja ja övereitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe