Mikä voisi olla vikana kun ajettaessa nykii, ihan kuin olis bensa lopussa vaikka ei ole.
Opel Astra 1.8 -95 nykii ajettaessa.
9
584
Vastaukset
- 3525235
EGR-venttiilin kalvossa on reikä. Poista se venttiili käytöstä.
- hhkhk
Missä kohtaa se EGR-venttiili on?
- Postivankkuri
EGR - ventiili on pakokaasun kierrätysventiili ja sijaitsee sylinterikannen ihan takana.
EGR - ventiili vika antaa vikakoodin, on yksi helpoimmista vaihdettavista, maksaa motonetissä jotan kai satasen verran. - ooppeloi
Egr:lle tuleva kumiletku on saattanut hapertua ja siitä on irronnut kumirouheen palanen toimintaa haittaamaan. Talvella pätkäajo(kone ei lehdi lämmetä) voi myös jumia toimintaa. Puhdista/puhdistuta liikkessä ja tsekkaa letkun kunto ->eiköhän parane.
- pikku-ukko
Eli kerro nut nyt missä se venttiili on,mielellään myös kuvan kanssa,meitä tumpeloita kun on paljon
- Mä en osaa
kertoa missä kyseinen venttili sijaitsee. Sen vaan sanon että ÄLÄ OSTA MOTONETISTÄ minkäänlaisia auton osia !
Kokemusta on. - postivankkuri
Minun postiopelissani: Ilmansuodattimesta lähtee jotain 6cm halkaisijaltaa muovikanava ja liittyy alumiinivaluiseen ilmanjakokanavistoon josta lähtee ilmakanava kullekkin sylinterille niin tämä ERG - ventiili on tämän alumiinisen ilmakanaviston keskellä, rintapellin puolella. Ventiili on pystyasennossa n. 4cm halkaisijaltaan ja n. 6cm korkea, kahdellä pultilla ja yhdellä sähköpistukalla kiinni.
ERG- ventiilin toiminta ei millään lailla vaikuttanut itse auton käyttäytymiseen, vika tuli ilmi vain vikakoodina.
Olen varmaan jo yli 2 vuosikymmentä käyttänyt vain motonetin osia ja ovat kelvanneet minulle ihan mainiosti. - postivankkuri
postivankkuri kirjoitti:
Minun postiopelissani: Ilmansuodattimesta lähtee jotain 6cm halkaisijaltaa muovikanava ja liittyy alumiinivaluiseen ilmanjakokanavistoon josta lähtee ilmakanava kullekkin sylinterille niin tämä ERG - ventiili on tämän alumiinisen ilmakanaviston keskellä, rintapellin puolella. Ventiili on pystyasennossa n. 4cm halkaisijaltaan ja n. 6cm korkea, kahdellä pultilla ja yhdellä sähköpistukalla kiinni.
ERG- ventiilin toiminta ei millään lailla vaikuttanut itse auton käyttäytymiseen, vika tuli ilmi vain vikakoodina.
Olen varmaan jo yli 2 vuosikymmentä käyttänyt vain motonetin osia ja ovat kelvanneet minulle ihan mainiosti.Anteeksi, EGR - venttili.
Harmi noita väärin kirjoituksia. - Näin ollen
postivankkuri kirjoitti:
Olen varmaan jo yli 2 vuosikymmentä käyttänyt vain motonetin osia ja ovat kelvanneet minulle ihan mainiosti.on varmaan erilaisia nivel- ja pakoputkiremontteja riittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236