On se juttu joka saa minut ihan ihmeelliseen olotilaan, jos satun näkemään
edes pienen hetken. Osaisitko sinä itse mulle sen selventää? :)
M->N
Mikähän
27
297
Vastaukset
- n....m
sussa on se sama.....olisitpa nyt tässä mun luona niin......;)
- sinussa
NIIIIN
- n.....m
sinussa kirjoitti:
NIIIIN
jos tulet mun luo niin selvitetään yhdessä lähekkäin mikä se juttu on ;)
- oiskohan...
rakkaus? Vai onko liian voimakas sana,...
- sinussa
Ainakin syvä ihastuminen.
- oiskohan...
sinussa kirjoitti:
Ainakin syvä ihastuminen.
sitä se oli ja on ainakin puoleltani. Meidän pitäisi tutustua joskus oikein kunnolla, tuleekohan koskaan enää tilaisuutta sellaiseen?
- sinussa
oiskohan... kirjoitti:
sitä se oli ja on ainakin puoleltani. Meidän pitäisi tutustua joskus oikein kunnolla, tuleekohan koskaan enää tilaisuutta sellaiseen?
Niin mene ja tiedä. Se riippuu aika paljon siitä onko siihen molemmilla halua.
- oiskohan...
sinussa kirjoitti:
Niin mene ja tiedä. Se riippuu aika paljon siitä onko siihen molemmilla halua.
onko sinulla halua?
- sinussa
oiskohan... kirjoitti:
onko sinulla halua?
Sitä on kun olisi vain uskallusta.
- oiskohan...
sinussa kirjoitti:
Sitä on kun olisi vain uskallusta.
niinpä... pallo on sulla, kuten tiedät :/
Et ole ainoa, mullakin menee edelleen jalat veteläksi erään miehen näkemisestä. Pienikin vilaus riittää.
- Nainen Miehelle
Se on varmaan hurmaava hymyni ja iloisuus.. ;)
- olisikohan se sitä
En osaa. Mutta hän kyllä vaikuttaa minuun samalla tavalla voimakkaasti. :)
Sitäkö se on.. Kannattaisi varmaan kokeilla ;) jos se sitä olisikin. - sielunkumppaniko
Tätä mäkin oon miettinyt...? Ootko mun sielunkumppani? ;)
- n-->m
Olisiko se tämä molemminpuolinen rakkaus, joka loistaa meistä molemmista? Se saa voimaan hyvin. :)
- m>n
Täytyy olla. Nään ehkä sinussa samalla jotain turvaa ts.äiti hahmoa.
- YÄK!
m>n kirjoitti:
Täytyy olla. Nään ehkä sinussa samalla jotain turvaa ts.äiti hahmoa.
no mä en näe sua omana poikanani... et oliskohan se ollut sit tässä. HYvästit.
- apaattinen apina vai
Ei minussa mitään ollut eikä ole, koska pysyt siellä näyttös takana laskettelemassa jonninjotavia lurituksias. Valitan, ei mitään, ja nykyään olen vaan flegmaattinen.
Mutta, onhan pääsiäinen, ei puhuta ikäviä, ehkä seuraava pääsiäinen ois toisenlainen tai seuraava tai seuraava tai.. - eräs n
Ehkä jonkinlainen yhteenkuuluvuuden tunne, jonka perustana on tuttuus, vetovoima ja rakkaus. Näin olen sen "ihmeellisen olotilan" itselleni selittänyt.
- Milloin viimeksi
sait pienen hetkesi nähdä häntä?
- sinussa
Eilen, mutta hän ei ehkä nähnyt?
- Missä?
sinussa kirjoitti:
Eilen, mutta hän ei ehkä nähnyt?
?
- sinussa
Missä? kirjoitti:
?
Tuossa yhdessä paikallisessa nautintoaineiden jakelupisteessä.:)
- W
Varmaan se että inhoan sinua yli kaiken oikeesti.
- :( miksi
?
- nainen erilainen
kerro ap lisää taustaa.. Ehkä se olen minä joka kuvittelee että sinäkin voisit tuntea jotain minua kohtaan..
- Silmiin hukkunut
Elämässä on monta ihmeellistä asiaa.... Suurin niistä on rakkaus (saa sitä syväksi ihastukseksi myös kutsua ;-)
Kunpa tietäisi, että se toinenkin tuntee samoin. Kumpa uskaltaisi tehdä niin kuin haluaisi ja sen minkä haluaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama805459Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1014461Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1314032Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782816Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1972797Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?322636Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta822517Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl832250- 1822083
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431656