Minulla on rasvamaksa, alkoholin ja lihavuuden seurauksena. Nyt lopetan juomisen ja alan laihduttaa (lääkärin kehoituksesta).
Maksa ei kuulema puhdistukaan nopeasti, vaan siihen voi mennä kuukausia.
Mikä luontaistuote auttaisi tässä tilanteessa?
rasvamaksa
4
730
Vastaukset
- ;;;;;
Ei mikään muu auta, kuin laihdutus ja juomattomuus. Kokeile kuitenkin NAC kapseleita. (N-Asetyyli-L-Kysteriini-valmiste). Saa luontaistuote kaupoista ja apteekeista. Voi olle erinimillä, mutta tämä NAC on vahvinta.
Väitetään että tuo nopeuttaa maksasolujen uusiutumista. - myyntipuhetta
"Väitetään että tuo nopeuttaa maksasolujen uusiutumista."
Kuka väittää? - tarkista dieettisi
Kannattaa lukea Antti Heikkilän sivuilta viimeisin juttu
http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=231
"Minulle ilmaantui vatsaongelmia, ylävatsa turposi ja todettiin rasvamaksa sitten yllätyksenä (ultraääni tutkimus, ASAT ja ALAT nousseet) v. 2000 tuon saman dieettibuumin seurauksena. Samaan aikaan tuolla dieetillä ollut terveydenhoitoalan ystäväni kuoli, koska hänen maksansa oli pahasti vaurioitunut. Vähäkalorista dieettiä en missään nimessä suosittele kenellekään ja tiedän mistä puhun, koska olen tuon helvetin itse läpi käynyt."
Eli laihdutusta "virallisin opein" ei voi mitenkään suositella ainakaan rasvamaksasta kärsiville.
Kyseessä siis oli Fogelholm & Mustajoen suosittelema vähäkalorinen dieettibuumi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741044
- 65913
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104898- 47882
- 49811
- 49684
- 31649
- 50580
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 38526