Bauhausissa mainostivat, että satasen maksaa kiukaan asennus.
Miltä tarjous kuulostaa? Olettaisin, että muualta saa halvemmalla jos kyseessä on vain johtojen kytkentä ja itse ruuvaan kiukaan seinälle?
Kuinka paljon maksaa yleensä sähkökiukaan asennus?
3
4411
Vastaukset
- aatuu
olisiko helpompaa kysyä siletä jostain muualta kuin täältä?
Vois saada tarkemman tiedon. - amatimies
Kiukaan asennusta ei saa tehdä itse. Pitää olla asentajan oikeudet. Hyvä niin.
Bauhausin hinta on kohdallaan. Matka- ajat, kuljetus ja asennus sen maksaa.
Ole ilman kiuasta niin pääset halvemmalla. - Saunan kiuas
Pistin jo kyselyä jonnekin sähköfirmaankin, mutta ajattelin, että jollain voisi olla tietoa "normaaleista" hinnoista. Firmat ovat kuitenkin nyt kiinni muutaman päivän pyhien ajan.
Hyvä amatimies, tiedän että sähkökytkentää ei saa tehdä itse. Seinälle kiinnittäminen tuskin on kiellettyä, jos jättää johdot kytkemättä ja jättää sen sähköasentajalle?
Uskon myös että kaikki ihmiset ymmärtävät, että ilman korjaamista tulee halvemmaksi, mikäli ei aio saunoa. Kiitos kuitenkin ajatuksistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179