Hei te kaikki!
olen 19-vuotias nainen ja opiskelen itselleni juuri toista ammattia. Olen ajatellut kouluni loputtua hankkia lapsen. Asun avoliitossa mieheni kanssa. Mieheni on armeijaan lähdössä, eikä ammattia ole. Valmistun noin. vuoden päästä. Täytyisikö vielä toppuutella ajatuksia lapsesta?
Kiitos vastauksestanne.
Raskaaksi
5
129
Vastaukset
- ...
Pehmolelua suosittelen...
- jhgtrrere
ihan hyvä suunnitelma sinänsä.. sitten vuoden päästä tiedätte vielä paremmin että mitkä on fiilikset ja sopiiko lapsi elämäntilanteeseenne jne. Hyvä ettette ryntää lapsen tekoon suinpäin heti nyt, vaan annatte itsellenne miettimis aikaa :)
vuodessa ajatus lapsesta voi joko muuttua kokonaan, kuvioihin voi tulla uusia ihmisiä, työpaikkoja ja vaikka mitä.. tai sitten voit tulla entistä varmemmaksi siitä että haluat ryhtyä äidiksi. lycka till! - janskuuu11
Varmaan kannattaa katsoa sen jälkeen kun mies on päässyt armeijasta niin löytääkö töitä. Jos lapsi syntyy sinä aikana kun miehesi on intissä, voi sulla olla aika rankkaa pienen vauvan kanssa kahdestaan ja rahallisestikin on fiksumpaa jos on töitä niin ei tarvi valtion tuilla elää, ne on hirmu pienet meinaan. Mutta samaa sanon kuin edellinenkin että ihan järkevästi olet ajatellut, kannattaa nyt ainakin odottaa se vuosi eteenpäin ja tutkailla samalla että onko siihen varmasti valmis :)
- Limity
Kiitos paljon vastauksistanne. :) Hyvää kesänodotuste teille kaikille.
itse olen 17, ja mulla on 2 kk poika. (suunniteltu) Asutaan vauvan isän kanssa yhdessä ja vauvan isä opiskelee ja käy töissä. Omillamme ollaan, ei sossujen tai vanhempien tuilla.. Mielestäni oikeaa ajankohtaa lapsen hankintaan ei ole. Meid'nkin pojun isä on menossa parin vuoden päästä armeijaan. Lapsia kannattaa hommata silloin, kun siltä tuntuu. Jos miehesi haluaa myös lapsen, niin mikä teitä estää? Ei ole iästä kiinni, ja armeija ei kesta ikuisuutta. Tietysti on hyvä katsoa peiliin ja miettiä, että onko MINUSTA siihen.
miettikää rauhassa ja zemppiä vanhemmuuteen, kun sen aika koittaa =)
ps. oma lapsi on parasta, mitä voi olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501