wnap vanha

varassa vanha paremp

minulla on käytössä vielä tämä vanha versio. voiko johtua siitä että nopeus on hidas ja kun antaa sähköpiikin niin nousee maximi nopeuteen?

siihenhän ei tule enää uusia päivityksiä?

6

160

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • routterissa vikaa

toimiva a-link wnap a-malli ei kuulu hidastaa nettiyhteyttä vaan sinulla on jotain vikaa routterissa.

• A niin kuin antiikki

ihanko totta sinulla on vielä wnap a-malli käytössä? mikä nopeus sinulla on tikussa eli onko se perus 1M vain nopsa 15M? huomioi että wnap-a-malli on tarkoitettu vain peruskäyttöön 1-2M ja tästä nopeampaa yhteyttä on laitteella jo vaikea suodattaa.

• pjazo

minulla saunalahden prepaider liittymä nopeutena 8 megaa sekä wnap-a ja b- malli. hankin b-mallin a-mallin jatkeeksi kun asiakaspalvelusta sanottiin ettei a-malliin tule enää päivityksiä ja lisäksi palomuuri on jo vanhentunut eli ei estä verkon kautta tulevia uusia digitaalisella allekirjoituksella varustettuja viruksia, eikä haittaohjelmia. a-mallia käytän mökillä jossa on eagle nopeus eli korkeintaan 400 mbps ja kyllä se toimii ihan hyvin, mutta jos käytän kotona a-mallia niin nopeus ei nouse koskaan yli 6 megan kun a-malli ei tue niin suurta nopeutta.

• varassa vanha parem

minulla oli 1 megan nopeus. nyt on nopsa ja kyllä tällä a-mallillakin pääsee yli 7 megaan ajoittain. joskus tosin laahaa vain yhden megan kieppeillä. mutta sähköpiikki auttaa ja taas nousee nopeus. on se kumma kun otin nopsan elisa sopetista niin kysyin että pelittääkö a-malli nopsan kanssa ja myyjä ei kertonut että se ei pelittäisi kuin vaan pienillä nopeuksilla kunnolla. olisi luullut myyjän suosittelevan b-mallin ostoa. mahtoikohan edes tietää asiaa?

• ei niiden

myyjien kuulukkaan tietää a-linkistä mitään vaan sitä varten a-linkillä on asiakaspalvelu josta saa tietoa laitteesta. elisa shopetin myyjät tietävät vain omista laitteistaan eli kännyköistä ja nettitikuista. a-linkin asiakaspalvelu palvelee kyllä suomeksikin joten heidän kanssaan on helppo keskustella.

• R.ylijoki

heheh. millon elisa on ruvennut tikkuja ja puhelimia valmistamaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      55
      1092
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      59
      874
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      691
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe