Missähän Oulussa tai lähistöllä voisi maalauttaa ruokapöydän ja keinutuolin edullisesti? Ammattikoulun entisöintipalvelu ottaa vastaan töitä pääosin syksyllä mutta löytyykö muita hyväksi havaittuja paikkoja jossa vois tälläiset työt teettää? ja paljonko suurinpiirtein maksaa?
oulussa huonekalun kunnostus?
1
2963
Vastaukset
- ouj 97+ u+ 98ij
Kuka tuohon osais vastata?
Kaikki riippuu suhdanteista. Jos hommia jollain vähän, se voi tehdä halvallakin, etenkin jos suhteita. Tai sitten ei.
Asia on niin pirun yksinkertainen tehdä ite, että ei kyllä heti alkaa tarjouskilpailuja teetämään.
Tarvitaan vähän viitseliäisyyttä ja todella vähän rahaa, Mutta paljon tietämystä.
No mainitaan nyt. Mä olen käyttöentistänyt just kiikkustuolia ja pöytää ja sen sellaista ite. Piti vaan selvitää, mikä ollut alkuperäinen pintakäsittely. Sen kun kaivoi esiin, eipä siinä paljoa tekemistä ollutkaan. Lateksit pois päältä, lakkaa tai öljyä.
Karmein esitys "entisöinnistä" oli vanha perintönä liikkunut kopio arkku. Ei ollut mun suvusta, vaimon. Teetti kalliin "entisöinnin" jossain Oulunsalolaisessa firmassa. Mun käsitys asiasta on, ne vaan hio sen ja joku kesäharjoittelija maalasi, ties millä väreillä sen uusikis, hitto, kukkakuviot on kuin alakouluikäsen tekemiä. Se oli parempi ennen "remonttia".
Itellä on tallessa äiteen kopioarkku. On se vähän elämää nähneen näköinen. Mutta ikinä en tee/teetä siihen remonttia. Alkuperäinen on arvokkaampi, kuin pilalle korjattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101631- 1671571
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681485Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231288Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901174Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146953Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70951- 91831
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr186790Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207759