Siis auttakaa joku mua!!!!
Oon rakastunut tulisesti erääseen mieheen ja hänkin tykkää minusta. Ainoa ongelma suhteessa on se, ettei mies pidä lapsista. Hän ei halua tavata lapsiani eikä tykkää siitä, että olen lapsieni kanssa.
En halua menettää miestäni ja siksi ajattelin antaa lapseni adoptoitavaksi. Älkää nyt vaan menkö mitään mua arvosteleen, kun ette tiedä tilannetta itse!
Siis voiko tonne adoptioon antaa yli 3 v lapsia??
Lapset adoptoitavaksi uuden suhteen tieltä?
9
357
Vastaukset
- lilluk
IDIOOTTI!!! :/
- tindeee-e
IDIOOTTI MIES! :/
Toiv. tää on vitsi, ei tällasella aiheella edes saa pelleillä!, ei kukaan vanhempi voi olla noin sairas, että antaa lapsensa pois jonkun miehen takia (eihän se edes MIES taida olla jos ei toisen lapsia kestä!).
Taivas kuinka kuvottavaa!!!
- a-haa
Selvä provo!
- tindeee-es
TOIV!!!! Mut kuka edes kehtaa provoilla noinkin ikävällä aiheella, typerää sakkia.
- dsdsdsdsdsds
voi
anna pois - ,
No olipas provoa, joku on lukenut lehtiä..
- kuinka kauan
Joo ja jonkin ajan kuluttua rakkautes hiipuis ja entä sitten?
- otto pioka
anna pois vaan kyllä joku huolii.
- riitualiina
Oletteko kuulleet uutisista tässä vähän aikaa sitten kuinka lapsia annetaan huostaan, siis vanhempi itse , uuden suhteen tieltä kun uusi puolisko ei hyväksykään olemassa olevia lapsia. Että kaikenlaista se "rakkaus" teettää!!Sairasta! Vaikka en lapsista tykkääkään niin tuntuu se vaan karmaisevalta tuollainen asia. Joku mies tai nainen on tärkeämpi kuin oma lapsi. Mikseivät harrasta yhden yön suhteita koska mistään muusta ei ole kyse kuin seksin puutteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044