Musta pikkulintu+ oranssi kaulalappu

Mikä lintu?

Hei!

Olisko kellään tietoa, mikä lintu on kyseessä: muuten täysin musta pikkulintu, mutta oranssinkeltainen kaulan alta (samantapainen kaulalappu kuin västäräkillä).

Noin pääskysen kokoinen.

7

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korpikuus
    • siikas

Olisiko vain punarinta??

• juu....

En voi sanoa varmaksi, kun en itse ollut lintua näkemässä, vaan ystävä. Sanoi kyllä linnun olleen muuten täysin musta, ja kaulalapun olleen aika selkeän muotoinen, että otaksun, että järripeippo se ei ole voinut olla.

Punarinnalla on punainen rinta, ei siis oranssinkeltainen.

• Järri 15

Missähän päin maailmaa ystäväsi on tuon bongannut? Ei nimittäin taida Suomesta noilla tuntomerkeillä olla?

• Pohjanmaalta

Ihan täältä Pohjanmaalta; lensi sisälle latoon. Että oli kyllä aika lähellä tarkasteltavana.

• takaa haarapääsky
        Pohjanmaalta kirjoitti:

Ihan täältä Pohjanmaalta; lensi sisälle latoon. Että oli kyllä aika lähellä tarkasteltavana.

Näit varmaan selkäpuolelta haarapääskyn

• sfsdfsdfsd

Leppälintu, punarinta, tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      166
      1631
    2. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      81
      1499
    3. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1244
    4. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      55
      1066
    5. Kirk ei ollut hyvä ihminen

Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli
      Maailman menoa
      240
      993
    6. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      983
    7. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      39
      885
    8. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      164
      872
    9. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      860
    10. Mä unohdan kyllä

Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai
      Ikävä
      25
      757
    Aihe