Olen tässä päättänyt kehittyä miehisemmäksi mieheksi. Vaikka tuo lause vähän tyhmältä kuulostaa, niin olen kuitenkin sitä mieltä että jotta minusta voisi tulla vielä jossain vaiheessa parisuhdekelpoinen mies, niin minun on oltava nykyistä miehekkäämpi mies.
En nyt kuitenkaan aio kehittyä miksikään Herra 47:n kaltaiseksi miesten mieheksi, tai miksikään rentuksi joka vetää oman miehisyytensä äärimmilleen, mutta vähän karskimpaa ja vahvempaa olemusta minä tässä tavoittelen. Mutta miten mies voi oikein tulla miehisemmäksi kuin jo on?
Olen tässä jo aloitellut salilla käymistä ja muutakin kuntoilua tarkoituksena hankkia jonkin verran lihaksia ja siten miehisempää ruuminrakennetta, mutta muuten tämä oma ulkonäkö ja varsinkin oma käytös naisia kohtaan on vielä täysin mysteeri minulle.
Mitä minun tulisi tehdä jotta minusta tulisi naisten silmissä kiinnostava miehinen mies?
Oman miehisyyden lisääminen
171
1248
Vastaukset
- Tyttönen_82
Se miehisyys (kuten naisellisuuskin) taitaa tulla ihmisestä ennen kaikkea sisältäpäin. Mutta jos ulkoisen tyylin hioo kuntoon niin ei siitä varmaan haittaakaan ole. :o) Ehkä sun pitää löytää vahvaluontoinen nainen joka vie ja sinä vikiset...;o)
- jackaroo
Kyllä minäkin uskon että osa siitä miehisyydestä/naisellisuudesta tulee jostain sisältä päin eikä sitä voi noin vain oppia, mutta kai sitä nyt jollain tapaa voi muuttaa omaa käyttäytymistään ja olemustaan jos vain tarpeeksi yrittää?
En minä ole nyt mitenkään alistuvaista sorttia, vaikka vähän heikoilla naisten suhteen olenkin, joten tuo vahvaluontoinen nainen joka vie ja minä vikisen ei varmaan ole se kaikkein järkevin vaihtoehto. Minun pitäisi kuitenkin oppia tuomaan omaa luonnettani voimakkaammin esiin ja olla naisten suhteen päättäväisempi. Nykyään minä tavallaan "alistun" omaan kohtalooni ja siihen mitä minulle sanotaan. Olen niitä miehiä joille se naisen suusta tullut "ei" tarkoittaa myös aina sitä, enkä sitten enää mitään sen jälkeen yritä. - Tyttönen_82
jackaroo kirjoitti:
Kyllä minäkin uskon että osa siitä miehisyydestä/naisellisuudesta tulee jostain sisältä päin eikä sitä voi noin vain oppia, mutta kai sitä nyt jollain tapaa voi muuttaa omaa käyttäytymistään ja olemustaan jos vain tarpeeksi yrittää?
En minä ole nyt mitenkään alistuvaista sorttia, vaikka vähän heikoilla naisten suhteen olenkin, joten tuo vahvaluontoinen nainen joka vie ja minä vikisen ei varmaan ole se kaikkein järkevin vaihtoehto. Minun pitäisi kuitenkin oppia tuomaan omaa luonnettani voimakkaammin esiin ja olla naisten suhteen päättäväisempi. Nykyään minä tavallaan "alistun" omaan kohtalooni ja siihen mitä minulle sanotaan. Olen niitä miehiä joille se naisen suusta tullut "ei" tarkoittaa myös aina sitä, enkä sitten enää mitään sen jälkeen yritä.Olet siis kuitenkin yrittänyt joitain naisia?
- jackaroo
Tyttönen_82 kirjoitti:
Olet siis kuitenkin yrittänyt joitain naisia?
Kyllä minä olen yrittänyt joskus 18-21 ikäisenä baareissa sekä yliopistolla, mutta eipä niistä koskaan mitään tullut kun en oikein osannut viedä tilannetta/keskustelua oikealla tavalla eteenpäin.
- Tyttönen_82
jackaroo kirjoitti:
Kyllä minä olen yrittänyt joskus 18-21 ikäisenä baareissa sekä yliopistolla, mutta eipä niistä koskaan mitään tullut kun en oikein osannut viedä tilannetta/keskustelua oikealla tavalla eteenpäin.
Mulle tulee kyllä aina niin surullinen olo sun puolesta, koska vaikutat niin mukavalta ja sympaattiselta ihmiseltä. :o(
Nämä ihmissuhdetaidot ovat kai vaan sellaisia joita ei opi kuin harjoittelemalla. Sillä mä ajattelinkin, että sellainen määrätietoinen nainen voisi sopia sulle. Ei tietenkään mikään jyräävä, mutta sellainen joka uskaltaisi lähteä viemään hommaa eteenpäin jos sä et uskalla. - jackaroo
Tyttönen_82 kirjoitti:
Mulle tulee kyllä aina niin surullinen olo sun puolesta, koska vaikutat niin mukavalta ja sympaattiselta ihmiseltä. :o(
Nämä ihmissuhdetaidot ovat kai vaan sellaisia joita ei opi kuin harjoittelemalla. Sillä mä ajattelinkin, että sellainen määrätietoinen nainen voisi sopia sulle. Ei tietenkään mikään jyräävä, mutta sellainen joka uskaltaisi lähteä viemään hommaa eteenpäin jos sä et uskalla.No turhapa sitä on ihmiskohtaloita netissä alkaa surkuttelemaan, en minäkään omaa tilannettani sure, vaan yritän päästä elämässä eteenpäin positiivisin mielin.
Ihan oikeassa olet kyllä siinä että joku "aloitteellinen" nainen kyllä sopisi minulle siinä mielessä että minun ei tarvitsisi ottaa niitä mieheltä odotettavia askelia suhteen syntymisen osalta. Harmi vain että tuollaisia naisia on melko harvassa, joten kyllä minun nyt vain täytyy kehittää itseäni siihen pisteeseen saakka että pystyn ottamaan nuo mieheltä odotetut askeleet ja pääsemään siihen parisuhteeseen.
Päivä kerrallaan, kyllä kai se oma tilanne vielä tästä jonain päivänä selkenee. Mutta nyt on kello jo niin paljon, että saa kyllä tälle päivää riittää. Nukkumaanhan tässä jo joutaa. - 30v.
jackaroo kirjoitti:
En minä ole nyt mitenkään alistuvaista sorttia, vaikka vähän heikoilla naisten suhteen olenkin, joten tuo vahvaluontoinen nainen joka vie ja minä vikisen ei varmaan ole se kaikkein järkevin vaihtoehto. Minun pitäisi kuitenkin oppia tuomaan omaa luonnettani voimakkaammin esiin ja olla naisten suhteen päättäväisempi. Nykyään minä tavallaan "alistun" omaan kohtalooni ja siihen mitä minulle sanotaan. Olen niitä miehiä joille se naisen suusta tullut "ei" tarkoittaa myös aina sitä, enkä sitten enää mitään sen jälkeen yritä.Naisten suusta tullut ei onkin aina ei. Kyse on siitä, miten sinä olet ja mitä teet ennen "ei":tä. Jos olet vaan hiljainen lannistunut nyssykkä etkä tee mitään osoittaaksesi,e ttä pidät naista kiinnostavana, niin eipä kannata ihmetellä, että tulee ei.
- Kung-fu panda
30v. kirjoitti:
Naisten suusta tullut ei onkin aina ei. Kyse on siitä, miten sinä olet ja mitä teet ennen "ei":tä. Jos olet vaan hiljainen lannistunut nyssykkä etkä tee mitään osoittaaksesi,e ttä pidät naista kiinnostavana, niin eipä kannata ihmetellä, että tulee ei.
No ei se aina ihan lopullinen "ei" ole, ja silläkin on väliä miten se sanotaan. Selvyyden vuoksi, naisen fyysistä koskemattomuutta pitää kunnioittaa, mutta voi yrittää myöhemmin uudestaan, ehkä eri lailla.
- jackaroo
30v. kirjoitti:
Naisten suusta tullut ei onkin aina ei. Kyse on siitä, miten sinä olet ja mitä teet ennen "ei":tä. Jos olet vaan hiljainen lannistunut nyssykkä etkä tee mitään osoittaaksesi,e ttä pidät naista kiinnostavana, niin eipä kannata ihmetellä, että tulee ei.
---Kyse on siitä, miten sinä olet ja mitä teet ennen "ei":tä. Jos olet vaan hiljainen lannistunut nyssykkä etkä tee mitään osoittaaksesi,e ttä pidät naista kiinnostavana, niin eipä kannata ihmetellä, että tulee ei. ---
No kyllähän se tietenkin myös noin on, minulla on varmasti ongelmana myös tuo oman kiinnostuksen oikeanlainen ilmaiseminen, joten siihen pitää tässä myös panostaa. Mutta ajattelin tuota oman miehisyyden parantamista sillä tavalla että sen ansiosta asiat hieman helpottuisivat tuossa iskemisvaiheessa, naiset olisivat kiinnostuneempia minusta ja se "iskeminen" vaatisi vähemmän työtä minun osaltani. - 30v.
jackaroo kirjoitti:
---Kyse on siitä, miten sinä olet ja mitä teet ennen "ei":tä. Jos olet vaan hiljainen lannistunut nyssykkä etkä tee mitään osoittaaksesi,e ttä pidät naista kiinnostavana, niin eipä kannata ihmetellä, että tulee ei. ---
No kyllähän se tietenkin myös noin on, minulla on varmasti ongelmana myös tuo oman kiinnostuksen oikeanlainen ilmaiseminen, joten siihen pitää tässä myös panostaa. Mutta ajattelin tuota oman miehisyyden parantamista sillä tavalla että sen ansiosta asiat hieman helpottuisivat tuossa iskemisvaiheessa, naiset olisivat kiinnostuneempia minusta ja se "iskeminen" vaatisi vähemmän työtä minun osaltani.Minähän voin puhua vain omasta näkökulmastani, mutta olen huomannut, että moni kauniin ja itsevarmankin oloinen nainen on kuitenkin aika epävarma. Joten naisen huomioiminen ja miehen itsevarmuus tekee iskemisestä helpomaa kuin tietynlainen parransänki. Miehen pitää tasapainotella sen välillä että hänen seurassaan on mukava ja helppo olla, mutat että on silti jännitettä eikä ns. kaverimies.
- ...
kasvata parta/sänki leikkaa hiukset lyhyeksi/kaljuksi. (Toisaalta joillakin miehillä myös pitkät hiukset näyttää miehekkäältä.)
- jackaroo
Parran kasvattamista minä olen kyllä suunnitellut jo jostain armeija-ajoista saakka ja itseasiassa yhtenä kesänä minä sitä yliopistoaikana yritinkin kasvattaa. Mutta koska minulla ei kasva mitenkään tumma tai paksu parta niin siitä tuli niin hirveän näköinen että se piti jo parin viikon jälkeen kiireesti ajaa pois. Mutta kyllähän tuota voisi taas tänä kesänä kokeilla, jospa siitä tulisi nyt vähän parempi. Ehkä minun pitäisi koettaa värjätä se, jotta se näyttäisi tummemmalta?
- ES
jackaroo kirjoitti:
Parran kasvattamista minä olen kyllä suunnitellut jo jostain armeija-ajoista saakka ja itseasiassa yhtenä kesänä minä sitä yliopistoaikana yritinkin kasvattaa. Mutta koska minulla ei kasva mitenkään tumma tai paksu parta niin siitä tuli niin hirveän näköinen että se piti jo parin viikon jälkeen kiireesti ajaa pois. Mutta kyllähän tuota voisi taas tänä kesänä kokeilla, jospa siitä tulisi nyt vähän parempi. Ehkä minun pitäisi koettaa värjätä se, jotta se näyttäisi tummemmalta?
Minulla on sellainen käsitys, että enemmistö naisista ei pidä parrasta.
- Pujopartainen gigolo
ES kirjoitti:
Minulla on sellainen käsitys, että enemmistö naisista ei pidä parrasta.
Mitä vielä! Sellanen pieni leukaparta oli ainakin vielä 2000-luvun alussa kovaa valuutta naikkosten keskuudessa. Ehkä ajat ovat muuttuneet.
- ES
Pujopartainen gigolo kirjoitti:
Mitä vielä! Sellanen pieni leukaparta oli ainakin vielä 2000-luvun alussa kovaa valuutta naikkosten keskuudessa. Ehkä ajat ovat muuttuneet.
Pujoparta! Yöööks.
- 206
jackaroo kirjoitti:
SÄNKI eikä parta! Sänki on hot.
- Reipas Poikamies
"kasvata parta/sänki leikkaa hiukset lyhyeksi/kaljuksi. (Toisaalta joillakin miehillä myös pitkät hiukset näyttää miehekkäältä.) "
Gillette-kaljut, pliis! Jos miehellä on edes kohtuulliset hiukset niin anna olla ne päässä, väriä ja uutta tyyliä vaan siihen! Sänki tukka on tosi helppo kesällä ja kun harrastaa niin ei ole hiushuolia pitää kampausta kuosissa. Toki mä olen sitä mieltä että pyöreä päisellä miehellä vähän koominen, kun taas pelkkä kalju on sellaissella miehellä siiten parempi kuin kapeampi päisellä. Tsekatkaa R.E.M:n laulaja ja vaikka Vin Diesel.
Sellainen vaalea-sänki on kyllä aika hyvä, mustan värinen Luigi-sänki näyttää jo minusta muulla miehellä aika yökiltä. - Niku Jonela
Jone Nikula on TOSI MIES!!!!!
- 30v.
jackaroo kirjoitti:
Älä värjää, hiuksiaan saati muuta värjäävä mies ei ole miehekäs. Ole tyytyväinen siihen, miltä näytät.
- Gordon Gekko
30v. kirjoitti:
Älä värjää, hiuksiaan saati muuta värjäävä mies ei ole miehekäs. Ole tyytyväinen siihen, miltä näytät.
Toisaalta, mies joka uskaltaa värjätä hiuksensa toisten miesten vastustuksesta ja homottelusta huolimatta on miehekäs!
- Miehisyys kuntoon
-Vähennä masturbointia. Miehisellä miehellä pitää olla koko ajan vibaa puntissa.
-Ruokavalio kuntoon myös.
-Ulospäinsuuntautuneita harrastuksia
-Kirjastosta lainaa ja lue teos "Pelimies" by Neil Strauss- hä
Ulospäinsuuntautuneita harrastuksia?
- Miehisyys kuntoon
hä kirjoitti:
Ulospäinsuuntautuneita harrastuksia?
No esim. tietokoneen näpräilyn sijaan jotain sellaista missä on tekemisissä oikein ihmisten (ei pelkästään virtuaali-ihmisten) kanssa. You know. Sellaista missä tehdään jotain mikä ei tapahdu pelkästään oman pään sisällä yksinäisissä oloissa.
- jackaroo
Olen kyllä yrittänyt aktivoida tätä omaa elämääni, mutta noiden ulospäin suuntautuneiden harrastusten hankkiminen ei ole ihan niin helppoa kun ei ole täälläpäin yhtään ystävää. Mitä ulospäin suuntautuneita harrastuksia sitä oikein yksin voi harrastaa?
Noiden "pelimies oppaiden" lukemista olen myös harkinnut, kun muutenkin tulee melko paljon nykyään luettua, mutta en oikein tiedä saako noista kirjoista sitten mitään irti, kun ne ohjeet ovat varmastikin sitä tyyliä että "käy suihkussa, mene baariin ja iske nainen". Mutta pitääpä katsoa löytyykö tuota kirjaa tuosta lähikirjastosta kun seuraavan kerran menee käymään. Eipä tuon lukemista varmaan mitään haittaakaan ole. - 7+12=712
jackaroo kirjoitti:
Olen kyllä yrittänyt aktivoida tätä omaa elämääni, mutta noiden ulospäin suuntautuneiden harrastusten hankkiminen ei ole ihan niin helppoa kun ei ole täälläpäin yhtään ystävää. Mitä ulospäin suuntautuneita harrastuksia sitä oikein yksin voi harrastaa?
Noiden "pelimies oppaiden" lukemista olen myös harkinnut, kun muutenkin tulee melko paljon nykyään luettua, mutta en oikein tiedä saako noista kirjoista sitten mitään irti, kun ne ohjeet ovat varmastikin sitä tyyliä että "käy suihkussa, mene baariin ja iske nainen". Mutta pitääpä katsoa löytyykö tuota kirjaa tuosta lähikirjastosta kun seuraavan kerran menee käymään. Eipä tuon lukemista varmaan mitään haittaakaan ole.Se on niin vaikea löytää harrastuksia pääkaupunkiseudulta. Täällä kun ei ole mitään urheiluseuroja, kulttuuriseuroja, kaupunginosajuttuja, faniseuroja, tapahtumia, harrastuspiirejä....
Vieläköhän ilmestyy Helsingin Uutiset niminen ilmaisjakelulehti? Tai kaupunginosalehtiä? Niissä kyllä yleensä on tapahtumapalstat ja maksullisia mainoksia- - Miehisyys kuntoon
jackaroo kirjoitti:
Noiden "pelimies oppaiden" lukemista olen myös harkinnut, kun muutenkin tulee melko paljon nykyään luettua, mutta en oikein tiedä saako noista kirjoista sitten mitään irti, kun ne ohjeet ovat varmastikin sitä tyyliä että "käy suihkussa, mene baariin ja iske nainen". Mutta pitääpä katsoa löytyykö tuota kirjaa tuosta lähikirjastosta kun seuraavan kerran menee käymään. Eipä tuon lukemista varmaan mitään haittaakaan ole.Tässä mielessä mikä tahansa ihmisten ilmoilla tapahtuva harrastus on parempi kuin joku yksin kotona harrastettava. Ei siihen kavereita edes välttämättä tarvita. Hyvällä tuurilla tutustuu ihmisiin siellä harrastuksissa. Jos ei muuta niin oppii ainakin olemaan enemmän ihmisten kanssa, siis jos on lähtökohtaisesti epäsosiaalinen tyyppi.
- jackaroo
7+12=712 kirjoitti:
Se on niin vaikea löytää harrastuksia pääkaupunkiseudulta. Täällä kun ei ole mitään urheiluseuroja, kulttuuriseuroja, kaupunginosajuttuja, faniseuroja, tapahtumia, harrastuspiirejä....
Vieläköhän ilmestyy Helsingin Uutiset niminen ilmaisjakelulehti? Tai kaupunginosalehtiä? Niissä kyllä yleensä on tapahtumapalstat ja maksullisia mainoksia-En tiedä, minulle ei tule mainoksia eikä ilmaisjakelua.
Mutta johonkin urheiluseuraan liittyminen on kyllä vähän hankalaa, kun en mitään urheilulajia oikein osaa kun en nuorempanakaan mitään ole sen kummemmin pelannut. En fanita mitään urheiluseuraa, kun en seuraa urheilua lainkaan. - Tyttönen_82
jackaroo kirjoitti:
En tiedä, minulle ei tule mainoksia eikä ilmaisjakelua.
Mutta johonkin urheiluseuraan liittyminen on kyllä vähän hankalaa, kun en mitään urheilulajia oikein osaa kun en nuorempanakaan mitään ole sen kummemmin pelannut. En fanita mitään urheiluseuraa, kun en seuraa urheilua lainkaan.Kohta alkaa jääkiekon mm-kisat. Eikö löytyisi ketään miestä/naista niitä seuraamaan? Tai sitten menet baariin kisoja katsomaan, mutta tule mieluummin keskustan baariin. :o)
- jackaroo
Tyttönen_82 kirjoitti:
Kohta alkaa jääkiekon mm-kisat. Eikö löytyisi ketään miestä/naista niitä seuraamaan? Tai sitten menet baariin kisoja katsomaan, mutta tule mieluummin keskustan baariin. :o)
Ei se urheilun seuraaminen ole kyllä minun juttuni, kerran olen koettanut jotain jääkiekkopeliä televisiosta katsoa ja mielenkiintoa riitti ehkä pariksi minuutiksi sen jälkeen vaihdoin kanavaa. Olympialaisistakin katson yleensä vain ne avajaiset.
Ehkä sitä pitää mennä katsomaan niitä Englannin kuninkaallisia häitä baariin, nekin kiinnostavat enemmän kuin jokin urheilu. Kai ne niitäkin baarissa näyttävät kuten tekivät noiden Ruotsinkin häiden kanssa? - 6t24w6twtwtwa
jackaroo kirjoitti:
Ei se urheilun seuraaminen ole kyllä minun juttuni, kerran olen koettanut jotain jääkiekkopeliä televisiosta katsoa ja mielenkiintoa riitti ehkä pariksi minuutiksi sen jälkeen vaihdoin kanavaa. Olympialaisistakin katson yleensä vain ne avajaiset.
Ehkä sitä pitää mennä katsomaan niitä Englannin kuninkaallisia häitä baariin, nekin kiinnostavat enemmän kuin jokin urheilu. Kai ne niitäkin baarissa näyttävät kuten tekivät noiden Ruotsinkin häiden kanssa?Oman mielenkiinnon mukaan tietysti. Jos taide/kulttuuri kiinnostaa niin sitten menet niihin tapahtumiin jne.
- jackaroo
Miehisyys kuntoon kirjoitti:
Tässä mielessä mikä tahansa ihmisten ilmoilla tapahtuva harrastus on parempi kuin joku yksin kotona harrastettava. Ei siihen kavereita edes välttämättä tarvita. Hyvällä tuurilla tutustuu ihmisiin siellä harrastuksissa. Jos ei muuta niin oppii ainakin olemaan enemmän ihmisten kanssa, siis jos on lähtökohtaisesti epäsosiaalinen tyyppi.
En minä nyt mitenkään erityisen epäsosiaalinen ole, mutta olen vain vähän hidas tutustumaan uusiin ihmisiin. Venäjää olen tässä suunnitellut alkavani opiskelemaan, mutta nuo kurssit näyttivät alkavan vasta syksyllä, mutta en oikein tiedä onko tuo kielikurssilla käyminen nyt mitenkään yhtään sen miehisempää toimintaa kuin leffassakaan käyminen, mutta toki siitä jotain lisää sisältöä saa omaan sosiaaliseen elämään.
Mutta mitä ne miehisemmät harrastukset sitten oikein ovat? Mitään laskuvarjohyppäämistä tai vuorikiipeilyä minulla ei kyllä ole varaa aloittaa. Mutta jotain sellaista harrastusta kyllä pitäisi löytyy josta kehtaisi naisille sitten puhua siten että oma miehisyyteni tulisi sen kautta sitten paremmin ilmi. - jackaroo
6t24w6twtwtwa kirjoitti:
Oman mielenkiinnon mukaan tietysti. Jos taide/kulttuuri kiinnostaa niin sitten menet niihin tapahtumiin jne.
Kävin tuossa viime kuussa yhdessä taidenäyttelyssä yksin, mutta ei tuo kyllä mitään herkkua ollut yksin noita taideteoksia katsella kun en niistä mitään ymmärtänyt, eikä tuolla nyt mitenkään paljoa porukkaa ollut.
- Miehisyys kuntoon
jackaroo kirjoitti:
En minä nyt mitenkään erityisen epäsosiaalinen ole, mutta olen vain vähän hidas tutustumaan uusiin ihmisiin. Venäjää olen tässä suunnitellut alkavani opiskelemaan, mutta nuo kurssit näyttivät alkavan vasta syksyllä, mutta en oikein tiedä onko tuo kielikurssilla käyminen nyt mitenkään yhtään sen miehisempää toimintaa kuin leffassakaan käyminen, mutta toki siitä jotain lisää sisältöä saa omaan sosiaaliseen elämään.
Mutta mitä ne miehisemmät harrastukset sitten oikein ovat? Mitään laskuvarjohyppäämistä tai vuorikiipeilyä minulla ei kyllä ole varaa aloittaa. Mutta jotain sellaista harrastusta kyllä pitäisi löytyy josta kehtaisi naisille sitten puhua siten että oma miehisyyteni tulisi sen kautta sitten paremmin ilmi.Jaa-a. Enpä tiedä, kun en itse mitään macholajeja harrasta. Paremman puutteessa kait riittää että on joku sellainen harrastus mistä saa sellaisia kokemuksia joista on helppo kertoa.
- Se on mielentila,
jackaroo kirjoitti:
Mutta mitä ne miehisemmät harrastukset sitten oikein ovat? Mitään laskuvarjohyppäämistä tai vuorikiipeilyä minulla ei kyllä ole varaa aloittaa. Mutta jotain sellaista harrastusta kyllä pitäisi löytyy josta kehtaisi naisille sitten puhua siten että oma miehisyyteni tulisi sen kautta sitten paremmin ilmi.mutta ei se ulkoinen olemuskaan haittaa.
Parhaat ovat ymmärtäneet; kun uskoo siihen itse, muutkin uskovat.
That´s all. - 4yaw2a2w46taw2r
Se on mielentila, kirjoitti:
mutta ei se ulkoinen olemuskaan haittaa.
That´s all.Helpommin sanottu kuin tehty.
- jackaroo
Jaa-a. Enpä tiedä, kun en itse mitään macholajeja harrasta. Paremman puutteessa kait riittää että on joku sellainen harrastus mistä saa sellaisia kokemuksia joista on helppo kertoa.
Minusta tuntuu usein siltä etten ole kovinkaan kiinnostava ihminen sillä oikeastaan harrasta mitään sellaista mistä voisi toista ihmistä kiinnostavasti puhua. Joten sitä helposti ajattelee että jos minä hankkisin jonkin miehisen tai ainakin muuten kiinnostavan harrastuksen niin siitä voisi sitten olla helppo puhua naisille ja tehdä siihen liittyvien juttujen avulla itsestään kiinnostavampi.
Jokin helppo ja halpa macholaji pitäisi kyllä keksiä, jokin sellainen jonka 26 vuotias mies voisi vielä helposti aloittaa, ilman että joutuu millekään 7 vuotiaille lapsille tarkoitetulle aloituskurssille. Tuntuu vain nykyään että kaikki harrastukset olisi pitänyt aloittaa jo lapsena eikä aikuisille järjestetä mitään peruskursseja. Tosin en ole vielä kovinkaan tarkasti tutustunut Helsingin tilanteeseen, mutta näin oli ainakin edellisellä paikkakunnalla missä asuin. - Tyttönen_82
Jaa-a. Enpä tiedä, kun en itse mitään macholajeja harrasta. Paremman puutteessa kait riittää että on joku sellainen harrastus mistä saa sellaisia kokemuksia joista on helppo kertoa.
Etkö voisi vaan ostaa niitä vaatteita ja laittaa tuonne treffit-osioon profiilia itsestäsi? Eihän meistä kukaan koskaan ole täysin "valmis" vaan aina olemme keskeneräisiä. Pääasia että suunta on oikea ja elämässä yritystä. Mitä vikaa lenkkeilyssä, kuntosalissa ja elokuvien katsomisessa on harrastuksena? Nehän ovat tyypillisiä miesten harrastuksia. Joku saattaa vielä pelata jotain, salibandya esimerkiksi. Harvalla nyt oikeasti kovin ihmeellisiä harrastuksia on. Eikä sun opiskelualakaan mikään neitimäinen ole.
- Å
jackaroo kirjoitti:
Kävin tuossa viime kuussa yhdessä taidenäyttelyssä yksin, mutta ei tuo kyllä mitään herkkua ollut yksin noita taideteoksia katsella kun en niistä mitään ymmärtänyt, eikä tuolla nyt mitenkään paljoa porukkaa ollut.
Mitään urheilua ei voi harrastaa (alkeiskurssitkin on vaan niille, jotka jo lajin osaa), baareihin ei voi mennä ilman seuraa, kaupungin tapahtumia ei voi selvittää netistä koska netti on vaan Suoli24:ää varten, naisille ei voi puhua kun ei osaa "naisten kieltä" jne. jne.
Mun vinkki miehistymiseen jackaroo: Lakkaa kitisemästä ja suhtautumasta asioihin niin negatiivisesti.
Rohkeus ja elämänmyönteisyys on miehistä sekä se, ettei heti ensimmäinen vastoinkäyminen tai epävarmuuden poikanen lannista.
Kun mies huomaa mielenkiinoista tekemistä, hän kokeilee sitä vaikka ei osaisikaan ja vaikka olisi yksin. Jos miehinen mies epäonnistuu, hänessä on sen verran munaa (eli itsevarmuutta), että hän osaa asennoitua epäonnistumiseensa kevyesti ja humoristisesti. "No katinkontit, eihän tästä nyt mitään oikein tullut mutta hauskaahan tänne tultiin (yrittämään) pitämään. Ei kyllä ollut mun juttu mutta ainakin kokeilin. Ehkä ensikerralla löytyy jotain, joka natsaa." - 8+1
Tyttönen_82 kirjoitti:
Etkö voisi vaan ostaa niitä vaatteita ja laittaa tuonne treffit-osioon profiilia itsestäsi? Eihän meistä kukaan koskaan ole täysin "valmis" vaan aina olemme keskeneräisiä. Pääasia että suunta on oikea ja elämässä yritystä. Mitä vikaa lenkkeilyssä, kuntosalissa ja elokuvien katsomisessa on harrastuksena? Nehän ovat tyypillisiä miesten harrastuksia. Joku saattaa vielä pelata jotain, salibandya esimerkiksi. Harvalla nyt oikeasti kovin ihmeellisiä harrastuksia on. Eikä sun opiskelualakaan mikään neitimäinen ole.
Aika turhaa etsiä seuraa netistä miehenä.
- jackaroo
Tyttönen_82 kirjoitti:
Kyllä minä varmaan jonkinlaiseen "harjoittelu" treffiprofiilin aion ensi kuussa tuonne suomi24 treffeille laittaa ja varmaan pistän siitä linkin tähän omaan profiiliinikin ja ehkä jopa tälle palstallekin. Teen sitten myöhemmin syksyllä jonkin oikean deitti-ilmoituksen, jolla ei ole mitään yhteyksiä tähän nykyiseen nimimerkkiini.
En minäkään usko että kaikilla ihmisillä nyt mitään erikoisia harrastuksia on, mutta kilpailu on kovaa deittailumaailmassa ja kun ottaa huomioon ettei minulla nyt mitään oikeaa parisuhde tai muutakaan kokemusta ole, niin jotain "extraa" minulla pitää varmasti olla tarjottavana että saan itseni "myytyä". - Tyttönen_82
jackaroo kirjoitti:
Kyllä minä varmaan jonkinlaiseen "harjoittelu" treffiprofiilin aion ensi kuussa tuonne suomi24 treffeille laittaa ja varmaan pistän siitä linkin tähän omaan profiiliinikin ja ehkä jopa tälle palstallekin. Teen sitten myöhemmin syksyllä jonkin oikean deitti-ilmoituksen, jolla ei ole mitään yhteyksiä tähän nykyiseen nimimerkkiini.
En minäkään usko että kaikilla ihmisillä nyt mitään erikoisia harrastuksia on, mutta kilpailu on kovaa deittailumaailmassa ja kun ottaa huomioon ettei minulla nyt mitään oikeaa parisuhde tai muutakaan kokemusta ole, niin jotain "extraa" minulla pitää varmasti olla tarjottavana että saan itseni "myytyä".Entäs jos myisit itsesi jollekin palstan naisista? :o)
Mun on kohta pakko lähteä nukkumaan. Aamulla aikainen herätys kun pitää suunnata vanhempien luokse pääsiäistä viettämään ja kaltoinkohdeltua lambia syömään. - aikuisille on
jackaroo kirjoitti:
Minusta tuntuu usein siltä etten ole kovinkaan kiinnostava ihminen sillä oikeastaan harrasta mitään sellaista mistä voisi toista ihmistä kiinnostavasti puhua. Joten sitä helposti ajattelee että jos minä hankkisin jonkin miehisen tai ainakin muuten kiinnostavan harrastuksen niin siitä voisi sitten olla helppo puhua naisille ja tehdä siihen liittyvien juttujen avulla itsestään kiinnostavampi.
Jokin helppo ja halpa macholaji pitäisi kyllä keksiä, jokin sellainen jonka 26 vuotias mies voisi vielä helposti aloittaa, ilman että joutuu millekään 7 vuotiaille lapsille tarkoitetulle aloituskurssille. Tuntuu vain nykyään että kaikki harrastukset olisi pitänyt aloittaa jo lapsena eikä aikuisille järjestetä mitään peruskursseja. Tosin en ole vielä kovinkaan tarkasti tutustunut Helsingin tilanteeseen, mutta näin oli ainakin edellisellä paikkakunnalla missä asuin.Höpöhöpö - kaikista lajeista järjestetään aikuisille alkeiskursseja Helsingissä. Ota nyt lusikka kauniiseen käteen ja ala survaamaan mielenkiintoisten lajien emoseurojen sivuja tai käy vaikka Suomen urheiluliiton tai Helsingin kaupungin sivuilla.
Tietenkin sellaiset lajit, joista eläköidytään alle kolmekymppisinä (kuten voimsitelu), ei järjestä alkeiskursseja aikuisilla - ainakaan tosissaan. On Helsingissä kyllä tarjolla balettia aikuisille, jotka ei ole koskaan mitään tanssineet.
Helsinginssä on tarjolla myös todella paljon erilaisia taistelu-, kontakti- ja tatamilajeja. Ei pelkästään mitään judoa ja karatea sekä kendo :D Ne ainakin kuulostavat miehisiltä ja siltä varmaan myös tuntuvat. Aikido voisi sopia sulle.
Sun ongelma on se tietenkin, että kaikki alkeiskurssit alkaa syksyllä. Kesällä on vaan jotain leirejä.
Helsingissä on myös ilmaista puistojoogaa pitkin kesä eri puistoissa. Niihin voi mun mielestä kuka vaan mennä ja ilmaiseksi. Siellä olisi paljon naisia ;)
Tarviit vaan joogamaton (sellainen makuupussin alusen kaltainen matto) ja löysät vaatteet. Ja avoimen sekä ennakkoluulottaman asenteen. - Å
jackaroo kirjoitti:
En minäkään usko että kaikilla ihmisillä nyt mitään erikoisia harrastuksia on, mutta kilpailu on kovaa deittailumaailmassa ja kun ottaa huomioon ettei minulla nyt mitään oikeaa parisuhde tai muutakaan kokemusta ole, niin jotain "extraa" minulla pitää varmasti olla tarjottavana että saan itseni "myytyä".En minäkään usko että kaikilla ihmisillä nyt mitään erikoisia harrastuksia on, mutta kilpailu on kovaa deittailumaailmassa ja kun ottaa huomioon ettei minulla nyt mitään oikeaa parisuhde tai muutakaan kokemusta ole, niin jotain "extraa" minulla pitää varmasti olla tarjottavana että saan itseni "myytyä".
Sori nyt särkeä pilvilinnat, mutta jos jotakuta nyt oikeasti haittaa, ettei sulla ole kokemusta seurustelusta, niin ei mikään harrastus tai extra tätä haittatekijää poista.
Itse kysyisin, onko deittimaailmassa edes oikeaa kilpailua kun kaikki osapuolet ei pääse toisiaan näkemään eli me emme tiedä ketkä kaikki ympärillämme ovat vapaina ja mikä heidän "saamisensa hinta" on. Voiko tällaisessa tilanteessa edes syntyä kilpailua?
Jos itse olsiin kiinnostunut jostain miehestä, olisin nimen omaan kiinnostunut hänen luonteestaan, persoonsta ja sielusta. Mitä hän harrastaa on aika ihan sama asia, jos se pysyy lainkuuliallisuuden ja jotenkin normaalien asioiden rajoissa.
Mä en ymmärrä mitä ihmettä sä oikein pelkäät ihan Suomi24:n treffipalvelussa. Pelkäätkö, että jos laitat sinne profiilin, joka ei ole täysin valmis, että menetät kaikk mahdollisuudet enää koskaan saada ketään?
Pelkäätkö sitä, että jos alat esiintyä "sinkkumarkkinoilla" jossain muussa kuin aivan priimakunnossa, sinut leimataan ikuisiksi ajoiksi ja kaikki mahdollisuutesi ikinä enää onnistua jossain naisten aknssa katoavat taivaan tuulin? - 27ywa44ay7
Å kirjoitti:
En minäkään usko että kaikilla ihmisillä nyt mitään erikoisia harrastuksia on, mutta kilpailu on kovaa deittailumaailmassa ja kun ottaa huomioon ettei minulla nyt mitään oikeaa parisuhde tai muutakaan kokemusta ole, niin jotain "extraa" minulla pitää varmasti olla tarjottavana että saan itseni "myytyä".
Sori nyt särkeä pilvilinnat, mutta jos jotakuta nyt oikeasti haittaa, ettei sulla ole kokemusta seurustelusta, niin ei mikään harrastus tai extra tätä haittatekijää poista.
Itse kysyisin, onko deittimaailmassa edes oikeaa kilpailua kun kaikki osapuolet ei pääse toisiaan näkemään eli me emme tiedä ketkä kaikki ympärillämme ovat vapaina ja mikä heidän "saamisensa hinta" on. Voiko tällaisessa tilanteessa edes syntyä kilpailua?
Jos itse olsiin kiinnostunut jostain miehestä, olisin nimen omaan kiinnostunut hänen luonteestaan, persoonsta ja sielusta. Mitä hän harrastaa on aika ihan sama asia, jos se pysyy lainkuuliallisuuden ja jotenkin normaalien asioiden rajoissa.
Mä en ymmärrä mitä ihmettä sä oikein pelkäät ihan Suomi24:n treffipalvelussa. Pelkäätkö, että jos laitat sinne profiilin, joka ei ole täysin valmis, että menetät kaikk mahdollisuudet enää koskaan saada ketään?
Pelkäätkö sitä, että jos alat esiintyä "sinkkumarkkinoilla" jossain muussa kuin aivan priimakunnossa, sinut leimataan ikuisiksi ajoiksi ja kaikki mahdollisuutesi ikinä enää onnistua jossain naisten aknssa katoavat taivaan tuulin?"Jos itse olsiin kiinnostunut jostain miehestä, olisin nimen omaan kiinnostunut hänen luonteestaan, persoonsta ja sielusta. Mitä hän harrastaa on aika ihan sama asia"
Väitätkö siis että harrastukset ei kerro ihmisten luonteesta mitään? Aika paksua. Harrastukset nimenomaan kertovat ihmisestä, muun muassa.
"Sori nyt särkeä pilvilinnat, mutta jos jotakuta nyt oikeasti haittaa, ettei sulla ole kokemusta seurustelusta, niin ei mikään harrastus tai extra tätä haittatekijää poista"
Voi lässyn lässyn. 1) seurusteluhistoriasta ei ole pakko kertoa heti kärkeen, 2) harrastukset ja muut jutut jotka kertoo jotain tyypistä auttaa kyllä kertomaan vähän minkälainen tyyppi on kyseessä 3) nuo sun mainitsemat naiset joita haittaa kokemattomuus on asia erikseen, ja en usko että jackaroo heitä on nimenomaan etsimässä, joten sun kommenttis on yhtä tyhjän kanssa, sori vaan rikkoa pilivlinnat. - Miehisyys kuntoon
Å kirjoitti:
Mitään urheilua ei voi harrastaa (alkeiskurssitkin on vaan niille, jotka jo lajin osaa), baareihin ei voi mennä ilman seuraa, kaupungin tapahtumia ei voi selvittää netistä koska netti on vaan Suoli24:ää varten, naisille ei voi puhua kun ei osaa "naisten kieltä" jne. jne.
Mun vinkki miehistymiseen jackaroo: Lakkaa kitisemästä ja suhtautumasta asioihin niin negatiivisesti.
Rohkeus ja elämänmyönteisyys on miehistä sekä se, ettei heti ensimmäinen vastoinkäyminen tai epävarmuuden poikanen lannista.
Kun mies huomaa mielenkiinoista tekemistä, hän kokeilee sitä vaikka ei osaisikaan ja vaikka olisi yksin. Jos miehinen mies epäonnistuu, hänessä on sen verran munaa (eli itsevarmuutta), että hän osaa asennoitua epäonnistumiseensa kevyesti ja humoristisesti. "No katinkontit, eihän tästä nyt mitään oikein tullut mutta hauskaahan tänne tultiin (yrittämään) pitämään. Ei kyllä ollut mun juttu mutta ainakin kokeilin. Ehkä ensikerralla löytyy jotain, joka natsaa."Juuri näin. Miehinen mies on se asenne että tehdään asioita ja ei välitetä siitä muusta. Miehinen mies!!
- Å
27ywa44ay7 kirjoitti:
"Jos itse olsiin kiinnostunut jostain miehestä, olisin nimen omaan kiinnostunut hänen luonteestaan, persoonsta ja sielusta. Mitä hän harrastaa on aika ihan sama asia"
Väitätkö siis että harrastukset ei kerro ihmisten luonteesta mitään? Aika paksua. Harrastukset nimenomaan kertovat ihmisestä, muun muassa.
"Sori nyt särkeä pilvilinnat, mutta jos jotakuta nyt oikeasti haittaa, ettei sulla ole kokemusta seurustelusta, niin ei mikään harrastus tai extra tätä haittatekijää poista"
Voi lässyn lässyn. 1) seurusteluhistoriasta ei ole pakko kertoa heti kärkeen, 2) harrastukset ja muut jutut jotka kertoo jotain tyypistä auttaa kyllä kertomaan vähän minkälainen tyyppi on kyseessä 3) nuo sun mainitsemat naiset joita haittaa kokemattomuus on asia erikseen, ja en usko että jackaroo heitä on nimenomaan etsimässä, joten sun kommenttis on yhtä tyhjän kanssa, sori vaan rikkoa pilivlinnat.Aika kummallinen "pilvilinna" 27ywa44ay7 on mielikuva niistä ihmisistä, jotka hyllyyttää seurustelukumppaniehdokkaat vaan sen takia, ettei heillä ole mitään kokemusta parisuhteista. Siinä ei ole mitään särkemistä enää ;)
Em väittänyt, etteikö harrastukset kerro _mitään_ kyseisestä ihmisestä MUTTA harrastuksilla ei välttämättä kaikille ole sellaista painoarvoa, että se nostaisi Jackaroon "markkina-arvoa" tai tekisi hänestä "myyvempää" naisten silmissä.
Osa harrastuksista on vai olankohauttamisen kaltaisia Nice To Know- juttuja. Esim. lenkkeily tai sauvakävely sekä tavisten kevyt punttisalilla kerran kuussa käyminen. Niitä tekee lähes kaikki kolmikymppiset aikuiset, jotka on huokissaan ulkonäöstään ja/tai terveydestään.
Jos jätkä harrastaa mattojen kutomista, käy laulutunneilla sekä treenaa trialonia varten viitenä päivänä viikossa, kertoo hyvinkin paljon tästä henkilöstä.
En usko, että Jackaroo (sori että puhutaan susta vähän niinkuin seläntakana) saa aloitettua mitään sellaista urheilulajia tai muuta harrastusta, joka säväyttäisi naisia niin paljon, että Jackaroon myyvyys tai miehisyyden kuva paranisi. Mielestäni harrastukset eivät ole se oikea ratkaisu tähän kyseiseen ongelmaan.
Lämpimästi suosittelen kaikenlaista harrastamista, jopa sauvakävelyä, koska harrastuksista tulee kiva olo, jos ne on oikeasti valinnut omaa sydäntä kuunnellen.
Se että ihminen harrastaa jotain, kertoo mulle ehkä sitä, että kyseinen ihminen pyrkii aktiivisesi järjestemään itselleen mielyistä tekemistä ja näin itse viihdyttämään itseään. Mkä on kyllä plussaa, koska kuka nyt haluaa seurustella riipustautuvan aikuisen kanssa jonka ainut elämän sisältö on parisuhde? - Reipas Poikamies
jackaroo kirjoitti:
Noiden "pelimies oppaiden" lukemista olen myös harkinnut, kun muutenkin tulee melko paljon nykyään luettua, mutta en oikein tiedä saako noista kirjoista sitten mitään irti, kun ne ohjeet ovat varmastikin sitä tyyliä että "käy suihkussa, mene baariin ja iske nainen". Mutta pitääpä katsoa löytyykö tuota kirjaa tuosta lähikirjastosta kun seuraavan kerran menee käymään. Eipä tuon lukemista varmaan mitään haittaakaan ole."Noiden "pelimies oppaiden" lukemista olen myös harkinnut, kun muutenkin tulee melko paljon nykyään luettua, mutta en oikein tiedä saako noista kirjoista sitten mitään irti, kun ne ohjeet ovat varmastikin sitä tyyliä että "käy suihkussa, mene baariin ja iske nainen"."
Vastailen tänne ihan urakalla, koska tämä topic on mielenkiintoinen mielestäni.
Eli Neill Straussin opas kertoo nössöstä yliopistorunkkari miehestä joka onnistui alan mestarin opeilla naisten iskemisen salaisuudet. Kirja on mielenkiintoinen, mutta ei niin realistinen meille kun huomioimme usan, ja Suomen kulttuuri erot iskemisessä. Minä suosittelen että huomioit alan pioneerin eli Ross Jeffriessin materiaalia, jota myös netistä löytyy englanniksi tosin. Ilmaisen emailin avulla saa , noh mainoksia hänen myymistään juituista mutta seassa on välillä ihan hyviä artikkeleita linkattu. Hänen myymät materiaalit ovat kalliita. Hän huomioi enemmän ihmisen persoonallisuuden kehitystä jolla vastataan naisen tunteisiin eli kuten aina saadaan naisen kiinnostus juuri itseämme kohtaan syttymään.
Voisit myös kokeilla enemmän henkilön vuorovaikutus taitoihin perustuvaa esiintymis kirjallisuutta, se on ehkä mitä moni iskemisessä epävarma mies kaipailee enemmän kuin Pelimieskirjan jippoja tyyliin "laita vihreät housut ja hassu stetsoni mene baariin ja iske se kauniin naisen kaveri joka ei ole yhtä nätti- negaus- ja ei-nätti on ihan otettu kun "voitti" kauniimman ystävättärensä: vs naisten sisäisen kilpailun kilpailu voitto." Esim. tästä nopeesti havainnollistin.
Taiteet! Jos on maalausta yms. kursseja niin mene sinne! Ne on "naisten" juttuja idea on se että ei auton rassaus tallissa ja asennus olut ole se paikka jonne naiset tulevat. - Helv.....
jackaroo kirjoitti:
En tiedä, minulle ei tule mainoksia eikä ilmaisjakelua.
Mutta johonkin urheiluseuraan liittyminen on kyllä vähän hankalaa, kun en mitään urheilulajia oikein osaa kun en nuorempanakaan mitään ole sen kummemmin pelannut. En fanita mitään urheiluseuraa, kun en seuraa urheilua lainkaan.Moottoripyörä jengin jäseneksi taidat olla liian kesy?
Se olis miehekästä. - Player supreme
jackaroo kirjoitti:
Noiden "pelimies oppaiden" lukemista olen myös harkinnut, kun muutenkin tulee melko paljon nykyään luettua, mutta en oikein tiedä saako noista kirjoista sitten mitään irti, kun ne ohjeet ovat varmastikin sitä tyyliä että "käy suihkussa, mene baariin ja iske nainen". Mutta pitääpä katsoa löytyykö tuota kirjaa tuosta lähikirjastosta kun seuraavan kerran menee käymään. Eipä tuon lukemista varmaan mitään haittaakaan ole.Ei ne sellasia ohjeita ole. Enemmänkin sosiaalisten tilanteiden hallitsemista ja sen sellaista.
- 624w62tya
Reipas Poikamies kirjoitti:
"Noiden "pelimies oppaiden" lukemista olen myös harkinnut, kun muutenkin tulee melko paljon nykyään luettua, mutta en oikein tiedä saako noista kirjoista sitten mitään irti, kun ne ohjeet ovat varmastikin sitä tyyliä että "käy suihkussa, mene baariin ja iske nainen"."
Vastailen tänne ihan urakalla, koska tämä topic on mielenkiintoinen mielestäni.
Eli Neill Straussin opas kertoo nössöstä yliopistorunkkari miehestä joka onnistui alan mestarin opeilla naisten iskemisen salaisuudet. Kirja on mielenkiintoinen, mutta ei niin realistinen meille kun huomioimme usan, ja Suomen kulttuuri erot iskemisessä. Minä suosittelen että huomioit alan pioneerin eli Ross Jeffriessin materiaalia, jota myös netistä löytyy englanniksi tosin. Ilmaisen emailin avulla saa , noh mainoksia hänen myymistään juituista mutta seassa on välillä ihan hyviä artikkeleita linkattu. Hänen myymät materiaalit ovat kalliita. Hän huomioi enemmän ihmisen persoonallisuuden kehitystä jolla vastataan naisen tunteisiin eli kuten aina saadaan naisen kiinnostus juuri itseämme kohtaan syttymään.
Voisit myös kokeilla enemmän henkilön vuorovaikutus taitoihin perustuvaa esiintymis kirjallisuutta, se on ehkä mitä moni iskemisessä epävarma mies kaipailee enemmän kuin Pelimieskirjan jippoja tyyliin "laita vihreät housut ja hassu stetsoni mene baariin ja iske se kauniin naisen kaveri joka ei ole yhtä nätti- negaus- ja ei-nätti on ihan otettu kun "voitti" kauniimman ystävättärensä: vs naisten sisäisen kilpailun kilpailu voitto." Esim. tästä nopeesti havainnollistin.
Taiteet! Jos on maalausta yms. kursseja niin mene sinne! Ne on "naisten" juttuja idea on se että ei auton rassaus tallissa ja asennus olut ole se paikka jonne naiset tulevat.RP ei ole näköjään edes lukenut tuota Straussin kirjaa mutta kritisoi silti. Ei siinä ole kyse mistään vitun "laita hassu stetsoni ja mene baariin" -jutuista. Ja tuo Jeffries vaikuttaa ihan ääliöltä.
- 30v.
jackaroo kirjoitti:
Noiden "pelimies oppaiden" lukemista olen myös harkinnut, kun muutenkin tulee melko paljon nykyään luettua, mutta en oikein tiedä saako noista kirjoista sitten mitään irti, kun ne ohjeet ovat varmastikin sitä tyyliä että "käy suihkussa, mene baariin ja iske nainen". Mutta pitääpä katsoa löytyykö tuota kirjaa tuosta lähikirjastosta kun seuraavan kerran menee käymään. Eipä tuon lukemista varmaan mitään haittaakaan ole.Ulospäinsuuntautuneita harrastuksia voi harrastaa siellä, missä muutkin niitä harrastavat eli kerhoissa, kansalaisopistolla, seuroissa jne.
- jackaroo
Å kirjoitti:
Kun mies huomaa mielenkiinoista tekemistä, hän kokeilee sitä vaikka ei osaisikaan ja vaikka olisi yksin. Jos miehinen mies epäonnistuu, hänessä on sen verran munaa (eli itsevarmuutta), että hän osaa asennoitua epäonnistumiseensa kevyesti ja humoristisesti. "No katinkontit, eihän tästä nyt mitään oikein tullut mutta hauskaahan tänne tultiin (yrittämään) pitämään. Ei kyllä ollut mun juttu mutta ainakin kokeilin. Ehkä ensikerralla löytyy jotain, joka natsaa."---Mun vinkki miehistymiseen jackaroo: Lakkaa kitisemästä ja suhtautumasta asioihin niin negatiivisesti.---
Heh, itseasiassa olen jo vähän ihmetellyt miksei tuollaisia kommentteja ole tullut enempää. Totta kai siihen miehisyyteen kuuluu se ettei mies valita ja tekee asioita muista välittämättä, mutta minä olenkin vielä vähän keskeneräinen tapaus tässä asiassa. - jackaroo
Helv..... kirjoitti:
Moottoripyörä jengin jäseneksi taidat olla liian kesy?
Se olis miehekästä.Joo, eipä minusta jengiläiseksi ole, näyttäisin varmaan melko pelleltä jossain mustassa nahkaliivissä. Toki jos siinä liivissä olisi oikeanlainen teksti, niin ei minulla varmaan kovinkaan moni nauraisi tuosta asiasta...
- jackaroo
Tyttönen_82 kirjoitti:
Entäs jos myisit itsesi jollekin palstan naisista? :o)
Mun on kohta pakko lähteä nukkumaan. Aamulla aikainen herätys kun pitää suunnata vanhempien luokse pääsiäistä viettämään ja kaltoinkohdeltua lambia syömään.---Entäs jos myisit itsesi jollekin palstan naisista? :o)---
Ei tällä palstalla oikeasti taida kovinkaan montaa oman ikäryhmäni (n. 20-25v.) naista liikkua, ja ehkä vähän outoa se olisi alkaa edes tapailemaan sellaista naista joka tietäisi minusta jo heti alussa kaiken maailman henkilökohtaisia asioita joita olen täällä foorumilla kertonut.
Tosin kyllähän se seura aina kuitenkin kelpaa, eli kaikki tätä foorumia lukevat pk-seudun nuoret sinkku naiset voi pistää minulle postia niin käydään vaikka kahvilla. Sähköposti löytyy profiilistani. - jackaroo
Å kirjoitti:
En minäkään usko että kaikilla ihmisillä nyt mitään erikoisia harrastuksia on, mutta kilpailu on kovaa deittailumaailmassa ja kun ottaa huomioon ettei minulla nyt mitään oikeaa parisuhde tai muutakaan kokemusta ole, niin jotain "extraa" minulla pitää varmasti olla tarjottavana että saan itseni "myytyä".
Pelkäätkö sitä, että jos alat esiintyä "sinkkumarkkinoilla" jossain muussa kuin aivan priimakunnossa, sinut leimataan ikuisiksi ajoiksi ja kaikki mahdollisuutesi ikinä enää onnistua jossain naisten aknssa katoavat taivaan tuulin?---Mä en ymmärrä mitä ihmettä sä oikein pelkäät ihan Suomi24:n treffipalvelussa. Pelkäätkö, että jos laitat sinne profiilin, joka ei ole täysin valmis, että menetät kaikk mahdollisuudet enää koskaan saada ketään?---
No omaa kuvaani en nettiin uskalla laittaa, mutta en minä muuten noita nettideittejä pelkää. Tässä omassa "viivyttelyssäni" on taustalla se tiedän että en osaa toimia siellä treffeillä "oikealla tavalla", joten turhahan niihin on vielä kiirehtiä. Ajattelin ensin vähän parantaa omaa "tasoani" ja opetelle olemaan naisten seurassa, jotta noista treffeistä voisi sitten jotain tullakin kun niillä päätän alkaa käymään.
Toki nuo asiat voisi oppia myös suoraan treffeillä käymällä, mutta en usko että jaksaisin käydä mokailemassa kymmeniä treffejä putkeen aina siihen saakka että olisin oppinut kaiken tarpeelliset. Tuolla tyylillä minusta tulisi varmaan jokin itseeni ja naisiinkin pettynyt luuseri joita tällä palstalla on jo ihan tarpeeksi. Joten tämä oma "viivyttelyni" tässä treffailu asiassa on oikeastaan enemmänkin varustautumista tai kouluttautumista, eikä mitään pelkoa. - jackaroo
Se on mielentila, kirjoitti:
mutta ei se ulkoinen olemuskaan haittaa.
That´s all.Kyllä minäkin uskon siihen että suurin osa miehisyydestä tulee sieltä sisältä päin ja jos tuntee itsensä miehekkääksi on myös miehekäs. Oma ulkonäkö, harrastukset ja asenne saavat minut kuitenkin varmasti tuntemaan itseni miehekkäämmältä, joten niihin on syytä kyllä panostaa.
- Å
jackaroo kirjoitti:
---Mä en ymmärrä mitä ihmettä sä oikein pelkäät ihan Suomi24:n treffipalvelussa. Pelkäätkö, että jos laitat sinne profiilin, joka ei ole täysin valmis, että menetät kaikk mahdollisuudet enää koskaan saada ketään?---
No omaa kuvaani en nettiin uskalla laittaa, mutta en minä muuten noita nettideittejä pelkää. Tässä omassa "viivyttelyssäni" on taustalla se tiedän että en osaa toimia siellä treffeillä "oikealla tavalla", joten turhahan niihin on vielä kiirehtiä. Ajattelin ensin vähän parantaa omaa "tasoani" ja opetelle olemaan naisten seurassa, jotta noista treffeistä voisi sitten jotain tullakin kun niillä päätän alkaa käymään.
Toki nuo asiat voisi oppia myös suoraan treffeillä käymällä, mutta en usko että jaksaisin käydä mokailemassa kymmeniä treffejä putkeen aina siihen saakka että olisin oppinut kaiken tarpeelliset. Tuolla tyylillä minusta tulisi varmaan jokin itseeni ja naisiinkin pettynyt luuseri joita tällä palstalla on jo ihan tarpeeksi. Joten tämä oma "viivyttelyni" tässä treffailu asiassa on oikeastaan enemmänkin varustautumista tai kouluttautumista, eikä mitään pelkoa."Toki nuo asiat voisi oppia myös suoraan treffeillä käymällä, mutta en usko että jaksaisin käydä mokailemassa kymmeniä treffejä putkeen aina siihen saakka että olisin oppinut kaiken tarpeelliset.
Jos et jaksa käydä mokailemassa kymmeniä treffejä, niin miten aiot jaksaa kehittää itsetuntoasi, miehistää itseäsi ja muutenkin "muuttaa itseäsi naisten kannalta parempaan suntaan" ?
Itsensä "työstäminen" muuhun muotoon, kuin mitä "luonnostaan" on, on rankka ja pitkä prosessi - musta paljon vaativampaa kuin kymmenet epäonnistuneet treffit. - jackaroo
Å kirjoitti:
"Toki nuo asiat voisi oppia myös suoraan treffeillä käymällä, mutta en usko että jaksaisin käydä mokailemassa kymmeniä treffejä putkeen aina siihen saakka että olisin oppinut kaiken tarpeelliset.
Jos et jaksa käydä mokailemassa kymmeniä treffejä, niin miten aiot jaksaa kehittää itsetuntoasi, miehistää itseäsi ja muutenkin "muuttaa itseäsi naisten kannalta parempaan suntaan" ?
Itsensä "työstäminen" muuhun muotoon, kuin mitä "luonnostaan" on, on rankka ja pitkä prosessi - musta paljon vaativampaa kuin kymmenet epäonnistuneet treffit.---Jos et jaksa käydä mokailemassa kymmeniä treffejä, niin miten aiot jaksaa kehittää itsetuntoasi, miehistää itseäsi ja muutenkin "muuttaa itseäsi naisten kannalta parempaan suntaan" ?---
Kyllähän minä jossain vaiheessa varmaan noilla kymmenillä treffeillä tulen käymään, mutta kun nykyinen tilanteeni on mitä on, niin aion valmistautua tuota treffeillä käymistä varten hankkimalla enemmän kokemusta naisista, ihan vain noin kaverimielellä. Totuttelen naisten seurassa olemiseen, naisten kanssa puhumiseen ja toki hoidan tätä omaa kroppaani sekä puhetaitojani kuntoon tuona aikana. Hankin elämääni enemmän sisältöä, jotta en vaikuta sitten ihan täysin oudolta hiipparilta treffeillä.
- ES
Sinulla on sellainen tunne ja kokemus ettet ole tarpeeksi miehekäs, ja asia erikseen on sitten se, miten joku toinen sinut näkee, kokee. Arviot voivat olla varsin erilaiset.
Mutta miksi ajattelet ettet olisi miehekäs? Ehkä syynä on kokemattomuus, joka jäytää miehistä itsetuntoa.- Esoteerinen munkki
Miehisyys on mielentila joka pitää saavutta miehekkäiden harrasteiden kautta. Jos tuntee olonsa epämiehekkääksi niin muutkin pitää epämiehekkäänä. Niin se vain on. Ymmärrän että ES yrität kannustaa, mutta se on kuule raskasta se miehen elämä. Katso vaikka se Miesten vuoro dokkari sieltä Yle areenasta. Ei paljon naurata ei. Miehinen elämä nimittäin.
- ES
Esoteerinen munkki kirjoitti:
Miehisyys on mielentila joka pitää saavutta miehekkäiden harrasteiden kautta. Jos tuntee olonsa epämiehekkääksi niin muutkin pitää epämiehekkäänä. Niin se vain on. Ymmärrän että ES yrität kannustaa, mutta se on kuule raskasta se miehen elämä. Katso vaikka se Miesten vuoro dokkari sieltä Yle areenasta. Ei paljon naurata ei. Miehinen elämä nimittäin.
Olen nähnyt "Miesten vuoron".
Perinteisesti miehekkääksi mieheksi on ajateltu suomalaisittain miestä joka ei puhu eikä ilmaise tunteita. Joku mies voi vaatia toiselta mieheltä sellaista käytöstä. Pitää huomata, että naiset nimenomaan arvostavat sellaisia miehiä, jotka kykenevät keskustelemaan ja ilmaisemaan tunteita. Ristiriitaahan tuossa kyllä on: se mitä miehet odottavat miehiltä ja mitä naiset odottavat miehiltä. - ....................
Esoteerinen munkki kirjoitti:
Tony Halmekin sanoi ajavansa isolla maastoautolla siksi, koska siitä tulee miehekäs olo. Ja että miehekäs olo on hänelle tärkeää joka päivä. Eli jos sellaisenkin karjun kuin Halmeen oli murehdittava tuollaista, niin kuinka iso asia se on tavallisille miehille.
- Näin se on
ES kirjoitti:
Perinteisesti miehekkääksi mieheksi on ajateltu suomalaisittain miestä joka ei puhu eikä ilmaise tunteita. Joku mies voi vaatia toiselta mieheltä sellaista käytöstä. Pitää huomata, että naiset nimenomaan arvostavat sellaisia miehiä, jotka kykenevät keskustelemaan ja ilmaisemaan tunteita. Ristiriitaahan tuossa kyllä on: se mitä miehet odottavat miehiltä ja mitä naiset odottavat miehiltä."naiset nimenomaan arvostavat sellaisia miehiä, jotka kykenevät keskustelemaan ja ilmaisemaan tunteita." Niin, KAVERIMIEHINÄ! Mutta pillua sellaiselle ruikuttajalle ei anneta. Kun mies ilmaisee tunteitaan = mies ruikuttaa.
- Miehekkyyden lähde
ES kirjoitti:
Perinteisesti miehekkääksi mieheksi on ajateltu suomalaisittain miestä joka ei puhu eikä ilmaise tunteita. Joku mies voi vaatia toiselta mieheltä sellaista käytöstä. Pitää huomata, että naiset nimenomaan arvostavat sellaisia miehiä, jotka kykenevät keskustelemaan ja ilmaisemaan tunteita. Ristiriitaahan tuossa kyllä on: se mitä miehet odottavat miehiltä ja mitä naiset odottavat miehiltä.Toisaalta taas naiset arvostavat miehiä jotka ovat suosittuja toisten miesten keskuudessa, eli siinä se kaikkein suurin paradoksi on. Miten olla samaan aikaan se herkkä ja tunteistaan puhuva mies, mutta samalla se miesten suosima uros, kova kuin kivi, joka ei itke eikä pukahda. Siinä on suomalaisen miehen suurin tragedia ja ristiriita.
- jackaroo
Ihan oikeassa sinä tuossa olet ES, oma kokemattomuuteni näkyy heikompana itsetuntona deittailu asioiden suhteen ja se oman miehisyyden lisääminen on yksi keino saada lisää itsevarmuutta. Ehkä jollain kierolla tapaa minä uskon oman miehisyyteni lisäämisen tavallaan kompensoivan sitä omaa kokemattomuuttani näissä asioissa.
Ja kun saan kerättyä tarpeeksi itsevarmuutta (tulipa se nyt sitten mistä tahansa), niin uskon pärjääväni paljon paremmin naisten iskemisen suhteen. Kun sitä on tarpeeksi itsevarman niin ei sillä omalla kokemattomuudella ole enää mitään merkitystä kun sitä uskaltaa toimia siitä huolimatta. Tosin minulla oli sitten tuon itsevarmuuden lisäksi myös sitä luottamusongelmaa naisten suhteen, joten ihan helppo homma tästä ei tule. - ES
.................... kirjoitti:
Tony Halmekin sanoi ajavansa isolla maastoautolla siksi, koska siitä tulee miehekäs olo. Ja että miehekäs olo on hänelle tärkeää joka päivä. Eli jos sellaisenkin karjun kuin Halmeen oli murehdittava tuollaista, niin kuinka iso asia se on tavallisille miehille.
On varmasti muunkinlaista miehekkyyttä kuin Tony Halmeen miehekkyys.
Vaikka Tony Halmeella olisi ollut viisi uutta ja isoa maastoautoa, en ikinä olisi lähettänyt hänelle pikkupöksyjäni. - ES
Näin se on kirjoitti:
"naiset nimenomaan arvostavat sellaisia miehiä, jotka kykenevät keskustelemaan ja ilmaisemaan tunteita." Niin, KAVERIMIEHINÄ! Mutta pillua sellaiselle ruikuttajalle ei anneta. Kun mies ilmaisee tunteitaan = mies ruikuttaa.
Höpötystä!!
- jackaroo
.................... kirjoitti:
No Tony Halme varmaan toimii esimerkkinä siitä liiallisesta miehisyyden korostamisesta mitä itse ainakin haluan välttää. Mutta kohtuullinen oman miehisyytensä korostaminen on varmasti ihan järkevää, kun ajatellaan asiaa parisuhteen muodostamisen kannalta.
- ........
ES kirjoitti:
Höpötystä!!
Ei ole! Mm. Laasasen blogissa tätä dilemmaa on pohdittu enmmänkin.
- ES
jackaroo kirjoitti:
Ihan oikeassa sinä tuossa olet ES, oma kokemattomuuteni näkyy heikompana itsetuntona deittailu asioiden suhteen ja se oman miehisyyden lisääminen on yksi keino saada lisää itsevarmuutta. Ehkä jollain kierolla tapaa minä uskon oman miehisyyteni lisäämisen tavallaan kompensoivan sitä omaa kokemattomuuttani näissä asioissa.
Ja kun saan kerättyä tarpeeksi itsevarmuutta (tulipa se nyt sitten mistä tahansa), niin uskon pärjääväni paljon paremmin naisten iskemisen suhteen. Kun sitä on tarpeeksi itsevarman niin ei sillä omalla kokemattomuudella ole enää mitään merkitystä kun sitä uskaltaa toimia siitä huolimatta. Tosin minulla oli sitten tuon itsevarmuuden lisäksi myös sitä luottamusongelmaa naisten suhteen, joten ihan helppo homma tästä ei tule.Tiedostat sentään ongelmasi, pystyt analysoimaan niitä ja pyrit tekemään jotain - olet jo voiton puolella! Vaikka matkaa olisikin vielä. Joskus asiat muuttuvat vain pikkuhiljaa ajan myötä, joskus yhtäkkisemmin ja nopeastikin.
- Peräkammarin Simo
ES kirjoitti:
On varmasti muunkinlaista miehekkyyttä kuin Tony Halmeen miehekkyys.
Vaikka Tony Halmeella olisi ollut viisi uutta ja isoa maastoautoa, en ikinä olisi lähettänyt hänelle pikkupöksyjäni.Minulle lupasit lähettää pikkupöksysi! Niitä odotellessa.
- ES
........ kirjoitti:
Ei ole! Mm. Laasasen blogissa tätä dilemmaa on pohdittu enmmänkin.
Mies ei voi määritellä ja päättää sitä, miten nainen tuntee ja kokee ja mitä nainen mistäkin ajattelee!! Tarkemmin sanottuna, ei "nainen" vaan "naiset", koska naisia on paljon ja erilaisia.
- 4262q46twq6tqw6t
ES kirjoitti:
Mies ei voi määritellä ja päättää sitä, miten nainen tuntee ja kokee ja mitä nainen mistäkin ajattelee!! Tarkemmin sanottuna, ei "nainen" vaan "naiset", koska naisia on paljon ja erilaisia.
Sinä oletkin poikkeus, koska olet ns. ATN.
- Ei omaa tekstiä mutt
ES kirjoitti:
Naisen ei tarvitse tuntea oloaan hämmentyneeksi sen vuoksi, että hän ei voi kauheasti ymmärtää mitään. Tämä on miehen tehtävä ja mies on hyvä luja ja oikeamielinen. Ajattelu ja toiminta kuuluu siis miehelle. Nainen on oleva ihmisen palvelija - näin on sanottu. Naiselle aivan oleellisesti elintärkeät huoneet universumissa ovat makuuhuone ja keittiö - sopivassa suhteessa, sillä liika makoilu lihottaa naisen pullukaksi ja se ei sovi. Siksi siis keittiössä on hyvä tehdä naisen työtä ja tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Mies voi antaa sitten palkinnon makuuhuoneessa. Palkinto on hyvä ja nainen on tyytyväinen. Mies on tyytyväinen ja nainen on tyytyväinen - ja mies tyydytetty.
(Tähän sopiva lainaus tuolta http://kaikupohja.puheenvuoro.uusisuomi.fi/70769-scum-manifestivalerie-solanas-arvostelen-sen-miehena9 - ES
Peräkammarin Simo kirjoitti:
Minulle lupasit lähettää pikkupöksysi! Niitä odotellessa.
Pistin ne tänään iltakävelyllä postiin. Osoitteella:
Simo
Peräkammari
Odottele vaan kaikessa rauhassa! - ES
Miehekkyyden lähde kirjoitti:
Toisaalta taas naiset arvostavat miehiä jotka ovat suosittuja toisten miesten keskuudessa, eli siinä se kaikkein suurin paradoksi on. Miten olla samaan aikaan se herkkä ja tunteistaan puhuva mies, mutta samalla se miesten suosima uros, kova kuin kivi, joka ei itke eikä pukahda. Siinä on suomalaisen miehen suurin tragedia ja ristiriita.
Jokaisella on erilaisia rooleja eri ihmisten seurassa. Ei ongelmaa! Varsinkaan jos ei ajattele, että asioista on olemassa vain ne ääripäät.
- kdghkdgkd
Näin se on kirjoitti:
"naiset nimenomaan arvostavat sellaisia miehiä, jotka kykenevät keskustelemaan ja ilmaisemaan tunteita." Niin, KAVERIMIEHINÄ! Mutta pillua sellaiselle ruikuttajalle ei anneta. Kun mies ilmaisee tunteitaan = mies ruikuttaa.
Ilmaisemaan tunteita...hmmm. Ei nyt tietenkään mitään surullista ruikutusta, mutta muunlaiset tunteenilmaisut taitaa olla ihan kovassa kurssissa naisten mielestä.
- ytn_kkasodak
4262q46twq6tqw6t kirjoitti:
Sinä oletkin poikkeus, koska olet ns. ATN.
Ei ole poikkeus. Miehen pitääkin olla herkkä ja tunteellinen, mutta silti vakaa ja turvallinen ja pinnan alla pitää kyteä sellaista miehistä voimaa/varmuutta. Ei täss ole mitään ristiriitaa.
- 30v.
jackaroo kirjoitti:
Ja kun saan kerättyä tarpeeksi itsevarmuutta (tulipa se nyt sitten mistä tahansa), niin uskon pärjääväni paljon paremmin naisten iskemisen suhteen. Kun sitä on tarpeeksi itsevarman niin ei sillä omalla kokemattomuudella ole enää mitään merkitystä kun sitä uskaltaa toimia siitä huolimatta. Tosin minulla oli sitten tuon itsevarmuuden lisäksi myös sitä luottamusongelmaa naisten suhteen, joten ihan helppo homma tästä ei tule.Toivottavasti tavoitteesi ei ole naisen iskeminen. Silloin et onnistu koskaan. Parempi tavoite olisi naisen kohtaaminen, mukava jutustelu, ihastuminen ja rakastuminen JA se, miten olla parisuhteessa luotettava ja vahva kumppani.
- jackaroo
30v. kirjoitti:
Toivottavasti tavoitteesi ei ole naisen iskeminen. Silloin et onnistu koskaan. Parempi tavoite olisi naisen kohtaaminen, mukava jutustelu, ihastuminen ja rakastuminen JA se, miten olla parisuhteessa luotettava ja vahva kumppani.
Etenen tässä asiassa vaihe kerrallaan, en ota ihan suoraan tavoitteeksi sitä että miten pärjätä parisuhteessa kun en tällä hetkellä osaa edes päästä siihen suhteeseen. Sitten kun olen saanut ratkaistua tuon suhteeseen pääsemisongelman, niin voin paneutua siihen että miten sitä oikein pärjää siinä suhteessa.
- Sirkka-Liisa täs moi
ytn_kkasodak kirjoitti:
Ei ole poikkeus. Miehen pitääkin olla herkkä ja tunteellinen, mutta silti vakaa ja turvallinen ja pinnan alla pitää kyteä sellaista miehistä voimaa/varmuutta. Ei täss ole mitään ristiriitaa.
Niinpä niin. Miehen pitää olla herkkä mutta karski, vaarallinen mutta turvallinen, kuuma mutta kylmä, pitkä mutta lyhyt, lihaksikas mutta hoikka, älykäs mutta suoraviivainen autonrassaaja, kiinnostua kulttuurista mutta samalla miehisistä kamppailulajeista, osata viittä eri kieltä mutta olla lukutaidoton - ei ole mitään ristiriitaa, sillä miehen vain pitää olla tuollainen!!!!
- kflhflgflhf
30v. kirjoitti:
Toivottavasti tavoitteesi ei ole naisen iskeminen. Silloin et onnistu koskaan. Parempi tavoite olisi naisen kohtaaminen, mukava jutustelu, ihastuminen ja rakastuminen JA se, miten olla parisuhteessa luotettava ja vahva kumppani.
Naisen kohtaaminen, jutustelu ja ne ei ihan täysin riitä, vaan pitää viedä asioita eteenpäin myöskin. Naisten ei tarvitse tätä yleensä miettiä, ainoastaan kerätä kiukkua, jos mies ei vie asioita eteenpäin..
- sir_eino
Näin se on kirjoitti:
Ihan vinkkinä... On eri asia ilmaista tunteita ja ruikuttaa. Minä ilmaisen tunteita mutten todellakaan ruikuta naiselle josta olen kiinnostunut muuten kun kaverina. Naiselle joka on vaan kaveri saatan sitten ruikuttaa kovastikin jos tulee vaikka naisasioissa pahasti siipeen.
Tunteita voi ilmaista monella eri tavalla. Mutta olen kyllä harrastanut seksiä naisten kanssa joiden läsnäollessa olen myös itkenut. Ei se aina emaskuloi, riippuu tapauksesta ja tilanteesta. - sir_eino
Miehekkyyden lähde kirjoitti:
Toisaalta taas naiset arvostavat miehiä jotka ovat suosittuja toisten miesten keskuudessa, eli siinä se kaikkein suurin paradoksi on. Miten olla samaan aikaan se herkkä ja tunteistaan puhuva mies, mutta samalla se miesten suosima uros, kova kuin kivi, joka ei itke eikä pukahda. Siinä on suomalaisen miehen suurin tragedia ja ristiriita.
Helposti. Älä roudaa äijälaumaa treffeille katsomaan.
Myönnän että käyttäydyn eri tavoin miesten kun naisten seurassa. Ihan siksi että miehet ja naiset ovat erilaisia. Lisäksi naisiin on joskus se romanttinen motiivi taustalla joka tietenkin vaikuttaa... Haluan että tyttöystävän seurassa voin olla erilainen kun kuntosalin pukukopissa. - 30v.
kflhflgflhf kirjoitti:
Naisen kohtaaminen, jutustelu ja ne ei ihan täysin riitä, vaan pitää viedä asioita eteenpäin myöskin. Naisten ei tarvitse tätä yleensä miettiä, ainoastaan kerätä kiukkua, jos mies ei vie asioita eteenpäin..
Hyvä huomio, myönnetään :)
Miehen pitää siis olal herkkä sille, milloin asioita pitäisi viedä eteenpäin. - 30v.
jackaroo kirjoitti:
Etenen tässä asiassa vaihe kerrallaan, en ota ihan suoraan tavoitteeksi sitä että miten pärjätä parisuhteessa kun en tällä hetkellä osaa edes päästä siihen suhteeseen. Sitten kun olen saanut ratkaistua tuon suhteeseen pääsemisongelman, niin voin paneutua siihen että miten sitä oikein pärjää siinä suhteessa.
Tuo on ongelma.
Nuoretkin naiset haluavat nimenomaan siihen suhteeseen tai unelmoivat siitä. Jos vaikutat siltä, että olet valmis vakavaan suhteeseen, nainen haluaa sinut myös sänkyyn. Jos vaikutat siltä, että haluat vain sänkyyn, vaikutat vain vonkaavalta ja säälittävältä. - jackaroo
30v. kirjoitti:
Tuo on ongelma.
Nuoretkin naiset haluavat nimenomaan siihen suhteeseen tai unelmoivat siitä. Jos vaikutat siltä, että olet valmis vakavaan suhteeseen, nainen haluaa sinut myös sänkyyn. Jos vaikutat siltä, että haluat vain sänkyyn, vaikutat vain vonkaavalta ja säälittävältä.Minun tavoitteeni on päästä siihen suhteeseen, mutta olen kuitenkin valmis myös vähemmän vakavaan suhteeseen, sillä ajatuksella ettei sitä koskaan tiedä mitä siitä kehittyy. En aio alkaa iskemään naisia pelkästään sitä "loppuelämän kestävää parisuhdetta" vaatimalla, vaan enemmänkin "päivä kerrallaan" asenteella.
Mutta vähän vaikeaahan sitä on näistä asioista puhua siellä treffeillä, kuinka moni meistä oikein osaa/kehtaa kysyä suoraan että oletko etsimässä pelkästään seksiä vai mennäänkö naimisiin? Ei minulla ole tästä mitään kokemusta, mutta oletan ettei tuota asiaa nyt kovinkaan suoraan voi kysyä toiselta, vaan korkeintaan hieman vihjailla ja olettaa.
- Tyttönen_82
"Miten olla samaan aikaan se herkkä ja tunteistaan puhuva mies, mutta samalla se miesten suosima uros, kova kuin kivi, joka ei itke eikä pukahda."
Olen seurustellut kaksi kertaa, ja molemmat miehet ovat itkeneet joissain tilanteissa suhteen aikana. Sama tilanne monilla ystävillä. Eivätkä ne suhteet siihen ole kaatuneet vaan muihin asioihin.
Jos ihminen ei osoita minkäänlaisia tunteita, pidän häntä lähinnä tunnevammaisena enkä mitenkään "cool-tyyppinä".- Meitä on moneksi
Jep. Se että osaa itkeä ja uskaltaa itkeä toisten nähden osoittaa sielun voimakkuutta.
Vain vahvat yksilöt paljastavat heikot kohtansa muille. - jackaroo
---Olen seurustellut kaksi kertaa, ja molemmat miehet ovat itkeneet joissain tilanteissa suhteen aikana. Sama tilanne monilla ystävillä. Eivätkä ne suhteet siihen ole kaatuneet vaan muihin asioihin.
Jos ihminen ei osoita minkäänlaisia tunteita, pidän häntä lähinnä tunnevammaisena enkä mitenkään "cool-tyyppinä". ---
Tuossa on myös kysymys siitä että miten ja varsinkin siitä milloin niitä tunteita on miehen hyvä näyttää. Ensitreffeillä omista tunteistaan itkevästä miehestä (tai naisestakaan) ei varmaan kovinkaan moni meistä voi kiinnostua, mutta jo vähänkään pidemmässä suhteessa pitää meidän jokaisen pystyä näyttämään omat tunteemme, myös miesten.
Mutta miten noista omista tunteista sitten voi mies puhua suhteen alkuvaiheessa ilman että tulee naisen silmissä vähemmän miehekkääksi? Onko parempi olla "kivikasvoinen" mies vai alkaa avoimesti alkaa avautumaan naiselle niistä omista tunteistaan samalla tavoin kuin nainenkin tekee? - Jämpti on näin
Meitä on moneksi kirjoitti:
Jep. Se että osaa itkeä ja uskaltaa itkeä toisten nähden osoittaa sielun voimakkuutta.
Vain vahvat yksilöt paljastavat heikot kohtansa muille.Miehet ei itke ja sillä selvä.
Se on samanlainen sääntö kuin että apua ei pyydetä eikä neuvoa kysytä kuin äärimmäisessä hädässä, eikä silloinkaan. - gfhj655fff
jackaroo kirjoitti:
---Olen seurustellut kaksi kertaa, ja molemmat miehet ovat itkeneet joissain tilanteissa suhteen aikana. Sama tilanne monilla ystävillä. Eivätkä ne suhteet siihen ole kaatuneet vaan muihin asioihin.
Jos ihminen ei osoita minkäänlaisia tunteita, pidän häntä lähinnä tunnevammaisena enkä mitenkään "cool-tyyppinä". ---
Tuossa on myös kysymys siitä että miten ja varsinkin siitä milloin niitä tunteita on miehen hyvä näyttää. Ensitreffeillä omista tunteistaan itkevästä miehestä (tai naisestakaan) ei varmaan kovinkaan moni meistä voi kiinnostua, mutta jo vähänkään pidemmässä suhteessa pitää meidän jokaisen pystyä näyttämään omat tunteemme, myös miesten.
Mutta miten noista omista tunteista sitten voi mies puhua suhteen alkuvaiheessa ilman että tulee naisen silmissä vähemmän miehekkääksi? Onko parempi olla "kivikasvoinen" mies vai alkaa avoimesti alkaa avautumaan naiselle niistä omista tunteistaan samalla tavoin kuin nainenkin tekee?"alkaa avautumaan naiselle niistä omista tunteistaan samalla tavoin kuin nainenkin tekee"
Eivät kaikki naiset ole niin kaikista tunteistaan avautuvia. - Å
jackaroo kirjoitti:
Mutta miten noista omista tunteista sitten voi mies puhua suhteen alkuvaiheessa ilman että tulee naisen silmissä vähemmän miehekkääksi? Onko parempi olla "kivikasvoinen" mies vai alkaa avoimesti alkaa avautumaan naiselle niistä omista tunteistaan samalla tavoin kuin nainenkin tekee?Mun ohjenuora on, että suhtaudu tulevaan tyttöystävään niinkuin olisit luomassa todella syvää ystävyyssuhdetta.
Milloin suhde tai tilanne on siinä vaiheessa, että tunteiden esittämiselle on tilaa? Vertaa ystäviisi.
Ja jälleen, mitä ihmettä sä pelkäät? Eihän meidän mielikuvat muista ihmisistä ole pysyviä. Kyllä sullakin on ollut tilanteita, jossa jonkun naisen naisellisuus sun silmissä on elänyt. Mies voi lunastaa miehisyytensä naisen silmissä kyllä uudelleen. Ja jos se nainen ei kestä minkäänlaisia ryppyjä kumppaninsa miehisyydessä (onnea vaan matkaan sille naiselle), niin sitten kyseessä ei missään nimessä ole sulle sopiva nainen.
Vaikka sä oppisit olemaan miehisempi mies niin ethän sä voi koko perusluontoasi muuttaa. Et koskaan tule olemaan machojen macho, etkä koskaan tule pitämään machojen macho- miehestä pitävää naista tyytyväisenä pitkään.
Ja haittaako tämä? Sähän haluat vaan saada naisen "koukkuun" miehisyydelläsi eli miehisyytesi saa ailahdella. - Tyttönen_82
jackaroo kirjoitti:
Mutta miten noista omista tunteista sitten voi mies puhua suhteen alkuvaiheessa ilman että tulee naisen silmissä vähemmän miehekkääksi? Onko parempi olla "kivikasvoinen" mies vai alkaa avoimesti alkaa avautumaan naiselle niistä omista tunteistaan samalla tavoin kuin nainenkin tekee?Jatketaan juttua myöhemmin. nyt on pakko mennä nukkumaan.
- jackaroo
Jämpti on näin kirjoitti:
Miehet ei itke ja sillä selvä.
Se on samanlainen sääntö kuin että apua ei pyydetä eikä neuvoa kysytä kuin äärimmäisessä hädässä, eikä silloinkaan.---Miehet ei itke ja sillä selvä. ---
No kyllä kai sitä jo nykypäivän kulttuurissa myös mies uskaltaa itkeä? Eri asia sitten onkin se milloin sitä on miehen soveliasta näyttää niitä tunteitaan ja jopa itkeä. - jackaroo
Å kirjoitti:
Mun ohjenuora on, että suhtaudu tulevaan tyttöystävään niinkuin olisit luomassa todella syvää ystävyyssuhdetta.
Milloin suhde tai tilanne on siinä vaiheessa, että tunteiden esittämiselle on tilaa? Vertaa ystäviisi.
Ja jälleen, mitä ihmettä sä pelkäät? Eihän meidän mielikuvat muista ihmisistä ole pysyviä. Kyllä sullakin on ollut tilanteita, jossa jonkun naisen naisellisuus sun silmissä on elänyt. Mies voi lunastaa miehisyytensä naisen silmissä kyllä uudelleen. Ja jos se nainen ei kestä minkäänlaisia ryppyjä kumppaninsa miehisyydessä (onnea vaan matkaan sille naiselle), niin sitten kyseessä ei missään nimessä ole sulle sopiva nainen.
Vaikka sä oppisit olemaan miehisempi mies niin ethän sä voi koko perusluontoasi muuttaa. Et koskaan tule olemaan machojen macho, etkä koskaan tule pitämään machojen macho- miehestä pitävää naista tyytyväisenä pitkään.
Ja haittaako tämä? Sähän haluat vaan saada naisen "koukkuun" miehisyydelläsi eli miehisyytesi saa ailahdella.---Mies voi lunastaa miehisyytensä naisen silmissä kyllä uudelleen.---
Itse en tuohon usko, en ainakaan silloin kun kyse on jostain ensitreffien/alkutapailun vaiheesta. Jos mies menettää miehisyyttään tarpeeksi ihan alussa, niin itse uskon ainakin siihen että nainen kokee sen negatiivisena asiana ja niitä seuraavia treffejä ei sitten enää tule.
---Sähän haluat vaan saada naisen "koukkuun" miehisyydelläsi eli miehisyytesi saa ailahdella.---
Ei minun tarkoituksenani ole hurmata naista pelkästään omalla miehisyydelläni, mutta uskon että siitä on apua siinä suhteen alun kriittisissä vaiheissa. Kyllä minusta varmaan muutakin sisältöä ja annettavaa löytyy kuin tuo miehisyys. Itse näkisin sen oman miehisyyteni vähän samoin kuin ensitreffeille mentäessä oikein valitut vaateetkin, se on jotain jolla annetaan hyvä ensivaikutelma ja saadaan toinen kiinnostuneeksi. - sir_eino
jackaroo kirjoitti:
Mutta miten noista omista tunteista sitten voi mies puhua suhteen alkuvaiheessa ilman että tulee naisen silmissä vähemmän miehekkääksi? Onko parempi olla "kivikasvoinen" mies vai alkaa avoimesti alkaa avautumaan naiselle niistä omista tunteistaan samalla tavoin kuin nainenkin tekee?Et ole koskaan tainnut kuulla säälipillusta?
Hmm... Minusta ns. miehisyyden lisääminen ei ole se pointti, jolla parisuhteen saa toimimaan. - Tyypillisiä "miehisyyteen" liitettäviä piirteitä ovat ymmärtääkseni mm. itsekuri, itseluottamus, riskinotto, kilpailuvietti ja vallanhimo.- Päinvastoin, liiallisen miehisestä käyttäytymisestä saattaa olla miehelle terveydellistä haittaa ja sen takia on kehitetty teorioita tiettyjen piirteiden ohittamiseen tai niistä poisoppimiseen.
Tutkimusten mukaan, jos mies uskoo hedelmien ja vihannesten syömisen olevan naismaista ruokailua, hän ei ehkä syö niitä. Jos tällainen käyttäytyminen esitetään miehelle keinona, jonka avulla hän voi menestyä työssään ja saada lisää energiaa, hän saattaakin syödä niitä. Jotkut miehet ovat haluttomia hakeutumaan hoitoon, koska heillä on miehisiä käsityksiä itsenäisyydestä ja kivun sietämisestä. Jos hoitoon hakeutuminen esitetään keinona säilyttää tai palauttaa jotakin miehisyyteen kuuluvaa, kuten paluun kilpaurheiluun tai työkyvyn palautumisen, mies saattaakin mennä ajoissa lääkäriin.
Minun mielestäni sinun jackaroo kannattaisi keskittyä enemmän vain oman itsesi hyväksymiseen juuri sellaisena kuin olet. Kun opit rakastamaan itseäsi, suot saman myös muille :)- 2642wq62wqaty
Pöh pöh. Miehisyyttä pitää totta kai lisätä jos sitä ei ole ollenkaan.
Tuo "ole vain oma itsesti" on tuota naisten hölynpölyä jota kuuntelemalla pääset kyllä kaveripojaksi muttei sen enempää. Ne on ne miehekkäät miehet jotka aina pitemmän korren vie naismarkkinoilla eikä mitkään herkät kaveripojat. 2642wq62wqaty kirjoitti:
Pöh pöh. Miehisyyttä pitää totta kai lisätä jos sitä ei ole ollenkaan.
Tuo "ole vain oma itsesti" on tuota naisten hölynpölyä jota kuuntelemalla pääset kyllä kaveripojaksi muttei sen enempää. Ne on ne miehekkäät miehet jotka aina pitemmän korren vie naismarkkinoilla eikä mitkään herkät kaveripojat.Riippuu vähän, mitä tavoittelee. - Toki, jos tavoitteena on saada "menestystä naismarkkinoilla", saattaa niitä lyhyitä suhteita tai yhdenyön tarinoita syntyäkin. - Jos taas tavoittelee yhtä kiinteää parisuhdetta, niin vähempikin machoilu riittää.
- fghf656vbv4
xena-183 kirjoitti:
Riippuu vähän, mitä tavoittelee. - Toki, jos tavoitteena on saada "menestystä naismarkkinoilla", saattaa niitä lyhyitä suhteita tai yhdenyön tarinoita syntyäkin. - Jos taas tavoittelee yhtä kiinteää parisuhdetta, niin vähempikin machoilu riittää.
Tuo on just se pointti: etsiikö yhden yön seksiä vai parisuhdetta.
- 2642q6t24qwtq2w
xena-183 kirjoitti:
Riippuu vähän, mitä tavoittelee. - Toki, jos tavoitteena on saada "menestystä naismarkkinoilla", saattaa niitä lyhyitä suhteita tai yhdenyön tarinoita syntyäkin. - Jos taas tavoittelee yhtä kiinteää parisuhdetta, niin vähempikin machoilu riittää.
No ihan samalla tavalla se "vaikutus" naiseen tehdään molemmissa tapauksissa. Se on vaan sitten itsestä kiinni että yrittääkö uida pöksyihin samana iltana vai haluaako katsoa vähän pidemmälle. Vai väitätkö että naiset hurmataan jotenkin eri tavalla riippuen onko kyse yhden yön jutusta vai pitemmästä? Väitän että ihan samalla tavalla molemmissa tapauksissa mutta jälkimmäisessä vaan tajutaan pitää pilit pöksyssä vähän pitempään ja tutustutaan paremmin.
2642q6t24qwtq2w kirjoitti:
No ihan samalla tavalla se "vaikutus" naiseen tehdään molemmissa tapauksissa. Se on vaan sitten itsestä kiinni että yrittääkö uida pöksyihin samana iltana vai haluaako katsoa vähän pidemmälle. Vai väitätkö että naiset hurmataan jotenkin eri tavalla riippuen onko kyse yhden yön jutusta vai pitemmästä? Väitän että ihan samalla tavalla molemmissa tapauksissa mutta jälkimmäisessä vaan tajutaan pitää pilit pöksyssä vähän pitempään ja tutustutaan paremmin.
Jos haluaa nopean "suhteen", se machoilu; aloitteellisuus ym. edesauttaa etenemistä. - Jos haluaa pidemmän suhteen, jossa edetään rauhallisesti ja tutustutaan paremmin, täytyy pystyä olemaan oma itsensä, eikä saa/pysty näyttelemään jotakin muuta kuin mitä oikeasti on. - Jos ei itsekään pidä itsestään, kuinka voi olettaa toisen niin tekevän ? - Jos taas hyväksyy itsensä juuri sellaisena kuin on, kumppani vaistoaa sen. - En osaa selittää sitä paremmin, mutta niin se vain menee :) Ei se ole helppoa, mutta kannattavaa kylläkin !
- 624w64w2a6
xena-183 kirjoitti:
Jos haluaa nopean "suhteen", se machoilu; aloitteellisuus ym. edesauttaa etenemistä. - Jos haluaa pidemmän suhteen, jossa edetään rauhallisesti ja tutustutaan paremmin, täytyy pystyä olemaan oma itsensä, eikä saa/pysty näyttelemään jotakin muuta kuin mitä oikeasti on. - Jos ei itsekään pidä itsestään, kuinka voi olettaa toisen niin tekevän ? - Jos taas hyväksyy itsensä juuri sellaisena kuin on, kumppani vaistoaa sen. - En osaa selittää sitä paremmin, mutta niin se vain menee :) Ei se ole helppoa, mutta kannattavaa kylläkin !
Ei kaikkea tarvitse viedä aina äärimmilleen. jackaroo tuskin ryhtyy miksikään machogigoloksi. Miehekkyyttä pitää kuitenkin olla jos haluaa olla muutakin kuin kaveripoika. Pelkästään "oma itsensä" on yhtä hyvä neuvo kuin "hanki parempi itsetunto" ts. helppo sanoa, mutta käytännössä ihan turha neuvo.
624w64w2a6 kirjoitti:
Ei kaikkea tarvitse viedä aina äärimmilleen. jackaroo tuskin ryhtyy miksikään machogigoloksi. Miehekkyyttä pitää kuitenkin olla jos haluaa olla muutakin kuin kaveripoika. Pelkästään "oma itsensä" on yhtä hyvä neuvo kuin "hanki parempi itsetunto" ts. helppo sanoa, mutta käytännössä ihan turha neuvo.
En sanoisi noinkaan. - Paremman itsetunnon hankkiminen ei tietenkään ole nopea prosessi, koska sitä ei voi ostaa kuin apteekista. - Mutta pitkäjänteisyydellä se onnistuu kyllä. - Jos joku jackaroon tapainen henkilö, mies tai nainen, on valmis pitkäjänteiseen itsensä kehittämiseen ulkoisesti, samalla kannattaa ottaa "harjoitteluohjelmaan" myös se itsetunnon kehittäminen. - Tämä linkki löytyi ihan pikahaulla Googlesta, mutta mielestäni tässä on hyvää asiaa:
http://elama.info/keho-ja-mieli/itsetunnon-parantaminen/- 36tqwewa46
xena-183 kirjoitti:
En sanoisi noinkaan. - Paremman itsetunnon hankkiminen ei tietenkään ole nopea prosessi, koska sitä ei voi ostaa kuin apteekista. - Mutta pitkäjänteisyydellä se onnistuu kyllä. - Jos joku jackaroon tapainen henkilö, mies tai nainen, on valmis pitkäjänteiseen itsensä kehittämiseen ulkoisesti, samalla kannattaa ottaa "harjoitteluohjelmaan" myös se itsetunnon kehittäminen. - Tämä linkki löytyi ihan pikahaulla Googlesta, mutta mielestäni tässä on hyvää asiaa:
http://elama.info/keho-ja-mieli/itsetunnon-parantaminen/Nimenomaan. Eli ei riitä että "ole vain oma itsesi" vaan pitää kehittää sitä miehekkyttään ja itsetuntoaan.
- Gordon Gekko
xena-183 kirjoitti:
Haluaa sitten nopean tai pitkän suhteen, pitää olla aloitteellinen. Ja vaikka pitää itsestään kuinka paljon, pitää joka tapauksessa ottaa ne sosiaaliset riskit, jotka liittyvät (yleensä) miehillä suhteen alkuunsaamiseen, siitä ensimmäistä juttelemaan menemisestä lähtien.
- jackaroo
---Minusta ns. miehisyyden lisääminen ei ole se pointti, jolla parisuhteen saa toimimaan.---
En ole vielä siinä parisuhteessa, joten sen toimimisen pohtiminen ei ole ajankohtaista. Ei ole mitään järkeä murehtia tuota parisuhteessa pärjäämistä vielä, kun en osaa edes hoitaa hommaa niin että pääsisin 2. treffeillekään saakka.
Xena-183 näkee tämä miehisyys asian ehkä hieman eri näkökulmasta kuin minä, kun hänellä on ikää ja elämänkokemusta enemmän. Ei millään pahalla, mutta minä uskon että 40 eronnut nainen arvostaa miehisyyttä treffeillä hieman eri tavalla kuin 20-25 nainen noin keskimäärin.
Totta kai parisuhteessa suurin osa noista miehisyyteen liitettävistä asioita voi ilmetä negatiivisina asioina, mutta kun on kyse siitä ensivaikutelman tekemisestä ja treffeillä pärjäämisestä niin niistä on ainakin minun mielestäni enemmänkin hyötyä kuin haittaa. Toki sen oman miehisyytensä voi viedä liian pitkälle jo tuossa treffivaiheessa, mutta en minä aikonutkaan kehittyä miksikään macho--mieheksi.
---Minun mielestäni sinun jackaroo kannattaisi keskittyä enemmän vain oman itsesi hyväksymiseen juuri sellaisena kuin olet.---
Olen nyt yksin ja minulla on ongelmia naisten suhteen, en minä kuitenkaan aio tätä tilannetta hyväksyä vaan pyrin aktiivisesti muuttamaan itseäni. Jos minä hyväksyisin itseni nyt sellaisena kuin olen, niin olen täysin varma siitä etten koskaan ketään naista voisi saada, joten jotain tässä on tehtävä. jackaroo kirjoitti:
---Minusta ns. miehisyyden lisääminen ei ole se pointti, jolla parisuhteen saa toimimaan.---
En ole vielä siinä parisuhteessa, joten sen toimimisen pohtiminen ei ole ajankohtaista. Ei ole mitään järkeä murehtia tuota parisuhteessa pärjäämistä vielä, kun en osaa edes hoitaa hommaa niin että pääsisin 2. treffeillekään saakka.
Xena-183 näkee tämä miehisyys asian ehkä hieman eri näkökulmasta kuin minä, kun hänellä on ikää ja elämänkokemusta enemmän. Ei millään pahalla, mutta minä uskon että 40 eronnut nainen arvostaa miehisyyttä treffeillä hieman eri tavalla kuin 20-25 nainen noin keskimäärin.
Totta kai parisuhteessa suurin osa noista miehisyyteen liitettävistä asioita voi ilmetä negatiivisina asioina, mutta kun on kyse siitä ensivaikutelman tekemisestä ja treffeillä pärjäämisestä niin niistä on ainakin minun mielestäni enemmänkin hyötyä kuin haittaa. Toki sen oman miehisyytensä voi viedä liian pitkälle jo tuossa treffivaiheessa, mutta en minä aikonutkaan kehittyä miksikään macho--mieheksi.
---Minun mielestäni sinun jackaroo kannattaisi keskittyä enemmän vain oman itsesi hyväksymiseen juuri sellaisena kuin olet.---
Olen nyt yksin ja minulla on ongelmia naisten suhteen, en minä kuitenkaan aio tätä tilannetta hyväksyä vaan pyrin aktiivisesti muuttamaan itseäni. Jos minä hyväksyisin itseni nyt sellaisena kuin olen, niin olen täysin varma siitä etten koskaan ketään naista voisi saada, joten jotain tässä on tehtävä."Ei ole mitään järkeä murehtia tuota parisuhteessa pärjäämistä vielä, kun en osaa edes hoitaa hommaa niin että pääsisin 2. treffeillekään saakka." -> Aloituksessasi pohdit parisuhdekelpoisuuttasi. - Olet täysi-ikäinen ja täysivaltainen, omillasi toimeen tuleva mies, joten olet parisuhdekelpoinen. - Parisuhteen pitämisessä on enemmän tekemistä ja siihen sinun kannattaa edetä vaikka mielikuvaharjoituksin, jos se muuten tuntuu liian utopistiselta.
"Ei millään pahalla, mutta minä uskon että 40 eronnut nainen arvostaa miehisyyttä treffeillä hieman eri tavalla kuin 20-25 nainen noin keskimäärin." - Eihän noin kauniisti esitettynä tästä ikäeron esiin nostamisesta voi pahastua ;) Mutta minäkin olen ollut joskus nuori. - Tunnen henkilökohtaisesti nelikymppisiä naisia ja heidän parisuhteidensa syntytarinoita. - Lisäksi tunnen läheisesti joitakin alle 15-vuotiaita nuoria naisia. - Lähisukulaisissani ja kummitytöissä on myös reilu parikymppisiä nuoria naisia, joten väitän tietäväni jotakin naisten ajattelutavasta. - Aloitetaanpa noista nuorimmista. - Suuri osa tyttäreni 14-vuotiaista ystävistä ei käy vielä edes yläkoulun diskoissa ja heitä harmittaa pojat, jotka luokassa ovat äänessä ja häiritsevät opetusta. - Tuollaiset pojat ovat luokan pellejä ja apinoita. - Voi olla, että heidän ulkonäkönsä on silmään sopiva, mutta luonne ja esiintyminen enemmän karkottaa näitä kilttejä tyttöjä kuin vetää puoleensa.
Sitten parikymppiset tuntemani nuoret naiset. - Yksi heistä kävi viime kesänä muutaman kerran äitinsä ja minun kanssani tanssilavoilla, koska pitää tanssimisesta, mutta ei tuntenut minkäänlaista vetoa ravintoloihin. - Riittihän siellä lavoilla nuorella kellohelmalla vientiä ja sieltä se poikaystäväkin tarttui mukaan ;) Suorat housut ja kauluspaita, siistit hiukset ja silmälasit. - Ei partaa eikä viiksiä. - Poika on vähän ujo ainakin meidän aikuisten seurassa, mutta hyvin näkyivät yhteen tanssivan ja tyttö tykkää, joten mikäs siinä. - 22-vuotias sukulaistyttöni on seurustellut jo kahdenkin itsensä ikäisen, oikein fiksun, "kunnollisen", kohteliaan ja puheliaan nuoren miehen kanssa, mutta molemmilla kerroilla pojat ovat lähteneet... - Sukulaistyttö päätti lähteä aupairiksi ja saapa nähdä mitä sieltä tulee mukana koti-Suomeen... :)
"Totta kai parisuhteessa suurin osa noista miehisyyteen liitettävistä asioita voi ilmetä negatiivisina asioina, mutta kun on kyse siitä ensivaikutelman tekemisestä ja treffeillä pärjäämisestä niin niistä on ainakin minun mielestäni enemmänkin hyötyä kuin haittaa." - Kuinka sinä sitten aiot pärjätä niistä ensitreffeistä eteenpäin ? Muokkaatko itsestäsi jonkin kameleontin, joka loistaa ensitreffeillä, mutta pystyy olemaan oma aito itsensä heti sen jälkeen ja siitä eteenpäin ? Etsitkö muuten oikeasti sellaista naista, joka haluaa kumppanikseen itseluottamusta täynnä olevan kilpailuhenkisen, riskejä ottavan ja vallanhimoisen miehen, vai kokisitko ehkä olosi kotoisammaksi sellaisen kiltin naapurintytön kanssa, jota pelottaa machomiehet, mutta jonka sydän läpättää punastelevalle ja vähän änkyttävälle naapurinpojalle, jota pelottaa jutella tytön kanssa, mutta joka uskaltautuu keskusteluun kuitenkin, pelostaan huolimatta ?
"Olen nyt yksin ja minulla on ongelmia naisten suhteen, en minä kuitenkaan aio tätä tilannetta hyväksyä vaan pyrin aktiivisesti muuttamaan itseäni. Jos minä hyväksyisin itseni nyt sellaisena kuin olen, niin olen täysin varma siitä etten koskaan ketään naista voisi saada, joten jotain tässä on tehtävä." - Ei se, että hyväksyt itsesi sellaisena mikä olet, estä sinua kehittämästä itseäsi. - Jos hyväksyt itsesi kaikkine vajavaisuuksinesi, saatat pystyä kehittämään itseäsi sellaiseen suuntaan, jollaisena voit arvostaa itseäsi enemmän ja välttyä kehittymästä sellaiseksi mieheksi, joka on täynnä ristiriitoja tai joka ei itsekään ymmärrä saati hyväksy omaa käytöstään.
Summa summarum - itse olemme itsestämme ja tekemisistämme vastuussa. - Näin ollen meidän täytyy itse myös päättää millaisia haluamme olla ja pyrkiä kehittymään siiheen suuntaan. - Matkalla sinne kohtaamme ihmisiä, jotka tahtoisivat ohjata meidät sivuraiteille tai kokonaan toiseen suuntaan. - Voimme myös kohdata ihmisiä, joiden kanssa meidän on mukava taittaa hetken matkaa yhdessä samaan suuntaan katsoen. - Sinä yksin voit päättää mikä tässä tarinassa on esim. Sinkut-palstan kanssakirjoittajiesi rooli :)- 6423wt6ygwr2aq3
xena-183 kirjoitti:
"Ei ole mitään järkeä murehtia tuota parisuhteessa pärjäämistä vielä, kun en osaa edes hoitaa hommaa niin että pääsisin 2. treffeillekään saakka." -> Aloituksessasi pohdit parisuhdekelpoisuuttasi. - Olet täysi-ikäinen ja täysivaltainen, omillasi toimeen tuleva mies, joten olet parisuhdekelpoinen. - Parisuhteen pitämisessä on enemmän tekemistä ja siihen sinun kannattaa edetä vaikka mielikuvaharjoituksin, jos se muuten tuntuu liian utopistiselta.
"Ei millään pahalla, mutta minä uskon että 40 eronnut nainen arvostaa miehisyyttä treffeillä hieman eri tavalla kuin 20-25 nainen noin keskimäärin." - Eihän noin kauniisti esitettynä tästä ikäeron esiin nostamisesta voi pahastua ;) Mutta minäkin olen ollut joskus nuori. - Tunnen henkilökohtaisesti nelikymppisiä naisia ja heidän parisuhteidensa syntytarinoita. - Lisäksi tunnen läheisesti joitakin alle 15-vuotiaita nuoria naisia. - Lähisukulaisissani ja kummitytöissä on myös reilu parikymppisiä nuoria naisia, joten väitän tietäväni jotakin naisten ajattelutavasta. - Aloitetaanpa noista nuorimmista. - Suuri osa tyttäreni 14-vuotiaista ystävistä ei käy vielä edes yläkoulun diskoissa ja heitä harmittaa pojat, jotka luokassa ovat äänessä ja häiritsevät opetusta. - Tuollaiset pojat ovat luokan pellejä ja apinoita. - Voi olla, että heidän ulkonäkönsä on silmään sopiva, mutta luonne ja esiintyminen enemmän karkottaa näitä kilttejä tyttöjä kuin vetää puoleensa.
Sitten parikymppiset tuntemani nuoret naiset. - Yksi heistä kävi viime kesänä muutaman kerran äitinsä ja minun kanssani tanssilavoilla, koska pitää tanssimisesta, mutta ei tuntenut minkäänlaista vetoa ravintoloihin. - Riittihän siellä lavoilla nuorella kellohelmalla vientiä ja sieltä se poikaystäväkin tarttui mukaan ;) Suorat housut ja kauluspaita, siistit hiukset ja silmälasit. - Ei partaa eikä viiksiä. - Poika on vähän ujo ainakin meidän aikuisten seurassa, mutta hyvin näkyivät yhteen tanssivan ja tyttö tykkää, joten mikäs siinä. - 22-vuotias sukulaistyttöni on seurustellut jo kahdenkin itsensä ikäisen, oikein fiksun, "kunnollisen", kohteliaan ja puheliaan nuoren miehen kanssa, mutta molemmilla kerroilla pojat ovat lähteneet... - Sukulaistyttö päätti lähteä aupairiksi ja saapa nähdä mitä sieltä tulee mukana koti-Suomeen... :)
"Totta kai parisuhteessa suurin osa noista miehisyyteen liitettävistä asioita voi ilmetä negatiivisina asioina, mutta kun on kyse siitä ensivaikutelman tekemisestä ja treffeillä pärjäämisestä niin niistä on ainakin minun mielestäni enemmänkin hyötyä kuin haittaa." - Kuinka sinä sitten aiot pärjätä niistä ensitreffeistä eteenpäin ? Muokkaatko itsestäsi jonkin kameleontin, joka loistaa ensitreffeillä, mutta pystyy olemaan oma aito itsensä heti sen jälkeen ja siitä eteenpäin ? Etsitkö muuten oikeasti sellaista naista, joka haluaa kumppanikseen itseluottamusta täynnä olevan kilpailuhenkisen, riskejä ottavan ja vallanhimoisen miehen, vai kokisitko ehkä olosi kotoisammaksi sellaisen kiltin naapurintytön kanssa, jota pelottaa machomiehet, mutta jonka sydän läpättää punastelevalle ja vähän änkyttävälle naapurinpojalle, jota pelottaa jutella tytön kanssa, mutta joka uskaltautuu keskusteluun kuitenkin, pelostaan huolimatta ?
"Olen nyt yksin ja minulla on ongelmia naisten suhteen, en minä kuitenkaan aio tätä tilannetta hyväksyä vaan pyrin aktiivisesti muuttamaan itseäni. Jos minä hyväksyisin itseni nyt sellaisena kuin olen, niin olen täysin varma siitä etten koskaan ketään naista voisi saada, joten jotain tässä on tehtävä." - Ei se, että hyväksyt itsesi sellaisena mikä olet, estä sinua kehittämästä itseäsi. - Jos hyväksyt itsesi kaikkine vajavaisuuksinesi, saatat pystyä kehittämään itseäsi sellaiseen suuntaan, jollaisena voit arvostaa itseäsi enemmän ja välttyä kehittymästä sellaiseksi mieheksi, joka on täynnä ristiriitoja tai joka ei itsekään ymmärrä saati hyväksy omaa käytöstään.
Summa summarum - itse olemme itsestämme ja tekemisistämme vastuussa. - Näin ollen meidän täytyy itse myös päättää millaisia haluamme olla ja pyrkiä kehittymään siiheen suuntaan. - Matkalla sinne kohtaamme ihmisiä, jotka tahtoisivat ohjata meidät sivuraiteille tai kokonaan toiseen suuntaan. - Voimme myös kohdata ihmisiä, joiden kanssa meidän on mukava taittaa hetken matkaa yhdessä samaan suuntaan katsoen. - Sinä yksin voit päättää mikä tässä tarinassa on esim. Sinkut-palstan kanssakirjoittajiesi rooli :)Sä näytät Xena ihan erilaiselta tässä uudessa kuvassa kuin siinä vanhassa. Sä huijaat meitä miehiä!! Ei sua voi muutenkaan uskoa!!
6423wt6ygwr2aq3 kirjoitti:
Sä näytät Xena ihan erilaiselta tässä uudessa kuvassa kuin siinä vanhassa. Sä huijaat meitä miehiä!! Ei sua voi muutenkaan uskoa!!
Jaa'a. - En oikein ymmärrä mikä motiivi minulla edes olisi huijata ketään ?
Eikö tällä palstalla ainakin pitäisi päinvastoin korostaa sitä, että on tärkeämpi katsoa ihmistä sisälle päin, eikä pysähtyä pintaan...- ?????
xena-183 kirjoitti:
"Ei ole mitään järkeä murehtia tuota parisuhteessa pärjäämistä vielä, kun en osaa edes hoitaa hommaa niin että pääsisin 2. treffeillekään saakka." -> Aloituksessasi pohdit parisuhdekelpoisuuttasi. - Olet täysi-ikäinen ja täysivaltainen, omillasi toimeen tuleva mies, joten olet parisuhdekelpoinen. - Parisuhteen pitämisessä on enemmän tekemistä ja siihen sinun kannattaa edetä vaikka mielikuvaharjoituksin, jos se muuten tuntuu liian utopistiselta.
Summa summarum - itse olemme itsestämme ja tekemisistämme vastuussa. - Näin ollen meidän täytyy itse myös päättää millaisia haluamme olla ja pyrkiä kehittymään siiheen suuntaan. - Matkalla sinne kohtaamme ihmisiä, jotka tahtoisivat ohjata meidät sivuraiteille tai kokonaan toiseen suuntaan. - Voimme myös kohdata ihmisiä, joiden kanssa meidän on mukava taittaa hetken matkaa yhdessä samaan suuntaan katsoen. - Sinä yksin voit päättää mikä tässä tarinassa on esim. Sinkut-palstan kanssakirjoittajiesi rooli :)"kiltin naapurintytön kanssa, jota pelottaa machomiehet, mutta jonka sydän läpättää punastelevalle ja vähän änkyttävälle naapurinpojalle, jota pelottaa jutella tytön kanssa"
Onko tällaisia muka olemassa? Vapaana?
- 10+7
Mitä jos vaan hyväksyisit sen tosiasian, että olet atm ja alkaisit katkerana haukkumaan ja lutkittelemaan naisia tällä palstalla?
- nngdndnnh
Sun pitää olla sellainen kuin olet. Jos alat miellyttämään naisia niin et pääse mihinkään. Tuo ajatus on muutenkin ihan perseestä. Eli kuntoile jos haluat, juo kaljaa jos haluat, tee kaikkea mistä tykkäät, mutta älä koskaan ala miellyttämään naista.
- edellinen
Eli vedät omaa linjaa vaikka ei ketään kiinnostaisi, mutta et ala matelemaan. Mutta tottakai paikoista sisään, näin lätkätermein...
- Mies1985
Eikös osa rentuista ole noita muusikkotyyppejä jotka näyttävät takaapäin naisilta laihoine runkoineen ja pitkine hiuksineen.
Suosittelen kuitenkin ketjuani "Fyysisyyden merkitys" jos sitä ei ole poistettu. - Reipas Poikamies
Itse olen koettanut JonneNikula-tyyliä, Biker-tyyliä, populistisempaa myös ja kuten sanotaan, niinhän sitä sanotaankin, että vaatteet on aatteet.
Millään niistä ei paikata "johtajuutta" ja itsetuntoa että on itsevarma asioissa joita mies tekee-sama se vaikka on verkkarit päällä, se miehisyys tulee sisältä.
Ok, voi toki sipaista itsensä kaljuksi ja kasvattaa muka-stylen parran ja jos koko homma on miehellä ruikuti ruikuti piipitystä niin muutos on vaan miinus suuntainen.
Minä annan vinkin: katso tarkasti joskus saksalaisia dekkareita, kuten Siskaa eilen kasilta, ta i Kahden Keikkaa. Siellä näkee käsinkosketeltavana miten miehinen kulttuuri on siis naiset eivät siellä "saa henkistä yliotetta" miehistään, kuten täällä Suomessa on monesti.- 46w2qa6w2aqt
RP on kyllä taas niin kuutamolla näistä pariutumisasioista.
- sir_eino
Suosittelen myös tv-sarjojen ja tosielämän erottamista toisistaan. Joku villi lännenmies voi olla miesten mies telkkarissa mutta reaalimaailma pelaa vähän toisilla säännöillä.
- jackaroo
sir_eino kirjoitti:
Suosittelen myös tv-sarjojen ja tosielämän erottamista toisistaan. Joku villi lännenmies voi olla miesten mies telkkarissa mutta reaalimaailma pelaa vähän toisilla säännöillä.
Joo, en se minäkään aio alkaa rakentamaan omaa miehisyyttäni minkään Ford Fairlane leffan mukaan. Mutta melko haparoivaa se tämä itsensä kehittäminen kuitenkin on, kun ei ole mitään omakohtaista kokemusta siitä että miten asiat toimivat, on vain toisen käden tietoa.
- sir_eino
jackaroo kirjoitti:
Joo, en se minäkään aio alkaa rakentamaan omaa miehisyyttäni minkään Ford Fairlane leffan mukaan. Mutta melko haparoivaa se tämä itsensä kehittäminen kuitenkin on, kun ei ole mitään omakohtaista kokemusta siitä että miten asiat toimivat, on vain toisen käden tietoa.
Siis puhutko nyt naisten iskemisestä vai? Ota mukaan joskus joku kaveri joka osaa homman ja katso mitä se tekee naisten kanssa.
- 30v.
Hyvä ryhti ja intensiivinen katsekontakti ja jos olet kiinnostunut naisesta niin myös itsevarma ote kun halataan tai pidetään kädestä
- jackaroo
No tuo naisen kädestä pitäminen ja varsinkin halaaminen on minulle hyvin vaikeaa. En kyllä kovin helposti uskaltaisi ketään naista alkaa halaamaan tai ottaa kädestä kiinni. Tässä on siis yksi asia taas missä minun pitää kehittää itseäni, minun pitää pystyä toimimaan naisten kanssa sujuvasti, olipa sitten kyse siitä treffeillä puhumisesta tai kädestä kiinni pitämisestä.
- sir_eino
jackaroo kirjoitti:
No tuo naisen kädestä pitäminen ja varsinkin halaaminen on minulle hyvin vaikeaa. En kyllä kovin helposti uskaltaisi ketään naista alkaa halaamaan tai ottaa kädestä kiinni. Tässä on siis yksi asia taas missä minun pitää kehittää itseäni, minun pitää pystyä toimimaan naisten kanssa sujuvasti, olipa sitten kyse siitä treffeillä puhumisesta tai kädestä kiinni pitämisestä.
Deiteillä olisi hyvä päästä vähintään sille tasolle että ottaa naista kädestä kiinni tai antaa suukon kun erotaan. Riippuu tietenkin tilanteesta. Voi sen koittaa viedä paljon pidemmällekin.
- jackaroo
sir_eino kirjoitti:
Deiteillä olisi hyvä päästä vähintään sille tasolle että ottaa naista kädestä kiinni tai antaa suukon kun erotaan. Riippuu tietenkin tilanteesta. Voi sen koittaa viedä paljon pidemmällekin.
En varmasti uskalla suudella naista ensitreffeillä, ehkä tuota kädestä kiinni ottamista voin harkita. Pitää kyllä alkaa panostamaan enemmän tuohon naisten kohtaamiseen ja yrittää madaltaa tätä nykyistä kynnystä lähestyä naisia.
- 30v.
jackaroo kirjoitti:
En varmasti uskalla suudella naista ensitreffeillä, ehkä tuota kädestä kiinni ottamista voin harkita. Pitää kyllä alkaa panostamaan enemmän tuohon naisten kohtaamiseen ja yrittää madaltaa tätä nykyistä kynnystä lähestyä naisia.
Kun sinä olet siisti, mukava ja sopivasti kiehtova (se ryhti, katsekontakti ja itsevarmuus) ja ainakin vihjailet että voisit ottaa kädestä kiinni, niin nainen saattaa halata sinua. Suudelmassa miehen pitää ottaa riski ja kestä lannistumatta, jos nainen ei ole siihen vielä valmis. Jos mies ei hae minkäänlaista kosketusta toisillakaan treffeillä, niin hän ei varmaankaan ole kiinnostunut naisesta muuna kuin kaverina. Kun tämä tulkinta on tehty, on hyvin vaikeaa päästä kaverimiehen asemasta pois. Mutta en siis mitään kähmimistä tässä tarkoita.
- sir_eino
jackaroo kirjoitti:
Usko vanhempaasi. Jos saat naisen ulos kanssasi se nainen on kiinnostunut. Jos se on kiinnostunut, se miettii sitä mitä sä mietit siitä. Nainen haluaa että tunnet sitä kohtaan tiettyjä tunteita joita ilmaistaan esimerkiksi suukottelemalla ja pitämällä kädestä kiinni ja ei välttämättä ensimmäisillä treffeillä mutta myöhemmin ihan lähekkäin, ilman vaatteita. Enkä nyt tarkoita pelkkää seksiä. Mutta ne tunteet on syytä näyttää ja tilanteesta riippuen... Esimerkiksi suukko putkeen menneiden treffien jälkeen erotessa on hyvä veto. Sitä aiemmin voi jo viedä vähän kättä naisen käden päälle... Sillain fiiliksen mukaan, tunnustella vähän.
Mutta jos et tee mitään tuollaista niin ei se nainen susta miehenä kiinnostu.
- Gamma uros
Pitääpä miettiä kirjoitanko tähän ketjuun vai teenkö oman ketjun sellaisesta "muodonmuutos" teemasta. Lähinnä omiin kokemuksiin pohjautuen miten tuo onnistuu mukaanluettuna tuo "miehisyyden" lisääminen.
Katsotaan mitä saan rakennultua tässä pääsiäisenä aiheesta. - tommy.p
Itse olen huomannut, että ei se sinäänsä naisten kiinnostusta lisää, jos harrastat miehisiä asioita. Itse esimerkiksi urheilen hyvinkin paljon (juoksu, uiminen, kuntosali, hiihto, pyöräily), harrastan myöskin laskuvarjohyppäämistä, kalastamista ja tarkoitus olisi vielä aloittaa vaeltaminen & käsityöt ( puu ja metalli).
Ei kukaan silti ole koskaan katsonut perääni, mutta ehkä joku päivä semmoinenkin tuuri käy...
Sitä odotellessa. :D
Toisaalta, en oikeastaan käy hirveästi baareissa/bileissä ja ainoat treffit mitä minulla on ollut on ihan muutamia nettitreffejä, eikä koskaan ole ollut molemminpuolista kipinää. :P
Vaikka täällä jotkut "pelimiehet" väittää, että omana itsenä oleminen on ihan humpuukia niin mietihän itse onko siinä mitään järkeä alkaa harrastamaan esim. moottoripyöräilyä, jos siitä ei itse pidä?
Omaa itsetuntoa voi aina kehittää liikkumalla ja rakentamalla itselleen sen unelmakropan ja yleensäkkin kehittämällä itseään jollakin tavalla. Sen jälkeen kun olet sinut itsesi kanssa se on vain arpapeliä tuleeko koskaan se unelmanainen vastaan. - jackaroo
---Itse olen huomannut, että ei se sinäänsä naisten kiinnostusta lisää, jos harrastat miehisiä asioita.---
Tuo on ehkä totta, ei kukaan kiinnostu ihmisestä pelkästään hänen harrastuksensa ansiota, ellei sitten ole joku urheilutähti tai tunnettu muusikko. Mutta kyllä minä uskon että nuo miehiset harrastukset ehkä lisäävät sitä miestä kohtaan tunnettua kiinnostusta ja kyllähän siitä hyvästä harrastuksesta saa aina jotain kiinnostavaa puhuttavaa treffeillä.- sir_eino
Dear Jaska, jos pääset joskus deiteille ja puhut siellä naisen kanssa jostain työväenopiston puutyökurssista puoli tuntia niin ne deitit jäävät viimeisiksi.
Harrastukset voi mainita mutta enpä mä esimerkiksi jostain raudan vääntämisestä jaksa kovin kauaa deitellä jutella eikä joitain himoliikkujanaisia lukuunottamatta se kyllä ketään kiinnostakaan. Ei yleensä edes niitä. Ennemmin puhun vaikka leffoista, musiikista, kirjallisuudesta, maailman tapahtumista, itsestäni...
Deiteillä on tarkoitus tutustua toiseen ja viihtyä. Ei se sen kummempaa ole. Sillä tavalla on tietty hyvä tuoda miehisyyttä esiin että antaa ymmärtää olevansa seksuaalinen olento joka on kiinnostunut treffiseurastaan. Ja ymmärtää että se ei tarkoita sitä että pitäisi välittömästi olla tunkemassa kättä paidan alle mutta vähän vihjailla... u know. Opit kyllä. - ...;,,,;...
sir_eino kirjoitti:
Dear Jaska, jos pääset joskus deiteille ja puhut siellä naisen kanssa jostain työväenopiston puutyökurssista puoli tuntia niin ne deitit jäävät viimeisiksi.
Harrastukset voi mainita mutta enpä mä esimerkiksi jostain raudan vääntämisestä jaksa kovin kauaa deitellä jutella eikä joitain himoliikkujanaisia lukuunottamatta se kyllä ketään kiinnostakaan. Ei yleensä edes niitä. Ennemmin puhun vaikka leffoista, musiikista, kirjallisuudesta, maailman tapahtumista, itsestäni...
Deiteillä on tarkoitus tutustua toiseen ja viihtyä. Ei se sen kummempaa ole. Sillä tavalla on tietty hyvä tuoda miehisyyttä esiin että antaa ymmärtää olevansa seksuaalinen olento joka on kiinnostunut treffiseurastaan. Ja ymmärtää että se ei tarkoita sitä että pitäisi välittömästi olla tunkemassa kättä paidan alle mutta vähän vihjailla... u know. Opit kyllä.Anna kun mä korjaan:
"Ennemmin puhun vaikka leffoista, musiikista, kirjallisuudesta, maailman tapahtumista, itsestäni... "
--->
"Kaikkein mieluiten puhun itsestäni... - sir_eino
...;,,,;... kirjoitti:
Anna kun mä korjaan:
"Ennemmin puhun vaikka leffoista, musiikista, kirjallisuudesta, maailman tapahtumista, itsestäni... "
--->
"Kaikkein mieluiten puhun itsestäni...No en. Kiinnostaa mua se vastapuolikin yleensä, onko se sellainen nainen johon haluan tutustua.
- jackaroo
sir_eino kirjoitti:
Deiteillä on tarkoitus tutustua toiseen ja viihtyä. Ei se sen kummempaa ole. Sillä tavalla on tietty hyvä tuoda miehisyyttä esiin että antaa ymmärtää olevansa seksuaalinen olento joka on kiinnostunut treffiseurastaan. Ja ymmärtää että se ei tarkoita sitä että pitäisi välittömästi olla tunkemassa kättä paidan alle mutta vähän vihjailla... u know. Opit kyllä.Joo, ei siis minulla ole aikomuskaan keroilla pelkästään omista harrastuksistani, mutta yritän tässä lähinnä koota jotain suurempaa "pakettia", josta nuo miehiset harrastukset ovat vain yksi pieni osa.
- Janne33.
"Vaikka täällä jotkut "pelimiehet" väittää, että omana itsenä oleminen on ihan humpuukia niin mietihän itse onko siinä mitään järkeä alkaa harrastamaan esim. moottoripyöräilyä, jos siitä ei itse pidä?"
Pelimies on pelkkä roolin vetäjä. Tällainen jätkä ei uskalla olla oma itsensä, koska pelkää pakkeja.
Mielestäni aito ja oikea pelimies on se, joka uskaltaa olla oma itsensä. Menee siis iskemään naista sellaisena kuin oikeasti on, ei jätä mitään arvailujen varaan. Paskaako sitä esittämään jotain muuta, kun mitä oikeasti on?
Miksi pitäisi vaivautua?
Jos esim. nyt itse lähtisin baariin vonkaamaan illan panoa, niin pistäisin mustat verkkarit jalkaan, normaalit lenkkitossut ja urheilumallisen takin, joka sopii omaan lookkiini ( olen kehonrakentaja ) ja heitän päähäni lippiksen. Sitten tallustelen baariin ja tilaan kunnon drinkin. Kun näen nätin misun niin aloitan keskustelun miettimättä sen kummempia, eli jos mokaan, niin sitten mokaan. Akkoja kun on maailma täynnä. Samalla erottuu ylpeämieliset horot ja mukavat.- sir_eino
Ei kun nimenomaan pelimies ei ole oma itsensä vaan on ottanut jostain pelimiesoppaasta tai muusta luuseriraamatusta jonkun roolin jota vetää naisseurassa.
Muut miehet ovat sitten vain miehiä. Riippumatta siitä mikä naismenestys on. - Eino pitää tappaa
sir_eino kirjoitti:
Ei kun nimenomaan pelimies ei ole oma itsensä vaan on ottanut jostain pelimiesoppaasta tai muusta luuseriraamatusta jonkun roolin jota vetää naisseurassa.
Muut miehet ovat sitten vain miehiä. Riippumatta siitä mikä naismenestys on.Vedä jätkä käteen (einon vastaus: "Ei tarvitse kun mulla on tyttöystävä.") Sulla ei ole mitään käsitystä näistä luuseriraamatuista. (Einon vastaus: "Eikä tarvitse ollakaan, kun naisia aina riittää muutenkin.")
Kaikki ei ole mitään synnynnäisiä nussijamestareita (einon vastaus "lässyn lässyn, minäkin vasta 21-vuotiaana, lässyn lässyn...").
Luuseriraamatuista voi hakea itselleen tukea jos on muuten täysin tunari naisten kanssa. (Einon vastaus: "lässyti lässyti, ole oma itsesi, lässyti lässyti") - sir_eino
Eino pitää tappaa kirjoitti:
Vedä jätkä käteen (einon vastaus: "Ei tarvitse kun mulla on tyttöystävä.") Sulla ei ole mitään käsitystä näistä luuseriraamatuista. (Einon vastaus: "Eikä tarvitse ollakaan, kun naisia aina riittää muutenkin.")
Kaikki ei ole mitään synnynnäisiä nussijamestareita (einon vastaus "lässyn lässyn, minäkin vasta 21-vuotiaana, lässyn lässyn...").
Luuseriraamatuista voi hakea itselleen tukea jos on muuten täysin tunari naisten kanssa. (Einon vastaus: "lässyti lässyti, ole oma itsesi, lässyti lässyti")En ymmärrä miten viestisi liittyi minun viestiini. Jos joku lukee jonkun luuseriraamatun ja alkaa apinoida sen oppeja niin feikki se on, pelimies, sai naista tai ei. Kehittyminen on hyvä asia mutta ei kai kukaan jaksa koko persoonaansa muokata siksi että niin voi ehkä saada naista?
Kyllä mä ainakin mieluummin olen suhteessa naisen kanssa joka pitää minusta kun naisesta joka pitää jostain tyypistä jota leikin olevani aina kun olen sen naisen kanssa. - Eino on tyhmä
sir_eino kirjoitti:
En ymmärrä miten viestisi liittyi minun viestiini. Jos joku lukee jonkun luuseriraamatun ja alkaa apinoida sen oppeja niin feikki se on, pelimies, sai naista tai ei. Kehittyminen on hyvä asia mutta ei kai kukaan jaksa koko persoonaansa muokata siksi että niin voi ehkä saada naista?
Kyllä mä ainakin mieluummin olen suhteessa naisen kanssa joka pitää minusta kun naisesta joka pitää jostain tyypistä jota leikin olevani aina kun olen sen naisen kanssa.Sitä vaan että luuseriraamatuissa ei opeteta feikkaamista vaan miten lähestytään naista jos on ujo tai sosiaalisesti kömpelö. Mutta ehkä kaikki oppiminen on sulle feikkaamista.
- 3256t2qat2qe
sir_eino kirjoitti:
En ymmärrä miten viestisi liittyi minun viestiini. Jos joku lukee jonkun luuseriraamatun ja alkaa apinoida sen oppeja niin feikki se on, pelimies, sai naista tai ei. Kehittyminen on hyvä asia mutta ei kai kukaan jaksa koko persoonaansa muokata siksi että niin voi ehkä saada naista?
Kyllä mä ainakin mieluummin olen suhteessa naisen kanssa joka pitää minusta kun naisesta joka pitää jostain tyypistä jota leikin olevani aina kun olen sen naisen kanssa.Mutta ehkä sun asenne onkin se että kaikki jotka on huonoja naisten kanssa on luusereita ja sellaisina pysykööt.
- sir_eino
Eino on tyhmä kirjoitti:
Sitä vaan että luuseriraamatuissa ei opeteta feikkaamista vaan miten lähestytään naista jos on ujo tai sosiaalisesti kömpelö. Mutta ehkä kaikki oppiminen on sulle feikkaamista.
Ei oppiminen ole feikkaamista. En ole lukenut luuseriraamattuja joten ehkä olen väärässä niiden sisältöjen suhteen. En silti usko että ne toimivat yhtään paremmin kun mitkään muut ns. self help -kirjat joita kirjakaupat ovat täynnä. Eli kyllähän ne roskaa ovat.
Itsevarmuutta niistä voi tietenkin saada ja itsevarma mies onnistuu todennäköisemmin kun hiirulainen. Ihan samalla tavalla joku voi laihduttaa kun saa projektiinsa uskoa jostain keittiöpsykologilta. - t42wqatr2wrte
sir_eino kirjoitti:
Ei oppiminen ole feikkaamista. En ole lukenut luuseriraamattuja joten ehkä olen väärässä niiden sisältöjen suhteen. En silti usko että ne toimivat yhtään paremmin kun mitkään muut ns. self help -kirjat joita kirjakaupat ovat täynnä. Eli kyllähän ne roskaa ovat.
Itsevarmuutta niistä voi tietenkin saada ja itsevarma mies onnistuu todennäköisemmin kun hiirulainen. Ihan samalla tavalla joku voi laihduttaa kun saa projektiinsa uskoa jostain keittiöpsykologilta.Ensin myönnät että voit olla väärässä, ja sitten toteat "kyllähän ne roskaa ovat". Luuseriraamattuja on varmasti joka lähtöön, self-help tason kuraa, mutta on siellä hyviäkin. Joten vedä hei jätkä nyt oikeesti käteen ("ei tarvitse, lässyn lässyn"), ja tule mussuttamaan sitten kun oikeasti tiedät mistä puhut, etkä vain viljele omia ennakkoluulojasi ja yritä provota.
Kuten hyvin tiedät, niin palsta on pullollaan näitä luusereita joilla on konstit vähissä, joten mieluummin lukee niitä luuseriraamattuja kuin istuu yksiössään ja lutkittelee anonyyminä.
Joten haista vittu vielä kerran. - 426twretgyewr2g
sir_eino kirjoitti:
Itsevarmuutta niistä voi tietenkin saada ja itsevarma mies onnistuu todennäköisemmin kun hiirulainen. Ihan samalla tavalla joku voi laihduttaa kun saa projektiinsa uskoa jostain keittiöpsykologilta.Sitä paitsi nuo mainitsemasi self-help kirjat on enemmän just sitä "ajattele positiivisesti, ole oma itsesi, hymyile" -kuraa. Joka ei auta ketään.
Näissä (hyvissä) luuseriraamatuissa on ihan konkreettisia juttuja eikä vain tuollaista ympäripyöreää "hanki parempi itsetunto, ole oma itsesi, nami nami, pusi pusi". - sir_eino
t42wqatr2wrte kirjoitti:
Ensin myönnät että voit olla väärässä, ja sitten toteat "kyllähän ne roskaa ovat". Luuseriraamattuja on varmasti joka lähtöön, self-help tason kuraa, mutta on siellä hyviäkin. Joten vedä hei jätkä nyt oikeesti käteen ("ei tarvitse, lässyn lässyn"), ja tule mussuttamaan sitten kun oikeasti tiedät mistä puhut, etkä vain viljele omia ennakkoluulojasi ja yritä provota.
Kuten hyvin tiedät, niin palsta on pullollaan näitä luusereita joilla on konstit vähissä, joten mieluummin lukee niitä luuseriraamattuja kuin istuu yksiössään ja lutkittelee anonyyminä.
Joten haista vittu vielä kerran.Kyllä tänään todennäköisesti vielä pääsen lähikontaktiin vaginan kanssa joten kiitos toivotuksesta.
Luuseriraamattujen suhteen kuten minkä tahansa ns. elämänparannusoppaan suhteen kannattaisi hei vaan olla realisti. Ei ne elämää muuta. Sosiaalisia taitoja oppii yllätys yllätys harjoittelemalla niitä sosiaalisissa tilanteissa. Ei kirjoista tai netistä. Jos pelimiesoppaat toimisivat, kaikki lukisivat niitä ja olisivat ihan hillittömiä naistenmiehiä. Ihan kuten jos ne laihdutusvalmisteet toimisivat, kaikki olisivat laihoja. Ja jos uraoppaat toimisivat, kaikki olisivat toimitusjohtajia. Niin. Niinpä niin.
Voit tietty listata tänne ne kirjat jotka muuttivat täysin elämäsi suunnan. Siis tuolta self-help puolelta. - sir_eino
426twretgyewr2g kirjoitti:
Sitä paitsi nuo mainitsemasi self-help kirjat on enemmän just sitä "ajattele positiivisesti, ole oma itsesi, hymyile" -kuraa. Joka ei auta ketään.
Näissä (hyvissä) luuseriraamatuissa on ihan konkreettisia juttuja eikä vain tuollaista ympäripyöreää "hanki parempi itsetunto, ole oma itsesi, nami nami, pusi pusi".Oletko sä kirjoittanut jonkun pelimiesoppaan vai mikä osui?
- y53yw5eyr43we
sir_eino kirjoitti:
Kyllä tänään todennäköisesti vielä pääsen lähikontaktiin vaginan kanssa joten kiitos toivotuksesta.
Luuseriraamattujen suhteen kuten minkä tahansa ns. elämänparannusoppaan suhteen kannattaisi hei vaan olla realisti. Ei ne elämää muuta. Sosiaalisia taitoja oppii yllätys yllätys harjoittelemalla niitä sosiaalisissa tilanteissa. Ei kirjoista tai netistä. Jos pelimiesoppaat toimisivat, kaikki lukisivat niitä ja olisivat ihan hillittömiä naistenmiehiä. Ihan kuten jos ne laihdutusvalmisteet toimisivat, kaikki olisivat laihoja. Ja jos uraoppaat toimisivat, kaikki olisivat toimitusjohtajia. Niin. Niinpä niin.
Voit tietty listata tänne ne kirjat jotka muuttivat täysin elämäsi suunnan. Siis tuolta self-help puolelta.Olet a) tyhmä b) yrität provota c) molempia
"Kyllä tänään todennäköisesti vielä pääsen lähikontaktiin vaginan kanssa joten kiitos toivotuksesta."
Yrität ärsyttää. Tykkäät provota ja vittuilla. Se on huomattu.
"Luuseriraamattujen suhteen kuten minkä tahansa ns. elämänparannusoppaan suhteen kannattaisi hei vaan olla realisti."
Missä kohtaa en ole ollut realisti? Jos väittelet mun kanssa, niin väittele mun kanssa äläkä omien oletustes kanssa.
"Ei ne elämää muuta."
Mistä tiedät onko kokemusta? Tiedä faktana että voi muuttaa, ja kuten voi muuttaa myös vaikka raamattu tai sudenpentujen käsikirjakin. Älä ole niin negatiivinen ja tuomitse asioita JOISTA ET TIEDÄ MUUTA KUIN OMAT ENNAKKOLUULOSI (onko liikaa vaadittua että tutustut asioihin joita vastaan väität?)
"Sosiaalisia taitoja oppii yllätys yllätys harjoittelemalla niitä sosiaalisissa tilanteissa. Ei kirjoista tai netistä."
Hei haloo. Yhdessäkään lukemassani luuseriraamatussa ei neuvota että "jää kotiin ja lue tämä kirja niin se riittää". Toistan vielä: OTA SELVÄÄ ASIOISTA JOISTA PUHUT ÄLÄKÄ POIKA LÄSSYTÄ.
"Jos pelimiesoppaat toimisivat, kaikki lukisivat niitä ja olisivat ihan hillittömiä naistenmiehiä."
Älä jaksa kärjistää omaan typerään tapaasi (ilmeisesti et osaa väitellä muuten kuin kärjistämällä). En ole väittänyt että niitä lukemalla susta tulee hillitön naistenmies, mutta voit oppia lähestymään naisia paremmin jos olet ujo tai sosiaalisesti arka/kömpelö. Onko se sun mielestä nyt sitten vaan ihan vitun väärin että jos tällaista oppii kirjasta?
"Ihan kuten jos ne laihdutusvalmisteet toimisivat, kaikki olisivat laihoja. Ja jos uraoppaat toimisivat, kaikki olisivat toimitusjohtajia. Niin. Niinpä niin."
Tämä ei taas liity mitenkään ko. asiaan.
"Voit tietty listata tänne ne kirjat jotka muuttivat täysin elämäsi suunnan. Siis tuolta self-help puolelta."
Heh heh, idiootti. Opettele lukemaan. Johan sanoin että nuo self help jutut on paskaa.
Enkä luettele sulle mitään kirjoja koska olet asennevammainen. - 243t623eqw65t32e5
sir_eino kirjoitti:
Oletko sä kirjoittanut jonkun pelimiesoppaan vai mikä osui?
En ole kirjoittanut, mutta olen saanut itse paljon niitä lukemalla. Ärsyttää todella paljon että joku naisasiamenestyjä joka ei tiedä ko. kirjoista mitään tulee tänne esittämään oletuksia ja vittuilemaan vaikka täällä on ihmisiä joilla on KONKREETTISIÄ kokemuksia niiden avusta.
Mutta sun pitää olla aina oikeassa ja saada viimeinen sana. Kärjistämällä ja provoamalla tietysti. - sir_eino
y53yw5eyr43we kirjoitti:
Olet a) tyhmä b) yrität provota c) molempia
"Kyllä tänään todennäköisesti vielä pääsen lähikontaktiin vaginan kanssa joten kiitos toivotuksesta."
Yrität ärsyttää. Tykkäät provota ja vittuilla. Se on huomattu.
"Luuseriraamattujen suhteen kuten minkä tahansa ns. elämänparannusoppaan suhteen kannattaisi hei vaan olla realisti."
Missä kohtaa en ole ollut realisti? Jos väittelet mun kanssa, niin väittele mun kanssa äläkä omien oletustes kanssa.
"Ei ne elämää muuta."
Mistä tiedät onko kokemusta? Tiedä faktana että voi muuttaa, ja kuten voi muuttaa myös vaikka raamattu tai sudenpentujen käsikirjakin. Älä ole niin negatiivinen ja tuomitse asioita JOISTA ET TIEDÄ MUUTA KUIN OMAT ENNAKKOLUULOSI (onko liikaa vaadittua että tutustut asioihin joita vastaan väität?)
"Sosiaalisia taitoja oppii yllätys yllätys harjoittelemalla niitä sosiaalisissa tilanteissa. Ei kirjoista tai netistä."
Hei haloo. Yhdessäkään lukemassani luuseriraamatussa ei neuvota että "jää kotiin ja lue tämä kirja niin se riittää". Toistan vielä: OTA SELVÄÄ ASIOISTA JOISTA PUHUT ÄLÄKÄ POIKA LÄSSYTÄ.
"Jos pelimiesoppaat toimisivat, kaikki lukisivat niitä ja olisivat ihan hillittömiä naistenmiehiä."
Älä jaksa kärjistää omaan typerään tapaasi (ilmeisesti et osaa väitellä muuten kuin kärjistämällä). En ole väittänyt että niitä lukemalla susta tulee hillitön naistenmies, mutta voit oppia lähestymään naisia paremmin jos olet ujo tai sosiaalisesti arka/kömpelö. Onko se sun mielestä nyt sitten vaan ihan vitun väärin että jos tällaista oppii kirjasta?
"Ihan kuten jos ne laihdutusvalmisteet toimisivat, kaikki olisivat laihoja. Ja jos uraoppaat toimisivat, kaikki olisivat toimitusjohtajia. Niin. Niinpä niin."
Tämä ei taas liity mitenkään ko. asiaan.
"Voit tietty listata tänne ne kirjat jotka muuttivat täysin elämäsi suunnan. Siis tuolta self-help puolelta."
Heh heh, idiootti. Opettele lukemaan. Johan sanoin että nuo self help jutut on paskaa.
Enkä luettele sulle mitään kirjoja koska olet asennevammainen.""Kyllä tänään todennäköisesti vielä pääsen lähikontaktiin vaginan kanssa joten kiitos toivotuksesta."
Yrität ärsyttää. Tykkäät provota ja vittuilla. Se on huomattu."
Sitä saa mitä tilaa. Jos joku haistattaa vitut tai muuta vastaavaa niin voin kyllä kertoa että pääsen joskus sellaista haistelemaankin. Ei se ole provoamista, se on provoamiseen vastaamista.
"Missä kohtaa en ole ollut realisti?"
Minulle on hieman epäselvää mitä väität paitsi että minun pitäisi haistaa vittu.
"Mistä tiedät onko kokemusta? Tiedä faktana että voi muuttaa, ja kuten voi muuttaa myös vaikka raamattu tai sudenpentujen käsikirjakin."
Pelkkä kirjan lukeminen ei muuta mitään. Käytä nyt vähän järkeäsi.
"Älä jaksa kärjistää omaan typerään tapaasi (ilmeisesti et osaa väitellä muuten kuin kärjistämällä). En ole väittänyt että niitä lukemalla susta tulee hillitön naistenmies, mutta voit oppia lähestymään naisia paremmin jos olet ujo tai sosiaalisesti arka/kömpelö. Onko se sun mielestä nyt sitten vaan ihan vitun väärin että jos tällaista oppii kirjasta?"
Sanoinko että se olisi väärin? Suhtaudun siihen vain omaan tapaani melko skeptisesti. Onhan noita pelimiesoppaita kritisoitu, katso vaikka googlesta jos kiinnostaa.
"Tämä ei taas liity mitenkään ko. asiaan."
Liittyy se. Eihän noilla pelimiesoppailla ole sen kummempaa funktiota kun kirjoittajien pankkitilin saldon maksimointi.
"Heh heh, idiootti. Opettele lukemaan. Johan sanoin että nuo self help jutut on paskaa.
Enkä luettele sulle mitään kirjoja koska olet asennevammainen."
Asennevammani voi muuttua jos suosittelet minulle kirjan joka ei ole pelkkää kusetusta. Olen skeptinen mutta muutan mielipiteeni jos siihen annetaan aihetta. Tähän mennessä kuulostat lähinnä Wincapitan jäseneltä joka yrittää houkutella minua pyramidihuijaukseen. Eino ei osta. - sir_eino
243t623eqw65t32e5 kirjoitti:
En ole kirjoittanut, mutta olen saanut itse paljon niitä lukemalla. Ärsyttää todella paljon että joku naisasiamenestyjä joka ei tiedä ko. kirjoista mitään tulee tänne esittämään oletuksia ja vittuilemaan vaikka täällä on ihmisiä joilla on KONKREETTISIÄ kokemuksia niiden avusta.
Mutta sun pitää olla aina oikeassa ja saada viimeinen sana. Kärjistämällä ja provoamalla tietysti.En minä tainnut tuota provoamista aloittaa. Viestinihän oli alunperin se että pidän pelimiehenä henkilöä joka esittää, feikkaa. Siihen sain sitten sinulta ala-arvoisen vastauksen.
En minä vittuile. En edelleenkään "usko" pelimiesoppaisiin etkä ole onnistunut argumentoimaan tai perustelemaan miksi minun pitäisi niihin "uskoa". Moni on saanut omasta mielestään konkreettista apua aromaterapiasta mutta en mä siihenkään usko.
Niin siis mihin en usko? En usko siihen että ne "konkreettiset" pelimiesvinkit toimivat. Sen sijaan uskon siihen että tuollaisen kirjan lukeminen voi aiheuttaa jonkun placebo-efektin jonka jälkeen kirjan lukenut lähtee tohkeissaan iskemään naisia ja onnistuu koska on itsevarmempi ja uskoo onnistuvansa. En tosin usko että sekään toimii lähellekään aina. Mutta ehkä joskus. Ihan kuten aromaterapiakin toimii joskus... Ainakin jos asiakkaalta kysytään. - sir_eino
3256t2qat2qe kirjoitti:
Mutta ehkä sun asenne onkin se että kaikki jotka on huonoja naisten kanssa on luusereita ja sellaisina pysykööt.
Ei ole. Ei ole minulta pois jos jollain toisella on tyttöystävä.
- t43wtw32yt23wy
sir_eino kirjoitti:
""Kyllä tänään todennäköisesti vielä pääsen lähikontaktiin vaginan kanssa joten kiitos toivotuksesta."
Yrität ärsyttää. Tykkäät provota ja vittuilla. Se on huomattu."
Sitä saa mitä tilaa. Jos joku haistattaa vitut tai muuta vastaavaa niin voin kyllä kertoa että pääsen joskus sellaista haistelemaankin. Ei se ole provoamista, se on provoamiseen vastaamista.
"Missä kohtaa en ole ollut realisti?"
Minulle on hieman epäselvää mitä väität paitsi että minun pitäisi haistaa vittu.
"Mistä tiedät onko kokemusta? Tiedä faktana että voi muuttaa, ja kuten voi muuttaa myös vaikka raamattu tai sudenpentujen käsikirjakin."
Pelkkä kirjan lukeminen ei muuta mitään. Käytä nyt vähän järkeäsi.
"Älä jaksa kärjistää omaan typerään tapaasi (ilmeisesti et osaa väitellä muuten kuin kärjistämällä). En ole väittänyt että niitä lukemalla susta tulee hillitön naistenmies, mutta voit oppia lähestymään naisia paremmin jos olet ujo tai sosiaalisesti arka/kömpelö. Onko se sun mielestä nyt sitten vaan ihan vitun väärin että jos tällaista oppii kirjasta?"
Sanoinko että se olisi väärin? Suhtaudun siihen vain omaan tapaani melko skeptisesti. Onhan noita pelimiesoppaita kritisoitu, katso vaikka googlesta jos kiinnostaa.
"Tämä ei taas liity mitenkään ko. asiaan."
Liittyy se. Eihän noilla pelimiesoppailla ole sen kummempaa funktiota kun kirjoittajien pankkitilin saldon maksimointi.
"Heh heh, idiootti. Opettele lukemaan. Johan sanoin että nuo self help jutut on paskaa.
Enkä luettele sulle mitään kirjoja koska olet asennevammainen."
Asennevammani voi muuttua jos suosittelet minulle kirjan joka ei ole pelkkää kusetusta. Olen skeptinen mutta muutan mielipiteeni jos siihen annetaan aihetta. Tähän mennessä kuulostat lähinnä Wincapitan jäseneltä joka yrittää houkutella minua pyramidihuijaukseen. Eino ei osta."Sitä saa mitä tilaa. Jos joku haistattaa vitut tai muuta vastaavaa niin voin kyllä kertoa että pääsen joskus sellaista haistelemaankin. Ei se ole provoamista, se on provoamiseen vastaamista. "
Vastaat haistatukseen provouksella. Kyllä se on provoamista sekin.
"Minulle on hieman epäselvää mitä väität paitsi että minun pitäisi haistaa vittu."
Eli et osaa lukea. Olen jo pari kertaa sanonut että ujot/sosiaalisesti kömpelöt voi saada noista kirjoista paljonkin. Ymmärsitkö vieläkään? Olen aika vakuuttunut että yrität vaan tahaleen ärsyttää ja vängätä vastaan. Tai sitten olet lukutaidoton ja/tai tyhmä, tai ehkä paremmin narsisti jonka pitää olla aina oikeassa eikä sen takia halua edes ymmärtää.
"Pelkkä kirjan lukeminen ei muuta mitään. Käytä nyt vähän järkeäsi."
Huh huh. Vittu mikä urpo. Ilmeisesti sä tiedät paremmin esim. mun elämästä kuin minä itse.
"Sanoinko että se olisi väärin? Suhtaudun siihen vain omaan tapaani melko skeptisesti. Onhan noita pelimiesoppaita kritisoitu, katso vaikka googlesta jos kiinnostaa."
Aika heikkoa argumentointia jos viitataan googleen. Mä voin vastata että onhan niitä puolustettukin, katso vaikka googlesta. En yritä sua käännyttää, vaan toivoisin että voisit hyväksyä sen että joillekin ne toimii, mutta olen kyllä huomannut että sä et voi hyväksyä mitään mikä ei ole suoraan omasta elämästä sulle tuttua.
"Asennevammani voi muuttua jos suosittelet minulle kirjan joka ei ole pelkkää kusetusta. Olen skeptinen mutta muutan mielipiteeni jos siihen annetaan aihetta. Tähän mennessä kuulostat lähinnä Wincapitan jäseneltä joka yrittää houkutella minua pyramidihuijaukseen. Eino ei osta."
Mihin vittuun mä sua yritän huijata? Mulle on ihan sama miten sä elät omaa elämääsi, ja puheittes perusteella sä et ko. kirjoja tarvitse. Kerron vain oman puoleni asiasta ja vastaan sun asennevammaisiin syytöksiis.
No lue vaikka tuo Straussin The Game. Se on journalistin kertomus kokemuksistaan eikä mikään varsinainen opas. Hyvä ihan tarinanakin. En mielelläni suosittele mitään näitä kirjoja juuri siitä syystä että niihin liittyy niin paljon vääriä mielikuvia ja asennevammoja (joista sinä olet taas yksi todiste) ja toisekseen tänne tulee kohta joku Reipas Poikamies ja sanoo että Strauss on paskaa, lue mieluummin jotain vitun Jeffriesiä, ja joku toinen joka haukkuu ko. kirjan sen perusteella että on lukenut siitä jonkun arvostelun tai kuullut kaverin kaverilta mistä siinä kerrotaan. - 46w27yrw
sir_eino kirjoitti:
En minä tainnut tuota provoamista aloittaa. Viestinihän oli alunperin se että pidän pelimiehenä henkilöä joka esittää, feikkaa. Siihen sain sitten sinulta ala-arvoisen vastauksen.
En minä vittuile. En edelleenkään "usko" pelimiesoppaisiin etkä ole onnistunut argumentoimaan tai perustelemaan miksi minun pitäisi niihin "uskoa". Moni on saanut omasta mielestään konkreettista apua aromaterapiasta mutta en mä siihenkään usko.
Niin siis mihin en usko? En usko siihen että ne "konkreettiset" pelimiesvinkit toimivat. Sen sijaan uskon siihen että tuollaisen kirjan lukeminen voi aiheuttaa jonkun placebo-efektin jonka jälkeen kirjan lukenut lähtee tohkeissaan iskemään naisia ja onnistuu koska on itsevarmempi ja uskoo onnistuvansa. En tosin usko että sekään toimii lähellekään aina. Mutta ehkä joskus. Ihan kuten aromaterapiakin toimii joskus... Ainakin jos asiakkaalta kysytään.aromaterapia ja ko. kirjat on kyllä niin kaukana toisistaan että et vois paskempaa vertausta esittää.
monet näistä pelimiesopuksista pohjautuu ihan psykologiaan, mm. nlp:hen ja yleisemmin ihmisen käyttäytymiseen liittyviä juttuja. siellä on ihan konkreettisia neuvoja mitä ei kannata tehdä ja mitä kannattaa jne. ei kyse ole siitä että kirjan lukemalla susta tulee joku naisten mies, vaan siitä että kirjan lukemalla voit oppia jotain josta voi olla apua. Ihan samalla tavallahan oppii mistä tahansa kirjasta jossa on jotain vähänkin faktuaalisempaa eikä pelkkää dekkarihöttöä. mutta ilmeisesti sä luet vaan höttöä etkä usko että kirjoista voi koskaan mitään oppia. - sir_eino
t43wtw32yt23wy kirjoitti:
"Sitä saa mitä tilaa. Jos joku haistattaa vitut tai muuta vastaavaa niin voin kyllä kertoa että pääsen joskus sellaista haistelemaankin. Ei se ole provoamista, se on provoamiseen vastaamista. "
Vastaat haistatukseen provouksella. Kyllä se on provoamista sekin.
"Minulle on hieman epäselvää mitä väität paitsi että minun pitäisi haistaa vittu."
Eli et osaa lukea. Olen jo pari kertaa sanonut että ujot/sosiaalisesti kömpelöt voi saada noista kirjoista paljonkin. Ymmärsitkö vieläkään? Olen aika vakuuttunut että yrität vaan tahaleen ärsyttää ja vängätä vastaan. Tai sitten olet lukutaidoton ja/tai tyhmä, tai ehkä paremmin narsisti jonka pitää olla aina oikeassa eikä sen takia halua edes ymmärtää.
"Pelkkä kirjan lukeminen ei muuta mitään. Käytä nyt vähän järkeäsi."
Huh huh. Vittu mikä urpo. Ilmeisesti sä tiedät paremmin esim. mun elämästä kuin minä itse.
"Sanoinko että se olisi väärin? Suhtaudun siihen vain omaan tapaani melko skeptisesti. Onhan noita pelimiesoppaita kritisoitu, katso vaikka googlesta jos kiinnostaa."
Aika heikkoa argumentointia jos viitataan googleen. Mä voin vastata että onhan niitä puolustettukin, katso vaikka googlesta. En yritä sua käännyttää, vaan toivoisin että voisit hyväksyä sen että joillekin ne toimii, mutta olen kyllä huomannut että sä et voi hyväksyä mitään mikä ei ole suoraan omasta elämästä sulle tuttua.
"Asennevammani voi muuttua jos suosittelet minulle kirjan joka ei ole pelkkää kusetusta. Olen skeptinen mutta muutan mielipiteeni jos siihen annetaan aihetta. Tähän mennessä kuulostat lähinnä Wincapitan jäseneltä joka yrittää houkutella minua pyramidihuijaukseen. Eino ei osta."
Mihin vittuun mä sua yritän huijata? Mulle on ihan sama miten sä elät omaa elämääsi, ja puheittes perusteella sä et ko. kirjoja tarvitse. Kerron vain oman puoleni asiasta ja vastaan sun asennevammaisiin syytöksiis.
No lue vaikka tuo Straussin The Game. Se on journalistin kertomus kokemuksistaan eikä mikään varsinainen opas. Hyvä ihan tarinanakin. En mielelläni suosittele mitään näitä kirjoja juuri siitä syystä että niihin liittyy niin paljon vääriä mielikuvia ja asennevammoja (joista sinä olet taas yksi todiste) ja toisekseen tänne tulee kohta joku Reipas Poikamies ja sanoo että Strauss on paskaa, lue mieluummin jotain vitun Jeffriesiä, ja joku toinen joka haukkuu ko. kirjan sen perusteella että on lukenut siitä jonkun arvostelun tai kuullut kaverin kaverilta mistä siinä kerrotaan."Vastaat haistatukseen provouksella. Kyllä se on provoamista sekin."
Joo. Vähän niinkun meillä oli joskus koulussa ekalla luokalla yksi poika jota toinen poika kiusasi ja se töni takaisin ja takaisin tönitty itki opettajalle että häntä kiusataan. Se on samanlaista provoamista. Ei, en ollut kumpikaan niistä pojista.
"Ymmärsitkö vieläkään?"
No et sinä paljon perustele että mitä niistä voi saada ja miten. Perustelusi ovat yhtä uskottavia kun horoskooppiuskovaisen.
"Huh huh. Vittu mikä urpo. Ilmeisesti sä tiedät paremmin esim. mun elämästä kuin minä itse."
Sinäkö syytit minua lukutaidottomuudesta? Ei pelkkä kirjan lukeminen tosiaan voi muuttaa mitään vaikka kirja olisi miten hyvä. Kirjan asiat on osattava myös siirtää käytäntöön.
"Aika heikkoa argumentointia jos viitataan googleen. Mä voin vastata että onhan niitä puolustettukin, katso vaikka googlesta."
Jep, onhan sitä Wincapitaakin puolusteltu. Viittaan googleen ihan vain siksi että siellä löytyy kunnollista kritisismiä ko. aiheesta.
"Kerron vain oman puoleni asiasta ja vastaan sun asennevammaisiin syytöksiis."
Et perustellut mitään. Jos väität että noista on apua, olisi jokseenkin mukavaa että olisit konkreettinen etkä vain hokisi tuota "voi niistä olla apua" mantraa samalla innolla kun homeopaatin asiakas hokee sitä "voi tästä olla apua" mantraa.
"No lue vaikka tuo Straussin The Game. Se on journalistin kertomus kokemuksistaan eikä mikään varsinainen opas. Hyvä ihan tarinanakin."
Tuon kirjan jopa voisin lukea sen kulttimaineen takia. Siitäkin huolimatta että sitä on kritisoitu rankasti ja epäilty että Strauss on "vähän" värittänyt asioita kirjassaan eikä se siis pidä lähellekään kaikilta osin paikkaansa.
Kriittisyys ei ole muuten asennevamma. Suhtaudun aika skeptisesti kaikkeen millä on tarkoitus lypsää ihmisiltä rahaa. Tämä ei siis johdu pelkästään siitä etten koe kyseisiä oppaita tarpeelliseksi itselleni. En koekaan enkä tule kokemaan. Osaan kyllä vietellä naisen ilman kirjojakin. Eikä mulla itse asiassa ole enää edes tarvetta naisenviettelyyn. - sir_eino
46w27yrw kirjoitti:
aromaterapia ja ko. kirjat on kyllä niin kaukana toisistaan että et vois paskempaa vertausta esittää.
monet näistä pelimiesopuksista pohjautuu ihan psykologiaan, mm. nlp:hen ja yleisemmin ihmisen käyttäytymiseen liittyviä juttuja. siellä on ihan konkreettisia neuvoja mitä ei kannata tehdä ja mitä kannattaa jne. ei kyse ole siitä että kirjan lukemalla susta tulee joku naisten mies, vaan siitä että kirjan lukemalla voit oppia jotain josta voi olla apua. Ihan samalla tavallahan oppii mistä tahansa kirjasta jossa on jotain vähänkin faktuaalisempaa eikä pelkkää dekkarihöttöä. mutta ilmeisesti sä luet vaan höttöä etkä usko että kirjoista voi koskaan mitään oppia."monet näistä pelimiesopuksista pohjautuu ihan psykologiaan, mm. nlp:hen ja yleisemmin ihmisen käyttäytymiseen liittyviä juttuja. siellä on ihan konkreettisia neuvoja mitä ei kannata tehdä ja mitä kannattaa jne. ei kyse ole siitä että kirjan lukemalla susta tulee joku naisten mies, vaan siitä että kirjan lukemalla voit oppia jotain josta voi olla apua."
Minusta tämä kuulostaa kyllä aromaterapeutin asiakkaan kirjoitukselta.
"Ihan samalla tavallahan oppii mistä tahansa kirjasta jossa on jotain vähänkin faktuaalisempaa eikä pelkkää dekkarihöttöä. mutta ilmeisesti sä luet vaan höttöä etkä usko että kirjoista voi koskaan mitään oppia."
Kyllä, faktakirjoista voikin oppia asioita. En kuitenkaan usko että jotkut pelimiesoppaat perustuvat mihinkään (oikeaan) tieteelliseen tutkimukseen tai vastaavaan. Lähinnä siihen samaan "psykologiaan" mitä muutkin self help kirjat käyttävät ja mihin ostajat uskovat. Joo joo, voi olla apua. Todennäköisessti ei ole. - 624wq6tya2qt6
sir_eino kirjoitti:
"Vastaat haistatukseen provouksella. Kyllä se on provoamista sekin."
Joo. Vähän niinkun meillä oli joskus koulussa ekalla luokalla yksi poika jota toinen poika kiusasi ja se töni takaisin ja takaisin tönitty itki opettajalle että häntä kiusataan. Se on samanlaista provoamista. Ei, en ollut kumpikaan niistä pojista.
"Ymmärsitkö vieläkään?"
No et sinä paljon perustele että mitä niistä voi saada ja miten. Perustelusi ovat yhtä uskottavia kun horoskooppiuskovaisen.
"Huh huh. Vittu mikä urpo. Ilmeisesti sä tiedät paremmin esim. mun elämästä kuin minä itse."
Sinäkö syytit minua lukutaidottomuudesta? Ei pelkkä kirjan lukeminen tosiaan voi muuttaa mitään vaikka kirja olisi miten hyvä. Kirjan asiat on osattava myös siirtää käytäntöön.
"Aika heikkoa argumentointia jos viitataan googleen. Mä voin vastata että onhan niitä puolustettukin, katso vaikka googlesta."
Jep, onhan sitä Wincapitaakin puolusteltu. Viittaan googleen ihan vain siksi että siellä löytyy kunnollista kritisismiä ko. aiheesta.
"Kerron vain oman puoleni asiasta ja vastaan sun asennevammaisiin syytöksiis."
Et perustellut mitään. Jos väität että noista on apua, olisi jokseenkin mukavaa että olisit konkreettinen etkä vain hokisi tuota "voi niistä olla apua" mantraa samalla innolla kun homeopaatin asiakas hokee sitä "voi tästä olla apua" mantraa.
"No lue vaikka tuo Straussin The Game. Se on journalistin kertomus kokemuksistaan eikä mikään varsinainen opas. Hyvä ihan tarinanakin."
Tuon kirjan jopa voisin lukea sen kulttimaineen takia. Siitäkin huolimatta että sitä on kritisoitu rankasti ja epäilty että Strauss on "vähän" värittänyt asioita kirjassaan eikä se siis pidä lähellekään kaikilta osin paikkaansa.
Kriittisyys ei ole muuten asennevamma. Suhtaudun aika skeptisesti kaikkeen millä on tarkoitus lypsää ihmisiltä rahaa. Tämä ei siis johdu pelkästään siitä etten koe kyseisiä oppaita tarpeelliseksi itselleni. En koekaan enkä tule kokemaan. Osaan kyllä vietellä naisen ilman kirjojakin. Eikä mulla itse asiassa ole enää edes tarvetta naisenviettelyyn."Sinäkö syytit minua lukutaidottomuudesta? Ei pelkkä kirjan lukeminen tosiaan voi muuttaa mitään vaikka kirja olisi miten hyvä. Kirjan asiat on osattava myös siirtää käytäntöön."
Saivartelua. Sanoin jo tuossa ylempänä että ko. kirjoissa ei neuvota että pelkkä kirjan luku riittää. Totta kai se pitää ottaa käytäntöön. Luulisi että sen verran jo itsestäänselvää, mutta ilmeisesti haluat vaan nussia pilkkua.
"Jep, onhan sitä Wincapitaakin puolusteltu. Viittaan googleen ihan vain siksi että siellä löytyy kunnollista kritisismiä ko. aiheesta."
lisää huonoja vertauksia. wincapita on pyramidihuijaus. joku psykologian oppikirja on pelkkä kirja jonka voi lukea tai jättää lukematta, ja jokainen varmaan osaa olla kriittinen itse lukiessaan. ja netistä tosiaan löytyy ihan hyvää juttua aiheesta suuntaan jos toiseen, joten sun "viittaukses" on ihan yhtä tyhjän kanssa.
"No et sinä paljon perustele että mitä niistä voi saada ja miten. Perustelusi ovat yhtä uskottavia kun horoskooppiuskovaisen."
&
"Et perustellut mitään. Jos väität että noista on apua, olisi jokseenkin mukavaa että olisit konkreettinen etkä vain hokisi tuota "voi niistä olla apua" mantraa samalla innolla kun homeopaatin asiakas hokee sitä "voi tästä olla apua" mantraa."
Haluat siis että referoin sulle jonkun parisataa sivuisen kirjan sisällön? Lue nyt sitten vaikka tuo mainittu kirja niin saat jonkun hahmotuksen mistä on kyse. Mikään koko lopullinen totuus aiheesta se ei ole, mutta kiinnostava kirja, joka avasi mun silmiäni, koska olin itse samalla tavalla skeptinen aiheesta kuin sinäkin, mutta kun kirppikseltä neljällä eurolla löysin ko. kirjan ja uteliaisuudesta aloin lukemaan niin käsitykseni muuttui. Strauss on muutenkin fiksu ja mielenkiintoinen tyyppi jolta on muitakin hyviä kirjoja ihan eri aiheista.
"kritisoitu rankasti ja epäilty että Strauss on "vähän" värittänyt asioita kirjassaan eikä se siis pidä lähellekään kaikilta osin paikkaansa."
pistäpä linkkiä, jos esität syytöksiä.
"Kriittisyys ei ole muuten asennevamma. Suhtaudun aika skeptisesti kaikkeen millä on tarkoitus lypsää ihmisiltä rahaa."
niin suhtaudun minäkin, mutta toistaiseksi mua ei ole lypsetty parin kirjan hinnan verran. joista toisen löysin kirpparilta neljällä eurolla ja toisen ostin uutena mutta alle kympin oli sekin, ja netistä löytyy pdf:nä ilmeiseksikin juttua. joten vertaukset wincapitaan on vähän ylimitoitettuja.
tässä on muuten Straussin blogipostaus aiheesta, jossa kritisoi miten tästä pua-hommasta on tullut monille pelkkää bisnestä: http://www.neilstrauss.com/neil-strauss/warning-rant/ - 4y6w2a6ytwrt
sir_eino kirjoitti:
"monet näistä pelimiesopuksista pohjautuu ihan psykologiaan, mm. nlp:hen ja yleisemmin ihmisen käyttäytymiseen liittyviä juttuja. siellä on ihan konkreettisia neuvoja mitä ei kannata tehdä ja mitä kannattaa jne. ei kyse ole siitä että kirjan lukemalla susta tulee joku naisten mies, vaan siitä että kirjan lukemalla voit oppia jotain josta voi olla apua."
Minusta tämä kuulostaa kyllä aromaterapeutin asiakkaan kirjoitukselta.
"Ihan samalla tavallahan oppii mistä tahansa kirjasta jossa on jotain vähänkin faktuaalisempaa eikä pelkkää dekkarihöttöä. mutta ilmeisesti sä luet vaan höttöä etkä usko että kirjoista voi koskaan mitään oppia."
Kyllä, faktakirjoista voikin oppia asioita. En kuitenkaan usko että jotkut pelimiesoppaat perustuvat mihinkään (oikeaan) tieteelliseen tutkimukseen tai vastaavaan. Lähinnä siihen samaan "psykologiaan" mitä muutkin self help kirjat käyttävät ja mihin ostajat uskovat. Joo joo, voi olla apua. Todennäköisessti ei ole.Viimeinen lauseesi paljastaa että haluat vaan väittää vastaan koska sulla on ennakkoluulo aiheesta. Vaikka mä kuinka hyvin perustelisin asiani niin sun vastaus olisi vain että "en usko", koska sulla on tuo asennevamma. Kyse ei ole edes mistään terveestä kriittisyydestä, koska terveesti kriittinen ihminen vaivautuu edes ottamaan selvää asioista joita kritisoi eikä tuomitse pelkkien omien ennakkoluulojen perusteella.
"Minusta tämä kuulostaa kyllä aromaterapeutin asiakkaan kirjoitukselta."
No ok. Ilmeisesti sulla on ymmärryksessä jotain pahasti vialla.
"En kuitenkaan usko että jotkut pelimiesoppaat perustuvat mihinkään (oikeaan) tieteelliseen tutkimukseen tai vastaavaan."
Mikähän se on se vastaavaa? Ne perustuu psykologiaan ja empiiriseen tutkimukseen/kokemukseen "kentältä" eli baareista jne. Kyse on tosiaan enemmän käytäntöön suuntautuvista kirjoista eikä mistään puhtaasti teoreettisista väitöskirjoista. Sun syytökset ei ole kauhean uskottavia, jos ei ole mun puolustuspuheetkaan.
Siinä missä ko. kirjat eroaa noista self help kirjoista on että niissä on ihan konkreettisia tekniikoita ja teorioita ja ohjeita. Suurin osa self help kirjoista on vain sellaisia että "usko itseesi, jumala rakastaa sinua, aurinko paistaa, ole oma itsesi, löydä sisäinen sankarisi" - eli juuri niitä epäkäytännöllisiä tsemppauspuheita joita täällä todennäköisesti sinäkin mieluummin kannattaisit.
Ensin mua ärsytit, mutta nyt kun sun argumentit on noin onttoja, niin oikeastaan ihan sama mitä mieltä sinä olet. Mutta luulisi nyt että olet ainakin siitä asiasta samaa mieltä että on kannattavaa ottaa niistä asioista ensin itse selvää joita vastaan kritisoi. Tuollainen ennakkoluulojen ja oletusten pohjalta räiskiminen ei ole kauhean uskottavaa, varsinkin jos alat toisilta vielä vaatimaan jotain "tieteellistä näyttöä".
Tossa on sitten vielä vähän tieteellistä taustaakin wikipedia linkin verran siitä mistä mm. Strauss ottaa "tieteellistä" tukea: http://en.wikipedia.org/wiki/Neuro-linguistic_programming - sir_eino
624wq6tya2qt6 kirjoitti:
"Sinäkö syytit minua lukutaidottomuudesta? Ei pelkkä kirjan lukeminen tosiaan voi muuttaa mitään vaikka kirja olisi miten hyvä. Kirjan asiat on osattava myös siirtää käytäntöön."
Saivartelua. Sanoin jo tuossa ylempänä että ko. kirjoissa ei neuvota että pelkkä kirjan luku riittää. Totta kai se pitää ottaa käytäntöön. Luulisi että sen verran jo itsestäänselvää, mutta ilmeisesti haluat vaan nussia pilkkua.
"Jep, onhan sitä Wincapitaakin puolusteltu. Viittaan googleen ihan vain siksi että siellä löytyy kunnollista kritisismiä ko. aiheesta."
lisää huonoja vertauksia. wincapita on pyramidihuijaus. joku psykologian oppikirja on pelkkä kirja jonka voi lukea tai jättää lukematta, ja jokainen varmaan osaa olla kriittinen itse lukiessaan. ja netistä tosiaan löytyy ihan hyvää juttua aiheesta suuntaan jos toiseen, joten sun "viittaukses" on ihan yhtä tyhjän kanssa.
"No et sinä paljon perustele että mitä niistä voi saada ja miten. Perustelusi ovat yhtä uskottavia kun horoskooppiuskovaisen."
&
"Et perustellut mitään. Jos väität että noista on apua, olisi jokseenkin mukavaa että olisit konkreettinen etkä vain hokisi tuota "voi niistä olla apua" mantraa samalla innolla kun homeopaatin asiakas hokee sitä "voi tästä olla apua" mantraa."
Haluat siis että referoin sulle jonkun parisataa sivuisen kirjan sisällön? Lue nyt sitten vaikka tuo mainittu kirja niin saat jonkun hahmotuksen mistä on kyse. Mikään koko lopullinen totuus aiheesta se ei ole, mutta kiinnostava kirja, joka avasi mun silmiäni, koska olin itse samalla tavalla skeptinen aiheesta kuin sinäkin, mutta kun kirppikseltä neljällä eurolla löysin ko. kirjan ja uteliaisuudesta aloin lukemaan niin käsitykseni muuttui. Strauss on muutenkin fiksu ja mielenkiintoinen tyyppi jolta on muitakin hyviä kirjoja ihan eri aiheista.
"kritisoitu rankasti ja epäilty että Strauss on "vähän" värittänyt asioita kirjassaan eikä se siis pidä lähellekään kaikilta osin paikkaansa."
pistäpä linkkiä, jos esität syytöksiä.
"Kriittisyys ei ole muuten asennevamma. Suhtaudun aika skeptisesti kaikkeen millä on tarkoitus lypsää ihmisiltä rahaa."
niin suhtaudun minäkin, mutta toistaiseksi mua ei ole lypsetty parin kirjan hinnan verran. joista toisen löysin kirpparilta neljällä eurolla ja toisen ostin uutena mutta alle kympin oli sekin, ja netistä löytyy pdf:nä ilmeiseksikin juttua. joten vertaukset wincapitaan on vähän ylimitoitettuja.
tässä on muuten Straussin blogipostaus aiheesta, jossa kritisoi miten tästä pua-hommasta on tullut monille pelkkää bisnestä: http://www.neilstrauss.com/neil-strauss/warning-rant/"lisää huonoja vertauksia. wincapita on pyramidihuijaus. joku psykologian oppikirja on pelkkä kirja jonka voi lukea tai jättää lukematta, ja jokainen varmaan osaa olla kriittinen itse lukiessaan."
Aivan. Ja Wincapitaan voi osallistua tai olla osallistumatta.
"Haluat siis että referoin sulle jonkun parisataa sivuisen kirjan sisällön? Lue nyt sitten vaikka tuo mainittu kirja niin saat jonkun hahmotuksen mistä on kyse. Mikään koko lopullinen totuus aiheesta se ei ole, mutta kiinnostava kirja, joka avasi mun silmiäni, koska olin itse samalla tavalla skeptinen aiheesta kuin sinäkin, mutta kun kirppikseltä neljällä eurolla löysin ko. kirjan ja uteliaisuudesta aloin lukemaan niin käsitykseni muuttui. Strauss on muutenkin fiksu ja mielenkiintoinen tyyppi jolta on muitakin hyviä kirjoja ihan eri aiheista."
Itse asiassa olen lukenut Straussin muita kirjoja. Mä en ihmettele että Strauss saa naisia. Strauss on älykäs ja varmaan naisten mielestä ihan mukavan näköinen. Enkä muuten ihmettele sitä että Strauss saa ihmiset uskomaan että hänen opeillaan saa naisia.
Enkä pyytänyt sinua referoimaan kirjaa vaan kertomaan miksi uskot että siitä on hyötyä ja antamaan konkreettisia esimerkkejä aiheesta.
"pistäpä linkkiä, jos esität syytöksiä."
En minä esitä syytöksiä. Joku muu on niitä esittänyt. Löytyy kun googletat Neil Strauss ja laitat perään fake, fraud, liar... No onhan noita synonyymejä. Kaikki eivät pidä Straussia uskottavana. Joidenkin mielestä kirja on totta, joidenkin mielestä puoliksi totta, joidenkin mielestä täyttä fiktiota.
"niin suhtaudun minäkin, mutta toistaiseksi mua ei ole lypsetty parin kirjan hinnan verran. joista toisen löysin kirpparilta neljällä eurolla ja toisen ostin uutena mutta alle kympin oli sekin, ja netistä löytyy pdf:nä ilmeiseksikin juttua. joten vertaukset wincapitaan on vähän ylimitoitettuja."
Kyllä Strauss on tehnyt tuolla rahaa. Ei häntä se kiinnosta maksoitko sinä vain kympin jos riittävän moni maksaa sen kympin.
"tässä on muuten Straussin blogipostaus aiheesta, jossa kritisoi miten tästä pua-hommasta on tullut monille pelkkää bisnestä: http://www.neilstrauss.com/neil-strauss/warning-rant/"
Ovelaa. Ensin rahastetaan itse ja sitten syytetään muita rahastuksesta. - sir_eino
4y6w2a6ytwrt kirjoitti:
Viimeinen lauseesi paljastaa että haluat vaan väittää vastaan koska sulla on ennakkoluulo aiheesta. Vaikka mä kuinka hyvin perustelisin asiani niin sun vastaus olisi vain että "en usko", koska sulla on tuo asennevamma. Kyse ei ole edes mistään terveestä kriittisyydestä, koska terveesti kriittinen ihminen vaivautuu edes ottamaan selvää asioista joita kritisoi eikä tuomitse pelkkien omien ennakkoluulojen perusteella.
"Minusta tämä kuulostaa kyllä aromaterapeutin asiakkaan kirjoitukselta."
No ok. Ilmeisesti sulla on ymmärryksessä jotain pahasti vialla.
"En kuitenkaan usko että jotkut pelimiesoppaat perustuvat mihinkään (oikeaan) tieteelliseen tutkimukseen tai vastaavaan."
Mikähän se on se vastaavaa? Ne perustuu psykologiaan ja empiiriseen tutkimukseen/kokemukseen "kentältä" eli baareista jne. Kyse on tosiaan enemmän käytäntöön suuntautuvista kirjoista eikä mistään puhtaasti teoreettisista väitöskirjoista. Sun syytökset ei ole kauhean uskottavia, jos ei ole mun puolustuspuheetkaan.
Siinä missä ko. kirjat eroaa noista self help kirjoista on että niissä on ihan konkreettisia tekniikoita ja teorioita ja ohjeita. Suurin osa self help kirjoista on vain sellaisia että "usko itseesi, jumala rakastaa sinua, aurinko paistaa, ole oma itsesi, löydä sisäinen sankarisi" - eli juuri niitä epäkäytännöllisiä tsemppauspuheita joita täällä todennäköisesti sinäkin mieluummin kannattaisit.
Ensin mua ärsytit, mutta nyt kun sun argumentit on noin onttoja, niin oikeastaan ihan sama mitä mieltä sinä olet. Mutta luulisi nyt että olet ainakin siitä asiasta samaa mieltä että on kannattavaa ottaa niistä asioista ensin itse selvää joita vastaan kritisoi. Tuollainen ennakkoluulojen ja oletusten pohjalta räiskiminen ei ole kauhean uskottavaa, varsinkin jos alat toisilta vielä vaatimaan jotain "tieteellistä näyttöä".
Tossa on sitten vielä vähän tieteellistä taustaakin wikipedia linkin verran siitä mistä mm. Strauss ottaa "tieteellistä" tukea: http://en.wikipedia.org/wiki/Neuro-linguistic_programming"Mikähän se on se vastaavaa? Ne perustuu psykologiaan ja empiiriseen tutkimukseen/kokemukseen "kentältä" eli baareista jne."
Eli siis minä voisin kirjoittaa tuollaisen kirjan työnimellä "Eino ja Hesarin baarit" ja väittää että se perustuu empiriiseen "tutkimukseen" "kentältä"?
"Kyse on tosiaan enemmän käytäntöön suuntautuvista kirjoista eikä mistään puhtaasti teoreettisista väitöskirjoista. Sun syytökset ei ole kauhean uskottavia, jos ei ole mun puolustuspuheetkaan."
Sä väitit että se perustuu tutkimukseen. Mulle on nyt epäselvää perustuuko ne kirjat tutkimukseen vai Straussin hengailuun Losin baareissa.
"Siinä missä ko. kirjat eroaa noista self help kirjoista on että niissä on ihan konkreettisia tekniikoita ja teorioita ja ohjeita. Suurin osa self help kirjoista on vain sellaisia että "usko itseesi, jumala rakastaa sinua, aurinko paistaa, ole oma itsesi, löydä sisäinen sankarisi" - eli juuri niitä epäkäytännöllisiä tsemppauspuheita joita täällä todennäköisesti sinäkin mieluummin kannattaisit."
En todellakaan kannattaisi. Kyllähän isossa osassa self help kirjoista on konkreettisia ohjeita. Mutta miten hyödyllisiä ne ovat on eri asia.
"Ensin mua ärsytit, mutta nyt kun sun argumentit on noin onttoja, niin oikeastaan ihan sama mitä mieltä sinä olet."
Mä en itse asiassa ole kuullu sinulta vielä yhtäkään hyvää argumenttia ko. kirjojen puolesta vaikka olen niitä yrittänyt väkisin esiin kaivaa.
"Tuollainen ennakkoluulojen ja oletusten pohjalta räiskiminen ei ole kauhean uskottavaa, varsinkin jos alat toisilta vielä vaatimaan jotain "tieteellistä näyttöä"."
En vaatisi ellet esittäisi että ko. oppaat perustuvat tieteelliseen näyttöön.
"Tossa on sitten vielä vähän tieteellistä taustaakin wikipedia linkin verran siitä mistä mm. Strauss ottaa "tieteellistä" tukea: http://en.wikipedia.org/wiki/Neuro-linguistic_programming"
Kyllä mä tiedän mitä NLP on. Hämäräksi jäi miten tuo liittyy Straussiin.
Mutta joo, jospa sitä lähtisi tapaamaan tyttöystävää. - 5yu3ewy3we
sir_eino kirjoitti:
"lisää huonoja vertauksia. wincapita on pyramidihuijaus. joku psykologian oppikirja on pelkkä kirja jonka voi lukea tai jättää lukematta, ja jokainen varmaan osaa olla kriittinen itse lukiessaan."
"Haluat siis että referoin sulle jonkun parisataa sivuisen kirjan sisällön? Lue nyt sitten vaikka tuo mainittu kirja niin saat jonkun hahmotuksen mistä on kyse. Mikään koko lopullinen totuus aiheesta se ei ole, mutta kiinnostava kirja, joka avasi mun silmiäni, koska olin itse samalla tavalla skeptinen aiheesta kuin sinäkin, mutta kun kirppikseltä neljällä eurolla löysin ko. kirjan ja uteliaisuudesta aloin lukemaan niin käsitykseni muuttui. Strauss on muutenkin fiksu ja mielenkiintoinen tyyppi jolta on muitakin hyviä kirjoja ihan eri aiheista."
Itse asiassa olen lukenut Straussin muita kirjoja. Mä en ihmettele että Strauss saa naisia. Strauss on älykäs ja varmaan naisten mielestä ihan mukavan näköinen. Enkä muuten ihmettele sitä että Strauss saa ihmiset uskomaan että hänen opeillaan saa naisia.
Enkä pyytänyt sinua referoimaan kirjaa vaan kertomaan miksi uskot että siitä on hyötyä ja antamaan konkreettisia esimerkkejä aiheesta.
En minä esitä syytöksiä. Joku muu on niitä esittänyt. Löytyy kun googletat Neil Strauss ja laitat perään fake, fraud, liar... No onhan noita synonyymejä. Kaikki eivät pidä Straussia uskottavana. Joidenkin mielestä kirja on totta, joidenkin mielestä puoliksi totta, joidenkin mielestä täyttä fiktiota.
"niin suhtaudun minäkin, mutta toistaiseksi mua ei ole lypsetty parin kirjan hinnan verran. joista toisen löysin kirpparilta neljällä eurolla ja toisen ostin uutena mutta alle kympin oli sekin, ja netistä löytyy pdf:nä ilmeiseksikin juttua. joten vertaukset wincapitaan on vähän ylimitoitettuja."
Kyllä Strauss on tehnyt tuolla rahaa. Ei häntä se kiinnosta maksoitko sinä vain kympin jos riittävän moni maksaa sen kympin.
"tässä on muuten Straussin blogipostaus aiheesta, jossa kritisoi miten tästä pua-hommasta on tullut monille pelkkää bisnestä: http://www.neilstrauss.com/neil-strauss/warning-rant/"
Ovelaa. Ensin rahastetaan itse ja sitten syytetään muita rahastuksesta.Hah hah. No tää viesti on jo pelkkä vitsi. Et enää edes yritä keskustella. wincapita on järjestö johon liitytään ja maksetaan rahaa. joku kirja on pelkkä kirja, jonka voit lainata kirjastosta ilmaiseksi tai jos haluat niin ostaa samaan hintaan kuin ostat uusimman harry potterin tai minkä hyvänsä kirjan. jos sun syytökset perustuu siihen että "kirjakin maksaa" niin aika heikolla pohjalla olet.
ja edelleenkin lue se kirja äläkä vain oleta että on kusetusta. Ja pistä nyt linkkiä siihen missä straussia kritisoidaan uskottavasti. Olen minäkin lukenut jotain nettifoorumeita joissa tyypit vaan räiskii mielipiteitään straussista ilman mitään muuta perustetta kuin että tyypillä on heidän mielestään "hintahtava" puheääni jne. En usko että strauss on ko. kirjassa kusettanut. Jos haluat väittää toisin niin pistä nyt sitä linkkiä äläkä vain viittaa että "käytä googlea". tosi heikkoa eino, hei kamoon. - sir_eino
5yu3ewy3we kirjoitti:
Hah hah. No tää viesti on jo pelkkä vitsi. Et enää edes yritä keskustella. wincapita on järjestö johon liitytään ja maksetaan rahaa. joku kirja on pelkkä kirja, jonka voit lainata kirjastosta ilmaiseksi tai jos haluat niin ostaa samaan hintaan kuin ostat uusimman harry potterin tai minkä hyvänsä kirjan. jos sun syytökset perustuu siihen että "kirjakin maksaa" niin aika heikolla pohjalla olet.
ja edelleenkin lue se kirja äläkä vain oleta että on kusetusta. Ja pistä nyt linkkiä siihen missä straussia kritisoidaan uskottavasti. Olen minäkin lukenut jotain nettifoorumeita joissa tyypit vaan räiskii mielipiteitään straussista ilman mitään muuta perustetta kuin että tyypillä on heidän mielestään "hintahtava" puheääni jne. En usko että strauss on ko. kirjassa kusettanut. Jos haluat väittää toisin niin pistä nyt sitä linkkiä äläkä vain viittaa että "käytä googlea". tosi heikkoa eino, hei kamoon."Et enää edes yritä keskustella. wincapita on järjestö johon liitytään ja maksetaan rahaa. joku kirja on pelkkä kirja, jonka voit lainata kirjastosta ilmaiseksi tai jos haluat niin ostaa samaan hintaan kuin ostat uusimman harry potterin tai minkä hyvänsä kirjan. jos sun syytökset perustuu siihen että "kirjakin maksaa" niin aika heikolla pohjalla olet."
No, lähinnä ehkä vertaus pohjaa siihen että pelimieskulttuuriin ja Straussiin näyttää liittyvän aika vahva (henkilöpalvonta)kultti jossa kaikki mitä Strauss sanoo niellään aivan kuten Wincapitalaiset nielivat kaiken mitä Kailasvuo sanoi.
"ja edelleenkin lue se kirja äläkä vain oleta että on kusetusta."
Pistän tilauksen Amazoniin.
"Ja pistä nyt linkkiä siihen missä straussia kritisoidaan uskottavasti. Olen minäkin lukenut jotain nettifoorumeita joissa tyypit vaan räiskii mielipiteitään straussista ilman mitään muuta perustetta kuin että tyypillä on heidän mielestään "hintahtava" puheääni jne. En usko että strauss on ko. kirjassa kusettanut. Jos haluat väittää toisin niin pistä nyt sitä linkkiä äläkä vain viittaa että "käytä googlea". tosi heikkoa eino, hei kamoon."
Ei se ole heikkoa. Kritiikin taso vaihtelee, mutta millä tahansa antamistani hakusanoista löydät nopeasti myös uskottavaa kritiikkiä. Minähän en ota kantaa siihen onko Strauss tosissaan vai ei, totesin vain että häntä on kyseenalaistettu. - y53y3wey
sir_eino kirjoitti:
"Mikähän se on se vastaavaa? Ne perustuu psykologiaan ja empiiriseen tutkimukseen/kokemukseen "kentältä" eli baareista jne."
Eli siis minä voisin kirjoittaa tuollaisen kirjan työnimellä "Eino ja Hesarin baarit" ja väittää että se perustuu empiriiseen "tutkimukseen" "kentältä"?
"Kyse on tosiaan enemmän käytäntöön suuntautuvista kirjoista eikä mistään puhtaasti teoreettisista väitöskirjoista. Sun syytökset ei ole kauhean uskottavia, jos ei ole mun puolustuspuheetkaan."
Sä väitit että se perustuu tutkimukseen. Mulle on nyt epäselvää perustuuko ne kirjat tutkimukseen vai Straussin hengailuun Losin baareissa.
"Siinä missä ko. kirjat eroaa noista self help kirjoista on että niissä on ihan konkreettisia tekniikoita ja teorioita ja ohjeita. Suurin osa self help kirjoista on vain sellaisia että "usko itseesi, jumala rakastaa sinua, aurinko paistaa, ole oma itsesi, löydä sisäinen sankarisi" - eli juuri niitä epäkäytännöllisiä tsemppauspuheita joita täällä todennäköisesti sinäkin mieluummin kannattaisit."
En todellakaan kannattaisi. Kyllähän isossa osassa self help kirjoista on konkreettisia ohjeita. Mutta miten hyödyllisiä ne ovat on eri asia.
"Ensin mua ärsytit, mutta nyt kun sun argumentit on noin onttoja, niin oikeastaan ihan sama mitä mieltä sinä olet."
Mä en itse asiassa ole kuullu sinulta vielä yhtäkään hyvää argumenttia ko. kirjojen puolesta vaikka olen niitä yrittänyt väkisin esiin kaivaa.
"Tuollainen ennakkoluulojen ja oletusten pohjalta räiskiminen ei ole kauhean uskottavaa, varsinkin jos alat toisilta vielä vaatimaan jotain "tieteellistä näyttöä"."
En vaatisi ellet esittäisi että ko. oppaat perustuvat tieteelliseen näyttöön.
"Tossa on sitten vielä vähän tieteellistä taustaakin wikipedia linkin verran siitä mistä mm. Strauss ottaa "tieteellistä" tukea: http://en.wikipedia.org/wiki/Neuro-linguistic_programming"
Kyllä mä tiedän mitä NLP on. Hämäräksi jäi miten tuo liittyy Straussiin.
Mutta joo, jospa sitä lähtisi tapaamaan tyttöystävää."Eli siis minä voisin kirjoittaa tuollaisen kirjan työnimellä "Eino ja Hesarin baarit" ja väittää että se perustuu empiriiseen "tutkimukseen" "kentältä"?"
Totta kai voit kirjoittaa. Kuka sua estää? Se on sitten eri asia saatko kerrottua mitään mikä ketään kiinnostaa tai mitä ei joku muu ole jo aiemmin sanonut.
"Sä väitit että se perustuu tutkimukseen. Mulle on nyt epäselvää perustuuko ne kirjat tutkimukseen vai Straussin hengailuun Losin baareissa."
No sori jos mä hämmensin sua. Perustuu empiiriseen tutkimukseen eli toisin sanoen kokemukseen pariutumiskulttuurista ja baareista jne. Kyse ei ole mistään teoriakirjasta vaan käytäntöön nojaavasta kirjata, ja tuo Straussin kirja on, kuten jo aiemmin sanoin (jos et muista) journalistin kertomus kokemuksistaan. Varsinaista teoriaa voit etsiä sieltä mistä S:kin on oppinsa saanut, ja sen selvittämiseksi sun täytyy lukea ko. kirja. Viittasin jo tuossa että S:n "opit" on paljon mm. NLP:stä josta tarjosin jo linkin. Luuletko sä tosiaan että jonkun tieteellisen tutkimuksen avulla saa naisia baarista? Eiköhän käytännön kokemus ole parempi. Nyt sä hei eino yrität kääntää kelkkaa. Aiemminhan väitit ettei kirjoista voi oppia mitään.
"En todellakaan kannattaisi. Kyllähän isossa osassa self help kirjoista on konkreettisia ohjeita. Mutta miten hyödyllisiä ne ovat on eri asia."
Joo ja Niksi-pirkassakin on hyviä niksejä, mutta ei liity ko. aiheeseen.
"Mä en itse asiassa ole kuullu sinulta vielä yhtäkään hyvää argumenttia ko. kirjojen puolesta vaikka olen niitä yrittänyt väkisin esiin kaivaa."
Sulla voi olla luetunymmärtämisongelmia tai sitten sä vaadit multa että mä referoin jonkun monisatasivuisen jutun sulle pariin lauseeseen. Sanoin jo että ko. kirjoissa on konkreettisia neuvoja miten naisia voi lähestyä, mitä virheitä ei kannata tehdä, mitä ehkä kannattaisi tehdä jne. Siellä on teoriaa ja käytännön ohjeita. Monilla naisten kanssa tunareilla miehillä on ongelmia just ton lähestymisen kanssa, joko menee sisu kaulaan tai sitten lähestytään väärällä tavalla, esim. aletaan utelemaan monotonisesti jotain työpaikkaa ja muuta ikään kuin työpaikkahaastattelussa jne. tai ollaan liian päällekäyviä tai ei huomioida naisen kavereita ollenkaan jolloin ne kaverit saattaa viedä se naisen pois koska ne kyllästyy sun juttuihin jne. Tässä siis vain jotain, pintaraapaisuna joten älä kuvittele että tässä on koko kirjojen sisältö. Olen yrittänyt sulle sanoa että lue nyt se Straussin kirja jos oikeasti olet kiinnostunut. On vähän vaikea tässä tiivistetysti kertoa kaikkea mitä siinä tulee ilmi. Varsinaisia tekniikoita siinä on vähän, koska se on kertomus S:n kokemuksista kuten sanoin.
"En vaatisi ellet esittäisi että ko. oppaat perustuvat tieteelliseen näyttöön."
Missä olen niin sanonut? Se perustuu kokemukseen ja psykologiaan, ja erit. NLP:hen, etenkin Straussin tapauksessa.
"Kyllä mä tiedän mitä NLP on. Hämäräksi jäi miten tuo liittyy Straussiin."
No sitä varten sun pitää hei lukea se kirja jos kiinnostaa. Siinä on muistaakseni melkein 500 sivua, en nyt jaksais koko juttua referoida. Jos oikeasti kiinnostaa niin lue se. - 64wty2
sir_eino kirjoitti:
"Et enää edes yritä keskustella. wincapita on järjestö johon liitytään ja maksetaan rahaa. joku kirja on pelkkä kirja, jonka voit lainata kirjastosta ilmaiseksi tai jos haluat niin ostaa samaan hintaan kuin ostat uusimman harry potterin tai minkä hyvänsä kirjan. jos sun syytökset perustuu siihen että "kirjakin maksaa" niin aika heikolla pohjalla olet."
No, lähinnä ehkä vertaus pohjaa siihen että pelimieskulttuuriin ja Straussiin näyttää liittyvän aika vahva (henkilöpalvonta)kultti jossa kaikki mitä Strauss sanoo niellään aivan kuten Wincapitalaiset nielivat kaiken mitä Kailasvuo sanoi.
"Ja pistä nyt linkkiä siihen missä straussia kritisoidaan uskottavasti. Olen minäkin lukenut jotain nettifoorumeita joissa tyypit vaan räiskii mielipiteitään straussista ilman mitään muuta perustetta kuin että tyypillä on heidän mielestään "hintahtava" puheääni jne. En usko että strauss on ko. kirjassa kusettanut. Jos haluat väittää toisin niin pistä nyt sitä linkkiä äläkä vain viittaa että "käytä googlea". tosi heikkoa eino, hei kamoon."
Ei se ole heikkoa. Kritiikin taso vaihtelee, mutta millä tahansa antamistani hakusanoista löydät nopeasti myös uskottavaa kritiikkiä. Minähän en ota kantaa siihen onko Strauss tosissaan vai ei, totesin vain että häntä on kyseenalaistettu."No, lähinnä ehkä vertaus pohjaa siihen että pelimieskulttuuriin ja Straussiin näyttää liittyvän aika vahva (henkilöpalvonta)kultti jossa kaikki mitä Strauss sanoo niellään aivan kuten Wincapitalaiset nielivat kaiken mitä Kailasvuo sanoi."
Toisin sanoen ei liity wincapitaan millään tavalla. paitsi sun päässäs. En minä niele kaikkea straussin sanomaa enkä palvo. olen kuitenkin sitä mieltä että sillä on paljon hyviä juttuja ja pätevää sanottavaa. kukaan ei käske olemaan kritiikitön jos lukee jotain kirjaa.
enkä jaksa nyt alkaa googlettelmaan sun puolesta. jos sulla on joku hyvä linkki niin pistä tähän. muussa tapauksessa ei voi kuin kohauttaa olkia sun höpinöille. - Straussin kätyri
sir_eino kirjoitti:
"Et enää edes yritä keskustella. wincapita on järjestö johon liitytään ja maksetaan rahaa. joku kirja on pelkkä kirja, jonka voit lainata kirjastosta ilmaiseksi tai jos haluat niin ostaa samaan hintaan kuin ostat uusimman harry potterin tai minkä hyvänsä kirjan. jos sun syytökset perustuu siihen että "kirjakin maksaa" niin aika heikolla pohjalla olet."
Ei se ole heikkoa. Kritiikin taso vaihtelee, mutta millä tahansa antamistani hakusanoista löydät nopeasti myös uskottavaa kritiikkiä. Minähän en ota kantaa siihen onko Strauss tosissaan vai ei, totesin vain että häntä on kyseenalaistettu."Pistän tilauksen Amazoniin."
Sainpas Einon ostamaan pelimiesoppaan. Kjäh, kjäh.
Nyt menen minäkin sytyttämään pari kynttilää Strauss-alttarilleni sen kunniaksi ja myöhemmin saatan uhrata sille kissan. - y5454ew3ry
sir_eino kirjoitti:
"lisää huonoja vertauksia. wincapita on pyramidihuijaus. joku psykologian oppikirja on pelkkä kirja jonka voi lukea tai jättää lukematta, ja jokainen varmaan osaa olla kriittinen itse lukiessaan."
Ovelaa. Ensin rahastetaan itse ja sitten syytetään muita rahastuksesta."En minä esitä syytöksiä. Joku muu on niitä esittänyt. Löytyy kun googletat Neil Strauss ja laitat perään fake, fraud, liar... No onhan noita synonyymejä. Kaikki eivät pidä Straussia uskottavana. "
Aika vitsin pistit eino. Googlettelin noilla sun hakusanoilla ja löysin kilpailevien Pua-miesten mustamaalauskampanjoita ja jotain epämääräisiä blogipostauksia, mutta ei ollenkaan mitään konkreettista, uskottavaa juttua. Yhdessäkin "Neil Strauss is a liar" -sivussa linkattiin johonkin videoon missä olis pitänyt olla todisteet Straussin kusetuksesta mutta linkkiä klikkaamalla päätykin jonkun kilpailevan pua-tyypin sivulle missä myytiin jotain deittailupaketteja. Heh heh. Pistä Eino nyt vähän parempaa settiä ens kerralla. - sir_eino
y53y3wey kirjoitti:
"Eli siis minä voisin kirjoittaa tuollaisen kirjan työnimellä "Eino ja Hesarin baarit" ja väittää että se perustuu empiriiseen "tutkimukseen" "kentältä"?"
Totta kai voit kirjoittaa. Kuka sua estää? Se on sitten eri asia saatko kerrottua mitään mikä ketään kiinnostaa tai mitä ei joku muu ole jo aiemmin sanonut.
"Sä väitit että se perustuu tutkimukseen. Mulle on nyt epäselvää perustuuko ne kirjat tutkimukseen vai Straussin hengailuun Losin baareissa."
No sori jos mä hämmensin sua. Perustuu empiiriseen tutkimukseen eli toisin sanoen kokemukseen pariutumiskulttuurista ja baareista jne. Kyse ei ole mistään teoriakirjasta vaan käytäntöön nojaavasta kirjata, ja tuo Straussin kirja on, kuten jo aiemmin sanoin (jos et muista) journalistin kertomus kokemuksistaan. Varsinaista teoriaa voit etsiä sieltä mistä S:kin on oppinsa saanut, ja sen selvittämiseksi sun täytyy lukea ko. kirja. Viittasin jo tuossa että S:n "opit" on paljon mm. NLP:stä josta tarjosin jo linkin. Luuletko sä tosiaan että jonkun tieteellisen tutkimuksen avulla saa naisia baarista? Eiköhän käytännön kokemus ole parempi. Nyt sä hei eino yrität kääntää kelkkaa. Aiemminhan väitit ettei kirjoista voi oppia mitään.
"En todellakaan kannattaisi. Kyllähän isossa osassa self help kirjoista on konkreettisia ohjeita. Mutta miten hyödyllisiä ne ovat on eri asia."
Joo ja Niksi-pirkassakin on hyviä niksejä, mutta ei liity ko. aiheeseen.
"Mä en itse asiassa ole kuullu sinulta vielä yhtäkään hyvää argumenttia ko. kirjojen puolesta vaikka olen niitä yrittänyt väkisin esiin kaivaa."
Sulla voi olla luetunymmärtämisongelmia tai sitten sä vaadit multa että mä referoin jonkun monisatasivuisen jutun sulle pariin lauseeseen. Sanoin jo että ko. kirjoissa on konkreettisia neuvoja miten naisia voi lähestyä, mitä virheitä ei kannata tehdä, mitä ehkä kannattaisi tehdä jne. Siellä on teoriaa ja käytännön ohjeita. Monilla naisten kanssa tunareilla miehillä on ongelmia just ton lähestymisen kanssa, joko menee sisu kaulaan tai sitten lähestytään väärällä tavalla, esim. aletaan utelemaan monotonisesti jotain työpaikkaa ja muuta ikään kuin työpaikkahaastattelussa jne. tai ollaan liian päällekäyviä tai ei huomioida naisen kavereita ollenkaan jolloin ne kaverit saattaa viedä se naisen pois koska ne kyllästyy sun juttuihin jne. Tässä siis vain jotain, pintaraapaisuna joten älä kuvittele että tässä on koko kirjojen sisältö. Olen yrittänyt sulle sanoa että lue nyt se Straussin kirja jos oikeasti olet kiinnostunut. On vähän vaikea tässä tiivistetysti kertoa kaikkea mitä siinä tulee ilmi. Varsinaisia tekniikoita siinä on vähän, koska se on kertomus S:n kokemuksista kuten sanoin.
"En vaatisi ellet esittäisi että ko. oppaat perustuvat tieteelliseen näyttöön."
Missä olen niin sanonut? Se perustuu kokemukseen ja psykologiaan, ja erit. NLP:hen, etenkin Straussin tapauksessa.
"Kyllä mä tiedän mitä NLP on. Hämäräksi jäi miten tuo liittyy Straussiin."
No sitä varten sun pitää hei lukea se kirja jos kiinnostaa. Siinä on muistaakseni melkein 500 sivua, en nyt jaksais koko juttua referoida. Jos oikeasti kiinnostaa niin lue se."Totta kai voit kirjoittaa. Kuka sua estää?"
Motivaation puute. Ja se etten halua jakaa parhaita temppujani kaikille. Ne ovat salaisuuksia.
"Luuletko sä tosiaan että jonkun tieteellisen tutkimuksen avulla saa naisia baarista? Eiköhän käytännön kokemus ole parempi."
En luule että tutkimuksen avulla saa naisia baarista mutta Straussin kokemus on vain Straussin kokemus. Jos haluaisin, voisin kuvailla hyvin yksityiskohtaisesti jonkun jutun missä mä olen pokannut mimmin mutta... Arvaas mitä. Ei ole mitään takeita että se toimisi muiden miesten kohdalla. Sehän on vain mun kokemus ja oletus siitä mikä sai mimmin punkkaan kanssani. Oikeasti se mimmi on saattanut päättää heti minut nähtyään että tuossapa kuuma kolli, annan sille ainakin numeron jos se tulee jutuille eikä ole ihan ääliö. Ja no... Minähän olen ääliö.
Sinänsä siis yhden miehen kokemukset siitä miten naisia pokataan ovat aika mitättömiä. Voihan sitä tietenkin itsestäänselvyyksiä ladella ja ilmeisesti se uppoaa joihinkin.
"Nyt sä hei eino yrität kääntää kelkkaa. Aiemminhan väitit ettei kirjoista voi oppia mitään."
En mä nyt ihan noin väittänyt.
"Joo ja Niksi-pirkassakin on hyviä niksejä, mutta ei liity ko. aiheeseen."
Liittyy se. Siis ainahan nämä self help bookit perustuvat ties mihin psykologiseen tai vastaavaan teoriaan tai tutkimukseen kirjoittajan mielestä.
"No sitä varten sun pitää hei lukea se kirja jos kiinnostaa. Siinä on muistaakseni melkein 500 sivua, en nyt jaksais koko juttua referoida. Jos oikeasti kiinnostaa niin lue se."
Juu, kyllä minä sen ihan huvikseni luen sitten kun se saapuu. Tilasin sen nyt uteliaisuuttani ihan oikeasti.
- Hämärän rajoilta
Oma näkemykseni miehisyydestä on, että MIES ei ala kasvattaa lihaksia, hankkia trendikkäitä harrastuksia, muuta pukeutumistaan tai kasva yhteiskunnan täysivaltaiseksi jäseneksi vain voittaakseen naisilta tai keneltäkään muiltakaan hyväksyntää. Mikäli näille muutosteoille ei ole muuta syytä kuin muiden miellyttäminen, niihin turvautuvat eivät mielestäni ole miehiä lainkaan vaan pelkkiä kulttuurisia marionetteja.
Enemmän arvostan tyyppejä, jotka pitävät oman päänsä ja ennemmin antavat kaiken elämää myöten mennä päin persettä kuin myyvät periaatteitaan ja minuuttaan maailman markkinoilla. Hauiksenympärys, auton vuosimalli ja kravatinsolmun oikeaoppisuus eivät miehisyyden näkökulmasta merkitse mitään; vain em. asia ratkaisee. Siksi äitinsä peräkammarissa poikuus tallella kärvistelevä rutiköyhä ja 45-kiloinen shakkimestari, tärkeäksi kokemalleen asialle yleisestä mielipiteestä piittaamatta omistautunut, on miehisempi kuin yksikään naisia kaatava bodattu hyppyritukka uraputkessa.
Vuonna 2009 kirjoitin erään herran elokuvasta ja urasta, enkä ole pyörtänyt puheitani: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8277631- Bodaaja.
Olet väärässä.
- jackaroo
---Mikäli näille muutosteoille ei ole muuta syytä kuin muiden miellyttäminen, niihin turvautuvat eivät mielestäni ole miehiä lainkaan vaan pelkkiä kulttuurisia marionetteja.---
Kyllähän se toki myös noinkin on, mutta jossain kohtaa sitä pitää vain yrittää mukautua "systeemiin" eikä vain kulkea sitä omaa yksinäistä tietä eteenpäin. Ehkä minä olen "muodin orja" tässä asiassa, mutta kai sitä on parempi muuttua muodin mukana kuin olla yksin koko loppuelämä?
Ja eihän ne muut ihmiset (varsinkaan ne naiset joita saan treffattua) sitä tosiasiaa tiedä että käynkö minä salilla oman itseni takia vai sen takia että näyttäisin paremmalta naisten silmissä? Eihän? - 30v.
jackaroo kirjoitti:
---Mikäli näille muutosteoille ei ole muuta syytä kuin muiden miellyttäminen, niihin turvautuvat eivät mielestäni ole miehiä lainkaan vaan pelkkiä kulttuurisia marionetteja.---
Kyllähän se toki myös noinkin on, mutta jossain kohtaa sitä pitää vain yrittää mukautua "systeemiin" eikä vain kulkea sitä omaa yksinäistä tietä eteenpäin. Ehkä minä olen "muodin orja" tässä asiassa, mutta kai sitä on parempi muuttua muodin mukana kuin olla yksin koko loppuelämä?
Ja eihän ne muut ihmiset (varsinkaan ne naiset joita saan treffattua) sitä tosiasiaa tiedä että käynkö minä salilla oman itseni takia vai sen takia että näyttäisin paremmalta naisten silmissä? Eihän?Liika miellyttämishalu ei ole kovin miehekästä ja sen naiset saattavat vaistotakin...
- ES
Ääripäät - miten ne ovatkaan aina samankaltaiset. Mies on se joka bodaa ja kasvattaa lihaksia/ mies on se joka ei ala kasvattaa lihaksia: molemmille lihakset omalla tavallaan keskeiset miehisyydessä.
- sir_eino
Oma näkemykseni on että meillä on yksi, ainutkertainen elämä ja se kannattaa elää hyvin. Jos täytyy tehdä joitain asioita (hankkia koulutus, lihaksia, laihduttaa...) jotta elämän laatu olisi parempi, sen on velkaa itselleen. Se ettei tee muutoksia jolla saisi elämänsä laadun paremmaksi ei ole miehistä. Se on luovuttamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181