Viimeisin ostamasi CD

Minulla toi Laura Närhen Suuri Sydän kertoo elämän karikoissa elämää janoavan ja todelisuudentajuisesti kertovan kaipauksen,kun eroon johtava ihmissuhde päättyy.
Kaiketi en mainosta Ama

11

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tarkoita noita vipattuja.Ihan oikeita kaupasta ostettuja,ei poltettuja,joita kopsattuja sun mitä kaikkea ohareita,voidaankaan tehdä.
      Siis ostin Laura Närhen CD ja kysyin ihan neutraalisti,koska ostit viimeisen CD en sitä koska poltit sen pienellä rahalla tallenteelle.
      Minä maksoin siitä CD parikymppiä ja se oli kyllä sen arvoinen

      • Lorena*

        Olen viimeaikoina viehtynyt popmusaan, niinpä ostos oli huikean hyvä,niin mieltä lämmittävä, Bruno Mars - Just The Way You Are video. Hinta noin 20€.

        Lainaus Wikipediasta:
        "Peter Gene Hernandez[1] (s. 8. lokakuuta 1985 Honolulu, Havaiji, tunnetaan paremmin nimellä Bruno Mars, on yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä ja tuottaja. Hän syntyi ja kasvoi Havaijilla".

        Asuu nykyisin Yhdysvalloissa tämä lämminääninen poika, valloittaa
        aitoudellaan kansaa, vaikka on pieni mutta se karisma säteilee hänestä kaikkialle.


      • Lorena* kirjoitti:

        Olen viimeaikoina viehtynyt popmusaan, niinpä ostos oli huikean hyvä,niin mieltä lämmittävä, Bruno Mars - Just The Way You Are video. Hinta noin 20€.

        Lainaus Wikipediasta:
        "Peter Gene Hernandez[1] (s. 8. lokakuuta 1985 Honolulu, Havaiji, tunnetaan paremmin nimellä Bruno Mars, on yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä ja tuottaja. Hän syntyi ja kasvoi Havaijilla".

        Asuu nykyisin Yhdysvalloissa tämä lämminääninen poika, valloittaa
        aitoudellaan kansaa, vaikka on pieni mutta se karisma säteilee hänestä kaikkialle.

        Tyttären jälkikasvu,neiti 15v soitti sitä ihanaa Brunoa niin lujaa,että vasta kuukausi sitten muuttanut naapuri soitti poliisit paikalle.
        Minähän jämähdin täysin Brunoon,kun uteliaisuuteni heräsi facebookista saamaani linkkiin.
        Kyllä nyky musa on ihan kuuneltavaa ja nyt tein huomion,että euroviisujen taso on parantunut,joskin surkeita tekeleitäkin mukaan mahtuu.
        En vielä ole valmistautunut enkelkuoroon joten aistit valppaina nykyaikana Ama


    • ... niin pienoinen..

      Kiitos kysymästä. Kivan ketjun avasit. Tuli mieleeni heti, että vois kysyä myös: Minkä kirjan ostit viimeksi? Mutta minä en kysy, avaa sinä myöhemmin vielä tällainen haastattelu, jookosta ja kiitos.

      Minä ostin muuan viikko sitten CD:n Alakansakoulun lauluja (Mieskvartetti Delicato). Siinä on 40 meidän lapsuutemme aikaista laulua, kattava otos vuodenaikojen ja juhlien aiheista. Muutamat laulut oli kyllä mielestäni pilattu liialla krumeluulla, sovituksista oli tullut itsetarkoitus. Mutta kerrassaan nautinnollista kuunnella Saunavihtoja, Uutispuuroa, Pyryä, Nasulaa, Orvon huokausta, Orvokkiani, Äiti leipoo...

      • Tilasin cd:n Luostarin lauluja ja voi kuinka nautinkaan,kuulokkeilla kuuntelen ja
        eläydyn.
        Vanhin tilaamani cd ehkä elokuvamuusiikin tiimoilta.Indian love call,siis intiaanin
        lemmenkutsu elokuvasta Rose Marie,elokuva jäi mieleeni,kun olin niin umpirakastunut kaksitoistavuotiaana ja poikaystäväni Untamon kanssa kaiketi Bio Rex:ssä sitä tsiikattiin.
        Minulla on mahtava kokoelma äänilevyjäkin,harmi että kaikki savikiekot tuli tuhottua,vain nämä vinyylit on vielä tallella.
        ....niin pienoinen..vaikka avasit uskomattoman kentän,kirjallisuuden piiristä,niin en ole oikea henkilö avaamaan sitä ketjua,kiitos mielenkiinnosta.
        Minä luen vain vanhoja kirjoja asuntovaunussa ja tuvanvintillä joita elämän varrella on tullut ostetuksi.
        Kiitos teille ihanat ihmiset ja aurinkoista Pääsiäistä Ama


      • ...niin pienoinen...
        rituliini_38 kirjoitti:

        Tilasin cd:n Luostarin lauluja ja voi kuinka nautinkaan,kuulokkeilla kuuntelen ja
        eläydyn.
        Vanhin tilaamani cd ehkä elokuvamuusiikin tiimoilta.Indian love call,siis intiaanin
        lemmenkutsu elokuvasta Rose Marie,elokuva jäi mieleeni,kun olin niin umpirakastunut kaksitoistavuotiaana ja poikaystäväni Untamon kanssa kaiketi Bio Rex:ssä sitä tsiikattiin.
        Minulla on mahtava kokoelma äänilevyjäkin,harmi että kaikki savikiekot tuli tuhottua,vain nämä vinyylit on vielä tallella.
        ....niin pienoinen..vaikka avasit uskomattoman kentän,kirjallisuuden piiristä,niin en ole oikea henkilö avaamaan sitä ketjua,kiitos mielenkiinnosta.
        Minä luen vain vanhoja kirjoja asuntovaunussa ja tuvanvintillä joita elämän varrella on tullut ostetuksi.
        Kiitos teille ihanat ihmiset ja aurinkoista Pääsiäistä Ama

        Miten niin "uskomaton kenttä"? En nyt ymmärrä yhtään. Selittäisitkö, kiitos!

        Mitä muuten tarkoitat tuolla "Ama"-merkinnällä?


      • ...niin pienoinen... kirjoitti:

        Miten niin "uskomaton kenttä"? En nyt ymmärrä yhtään. Selittäisitkö, kiitos!

        Mitä muuten tarkoitat tuolla "Ama"-merkinnällä?

        uskomaton lukukenttä ja Ama on minun aikaisimmilta ajoiltani käyttämä nicci,etsivivä-amadeus.Toivottavasti valaisin aurinkoista päivääsi ...niin pienoinen...ja voimme alkaa asiapohjalta viedä tätä ketjua eteenpäin,liikennevalot näyttävät vihreää Ama


      • Lorena*
        rituliini_38 kirjoitti:

        uskomaton lukukenttä ja Ama on minun aikaisimmilta ajoiltani käyttämä nicci,etsivivä-amadeus.Toivottavasti valaisin aurinkoista päivääsi ...niin pienoinen...ja voimme alkaa asiapohjalta viedä tätä ketjua eteenpäin,liikennevalot näyttävät vihreää Ama

        Tosi hauska pääsiäistervehdys tuli teini ikäiseltä pojan tyttäreltä face bookiini. Tämän mummin piti oikein hieraista viimeisetkin aamurähmät silmistä avattuani linkin, oli niin naurettavan hauskaa katseltavaa ja toi hyvän mielen. Tässä kaikille aamuherätystä Brunon tahdittamana:

        http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0


      • Lorena* kirjoitti:

        Tosi hauska pääsiäistervehdys tuli teini ikäiseltä pojan tyttäreltä face bookiini. Tämän mummin piti oikein hieraista viimeisetkin aamurähmät silmistä avattuani linkin, oli niin naurettavan hauskaa katseltavaa ja toi hyvän mielen. Tässä kaikille aamuherätystä Brunon tahdittamana:

        http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

        Aivan ihana biisi ja mukavat serkut.
        Kyllä toi Bruno vaan on niin mahtava,että pakko tykätä tällä iälläkin.
        Ei kaiketi se ikä ole asianydin,vaan se nuorekkuus,jollaiseksi mekin tunnemme itsemme.
        Olkaamme siis nuorekkaita ikäihmisiä ja nautitaan tästä elämän keväästä,kyllä se syksykin sieltä tulee Ama


    • 87ycjka

      ...niin pienoinen...sinä olet aikaisemminkin syyllistynyt tuollaiseen tarpeettomaan tivaamiseen, kaikki kysymyksesi turhia selvässä asiassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe