Olisiko ideoita? Minulla on yksikerroksinen harjakattoinen omakotitalo, jossa on pysty lomalautaverhoilu. Takana on terassi, johon tietysti laitan kesäksi puutarhakalusteet ja grillijutskat. Pulmana on, että se terassi on etelänpuolella niin,että sihen paistaa melkeinpä koko päivän. Kahdella sivulla on umpiseinä ( plus tietysti ovi toisessa seinässä) kolmannessa on "oviaukko"pihalle ja loppu ristikkoa kasveja varten . Viimeinen sivu on se ongelmallinen. Siinä on kaide ja yläosa kokonaan avoin. Eli avoin kohta on n. 215cm leveä ja 150 cm korkea. Tähän pitäisi saada jotain tarpeen mukaan helposti laitettavaa/poistettavaa aurinkosuojaa. Terassille käy myös tuuli ja sade kastelee, mikäli sellainen sää sattuu, että materiaalin pitäisi olla sen mukainen. Edullinenkin tietysti saisi olla.
Aurinkosuoja terassille
2
1284
Vastaukset
- Joku fiksu
voisi laittaa markiisin, mutta sinä kun haet halpaa niin vetäseppä siihen kuule kevytpeite.
- .......
Meillä on parvekkeelle asennettu aurinkovarjo suojaksi paahdetta ja sadetta vastaan: varsi on kiinnitetty pysyvästi kaiteen sisäpuolelle (kaide ja parvekkeen seinä puuta) sopivalle korkeudelle niin, että varjon voi helposti poistaa tai laittaa paikalleen. Varjo on semmoinen että se taittuu yläpäästä, eli ensiksi avaan sen ja sitten taitan sen nimenomaan auringon suuntaan. Kovalla tuulella varjo suljetaan ettei se lähde omille teilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053