Lapset adoptoitavaksi uuden suhteen tieltä?

Leskenlehti83

Siis auttakaa joku mua!!!!

Oon rakastunut tulisesti erääseen mieheen ja hänkin tykkää minusta. Ainoa ongelma suhteessa on se, ettei mies pidä lapsista. Hän ei halua tavata lapsiani eikä tykkää siitä, että olen lapsieni kanssa.

En halua menettää miestäni ja siksi ajattelin antaa lapseni adoptoitavaksi. Älkää nyt vaan menkö mitään mua arvosteleen, kun ette tiedä tilannetta itse!

Siis voiko tonne adoptioon antaa yli 3 v lapsia??

9

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilluk

      IDIOOTTI!!! :/

      • tindeee-e

        IDIOOTTI MIES! :/

        Toiv. tää on vitsi, ei tällasella aiheella edes saa pelleillä!, ei kukaan vanhempi voi olla noin sairas, että antaa lapsensa pois jonkun miehen takia (eihän se edes MIES taida olla jos ei toisen lapsia kestä!).

        Taivas kuinka kuvottavaa!!!


    • a-haa

      Selvä provo!

    • tindeee-es

      TOIV!!!! Mut kuka edes kehtaa provoilla noinkin ikävällä aiheella, typerää sakkia.

    • dsdsdsdsdsds

      voi
      anna pois

    • ,

      No olipas provoa, joku on lukenut lehtiä..

    • kuinka kauan

      Joo ja jonkin ajan kuluttua rakkautes hiipuis ja entä sitten?

    • otto pioka

      anna pois vaan kyllä joku huolii.

    • riitualiina

      Oletteko kuulleet uutisista tässä vähän aikaa sitten kuinka lapsia annetaan huostaan, siis vanhempi itse , uuden suhteen tieltä kun uusi puolisko ei hyväksykään olemassa olevia lapsia. Että kaikenlaista se "rakkaus" teettää!!Sairasta! Vaikka en lapsista tykkääkään niin tuntuu se vaan karmaisevalta tuollainen asia. Joku mies tai nainen on tärkeämpi kuin oma lapsi. Mikseivät harrasta yhden yön suhteita koska mistään muusta ei ole kyse kuin seksin puutteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe