Ulkoinen kiintolevy,käyttö ilman tietokonetta?

Problemo

Pystynkö käyttämään ulkoista kiintolevyä/ sen sisältöä ilman tietokonetta? Ulkoisella tallessa kaikki musiikit, valokuvat ja leffat, vain tietokone puuttuu tällä hetkellä. Pystyykö kattomaan leffoja virittelemällä dvd/ telkkari/ usb tms?

6

447

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jos sulla on jokin laite, joka tukee toistoa usb-massamuistilta niin usb-liitäntäisen kiintolevyn käyttö siinä tuskin tuottaa ongelmaa. Oleellista tietysti on silloin, että ko. vehje myös tukee niitä tallennusmuotoja, joilla nuo sisällöt on sinne levylle tallennettu. Sama rajoitus koskee levyllä käytettyä tiedostojärjestelmää.

• Sama kysyjä

Sopiskohan tällaiseksi laitteeksi vaikkapa pelikonsoli? PS ja x box löytyy muistikortteineen, pystyykö ulkoiselta tallentamaan elokuvia jommalle kummalle koneelle?
        Olen täysi ummikko näissä asioissa, pahoittelen.

• Hyvin epätodennäköistä, että toimisi. Pelikonsolit ja digiboksit eivät yleensä tue Windowsin kiintolevyissä useimmin käytettyä NTFS-tiedostomuotoa, lisäksi myös kiintolevyn tallenteiden video- ja audiokoodekit voivat olla laitteille tuntemattomia. Valokuvissa JPG on kyllä hyvin tuettu, joten kuvat näkyvät mikäli kiintolevyn tiedostomuotoa tuetaan ja laite pystyy levyä lukemaan.

• MANUaali

Aika monissa nyky-teeveissä on USB-liitäntä ulkoista tallennusvälinettä varten - ei muuta kuin piuha kiinni ja manuska käteen, niin selviää toimiiko.

• kooukko

Eipä taida tv usbin kautta pystyä muutakuin katsomaan kuvia.

Itsehän tuo ntfs ei tuota mitään ongelmia. Ainoa että ulkoinen kovalevy täytyy alustaa fatiksi, silloin toimii.

• >Eipä taida tv usbin kautta pystyä muutakuin katsomaan kuvia.

No ei ehkä sun töllössä, mutta uudenaikaiset telkkarit toistaa myös koko joukon videotiedostotyyppejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      64
      560
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      550
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe