minulla on käytössä vielä tämä vanha versio. voiko johtua siitä että nopeus on hidas ja kun antaa sähköpiikin niin nousee maximi nopeuteen?
siihenhän ei tule enää uusia päivityksiä?
wnap vanha
6
137
Vastaukset
- routterissa vikaa
toimiva a-link wnap a-malli ei kuulu hidastaa nettiyhteyttä vaan sinulla on jotain vikaa routterissa.
- A niin kuin antiikki
ihanko totta sinulla on vielä wnap a-malli käytössä? mikä nopeus sinulla on tikussa eli onko se perus 1M vain nopsa 15M? huomioi että wnap-a-malli on tarkoitettu vain peruskäyttöön 1-2M ja tästä nopeampaa yhteyttä on laitteella jo vaikea suodattaa.
- pjazo
minulla saunalahden prepaider liittymä nopeutena 8 megaa sekä wnap-a ja b- malli. hankin b-mallin a-mallin jatkeeksi kun asiakaspalvelusta sanottiin ettei a-malliin tule enää päivityksiä ja lisäksi palomuuri on jo vanhentunut eli ei estä verkon kautta tulevia uusia digitaalisella allekirjoituksella varustettuja viruksia, eikä haittaohjelmia. a-mallia käytän mökillä jossa on eagle nopeus eli korkeintaan 400 mbps ja kyllä se toimii ihan hyvin, mutta jos käytän kotona a-mallia niin nopeus ei nouse koskaan yli 6 megan kun a-malli ei tue niin suurta nopeutta.
- varassa vanha parem
minulla oli 1 megan nopeus. nyt on nopsa ja kyllä tällä a-mallillakin pääsee yli 7 megaan ajoittain. joskus tosin laahaa vain yhden megan kieppeillä. mutta sähköpiikki auttaa ja taas nousee nopeus. on se kumma kun otin nopsan elisa sopetista niin kysyin että pelittääkö a-malli nopsan kanssa ja myyjä ei kertonut että se ei pelittäisi kuin vaan pienillä nopeuksilla kunnolla. olisi luullut myyjän suosittelevan b-mallin ostoa. mahtoikohan edes tietää asiaa?
- ei niiden
myyjien kuulukkaan tietää a-linkistä mitään vaan sitä varten a-linkillä on asiakaspalvelu josta saa tietoa laitteesta. elisa shopetin myyjät tietävät vain omista laitteistaan eli kännyköistä ja nettitikuista. a-linkin asiakaspalvelu palvelee kyllä suomeksikin joten heidän kanssaan on helppo keskustella.
- R.ylijoki
heheh. millon elisa on ruvennut tikkuja ja puhelimia valmistamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947593- 374027
- 473576
- 2422983
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452542
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212474- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292409Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252215