Viime viikolla kämmäsin yhen jutun töissä ja nyt harmittaa niin paljon. Se oli tavallaan pieni juttu, mutta ärsyttää etten asiaa pystynyt hoitamaan kun se mulle annettiin! Pelkään vaan mitä pomo ja muut sanovat ja ajattelevat!? :(
En vaan pääse asian yli.. harmittaa niin paljon..
Mokasin!? :(
1
329
Vastaukset
- ktis
Mikä tahansa se juttu nyt sitten onkin, se on ilmeisesti sen verran pieni ettet ole potkuja saamassa. Muuten sulla olisi jo varoituslappu kourassa.
Onhan näitä itsellekin sattunut: yli kuudenkympin kassavaje kun koitin kuittia korjata, asiakkaille tiuskinta ja kettuilu nälkäisenä (tosin ei asiakas sitä tiennyt), hyvittänyt hintatakuuna tuotteita joiden hinnat olivatkin sitten oikein, antanut asiakkaan törkeästi pölliä nenäni alta maitopurkin ja tupakkiaskin....ja varmaan on paljon sellaista mitä ei edes ole huomannut. Nuhteita on tullut ainoastaan tuosta asiakkaalle kettuilusta.
Joten pää pystyyn tai sitten uutta työpaikkaa hankkimaan. Tosin ensimmäinen vaihtoehto on helpompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049