Nelarin virittäminen!

Noaha

Tiedustelisin että saako nelaria kulkeemaan kuinka lujaa ja millä vireillä. Aattelin Masai DBn hommata mutta nelitahtihan tuo on enkä niistä tiedä mitään. Kavereilla menee kaikilla vähintään min. 60 ja risat ja samoihin lukuihin ajattelin itsekkin päästä.... Pieni mies kun olen niin jos saisi menemään allani sen 70km/h ni olisi oikein mukava eli kaikki viisaammat pätemään tänne!

11

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hur dur

Nopeiten pääset kun ostat 125cc lifan koneen ja isomman kaasuttimen ja teet putken siihen ja jos kiinnostusta löytyy niin pistä remmiahdin kiinni.

• adhdhadfhfgshfghsfgh

Taitaa olla huippunopeus noilla vireillä vähä enemmän ku 70km/h...

• tosi virittäjä

viilaa mäntää. poraa imu ja pakoventtileihin noin millisiä reikiä pari kappaletta per venttiili nii se auttaa jo kovasti. muista porata myös pakoputken alkukäyrään muutama reikä nii kone saa enempi happee.

ennenki oon virittäny.

• Kaukoidän ihme :D

Isompaa pyttyy, kaasarii, viilaa imukaulaa, huuhteluja, pakoaukkoo, tee tai vaiha tehari kiinni, laita virinokka-akseli, turbo, raskaampii välejä yms. :D

• wqeqweqweqweqweqweqw

"Voisit muutenkin vetää vitulla päähäsi koska kyselet viritysneuvoja täältä. Hanki viisaammat vanhemmat jotka tajuaa pitää mikki-hiiren siellä tuolin ja pulpetin välissä vai menikö isäsi taas ryyppäämään ja äiti huoraamaan?"

Itse voisit mennä koittamaan ryyppäys ja huoraus kombinaatiota, niin pysyisit ainakin poissa täältä valittamasta joutavaa. Vai eikö Janne 12wee saa vielä ryypätä/virittää mopoaan? Harmi...

"Roskaporukan kakarat mopojaan virittää. Niin se on aina ollut. "

Samapa se minullle kuka virittää ja kuinka paljon. Kunnon poikia nuo ovat olleet, ketkä TET-harjoittelussa on tuolla mopohuollossa ollut, oli sitten viritetty menopeli tai ei. On jotenkin naivia alkaa jaottelemaan ihmisiä roskasakkiin sen perusteella, ovatko he viirittäneet mopoaan vai ei.

Ja edelleen koen hyveeksi sen, että osaa sanoa vastaan joissain asioissa. Jotkut eivät sitä osaa, ja heidät saakin tekemään ihan mitä vaan. Harmillista, kun itse näytät kuuluvan juuri noihin...

Mutta, nelarissa, kuin 2 tahtisessakin on ajotukset tärkeitä. Nelarissa niitä vaan ohjaillaan nokka-akselilla, joten kireämpi nokka kannattaa ostaa, jotta saa enemmän kierroksia koneesta. Puristussuhdetta kannattaa nostaa laskemalla kantta. Tuo puristussuhde on nelarissa hyvin tärkkeä.

• Janne78.

"tse voisit mennä koittamaan ryyppäys ja huoraus kombinaatiota, niin pysyisit ainakin poissa täältä valittamasta joutavaa. Vai eikö Janne 12wee saa vielä ryypätä/virittää mopoaan? Harmi..."

Ei kenenkään tule saada virittää mopoaan? Kuulostat ihan itse siltä 12 weeltä kun tuollaisia puhut. Eli vanhempasi haluaa että sinä rikot lakia? Onko se aikuisen käytöstä?? Minä en ole isä mutta osaan silti sanoa että se ei ole aikuisen eikä varsinkaan fiksun isän käytöstä antaa poikansa rikkoa lakia.

"Samapa se minullle kuka virittää ja kuinka paljon. Kunnon poikia nuo ovat olleet, ketkä TET-harjoittelussa on tuolla mopohuollossa ollut, oli sitten viritetty menopeli tai ei. On jotenkin naivia alkaa jaottelemaan ihmisiä roskasakkiin sen perusteella, ovatko he viirittäneet mopoaan vai ei."

Ja sitten kun "Kunnon poika" törmää sillä mopollaan johonkin niin maine menee kun joku istuu pyörätuolissa lopun elämäänsä. Et ajattele asioita sen pidemmälle kuin muutkaan pallinaamat joilla näitä "kunnon poikia" on.
      Meilläpäin asuu näitä roskasakin porukoita joille on samantekevää missä kakarat hyppii öisin ja mitä ne tekee mopoilleen.
      Että kyllä ne kunnon pojat ajaa vakiolla.

"Ja edelleen koen hyveeksi sen, että osaa sanoa vastaan joissain asioissa. Jotkut eivät sitä osaa, ja heidät saakin tekemään ihan mitä vaan. Harmillista, kun itse näytät kuuluvan juuri noihin..."

Ihan samaa sanoo ne poliisisedätkin..

"Mutta, nelarissa, kuin 2 tahtisessakin on ajotukset tärkeitä. Nelarissa niitä vaan ohjaillaan nokka-akselilla, joten kireämpi nokka kannattaa ostaa, jotta saa enemmän kierroksia koneesta. Puristussuhdetta kannattaa nostaa laskemalla kantta. Tuo puristussuhde on nelarissa hyvin tärkkeä. "

Ronkkikaa vaan paskaksi hyvät vakiokoneet, niin sitä pitää. Kuristukset vittuun ja sitä rataa.

• miettijä??

samaa mieltä. lasket nelarissa kantta nii alkaa hakkaamaan venttiilit mäntään kiinni. että sellasta. ja tosiasissa se ei tuo nopeutta lisää mutta vääntöä kylläkin,niin olemattomasti että kannattaako sitä kantta viilata kun on nii hankalan muotonenkin viilattava.

• Kaukoidän ihme :D
        miettijä?? kirjoitti:

samaa mieltä. lasket nelarissa kantta nii alkaa hakkaamaan venttiilit mäntään kiinni. että sellasta. ja tosiasissa se ei tuo nopeutta lisää mutta vääntöä kylläkin,niin olemattomasti että kannattaako sitä kantta viilata kun on nii hankalan muotonenkin viilattava.

Ei sitä kantta kannatakkaan viilata vaan pyttyy. Ja muute, mitä hyötyy on viilata kantta?

• NWA_

Janne78 on mun idoli.

• asdffghhjkl

ei vittu antasin samantien tolle jannelle pari pommii ni johan pysyis hiljaa.

• iskun jakaja.

antasit pari pommia?mitä tällä tarkoitat oliko tuo uhkaus vai lupaus? on se kovan luokan mies joka uhoaa netissä netin välityksellä anonyymisti. ei ole mielestäni ansainnut edes yhtä luunappia minulta ainakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35