Aloittelijalle rautaa

Laivasimo

Morjens!

Nyt iski villitys ja on pakko hommata piirtopöytä. En valitettavasti omaa kokemusta kyseisistä laitteista yhtään. Sen verran olen saanut haisteltua että Wacom taitaa olla oikea suunta.

Pöytä tulisi ihan photoshop maalailua / piirtelyä varten. Turhasta en tahtoisi maksaa mutta periaate on aina ollut että mieluummin sitten vähän parempi kuin se huonoin mahdollinen.

Mitä mallia kannattaisi katsella? Ottaako bamboon mediumin vai jonkun paremman? En tietty tahtoisi ihan samana vuonna olla uutta ostamassa näet...

heittäkää joku mielipide aiheesta. En tosiaan näistä kamoista vielä mitään tiedä niin auttakaa ettei mene karvaasti hutihankinnaksi.
Rahaa voisin sen 200-300 euroa maksimissaan laittaa. Mieluummin tietty laadukas lähemmäs 200e heh heh ;)
Muutamia vaihtoehtoja jos saisin niin olisi mainiota!

Kiitokset jo etukäteen!

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taidetta-syntyy

Se Bamboo on ihan ok eikä sen tarvii olla kuin se A6 kokoinen. Olen aikojen kuluessa hankkinut:

Wacom Graphire
      Wacom Graphire2
      Aitptek 14000U (A4 koko)
      Trust A6
      Wacom Bamboo A6
      Wacom Intuos4 wide A6

Joista tuo Graphire/Bamboo :ssa varmaan paras laatu ja hintasuhde. Graphire2 oli paska (ihme läki siinä) ja Aiptek ja Trust meni pikkulasten käyttöön (aika leluja). Paras on varmaan tuo Intuos4 vaikken sen kontrolleilla näe paljoakaan käyttöä (pieni plussa kyllä sopivassa ohjelmassa). Tuossa Intuos4 mallissa yllättävän letky alusta.. luulsi tohin hintaan saavan tukevampaa meteriaalia.

• Laivasimo

kiitoksia infosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe