Lapset adoptoitavaksi uuden suhteen tieltä?

Leskenlehti83

Siis auttakaa joku mua!!!!

Oon rakastunut tulisesti erääseen mieheen ja hänkin tykkää minusta. Ainoa ongelma suhteessa on se, ettei mies pidä lapsista. Hän ei halua tavata lapsiani eikä tykkää siitä, että olen lapsieni kanssa.

En halua menettää miestäni ja siksi ajattelin antaa lapseni adoptoitavaksi. Älkää nyt vaan menkö mitään mua arvosteleen, kun ette tiedä tilannetta itse!

Siis voiko tonne adoptioon antaa yli 3 v lapsia??

9

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilluk

IDIOOTTI!!! :/

• tindeee-e

IDIOOTTI MIES! :/

Toiv. tää on vitsi, ei tällasella aiheella edes saa pelleillä!, ei kukaan vanhempi voi olla noin sairas, että antaa lapsensa pois jonkun miehen takia (eihän se edes MIES taida olla jos ei toisen lapsia kestä!).

Taivas kuinka kuvottavaa!!!

• a-haa

Selvä provo!

• tindeee-es

TOIV!!!! Mut kuka edes kehtaa provoilla noinkin ikävällä aiheella, typerää sakkia.

• dsdsdsdsdsds

voi
      anna pois

• ,

No olipas provoa, joku on lukenut lehtiä..

• kuinka kauan

Joo ja jonkin ajan kuluttua rakkautes hiipuis ja entä sitten?

• otto pioka

anna pois vaan kyllä joku huolii.

• riitualiina

Oletteko kuulleet uutisista tässä vähän aikaa sitten kuinka lapsia annetaan huostaan, siis vanhempi itse , uuden suhteen tieltä kun uusi puolisko ei hyväksykään olemassa olevia lapsia. Että kaikenlaista se "rakkaus" teettää!!Sairasta! Vaikka en lapsista tykkääkään niin tuntuu se vaan karmaisevalta tuollainen asia. Joku mies tai nainen on tärkeämpi kuin oma lapsi. Mikseivät harrasta yhden yön suhteita koska mistään muusta ei ole kyse kuin seksin puutteesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      51
      2499
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1612
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      83
      895
    4. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      97
      885
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      59
      808
    6. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      741
    7. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      163
      740
    8. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      722
    9. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      719
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      655
    Aihe