väsyttävät antihistamiinit/väärä lääkitys

histamiiniton80

mulla siis on tosi paha koivun siitepölyallergia,ja astma,ja masennus ja unettomuus,ja sain nyt sitten uuttamasennus/unettomuuslääkettä,ja nyt sitten en saisi syödä väsyttäviä antihistamiineja..niin voisiko joku neuvoa minulle että onko olemassa antihistamiineja jotka eivät väsytä/lamaa hengitystä,tai muita allergialääkkeitä jotka auttais allergiaan..kiitos..

2

388

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allergialääke

Mulle lääkäri antoi xyzalia, sanoi, että se ei ole niin väsyttävä, kuin jotkut toiset. Ennen mulla oli Heinix.

• nenäsumute

Nenäsumute Nasonex hillitsee hyvin ainakin nenän vuotoa, aivastelua ja nenän kutinaa.

En tosin tiedä millaisia astmalääkkeitä käytät, Nasonexia ei saa käyttää muiden kortikosteroidilääkkeiden kanssa. Kortikosteroidilääkkeitä ovat mm. beklometasoni, budesonidi ja flutikasoni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1769
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      484
      1336
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1183
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1108
    5. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      47
      1090
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1083
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      927
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      8
      747
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      705
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      701
    Aihe