Missähän Oulussa tai lähistöllä voisi maalauttaa ruokapöydän ja keinutuolin edullisesti? Ammattikoulun entisöintipalvelu ottaa vastaan töitä pääosin syksyllä mutta löytyykö muita hyväksi havaittuja paikkoja jossa vois tälläiset työt teettää? ja paljonko suurinpiirtein maksaa?
oulussa huonekalun kunnostus?
1
3056
Vastaukset
- ouj 97+ u+ 98ij
Kuka tuohon osais vastata?
Kaikki riippuu suhdanteista. Jos hommia jollain vähän, se voi tehdä halvallakin, etenkin jos suhteita. Tai sitten ei.
Asia on niin pirun yksinkertainen tehdä ite, että ei kyllä heti alkaa tarjouskilpailuja teetämään.
Tarvitaan vähän viitseliäisyyttä ja todella vähän rahaa, Mutta paljon tietämystä.
No mainitaan nyt. Mä olen käyttöentistänyt just kiikkustuolia ja pöytää ja sen sellaista ite. Piti vaan selvitää, mikä ollut alkuperäinen pintakäsittely. Sen kun kaivoi esiin, eipä siinä paljoa tekemistä ollutkaan. Lateksit pois päältä, lakkaa tai öljyä.
Karmein esitys "entisöinnistä" oli vanha perintönä liikkunut kopio arkku. Ei ollut mun suvusta, vaimon. Teetti kalliin "entisöinnin" jossain Oulunsalolaisessa firmassa. Mun käsitys asiasta on, ne vaan hio sen ja joku kesäharjoittelija maalasi, ties millä väreillä sen uusikis, hitto, kukkakuviot on kuin alakouluikäsen tekemiä. Se oli parempi ennen "remonttia".
Itellä on tallessa äiteen kopioarkku. On se vähän elämää nähneen näköinen. Mutta ikinä en tee/teetä siihen remonttia. Alkuperäinen on arvokkaampi, kuin pilalle korjattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262484
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572284Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762233Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161979- 841729
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71389Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301368Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141234- 41053
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29928