pullip vs BJD

isosisko81

Eli mitä eroa näillä kahdella on? Muuta kuin että pullipeilla on isot päät ja ne ovat halvempia. Onko pullipeissa samoin kuin BJD-nukeissa, että eri valmistajilla on erinäköisiä nukkeja? Voiko pullip nukeille tehdä itse face-upin? Kannattaako aloittelevalle nukkeilijalle ostaa ennemmin pullip vai BJD (kyseessä 16v tyttö). Kumpi on laadukkaampi ja kestää pidempään?

3

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pierupyly

ne on hyvii..pullip on paras bjd-nuket pitää tehä ite ja ne on kummaa materieali

• Hartsilapsi

Ensinnäkin jos et edes tiedä pullippien ja bjd nukkejen eroja en suosittele sinua hankkimaan kumpaakaan. Bjd nukeista tehdään itse hahmot. Bjd nukeilla ei ole mukana yleensä meikkiä ja joskus silmätkin koiverretaan itse. Bjd nuket ovat paljon kalliimpia kuin pullipit joka johtuu siitä, että ne ovat kallista materiaalia hartsia. Pullipit ovat muovia ja ne tulevat valmiiksi peruukissa meikissä ja vaatteissa. Tosin pullippien stock kroppa ja peruukit ovat usein huonoa laatua. Pullipeilla on silmä mekanismi toisin kuin bjdeillä eli pullippien silmät menevät kiinni ja liikkuvat vasemmalta oikealle pään takana olevia tappeja liikuttamalla. Pullippeja on kahta koko luokkaa littlejä ja isoja. Isot pullipit ovat noin 30cm ja pienet noin 10cm. Bjdeitä on useampaa koko luokkaa ja isot ovat oikeasti ISOJA. Pienimmät käyttävät ehkä polly pocketin vaatteita ja suurimat sinun vaatteitasi... Tai no ei ihan, mutta melkeinpä. Bjdn hankinnassa pitää olla valmis näkemään paljon vaivaa, mutta ei pullippiakaan voi noin vain perstuntumalta hankkia. Molemmat nuket tarvitsevat vastuun tuntoisen omistajan. Suosittelen aloittelijalle pullippia, mutta bjdkin on hyvä valinta. Suosittelen tutustumaan sivustoihin pullipsuomi ja hartsilapset. Niistä löytää mukavasti tietoa. Onnea matkaan;)

• Pullip myynissä

Olen myymässä omaa nukkeani joka on hyvässä kunossa :) hinnankin voin pitää aika halpana (85€) nukelle on nimittäin vaihdettu obitsu,peruukki ka chipit.
      Jos kiinostuit ota yhteyttä osoitteeseen: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe