Onko Porissa tee se itse halleja joissa pääsisi auton alapuolta korjailemaan helposti? Ulvilassa oli jonkun lehtijutun mukaan joku mutta en muista enää mikä. Muitakin varmaan on lähialueella mutta vaikea löytää. Jos tiedätte jonkun, niin kertokaa samalla jos tiedätte, että lötyykö valmiina työkaluja vai pitääkö tuoda omat. Ja hintatasokin vielä.
Tee Se Itse -hallit
5
4938
Vastaukset
2.tietä pitkin kun menet kohti Harjavaltaa, ja ohitat Ulvilan vanhan shellin, niin 500m päästä vasemalla näkyy punainen halli jossa lukee tuo tee-se-itse halli.
- remppaaja_moi
Usein tuosta ohi mennyt mutta ei ole kyllä silmiin sattunut. Kiitos, pitääpä katsella tarkemmin jatkossa :)
- ---------
ei siellä mitään halleja ole.. jotakin nyt vedetään oikein olan takaa
T. ulvillainen - Tee ITSE
En tiedä koska tämä netin sivu on päivitetty, mutta ei tuo ainakaan mitään vedätystä ole.
http://www.huollaitse.net
Ulvilassa näyttää olevan ja tuosta löytyy yhteystiedot yms.- Risto-2
Kyllä, Ulvilasta TEE ITSE HALLI löytyy. Uudestaan avattu.
12 km Porista 2-tietä, vain 3 km Ulvilan jälkeen, vasemmalla omakotitalo ja halli. Kylttejä löytyy. Helsingintie 412, Ulvila.
Autonosturi, öljynkeräyssuppilo, rengaskoneet, käsityökalut, jne
Matti vuokraa koko hallin laitteineen ja työkaluineen edullisesti, 050 – 532 4719
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735