Onko Porissa tee se itse halleja joissa pääsisi auton alapuolta korjailemaan helposti? Ulvilassa oli jonkun lehtijutun mukaan joku mutta en muista enää mikä. Muitakin varmaan on lähialueella mutta vaikea löytää. Jos tiedätte jonkun, niin kertokaa samalla jos tiedätte, että lötyykö valmiina työkaluja vai pitääkö tuoda omat. Ja hintatasokin vielä.
Tee Se Itse -hallit
5
4888
Vastaukset
2.tietä pitkin kun menet kohti Harjavaltaa, ja ohitat Ulvilan vanhan shellin, niin 500m päästä vasemalla näkyy punainen halli jossa lukee tuo tee-se-itse halli.
- remppaaja_moi
Usein tuosta ohi mennyt mutta ei ole kyllä silmiin sattunut. Kiitos, pitääpä katsella tarkemmin jatkossa :)
- ---------
ei siellä mitään halleja ole.. jotakin nyt vedetään oikein olan takaa
T. ulvillainen - Tee ITSE
En tiedä koska tämä netin sivu on päivitetty, mutta ei tuo ainakaan mitään vedätystä ole.
http://www.huollaitse.net
Ulvilassa näyttää olevan ja tuosta löytyy yhteystiedot yms.- Risto-2
Kyllä, Ulvilasta TEE ITSE HALLI löytyy. Uudestaan avattu.
12 km Porista 2-tietä, vain 3 km Ulvilan jälkeen, vasemmalla omakotitalo ja halli. Kylttejä löytyy. Helsingintie 412, Ulvila.
Autonosturi, öljynkeräyssuppilo, rengaskoneet, käsityökalut, jne
Matti vuokraa koko hallin laitteineen ja työkaluineen edullisesti, 050 – 532 4719
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844