Viimeisin ostamasi CD

Minulla toi Laura Närhen Suuri Sydän kertoo elämän karikoissa elämää janoavan ja todelisuudentajuisesti kertovan kaipauksen,kun eroon johtava ihmissuhde päättyy.
Kaiketi en mainosta Ama

11

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tarkoita noita vipattuja.Ihan oikeita kaupasta ostettuja,ei poltettuja,joita kopsattuja sun mitä kaikkea ohareita,voidaankaan tehdä.
      Siis ostin Laura Närhen CD ja kysyin ihan neutraalisti,koska ostit viimeisen CD en sitä koska poltit sen pienellä rahalla tallenteelle.
      Minä maksoin siitä CD parikymppiä ja se oli kyllä sen arvoinen

• Lorena*

Olen viimeaikoina viehtynyt popmusaan, niinpä ostos oli huikean hyvä,niin mieltä lämmittävä, Bruno Mars - Just The Way You Are video. Hinta noin 20€.

Lainaus Wikipediasta:
        "Peter Gene Hernandez[1] (s. 8. lokakuuta 1985 Honolulu, Havaiji, tunnetaan paremmin nimellä Bruno Mars, on yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä ja tuottaja. Hän syntyi ja kasvoi Havaijilla".

Asuu nykyisin Yhdysvalloissa tämä lämminääninen poika, valloittaa
        aitoudellaan kansaa, vaikka on pieni mutta se karisma säteilee hänestä kaikkialle.

• Lorena* kirjoitti:

Olen viimeaikoina viehtynyt popmusaan, niinpä ostos oli huikean hyvä,niin mieltä lämmittävä, Bruno Mars - Just The Way You Are video. Hinta noin 20€.

Lainaus Wikipediasta:
        "Peter Gene Hernandez[1] (s. 8. lokakuuta 1985 Honolulu, Havaiji, tunnetaan paremmin nimellä Bruno Mars, on yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä ja tuottaja. Hän syntyi ja kasvoi Havaijilla".

Asuu nykyisin Yhdysvalloissa tämä lämminääninen poika, valloittaa
        aitoudellaan kansaa, vaikka on pieni mutta se karisma säteilee hänestä kaikkialle.

Tyttären jälkikasvu,neiti 15v soitti sitä ihanaa Brunoa niin lujaa,että vasta kuukausi sitten muuttanut naapuri soitti poliisit paikalle.
        Minähän jämähdin täysin Brunoon,kun uteliaisuuteni heräsi facebookista saamaani linkkiin.
        Kyllä nyky musa on ihan kuuneltavaa ja nyt tein huomion,että euroviisujen taso on parantunut,joskin surkeita tekeleitäkin mukaan mahtuu.
        En vielä ole valmistautunut enkelkuoroon joten aistit valppaina nykyaikana Ama

• ... niin pienoinen..

Kiitos kysymästä. Kivan ketjun avasit. Tuli mieleeni heti, että vois kysyä myös: Minkä kirjan ostit viimeksi? Mutta minä en kysy, avaa sinä myöhemmin vielä tällainen haastattelu, jookosta ja kiitos.

Minä ostin muuan viikko sitten CD:n Alakansakoulun lauluja (Mieskvartetti Delicato). Siinä on 40 meidän lapsuutemme aikaista laulua, kattava otos vuodenaikojen ja juhlien aiheista. Muutamat laulut oli kyllä mielestäni pilattu liialla krumeluulla, sovituksista oli tullut itsetarkoitus. Mutta kerrassaan nautinnollista kuunnella Saunavihtoja, Uutispuuroa, Pyryä, Nasulaa, Orvon huokausta, Orvokkiani, Äiti leipoo...

• Tilasin cd:n Luostarin lauluja ja voi kuinka nautinkaan,kuulokkeilla kuuntelen ja
        eläydyn.
        Vanhin tilaamani cd ehkä elokuvamuusiikin tiimoilta.Indian love call,siis intiaanin
        lemmenkutsu elokuvasta Rose Marie,elokuva jäi mieleeni,kun olin niin umpirakastunut kaksitoistavuotiaana ja poikaystäväni Untamon kanssa kaiketi Bio Rex:ssä sitä tsiikattiin.
        Minulla on mahtava kokoelma äänilevyjäkin,harmi että kaikki savikiekot tuli tuhottua,vain nämä vinyylit on vielä tallella.
        ....niin pienoinen..vaikka avasit uskomattoman kentän,kirjallisuuden piiristä,niin en ole oikea henkilö avaamaan sitä ketjua,kiitos mielenkiinnosta.
        Minä luen vain vanhoja kirjoja asuntovaunussa ja tuvanvintillä joita elämän varrella on tullut ostetuksi.
        Kiitos teille ihanat ihmiset ja aurinkoista Pääsiäistä Ama

• ...niin pienoinen...
        rituliini_38 kirjoitti:

Tilasin cd:n Luostarin lauluja ja voi kuinka nautinkaan,kuulokkeilla kuuntelen ja
        eläydyn.
        Vanhin tilaamani cd ehkä elokuvamuusiikin tiimoilta.Indian love call,siis intiaanin
        lemmenkutsu elokuvasta Rose Marie,elokuva jäi mieleeni,kun olin niin umpirakastunut kaksitoistavuotiaana ja poikaystäväni Untamon kanssa kaiketi Bio Rex:ssä sitä tsiikattiin.
        Minulla on mahtava kokoelma äänilevyjäkin,harmi että kaikki savikiekot tuli tuhottua,vain nämä vinyylit on vielä tallella.
        ....niin pienoinen..vaikka avasit uskomattoman kentän,kirjallisuuden piiristä,niin en ole oikea henkilö avaamaan sitä ketjua,kiitos mielenkiinnosta.
        Minä luen vain vanhoja kirjoja asuntovaunussa ja tuvanvintillä joita elämän varrella on tullut ostetuksi.
        Kiitos teille ihanat ihmiset ja aurinkoista Pääsiäistä Ama

Miten niin "uskomaton kenttä"? En nyt ymmärrä yhtään. Selittäisitkö, kiitos!

Mitä muuten tarkoitat tuolla "Ama"-merkinnällä?

• ...niin pienoinen... kirjoitti:

Miten niin "uskomaton kenttä"? En nyt ymmärrä yhtään. Selittäisitkö, kiitos!

Mitä muuten tarkoitat tuolla "Ama"-merkinnällä?

uskomaton lukukenttä ja Ama on minun aikaisimmilta ajoiltani käyttämä nicci,etsivivä-amadeus.Toivottavasti valaisin aurinkoista päivääsi ...niin pienoinen...ja voimme alkaa asiapohjalta viedä tätä ketjua eteenpäin,liikennevalot näyttävät vihreää Ama

• Lorena*
        rituliini_38 kirjoitti:

uskomaton lukukenttä ja Ama on minun aikaisimmilta ajoiltani käyttämä nicci,etsivivä-amadeus.Toivottavasti valaisin aurinkoista päivääsi ...niin pienoinen...ja voimme alkaa asiapohjalta viedä tätä ketjua eteenpäin,liikennevalot näyttävät vihreää Ama

Tosi hauska pääsiäistervehdys tuli teini ikäiseltä pojan tyttäreltä face bookiini. Tämän mummin piti oikein hieraista viimeisetkin aamurähmät silmistä avattuani linkin, oli niin naurettavan hauskaa katseltavaa ja toi hyvän mielen. Tässä kaikille aamuherätystä Brunon tahdittamana:

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

• Lorena* kirjoitti:

Tosi hauska pääsiäistervehdys tuli teini ikäiseltä pojan tyttäreltä face bookiini. Tämän mummin piti oikein hieraista viimeisetkin aamurähmät silmistä avattuani linkin, oli niin naurettavan hauskaa katseltavaa ja toi hyvän mielen. Tässä kaikille aamuherätystä Brunon tahdittamana:

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

Aivan ihana biisi ja mukavat serkut.
        Kyllä toi Bruno vaan on niin mahtava,että pakko tykätä tällä iälläkin.
        Ei kaiketi se ikä ole asianydin,vaan se nuorekkuus,jollaiseksi mekin tunnemme itsemme.
        Olkaamme siis nuorekkaita ikäihmisiä ja nautitaan tästä elämän keväästä,kyllä se syksykin sieltä tulee Ama

• 87ycjka

...niin pienoinen...sinä olet aikaisemminkin syyllistynyt tuollaiseen tarpeettomaan tivaamiseen, kaikki kysymyksesi turhia selvässä asiassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      83
      1738
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      10
      1603
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      93
      1528
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      91
      1271
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1056
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      886
    7. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      152
      883
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      850
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      827
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      122
      805
    Aihe