Missähän Oulussa tai lähistöllä voisi maalauttaa ruokapöydän ja keinutuolin edullisesti? Ammattikoulun entisöintipalvelu ottaa vastaan töitä pääosin syksyllä mutta löytyykö muita hyväksi havaittuja paikkoja jossa vois tälläiset työt teettää? ja paljonko suurinpiirtein maksaa?
oulussa huonekalun kunnostus?
1
2872
Vastaukset
- ouj 97+ u+ 98ij
Kuka tuohon osais vastata?
Kaikki riippuu suhdanteista. Jos hommia jollain vähän, se voi tehdä halvallakin, etenkin jos suhteita. Tai sitten ei.
Asia on niin pirun yksinkertainen tehdä ite, että ei kyllä heti alkaa tarjouskilpailuja teetämään.
Tarvitaan vähän viitseliäisyyttä ja todella vähän rahaa, Mutta paljon tietämystä.
No mainitaan nyt. Mä olen käyttöentistänyt just kiikkustuolia ja pöytää ja sen sellaista ite. Piti vaan selvitää, mikä ollut alkuperäinen pintakäsittely. Sen kun kaivoi esiin, eipä siinä paljoa tekemistä ollutkaan. Lateksit pois päältä, lakkaa tai öljyä.
Karmein esitys "entisöinnistä" oli vanha perintönä liikkunut kopio arkku. Ei ollut mun suvusta, vaimon. Teetti kalliin "entisöinnin" jossain Oulunsalolaisessa firmassa. Mun käsitys asiasta on, ne vaan hio sen ja joku kesäharjoittelija maalasi, ties millä väreillä sen uusikis, hitto, kukkakuviot on kuin alakouluikäsen tekemiä. Se oli parempi ennen "remonttia".
Itellä on tallessa äiteen kopioarkku. On se vähän elämää nähneen näköinen. Mutta ikinä en tee/teetä siihen remonttia. Alkuperäinen on arvokkaampi, kuin pilalle korjattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136