Eli ostin Ärrältä saunalahden mokkulan ja siihen prepaid-liittymän niin onkohan se miten hyvin suojattu vai voiku joku seinänaapuri päästä Wlanil tai jollain surffailee mun netillä. Ja jos voi niin mistä/millä sen huomaisi ja estäisi?
En tosiaan oikein ymmärrä näistä asioista paljoa.
Kiitos.
R-kioskin mokkula
16
4177
Vastaukset
- Se7en
Mokkula toimii matkapuhelinverkossa ja jos sitä ei ole jaettu kotona langattomalla Wlan tukiasemalla eri koneiden kesken ei ole mitään pelkoa että joku ulkopuolinen pääsee siihen käsiksi.
Mutta jos sinulla on wlan verkko ( Tai reititin johon kytketään mokkula) Niin silloin jos se on suojaton naapurit pääsevät ilmaiseksi nettiin verkkosi kautta)
- surffaaja84
Kiitos vastauksista. Ei ole wlania mutta WIfI löytyy...Mikähän sekin sitten on.
Tarkoitatko Wifi? Se on juuri se wlan.....
- surffaaja84
tarkoitan...no voihan hitto. ei se kyllä päällä ole.
- trolli surffaa
Heh heh heee..!!! Paljonko promillet?
- awutonnnnn
Mulla kans yks kysymys. Mul on siis myös ärrän nettitikku-prepaid systeemi. Ja se tikku on kannettavan usb-portissa kiinni. Ja samalla mulla on joku sen läppärin oma langaton yhteys päällä tai ainaki se valo palaa aina missä on joku antennin kuva vieressä.. nii et voiks naapurit sitte jotenkin sen kauttaa käyttää mun prepaid nettiä????
- 12
Ei tietenkään.
Verkkoyhteyksistä voit poistaa käytöstä WLANin, jos et tarvitse.
- awutonnnnn
Okei joo kiitti. Mut siis se wlanin poistokaa ei oo välttämätöntä vai? Vai onks siitä edes mitään hyötyä jos se on päällä?
- 12
Jos menet vaikkapa kahvilaan, missä on avoin WLAN-verkko, voit käyttää sitä. Saahan sen takaisin päälle yhtä helposti.
- awutonnnnn
Joo nyt selkis.. kiitoksia paljon :)
- 25
Mokkulaa ei ole kenelläkään muulla kuin DNA:lla. Se on nettitikku.
Ja ei voi päästä mitenkään. - aa ja bee
Mokkulaeiolemikäänyksinoikeusdnaallekylläsitänimeäsaamuutkinkäyttää.
- YHTEENKIRJOITTAJA
NÄINONOLETAIVANOIKEASSA!!!
- NOMITENSEMENI?
NOTÄSTÄVOIDAANOLLAERIMIELTÄMUTTAEISILLÄOLEPALJOAKAANVÄLIÄ!!!
- räntätänttä
Kännykkä, mokkula...mitäpä noista pilkunviilareista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618