Jag tycker det finns viktigare saker att ta itu med än obligatorisk skolsvenska.Här i södra Finland frodas svartjobb som bara den.På de flesta byggplatser är jobbarna ryssar eller ester och finländarna får gå arbetslösa.Man hinner nästan dö innan man får läkartid på hälsocentralen.Åldringarna blir dåligt skötta osv.Sen finns det vissa som bara tjafsar on pakkoruotsi pois.SKÄMS PÅ ER !
Större problem
2
91
Vastaukset
- ingolf
För persut är det viktigaste att få skolsvenskan bort.Nå V.Virtanen vill ju byta namn på Östersjön,det är ju också jätteviktigt.
- 66669
Soin själv har ju många vettiga förslag,men gud bevare mig för vissa av hans lärjungars åsikter.Finland enspråikigt finskt.Dragsvik bort m.m.Det är ju så att man blir mörkrädd,sedd från finlandssvensk synpunkt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252436- 1142076
- 1201722
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161221042Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949