Lapset adoptoitavaksi uuden suhteen tieltä?

Leskenlehti83

Siis auttakaa joku mua!!!!

Oon rakastunut tulisesti erääseen mieheen ja hänkin tykkää minusta. Ainoa ongelma suhteessa on se, ettei mies pidä lapsista. Hän ei halua tavata lapsiani eikä tykkää siitä, että olen lapsieni kanssa.

En halua menettää miestäni ja siksi ajattelin antaa lapseni adoptoitavaksi. Älkää nyt vaan menkö mitään mua arvosteleen, kun ette tiedä tilannetta itse!

Siis voiko tonne adoptioon antaa yli 3 v lapsia??

9

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilluk

IDIOOTTI!!! :/

• tindeee-e

IDIOOTTI MIES! :/

Toiv. tää on vitsi, ei tällasella aiheella edes saa pelleillä!, ei kukaan vanhempi voi olla noin sairas, että antaa lapsensa pois jonkun miehen takia (eihän se edes MIES taida olla jos ei toisen lapsia kestä!).

Taivas kuinka kuvottavaa!!!

• a-haa

Selvä provo!

• tindeee-es

TOIV!!!! Mut kuka edes kehtaa provoilla noinkin ikävällä aiheella, typerää sakkia.

• dsdsdsdsdsds

voi
      anna pois

• ,

No olipas provoa, joku on lukenut lehtiä..

• kuinka kauan

Joo ja jonkin ajan kuluttua rakkautes hiipuis ja entä sitten?

• otto pioka

anna pois vaan kyllä joku huolii.

• riitualiina

Oletteko kuulleet uutisista tässä vähän aikaa sitten kuinka lapsia annetaan huostaan, siis vanhempi itse , uuden suhteen tieltä kun uusi puolisko ei hyväksykään olemassa olevia lapsia. Että kaikenlaista se "rakkaus" teettää!!Sairasta! Vaikka en lapsista tykkääkään niin tuntuu se vaan karmaisevalta tuollainen asia. Joku mies tai nainen on tärkeämpi kuin oma lapsi. Mikseivät harrasta yhden yön suhteita koska mistään muusta ei ole kyse kuin seksin puutteesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3755
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      118
      2797
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      642
      2460
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2097
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      86
      2054
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      44
      1751
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1713
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1665
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1516
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1486
    Aihe