Eli mitä eroa näillä kahdella on? Muuta kuin että pullipeilla on isot päät ja ne ovat halvempia. Onko pullipeissa samoin kuin BJD-nukeissa, että eri valmistajilla on erinäköisiä nukkeja? Voiko pullip nukeille tehdä itse face-upin? Kannattaako aloittelevalle nukkeilijalle ostaa ennemmin pullip vai BJD (kyseessä 16v tyttö). Kumpi on laadukkaampi ja kestää pidempään?
pullip vs BJD
3
247
Vastaukset
- pierupyly
ne on hyvii..pullip on paras bjd-nuket pitää tehä ite ja ne on kummaa materieali
- Hartsilapsi
Ensinnäkin jos et edes tiedä pullippien ja bjd nukkejen eroja en suosittele sinua hankkimaan kumpaakaan. Bjd nukeista tehdään itse hahmot. Bjd nukeilla ei ole mukana yleensä meikkiä ja joskus silmätkin koiverretaan itse. Bjd nuket ovat paljon kalliimpia kuin pullipit joka johtuu siitä, että ne ovat kallista materiaalia hartsia. Pullipit ovat muovia ja ne tulevat valmiiksi peruukissa meikissä ja vaatteissa. Tosin pullippien stock kroppa ja peruukit ovat usein huonoa laatua. Pullipeilla on silmä mekanismi toisin kuin bjdeillä eli pullippien silmät menevät kiinni ja liikkuvat vasemmalta oikealle pään takana olevia tappeja liikuttamalla. Pullippeja on kahta koko luokkaa littlejä ja isoja. Isot pullipit ovat noin 30cm ja pienet noin 10cm. Bjdeitä on useampaa koko luokkaa ja isot ovat oikeasti ISOJA. Pienimmät käyttävät ehkä polly pocketin vaatteita ja suurimat sinun vaatteitasi... Tai no ei ihan, mutta melkeinpä. Bjdn hankinnassa pitää olla valmis näkemään paljon vaivaa, mutta ei pullippiakaan voi noin vain perstuntumalta hankkia. Molemmat nuket tarvitsevat vastuun tuntoisen omistajan. Suosittelen aloittelijalle pullippia, mutta bjdkin on hyvä valinta. Suosittelen tutustumaan sivustoihin pullipsuomi ja hartsilapset. Niistä löytää mukavasti tietoa. Onnea matkaan;)
- Pullip myynissä
Olen myymässä omaa nukkeani joka on hyvässä kunossa :) hinnankin voin pitää aika halpana (85€) nukelle on nimittäin vaihdettu obitsu,peruukki ka chipit.
Jos kiinostuit ota yhteyttä osoitteeseen: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768