Mua pelottaa

nainen24v.

Olen ollut koko elämäni yksin enkä pysty enää poistumaan neljän seinän sisältä. Mulla ei ole yhtäkään läheistä ihmistä ja oisin harkita itsemurhaa niin pääsisin tästäkin ongelmasta eroon. Kuitenkaan mä en halua kuolla neitsyenä. No, ei kai se mikään ihme olekaan ettei kukaan halua edes nussia mua kun mitat on niinkin huikeat kuin 153cm 56kg. Selvästikin järkevää hypätä junan raiteille.

40

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen24v.

Ai niin. Mikä mua pelottaa? Että en ikinä löydä ketään ja kuolen neitsyenä kun kukaan ei halua nussia mua. Tai että tapan itseni ennen kuin jaksa yrittään. Kaiken lisäksi olen ruma.

• cadmium21

Hmm, no minä olen 152cm ja paljon painavampi kuin sinä. :D En silti ole enää neitsyt. Jos pelkäät neitsyenä kuolemista, niin suosittelen että menet baariiin ja herutat kunnolla. Varmasti joltain irtoaa. Parisuhteen saaminen onkin sitten vähän kinkkisempää.

• 1+1

Tuota neuvoa noudattamalla saat tuon statuksen tosiaan korjattua, jos se on siitä kiinni. Voin luvata, että vaikka olisit oikeastikin ruma, niin varmasti noilla mitoilla lähtee joku mies baarista panemaan. Teet vain asian tarpeeksi selväksi. Ja myönnetään, 'laatu' ei ole VÄLTTÄMÄTTÄ parasta, mutta ainakin saat statuksesi muutettua, jos se sinua niin kovasti harmittaa.

Tossa allakin joku jo tarjoitui hoitamaan homman.

• nainen24v.

Onko sun pituus syynä siihen ettet pysty luomaa parisuhdetta vai johtuuko se jostain ihan muusta?

• ooossppspsl

Mä oon 28v mies, ja poikuus on tallella. Ja mulla on tuo ihan sama pelko. Missäpäin asut? Tule tähän minun viereeni. Niin hoidetaan tuo ongelma molemmilta pois. ;)

• cadmium21

siis mulla on kyllä parisuhde

• 18+12

Ei sun mitoissa ole ainakaan mitään vikaa.

• saat multa

Kyllä aina yks sellanen mies löytyy et päsee panemaan. Tässäkin olis yks sellanen mukava ja hyvä käytöksinen mies. Jos pistät maili osoittees nii voidaan jutella enemmänkin. Olen ihan normaali terve ja vapaa 34v mies.

• mies23v

En ymmärrä miten mittasi liittyvät mihinkään. Et ole lihava ja lyhyys naisilla on söpöä. Noilla mitoilla varmasti moni haluaisi seksiä kanssasi. Baareissakin miehet lähtisivät varmasti kenen tahansa mukaan jos joku vaan tulisi ehdottamaan (tosin suurin osa lähtee yleensä baarista valomerkin jälkeen yksin :D)

Mistä päin muuten olet?

• jukka80

moi,täälä 30v mies todella yksinäinen,kaipaisin nais puolista kaveria elämääni,ota ihmeessä yhteyttä,terv jukka

• Se voi

olla joo...

• khbhjbh

Haista vittu yhdelläkään naisella ei tuollaisia ongelmia ole. Kukatahansa nainen pääsee neitsyydestään milloin haluaa. Lopeta valittaminen

• heppoja

Jos joku nainen sanotaan nyt ikähaitarilla 20v.-40v. tulisi tuolla ulkona ehdottamaan, että lähdetäänkö panemaan, niin hyvin suurella todennäköisyydellä lähtisi. Minä menisin ehdottamaan jollekkin naiselle samaa niin suuremmalla todennäköisyydellä saisin iskun vasten kasvoja. Eli tämä esimerkki siksi, että kyllä nainen saa neitsyytensä menetettyä jos todella haluaa. Katsot vaan sopivan näköisen tyypin ulkona ja menet kysymään, jos kieltäytyy niin luultavasti on varattu.

• heppoja

Ja voi kuule minullekkin voi tulla ehdottamaan.

• nainen24v.

Onhan tuo joo totta, että kyllä se neitsyyden menetys onnistuisi jos vain sitä oikeasti haluaisi. Jostain se kumppani kyllä löytyisi, mutta koska olen älyttömän laiska ja SAAMATON poistumaan kotoani, niin ei kai mitään koskaan tapahdu. Täällä vaan istun ja mietin, että jaksaisko tehdä asialle jotain. En jaksa. Asia selvä, mitä sitten oikein valitan?

• HEHEH,
        TERVEVAAN,
        missäspäin sesun kämppä siaitsee,
        jos lähellä niin voisin poiketa, =8))

• mies23v

Näinpä. Itsehän olen hieman vastaavassa tilanteessa, että olisi kauhea hinku päästä poikuudesta eroon, mutta se ei vaikuta mitenkään olevan mahdollista vaikka olen ryhtynyt jopa käymään ihan tarkoituksella pääkaupunkiseudun yökerhoissa ja baareissakin. Naiset eivät lähesty itse ja minulla ei ole tarpeeksi pokkaa joko edes aloittaakseni mitään tai viedäkseni asiaa loppuun saakka.

Jos vain pääkaupunkiseudulla olisi joku nainen joka painii samojen ongelmien kanssa ja haluaisi tavata niin olisin varsin iloinen, mutta emmehän me kohtaa toisiamme... elämä olisi liian helppoa jos näin tapahtuisi. Ehkä joidenkin on vain tarkoitettu jäädä ikuisesti pojiksi/neitsyiksi ja yksinäisiksi.

• Nainen 32.v

Hei Nainen 24.v. Olet mitoiltasi normaali ja monestihan kauneus on katsojan silmässä. Masentuneena kokee itsensä helposti rumaksi, huonoksi ja epäsopivaksi mihinkään. Tärkeämpää olisi nyt löytää elämääsi sisältöä, joka auttaisi sinut pääsemään ns. ihmisten ilmoille, liikkeelle, elämään ja kokemaan. Pienetkin onnistumiset ja ilon tunteet ovat hyvä alku ja itsensä eteen kannattaa nähdä vaivaa. Jos kuitenkin jumitut kotiin ja haudot itsemurhaa, ehdotan että otat yhteyttä paikalliseen mielenterveysyksikköön tai terveyskeskukseen tai muuhun terveydenalan ammattilaiseen. Sieltä voit saada keskusteluapua tai toimintaohjeita ym. Toivottavasti saat elämääsi ystävän ja pääset tuosta neitsyydestäkin eroon :) Tsemppiä sulle ja lähde nauttimaan keväästä ulos!

• Miten olis

Mä voin kyllä tulla hoitelee sen neityyden pois sun luo jos se niin kovasti vaivaa.
      Tehdään se hellästi ja selvinpäin. Olen tosi mukava 34v mies.

• mies 28

Menee jo vähän aiempien kommenttien toisteluksi, mutta heitänpä oman ajatukseni... mielestäni aloittajan mitat ovat ihan sopivat, ja rumuuskin on suhteellista. En pidä hyvän näköisiksi laittautuvista, vaan ihan taviksista. Kieltämättä ajatus siitä, että aloittaja toivoo jotakuta nussimaan neitsyytensä pois, kuulostaa varsin seksikkäältä, vaikka yhden illan juttuja en itse olekaan tullut harrastaneeksi.

• miesjkfohigj

Pituudessasi tai painossasi ei ainakaan ole mitn vikaa ja varmasti olet ihana nainen, kun annat vaan tutustumismahdollisuuden...

• ailsjgdöasgf

Miten annetaan tutustumismahdollisuus?

• nainen24v.

Tutustumismahdollisuutta ei valitettavasti ole tarjolla. On hyvä valittaa yksinäisyyttä ja ettei kukaan huoli, mutta kun joku osoittaa kiinnostusta niin samalla myös minä peräännyn. Selvästikin kuolen yksin.

• "yksin"

Mik sä nyt tuollalailla peräännyt ja miks ei ole tutustumismahdollisuutta?

• järkevää

Se on ihan järkevää naisena miettiä, kenen kans lähtee ja minne. Todella paljon hörhöjä jotka vaan kyttää sellaisia, joita naruttaa ja käyttää hyväksi. Seksissä on aina se ongelma, että pamahtaa raskaaksi, saa sukupuolitaudin tai tulee sisimmältään loukatuksi. Kortsu suojaa kahdelta ensimmäiseltä, mutta ei tuolta viimeiseltä.

On hyvin harvoja ihmisiä, jotka oikeesti kannattaa päästää lähelleen ja tuntea, mutta heidän löytäminen on vaivan arvoista.

• yksin ei hyvä

moi mä voisin jeesaa sua tossa tilanteessa.
      anna sähköposti niin mietitään missä mennään.

• jotirjhlksdf

Minuun juuri kukaan ei osoita kiinnostustakaan. Miksi pitäis antaa sähköpostiosoite? Mulla on aika samanlainen tilanne kuin aloittajalla, kait.

• nainen pienenlainen

Sä hyvä aloittaja oot selvästi kovin masentunut ja tarvit ennen mitään muuta siihen apua. Joten lääkäriin ja äkkiä sittenkin! Ja kerrot sitten REHELLISESTI tuntemuksistas. Aloita vaikka terkkarista. Tuntuu, et pelkkä neitsyydenmenetys ei nyt riitä. Ja turhaan suret mittojasi. Et ole liian lyhyt etkä lihava!!! Sun on vaan paha olla. Tuskin oot rumakaan, oikeasti. Mun sisko on kuule 149 cm pitkä, parisuhteessa ja viimesillään raskaana. Hae apua. Neitsyydestä tuut kyllä pääsemään halutessas, mut se ei taida lopultakaan olla se pahin ongelma nyt, va mitä?

• ehdotus.

"Mun sisko on kuule 149 cm pitkä"

Huhhuijakkaa, kuka tuollaisenkin pätkän on huolinut? Tuossa on kyllä paljon ongelmia tiedossa, sillä tuo pituus on sellainen että terveys ei voi olla edes keskitasoa.

• hiaaanooo hei!!!
        ehdotus. kirjoitti:

"Mun sisko on kuule 149 cm pitkä"

Huhhuijakkaa, kuka tuollaisenkin pätkän on huolinut? Tuossa on kyllä paljon ongelmia tiedossa, sillä tuo pituus on sellainen että terveys ei voi olla edes keskitasoa.

Oletko lääkäri? Oletko itse 149 cm pitkä? En ole edellisen viestin kirjoittaja, mutta postauksesi on melko järjetön. Onhan se hienoa että luotat analyyttisiin taitoihisi niin saumattomasti, että henkilön pituuden perusteella pystyt kertomaan jotain hänen terveydestään. Voitko ehkä kertoa meille huomattavasti heikommat analysoimistaidot omaaville henkilöille, mitä terveysongelmia tällä 149 senttisellä naisella on? Varmaan osaat, joten annapa tulla :))

• ehdotus.
        hiaaanooo hei!!! kirjoitti:

Oletko lääkäri? Oletko itse 149 cm pitkä? En ole edellisen viestin kirjoittaja, mutta postauksesi on melko järjetön. Onhan se hienoa että luotat analyyttisiin taitoihisi niin saumattomasti, että henkilön pituuden perusteella pystyt kertomaan jotain hänen terveydestään. Voitko ehkä kertoa meille huomattavasti heikommat analysoimistaidot omaaville henkilöille, mitä terveysongelmia tällä 149 senttisellä naisella on? Varmaan osaat, joten annapa tulla :))

En ole. En ole.

Tiedetään että epänormaalin pituiset henkilöt sairastuvat muita useammin kroonisiin sairauksiin, ja sen sellaista.

• ehdotus.

Ikävä juttu, ettei rumille miehille ehdottamani toimenpide oikein toimi rumille naisille.

Rumille miehille käy semmoinen toimenpide, että maksaa naiselle, ja samalla jotta toimenpide ei olisi epämiellyttävä naiselle, niin nainen täytyy nukuttaa toimenpiteen ajaksi (nussimisen ajaksi). Nainen herää sitten tietämättä mitään tapahtumasta, saa rahat käteen ja kaikki ovat tyytyväisiä. Kondomia täytyy tietysti käyttää.

Jos miehen taas nukuttaa toimenpiteen ajaksi (nussimisen ajaksi), koska nainen on järkyttävän ruma, niin eipä hänellä paljon seiso, ja rumalla naisella voi olla vaikeuksia ahertaa itselleen mitään orgasmia, miehen ollessa tajuton.

• noeiaina

Hmmm, monet naiset eivät orgasmia saa edes valveilla olevan miehen kanssa yhdynnässä. Et ole varmaan tutustunut aiheeseen. Kuvittelet, että kaikki naiset saavat aina orgasmin miehen kanssa.

• ehdotus.
        noeiaina kirjoitti:

Hmmm, monet naiset eivät orgasmia saa edes valveilla olevan miehen kanssa yhdynnässä. Et ole varmaan tutustunut aiheeseen. Kuvittelet, että kaikki naiset saavat aina orgasmin miehen kanssa.

Vika lienee silloin naisessa, jos ei muka normaalisti onnistu.

• Hohhoijakkaa

Sitte se vasta kaduttaakin kun on se ainoaki "aarre" menny, se neitsyys. Kuka mitää poljettua narttua enään haluais viereesä. Oisko parempi alottaa jostain muusta ku tuosta vihoviimesestä asiasta? Aina se sama virsi: seksiä, seksiä, seksiä. Rahaa ja päällisinpuolinkultaisuutta. Voi tätä nykymaailmaa.

• asdgfsdg5

Saa niin raivon partaalle, kun naiset valittavat ettei seksiä saa. Uskomatonta paskaa ja tiedätte sen itsekin. Ruma ja jopa lihavakin nainen saa seksiseuraa helposti. Tässäkin ketjussa jo muutama tarjonnu itseään.

• ?

yhden yön jutun löydät, mutta Ystävä mistä?

• kevat.nurmi

ei ole suurempaa halveksuntaa naista kohtaan kuin yhden yön suhde ,kun vielä tullaan humalassa ollaan kaukana toisen kunnioittamisesta ja välittämisestä ,ei siinä mitään häpeämistä ole jos ei ole kumppania löytänyt ei sitä kaikille olekkaan . yksinäisyydessä on paljon hyviä puolia voi matkustella ja harrastaa jos käy töissä väsyy sen verran ettei jaksa heti olla liikkeellä ,elämässä on paljon hyvää yksinkin hyvää kevään odotusta

• xtixrui
        kevat.nurmi kirjoitti:

ei ole suurempaa halveksuntaa naista kohtaan kuin yhden yön suhde ,kun vielä tullaan humalassa ollaan kaukana toisen kunnioittamisesta ja välittämisestä ,ei siinä mitään häpeämistä ole jos ei ole kumppania löytänyt ei sitä kaikille olekkaan . yksinäisyydessä on paljon hyviä puolia voi matkustella ja harrastaa jos käy töissä väsyy sen verran ettei jaksa heti olla liikkeellä ,elämässä on paljon hyvää yksinkin hyvää kevään odotusta

Vai, että yhden illan jutut suurtakin halveksuntaa... Se on aivan yhtä halventavaa molemmille ja kuka muka oikeasti etsii räkälöistä jotain vakavampaa...

• Hra. Anonyymi

Enpä itsekään yhdenillanjuttuja sinänsä ymmärrä, mutta jos sen avulla kaksi yksinäistä, kosketusta vailla olevaa ihmistä voivat jakaa hetkellisesti jotain niin kaunista kuin vilpitöntä fyysisestä rakkautta, niin siinä ei minusta ole missään nimessä mitään tuomittavaa.

Joskin aivan tuolla lailla se harvemmin taitaa mennä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe