sähköaseen osto

FAMAS

Elikkä tämmöstä oon katellu mut aattelin vaan kysyä ekaks kokeneempien mielipidettä.

Cybergun FAMAS sähköase

FAMAS
Lipaskoko - 300 kpl
Pituus -755 mm
Paino- 2850 g
Lähtönopeus -110 m/s
Akkukoko - Battery Mini (8,4V)
Hinta:- €149.00

- metallirattaat
- metallinen piippu
- metallirakenteinen bipod
- säädettävät etu- ja takatähtäimet
- säädettävä hopup

13

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän kaiken

      hyvä ase vaikka itse sanonkin, ei oo ollu mitää vikoja ja tarkka ase

    • famas 1

      famas sähköase on niin ihan ppaaraasss `!!!!!!!!!!!!! kanattaa hankkia

    • FAMAS on hyvä

      Onhan se hyvä aattelin itekki sitä mut mul on jo eri ase ni en viitti ostaa kannattaa ostaa

    • .......

      Famas on iha hyvä mut se on ensimmäinen sähköase joten mun mielest muut on parempii ja kamul hajos Famas mut se tais olla maanantaikappale

    • S.T.A.L.K.E.R.

      En suosittele, samaan hintaan saa Cyman AK:n ja se on jo paljon luotettavampi ja omaa paremman varaosasaatavuuden kuin FAMAS. Mielipidekysymyshän tämä tietysti sinänsä on, mikään sähköase ei ole niin huono, etteikö sitä viitsisi ostaa jos siitä pitää.

      • yhteenlasku oli 22

        et paljoo sit oo stalkkaillu ku f-m osia on about yhtä paljon ku ak:n ki


    • mooooooooooooooooooi

      kyl se varmaa kannattaa ostaa

    • Fyreme

      @Yhteenlasku oli 22

      Ihan vain tiedoksi, että S.T.A.L.K.E.Rin puhe on totta. Ellet tiedä niin Famasiin on oikeasti erittäin vaikea löytää sisäosia hajonneiden tilalle. Toki muutamat sisäosat ovat yhteensopivia yleisimpien versioiden kanssa, mutta monesti joudut etsimään projektiaseita, mikäli haluat löytää ehjät sisäosat tilalle. Marui mm. lopetti sisäosien valmistamisen ja yleensä ulkomailtakin saa etsiä kunnolla, että löytäisi puuttuvia osia. Lisäksi lippaita ei ole läheskään yhtä laajasti kuin esim. AK:ssa. Lippaat ovat Suomessa yleensä Maruin kalliita lippaita. Ulkomailta sitten löytää halvempia kiinalaislippaita, mutta nämäkin ovat harvassa. Ja kaikki nämä lippaat aina midejä taikka hicuja. Kalashnikoveja rupeat katselemaan niin heti löytyy ongelmitta reguja, realeja, midejä ja hicuja.

    • tiedän tunteen

      AK47 Beta rules, kaikki osat hyviä ja mul ollu 2v. eikä mitään oo tullu :-)

    • tRoLoLoooL

      Famas on parempi!!!

    • tRoLoooooL

      Famas on parempi ak 47 betas on huonot rattaat

    • oikea S.T.A.L.K.E.R.

      Fyreme mitä vituu oikee mussutat todellaki famuun saa virii enemmänku sä naista ikinä :D

      Tsekkaa vaik weksistä ni löytyy iha vitu paljo osii. Sitäpaitsi v2 viriosat käy tappetia lukuuottamatta suoraan

    • FAMASS

      FAMAS iha vitun hyvä ja luotettava. Tyylikkään näkönen vielä. Ja jos joku väittää ettei lippaita saa mistää nii vitut sanon mä. Paras ase ikin ja bipodit ja kaikki. Kyl se jonku ak:n ja m16 raiskaa mennen tullen! :D
      Joo ja I agree oikea S.T.A.L.K.E.R. >:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe