wnap vanha

varassa vanha paremp

minulla on käytössä vielä tämä vanha versio. voiko johtua siitä että nopeus on hidas ja kun antaa sähköpiikin niin nousee maximi nopeuteen?

siihenhän ei tule enää uusia päivityksiä?

6

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • routterissa vikaa

toimiva a-link wnap a-malli ei kuulu hidastaa nettiyhteyttä vaan sinulla on jotain vikaa routterissa.

• A niin kuin antiikki

ihanko totta sinulla on vielä wnap a-malli käytössä? mikä nopeus sinulla on tikussa eli onko se perus 1M vain nopsa 15M? huomioi että wnap-a-malli on tarkoitettu vain peruskäyttöön 1-2M ja tästä nopeampaa yhteyttä on laitteella jo vaikea suodattaa.

• pjazo

minulla saunalahden prepaider liittymä nopeutena 8 megaa sekä wnap-a ja b- malli. hankin b-mallin a-mallin jatkeeksi kun asiakaspalvelusta sanottiin ettei a-malliin tule enää päivityksiä ja lisäksi palomuuri on jo vanhentunut eli ei estä verkon kautta tulevia uusia digitaalisella allekirjoituksella varustettuja viruksia, eikä haittaohjelmia. a-mallia käytän mökillä jossa on eagle nopeus eli korkeintaan 400 mbps ja kyllä se toimii ihan hyvin, mutta jos käytän kotona a-mallia niin nopeus ei nouse koskaan yli 6 megan kun a-malli ei tue niin suurta nopeutta.

• varassa vanha parem

minulla oli 1 megan nopeus. nyt on nopsa ja kyllä tällä a-mallillakin pääsee yli 7 megaan ajoittain. joskus tosin laahaa vain yhden megan kieppeillä. mutta sähköpiikki auttaa ja taas nousee nopeus. on se kumma kun otin nopsan elisa sopetista niin kysyin että pelittääkö a-malli nopsan kanssa ja myyjä ei kertonut että se ei pelittäisi kuin vaan pienillä nopeuksilla kunnolla. olisi luullut myyjän suosittelevan b-mallin ostoa. mahtoikohan edes tietää asiaa?

• ei niiden

myyjien kuulukkaan tietää a-linkistä mitään vaan sitä varten a-linkillä on asiakaspalvelu josta saa tietoa laitteesta. elisa shopetin myyjät tietävät vain omista laitteistaan eli kännyköistä ja nettitikuista. a-linkin asiakaspalvelu palvelee kyllä suomeksikin joten heidän kanssaan on helppo keskustella.

• R.ylijoki

heheh. millon elisa on ruvennut tikkuja ja puhelimia valmistamaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      158
      6967
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4063
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2102
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1936
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      194
      1447
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe