vuonna 59 rakennettu arkadia . sen reisusta ja kohtalosta
arkadia
10
535
Vastaukset
- tulipaha oltuu
Viimesen ½v ajettii koli englannista ja puolasta suomeen.
Myytiin 82 kreikuille ne suunitteli siit konttipaattii. - kesäjunkki
onko kelään kuvaa arkadiasta
- siidi
oltiin juhannuksena v 75 arkadian kanssa muurmanskissa kapteeni oli hakala turusta poosuna kauppi oulusta matruusina mähönen savosta ja karlson turusta puolikaana sundberg sipoosta ja yks porvoolainen joku stdilainen sähkömiehenä
- koli ja koksi
Kapteeni Hakala ehdottomasti parhaimmasta paasta, konekakkosena samassa laivassa, mutta ei arkadiassa.
- siidi
varmasti paras esimies merellä ja mitä on ollu myöhemminkin oli ote nuoriin. kaikki kunnioitti ja luotti häntä. muutenkin arkaadiassa oli mahtava porukka
- aito härmäläinen
arkadian fööri mastossa oli sellainen kaappi olen joskus mittinyt onkohan tanskalaiset oleet aikanaan ytsikissä maston huipussa kävin kerran ylhällä laittamassa oven kiinni muurmanskin reissulla oli jonkunverran meren käyntiä tuntu että ei ole kuin merta alla .
- koneoppilas
Onko Hakalan Heikki itse linjoilla, kyselee "koneoppilas" Forssasta?
- kesä junkki
kunpa olisikin . hakala opetti aikanaan ruorissa olemista nuorelle junmannille sitä taitoa tarvttiin myöhemmin aika paljon. siitä ehkä lisää toisellakerralla
- ahteriseiluri
arkadiasta jäiuseampi merimies ahteriin paremmistakin jobeista puolassa osasi tytöt pitää kapitalista niin kuin meitä kutsutiin. todella hyvänä huolta aina se ei tuntunu olevan edes markoista kiini
- ahteriseiluri
puolassa tytöt oli siistejä toisin kun esim suomessa ainakin kerran tyttö ajoi miehen ja lapset keittiöön odottamaan kun äiti teki bisnestä oli ne sitten reilujakin kun jäin sinne ahteriin rahattomana kaikkea oli ja pitivät hyvää huolta finskistä seilorista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263