Kissani häntään on ilmestynyt verinen haava ja sen ympärillä hännässä on kalju kohta. Eläinlääkäri meinasi, että häntä olisi tulehtunut ja käski ostamaan antibiootteja. Häntää koskiessa kissa maukaisee ja purikin minua pari kertaa (mitä normaalisti ei ole koskaan tehnyt). Mikä kumma kisuparan häntää voi vaivata? :/ Eläinlääkäriin olin puhelimitse yhteyksissä ja silloin siis käski antibiootteja ostamaan. Näin pääsiäisen aikaan on vähän hankala eläinlääkärille päästäkään.
Kissan hännässä haava ja kalju kohta
3
2716
Vastaukset
- L0nker0
Helpottaisi hieman jos kertoisit kissan rodun, iän,sukupuolen, onko leikattu vai ei..jne.
Voiko kyseessä olla rasvahäntä?- ap
Kissa on sekarotuinen, mutta pitkäkarvainen. Sukupuoleltaan naaras ja on leikattu. Täyttää tänä keväänä 11 vuotta. En usko, että voisi olla rasvahäntäkään..
Meidän pikkuinen Mörri-poika oli ehkä vuoden ikäinen, kun keskelle häntää tuli märkivä karvaton kohta. Ajattelin, että joku eläin olisi purrut Mörriä. Puristin varovasti mätää pois ja pyyhin puhtaalla vedellä. Poika ei oikein tykännyt, mutta huomasi pian, että se auttoi kipuun. Pikku hiljaa häntä alkoi parantua, vaikka aluksi huonolta näyttikin. Kova paikka se olisi ollut, jos häntä olisi katkennut, sillä Mörrillä on komea karvainen ja tuuhea häntä. Se on hänen ja meidän ylpeytemme. Olisin vienyt hänet kuitenkin pian lääkärille, jos ei parantumisen merkkejä olisi ilmaantunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418