Mitä tehdä ?

Tapsasta sekaisin

Olen sydänjuuriani myöten rakastunut Tapani Kansaan. En saa häntä pois mielestäni. En olisi ikinä uskonut ,että voisin johonkin laulajaan/julkisuudenhenkilöön "hurahtaa" näin. Se häiritsee minua koska tiedän, että rakkaus on yksipuolista. Ei Tapani varmastikkaan ole minusta kiinnostunut. Ei hän ole sellaisia merkkejä osoittanut ,enkä häntä suinkaan ole edes koittanut liehitellä. Ei minusta olisisellaiseen. Enkä edes kehtaisikaan.
Keikoillakin katselen vain hyvän välimatkan päästä. En kehtaa mennä edes lavan eteen, koska olin kerran ja tunsin kuinka punastuin päästä varpaisiin, kuin Tapani katsoi minuun hymyillen.
Kun Tapani laulaa jotain romanttista rakkauslaulua kuvittelen että hän laulaa sitä minulle vaikka sisimmässäni tiedän ettei hän minua ajattele sitä laulaessaan.

14

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1000

      Ihanaa Annu, ihanaa:..!

      • Annu.

        Suruksesi voin kertoa että tuon kirjoittaja en taatusti ole minä ;D Huono arvaus.
        Kuulostaa kyllä kovasti Justiinaxilta mutta ei kehtaa käyttää nikkiään. Oireet ainakin täsmäävät.


      • Annu. kirjoitti:

        Suruksesi voin kertoa että tuon kirjoittaja en taatusti ole minä ;D Huono arvaus.
        Kuulostaa kyllä kovasti Justiinaxilta mutta ei kehtaa käyttää nikkiään. Oireet ainakin täsmäävät.

        Kyllä sä Annu voit ihan rohkeasti ja rehdisti myöntää, että tuon aloitusviestin kirjoittaja olet. Se on ihan Rakkaudestahan se hevonenkin potkii. Ei sen asian myöntämistä tarvitse kainostella... Mun ei tartte muilla nimimerkeillä kirjoitella,että Tapsa on mun mieleeni, kun se tiedetään muutoinkin.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä sä Annu voit ihan rohkeasti ja rehdisti myöntää, että tuon aloitusviestin kirjoittaja olet. Se on ihan Rakkaudestahan se hevonenkin potkii. Ei sen asian myöntämistä tarvitse kainostella... Mun ei tartte muilla nimimerkeillä kirjoitella,että Tapsa on mun mieleeni, kun se tiedetään muutoinkin.

        Sinä se jaksat jauhaa paskaa. Ennemmin söisin matoja kuin kuuntelisin ja katselisin Tapsukkaa. En tiedä tässä maassa ketään yhtä kuvottavaa artistia kuin sinun Tapsukkasi. Kuolaa ihan rauhassa sinä vaan sen perään kun elämässäsi ei tunnu muuta sisältöä olevan.
        Minä fanitan artisteja jotka osaa laulaa.


      • Annu. kirjoitti:

        Sinä se jaksat jauhaa paskaa. Ennemmin söisin matoja kuin kuuntelisin ja katselisin Tapsukkaa. En tiedä tässä maassa ketään yhtä kuvottavaa artistia kuin sinun Tapsukkasi. Kuolaa ihan rauhassa sinä vaan sen perään kun elämässäsi ei tunnu muuta sisältöä olevan.
        Minä fanitan artisteja jotka osaa laulaa.

        Mä taas en tiedä ketään yhtä äklöä artistia kun se sun idolis( eli M.M ) on.
        Mulla on kyllä paljonkin sisältöä elämässä sun son siitä turha huolehtia.
        Tapsan musiikista ja keikoista mulla on oikeus olla kiinnostunut koska olen sen fani. Eikä mulle ihan kuka tahansa idoliksi kelpaakkaan vaan vain paras !


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Mä taas en tiedä ketään yhtä äklöä artistia kun se sun idolis( eli M.M ) on.
        Mulla on kyllä paljonkin sisältöä elämässä sun son siitä turha huolehtia.
        Tapsan musiikista ja keikoista mulla on oikeus olla kiinnostunut koska olen sen fani. Eikä mulle ihan kuka tahansa idoliksi kelpaakkaan vaan vain paras !

        Ai nytkö olet keksinyt haukkua Karin sijaan Mikko Mäkeläistä kun tykkään hänestä ;D Kyllä sinä olet hiton pelle.
        Pitihän sinun tietysti vastata taas samoin sanoin kuin minä... :D kuinka ollakaan.


      • Annu. kirjoitti:

        Ai nytkö olet keksinyt haukkua Karin sijaan Mikko Mäkeläistä kun tykkään hänestä ;D Kyllä sinä olet hiton pelle.
        Pitihän sinun tietysti vastata taas samoin sanoin kuin minä... :D kuinka ollakaan.

        En mä siitä Mikko Mäkeläisestä kylläkään oo koskaan niin välittänyt. Tykkäsit sä hänestä sitten tai et se ei riipu siitä.


    • görgyj

      Älä huolestu -mitä tehdä-.
      Moni muukin mies on rakastunut Tapani Kansaan.

      • minä myös!

        Tapsukassa on
        jotain sellaista joka vetoaa miehiin.


      • ********************
        minä myös! kirjoitti:

        Tapsukassa on
        jotain sellaista joka vetoaa miehiin.

        Viimekesänä pari humalaista miestä eräällä keikalla hihkaisivat Tapanille rakastavansa tätä. Tapsa ei niin tuosta rakkaudentunnustuksesta piitannut, vaan totesi että: "Rakastatte tai ette niin turhat mölyt pois. Tämä on tanssilava. "


    • v.73

      Yöök....Tapani kansa ja punaiset tiukat housut...ikuinen trauma..=(

    • Latinaliini

      Hulluja kaikki Tapsuliinin fanit. Hulluja kaikki tyyni. Kaikille teille pitäisi tarjota Amanita soppaa mikä on kuulemma Chiroptera-Tapsuliinin lempiruoka. Sherryn kera.

      • Sä saat itte niellä sen Amalita-soppas. Tiedä mitä keitoksia olet jo nauttinutkin kun noin sekaisin olet ja täynnä vihaa .


    • Minunmielipide.

      Onko omassa isäsuhteessasi jotain "vinksahtanutta" kun vanhaa äijänkäppyrää noin ihailet ?

      Kuulostaa tosi sairaalta !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe