Onko kukaan tehnyt suoria putkia perämoottoreihin?
V-6:sta suorat tuubit heti sivukopan läpi!
Suorat putket perämoottoriin
17
422
Vastaukset
- niitti busteri
ei kokemusta V6 mallista, mutta itselläni on suorat putket 2hp terhissä. ei sillen kulje kovin luja, mutta kun äänet onniin mageet, niin kyl kaikki tytöt kattoo rannalta aina mua.
- kerro heti!
Saako siten helpommin persettä?
- yntny
kerro heti! kirjoitti:
Saako siten helpommin persettä?
Saat ja saat helpommin turppaa
- o8.5o.8u5
Mulla ei ole koppaa ollenkaan ja pakosarjankin myin halvalla Välittäjä_LKV:lle, kun se oli kastellut omansa. ha haaa ha aaaaa
- yjm36eqwa3frg4qwth46
Hei tää on rentoa moottorivenekundien meininkiä! Tästä minä tykkään!
- 27
Hyvin vittuiltu (viittauksesi toiseen ketjuun). Just tätä meinataa rennolla meiningillä, että voi vittuilla tolleen rennosti ilman, että me suututaan.
- ^*ÅÄP_Öl.kmhg
27 kirjoitti:
Hyvin vittuiltu (viittauksesi toiseen ketjuun). Just tätä meinataa rennolla meiningillä, että voi vittuilla tolleen rennosti ilman, että me suututaan.
Täällä ei vittuilla -paitsi Esbopoikar son fittuseeraa.
- ä70py8 v
Kokeille kääriä Hufssia töttörölle jWallinin kuvan kohdalta!
- öp-å69iuuyse56
kulmaputkikainaloihin, niin ei palella?
- p96-
Mikä on meiniki? Kuis pöräjää? Meille vai teille?
- äå-öOl,i
Mää laittaisin ne eteenpäin veneeseen!
- ruåtskiel.kapiainen
Älä laita kuitenkaan niin, että Välittäjä_LKV, tai lapsensa putoaa mereen. Heidän suvussaan on sellainen tapa kaksivuotiaille ja vanhemmille, että ovat moottoriveneen konehuoneessa.
- jorma 6
no ei kannata tehä mitään erillisiä putkia, tutki missä kohtaa rikissä pakoputki kulkee ja poraa siihen isot reiät niin että ne tulevat plaanissa ollessa yhteyteen ulkoilmaan. johan pörisee mutta varaudu myös siihen että kulku kasvaa niin että tarvitset navigaattorin kertomaan missä ollaan.....
- ggvhj
Hyvä kirjoitus! En tarvitse putkija, koska minä, Välittäjä, huudan itse niin saatanasti kaikille.
- yeji-74
Hyvä Välittäjä! Voitit ne 9-0!
- Välitäjä-LKV
Haluaa voittaa ne 50-60!!! Häääää!!!
- .8o57tur
Älä laita putkia! Koppakin pois ja pakosarjat. Kyllä sitten lähtee, kun näkyy pakoventtiilin varret ja moottori käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408