täällä mun luona. Mitenköhän siinä kävisi?
Olisitpa nyt
26
523
Vastaukset
- olisin,
pussannut
- riippuu
että kenen luona? ;)
- tuskin,
tulisit
- usko vaan,
tulen tulen, kyllä tulen... usko pois.. vielä tulen..... :)
- haaveitakovain
Niin, mitenköhän kävisi.. jos olisit hän, niin voisi käydä aika kivasti ja hikikin tulisi.
- :D
Ajattelit varmaankin saunoa hänen kanssaan,kun niin hiki tulee :P
- haaveitakovain
:D kirjoitti:
Ajattelit varmaankin saunoa hänen kanssaan,kun niin hiki tulee :P
Mahdollisesti saunoisin myös, uskon niin.
- rakkauden haaveita
haaveitakovain kirjoitti:
Mahdollisesti saunoisin myös, uskon niin.
Toivoisin niin ;)
- haaveitakovain
rakkauden haaveita kirjoitti:
Toivoisin niin ;)
Niin kuin, rentouttaa kummasti.
- rakkauden haaveita
Niin kuin, rentouttaa kummasti.
Kumpi kutsuu rentoutumaan?
Sitä tässä tarvittaisiin.. vaan uskallammeko samaan saunaan, vielä.. En tiedä. - haaveitakovain
Kumpi kutsuu rentoutumaan?
Sitä tässä tarvittaisiin.. vaan uskallammeko samaan saunaan, vielä.. En tiedä.Eiköhän se ole hän/sinä joka kutsuisit rentoutumaan. Ei ehkä nyt heti mutta jossain vaiheessa. No, se ei kuitenkaan oleellisinta ole koko jutussa, vai mitä?
- rakkauden haaveita
Eiköhän se ole hän/sinä joka kutsuisit rentoutumaan. Ei ehkä nyt heti mutta jossain vaiheessa. No, se ei kuitenkaan oleellisinta ole koko jutussa, vai mitä?
No, ei ole oleellisinta, ei! Mutta siitä tämä "puhe" nyt alkoi. :)
Enkä ehkä saunaa heti kutsusta huolimattakaan lämmitä.
Katsellaan.. - haaveitakovain
No, ei ole oleellisinta, ei! Mutta siitä tämä "puhe" nyt alkoi. :)
Enkä ehkä saunaa heti kutsusta huolimattakaan lämmitä.
Katsellaan..Kyllä kyllä. Katsotaan kuinka käy. Tärkeintä olisi se että saisin olla hänen lähellä ja tuntea tunteen sen.
- rakkauden haaveita
Kyllä kyllä. Katsotaan kuinka käy. Tärkeintä olisi se että saisin olla hänen lähellä ja tuntea tunteen sen.
Kuin myös ajattelen :)
- unta,
vaan
- KuumaposkiN.
Tälleenhän siinä kävis. Matot lattialta ja valssattais tämän tahtiin:
Linkki: http://www.youtube.com/watch?v=iWFgeMp61Dk - SE, joka odottaa
EN pystyisi tulemaan, tiedät miksi. Mutta kutsuisin sut tänne kun matkakaan ei ole pitkä. Ja arvaat varmaan miten siinä saattais käydä ;-) Vetovoima on vetoa, hetken voi taistella mutta sitten sen antas viedä. Hei, mut.... oikeestaan miksi mun sitä vastaan pitäs edes taistella kun kerran tunnen niin kuin tunnen ja aikuisia ajattelevia ihmisiä ollaan. Kaunis asia.
- KuumaposkiN.
Näinhän siinä sit saattais kuiteskiin käydä meidän kohdallamme ottaen huomioon sitoumuksemme tahoillamme:
Viitaten linkkiin: http://www.youtube.com/watch?v=9HqRxeQCdh8 - jdklöj
KuumaposkiN. kirjoitti:
Näinhän siinä sit saattais kuiteskiin käydä meidän kohdallamme ottaen huomioon sitoumuksemme tahoillamme:
Viitaten linkkiin: http://www.youtube.com/watch?v=9HqRxeQCdh8Siis mun täytyy sanoa että mä inhoan noita valsseja, ei niin millään sytytä. Ei kai tarvikkaan
- KuumaposkiN.
jdklöj kirjoitti:
Siis mun täytyy sanoa että mä inhoan noita valsseja, ei niin millään sytytä. Ei kai tarvikkaan
No, vaihdetaankos sitten tahteja?
Vaan et taida olla Hän, jolle mä noita tanssukappaleita ehdottelinkin, kun niin kaivataan toisiamme; tai ainakin mulla on mielessä, et parit kipaleet vois vielä tässä elämässä Hänen kanssaan lisää tanssiakin - edellisestä viivojen vedostamme onkin aikaa..........;) - missäs
KuumaposkiN. kirjoitti:
No, vaihdetaankos sitten tahteja?
Vaan et taida olla Hän, jolle mä noita tanssukappaleita ehdottelinkin, kun niin kaivataan toisiamme; tai ainakin mulla on mielessä, et parit kipaleet vois vielä tässä elämässä Hänen kanssaan lisää tanssiakin - edellisestä viivojen vedostamme onkin aikaa..........;)ne on tanssahdeltu?
- KuumaposkiN.
missäs kirjoitti:
ne on tanssahdeltu?
Jos nyt muistelen ihan oikeen oikeesti Hänen kanssaan eräässä isohkossa tanssiravintolassa eteläisessä Suomessa.
Enkä mä millään muista, et mitkä tanssin lajit ne olivat, mut pari pakollista kuitenkin - jotenkin aikoinaan paljonkin tanssineena ovat ne hyvin tanssivat ja taitavat miehet jäänneet hämärähkösti mieleeni. - Kesää odotellen...
Jos olisit hän voisin allekirjoittaa tämän, ja senkin että tuli ei hiilloksen päällä risut eivät syty ilman puhallusta, kpinä lopulta roihahtaa..
Toisella kierroksella hikikin jo lentää...;)
- puhalla hiillokseen
Taidettais päästä "ilmaiseen kyytiin"? No, ei varmaan noin, mutta voitas ehkä olla vakavina, ei sitä varmuudella voi ennustaa:)
- Sormilla
Panisin..TÄYSILLÄ!
- kauniita unia
olis kiva nukahtaa sun kainaloon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211118Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864