Missähän Oulussa tai lähistöllä voisi maalauttaa ruokapöydän ja keinutuolin edullisesti? Ammattikoulun entisöintipalvelu ottaa vastaan töitä pääosin syksyllä mutta löytyykö muita hyväksi havaittuja paikkoja jossa vois tälläiset työt teettää? ja paljonko suurinpiirtein maksaa?
oulussa huonekalun kunnostus?
1
3045
Vastaukset
- ouj 97+ u+ 98ij
Kuka tuohon osais vastata?
Kaikki riippuu suhdanteista. Jos hommia jollain vähän, se voi tehdä halvallakin, etenkin jos suhteita. Tai sitten ei.
Asia on niin pirun yksinkertainen tehdä ite, että ei kyllä heti alkaa tarjouskilpailuja teetämään.
Tarvitaan vähän viitseliäisyyttä ja todella vähän rahaa, Mutta paljon tietämystä.
No mainitaan nyt. Mä olen käyttöentistänyt just kiikkustuolia ja pöytää ja sen sellaista ite. Piti vaan selvitää, mikä ollut alkuperäinen pintakäsittely. Sen kun kaivoi esiin, eipä siinä paljoa tekemistä ollutkaan. Lateksit pois päältä, lakkaa tai öljyä.
Karmein esitys "entisöinnistä" oli vanha perintönä liikkunut kopio arkku. Ei ollut mun suvusta, vaimon. Teetti kalliin "entisöinnin" jossain Oulunsalolaisessa firmassa. Mun käsitys asiasta on, ne vaan hio sen ja joku kesäharjoittelija maalasi, ties millä väreillä sen uusikis, hitto, kukkakuviot on kuin alakouluikäsen tekemiä. Se oli parempi ennen "remonttia".
Itellä on tallessa äiteen kopioarkku. On se vähän elämää nähneen näköinen. Mutta ikinä en tee/teetä siihen remonttia. Alkuperäinen on arvokkaampi, kuin pilalle korjattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 413459
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352958Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412819SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.692300Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411772Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861545Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai661063- 511026
- 77997
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3837