Elikkä tämmöstä oon katellu mut aattelin vaan kysyä ekaks kokeneempien mielipidettä.
Cybergun FAMAS sähköase
FAMAS
Lipaskoko - 300 kpl
Pituus -755 mm
Paino- 2850 g
Lähtönopeus -110 m/s
Akkukoko - Battery Mini (8,4V)
Hinta:- €149.00
- metallirattaat
- metallinen piippu
- metallirakenteinen bipod
- säädettävät etu- ja takatähtäimet
- säädettävä hopup
sähköaseen osto
13
146
Vastaukset
- tiedän kaiken
hyvä ase vaikka itse sanonkin, ei oo ollu mitää vikoja ja tarkka ase
- famas 1
famas sähköase on niin ihan ppaaraasss `!!!!!!!!!!!!! kanattaa hankkia
- FAMAS on hyvä
Onhan se hyvä aattelin itekki sitä mut mul on jo eri ase ni en viitti ostaa kannattaa ostaa
- .......
Famas on iha hyvä mut se on ensimmäinen sähköase joten mun mielest muut on parempii ja kamul hajos Famas mut se tais olla maanantaikappale
- S.T.A.L.K.E.R.
En suosittele, samaan hintaan saa Cyman AK:n ja se on jo paljon luotettavampi ja omaa paremman varaosasaatavuuden kuin FAMAS. Mielipidekysymyshän tämä tietysti sinänsä on, mikään sähköase ei ole niin huono, etteikö sitä viitsisi ostaa jos siitä pitää.
- yhteenlasku oli 22
et paljoo sit oo stalkkaillu ku f-m osia on about yhtä paljon ku ak:n ki
- mooooooooooooooooooi
kyl se varmaa kannattaa ostaa
- Fyreme
@Yhteenlasku oli 22
Ihan vain tiedoksi, että S.T.A.L.K.E.Rin puhe on totta. Ellet tiedä niin Famasiin on oikeasti erittäin vaikea löytää sisäosia hajonneiden tilalle. Toki muutamat sisäosat ovat yhteensopivia yleisimpien versioiden kanssa, mutta monesti joudut etsimään projektiaseita, mikäli haluat löytää ehjät sisäosat tilalle. Marui mm. lopetti sisäosien valmistamisen ja yleensä ulkomailtakin saa etsiä kunnolla, että löytäisi puuttuvia osia. Lisäksi lippaita ei ole läheskään yhtä laajasti kuin esim. AK:ssa. Lippaat ovat Suomessa yleensä Maruin kalliita lippaita. Ulkomailta sitten löytää halvempia kiinalaislippaita, mutta nämäkin ovat harvassa. Ja kaikki nämä lippaat aina midejä taikka hicuja. Kalashnikoveja rupeat katselemaan niin heti löytyy ongelmitta reguja, realeja, midejä ja hicuja. - tiedän tunteen
AK47 Beta rules, kaikki osat hyviä ja mul ollu 2v. eikä mitään oo tullu :-)
- tRoLoLoooL
Famas on parempi!!!
- tRoLoooooL
Famas on parempi ak 47 betas on huonot rattaat
- oikea S.T.A.L.K.E.R.
Fyreme mitä vituu oikee mussutat todellaki famuun saa virii enemmänku sä naista ikinä :D
Tsekkaa vaik weksistä ni löytyy iha vitu paljo osii. Sitäpaitsi v2 viriosat käy tappetia lukuuottamatta suoraan - FAMASS
FAMAS iha vitun hyvä ja luotettava. Tyylikkään näkönen vielä. Ja jos joku väittää ettei lippaita saa mistää nii vitut sanon mä. Paras ase ikin ja bipodit ja kaikki. Kyl se jonku ak:n ja m16 raiskaa mennen tullen! :D
Joo ja I agree oikea S.T.A.L.K.E.R. >:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701