hei van kaikki

pönttinen pekka

Olen käynyt Virossa pari kertaa. Tartossa ja Pärnussa ja Tallinnassa. Ruoka parhaissa ravintoloissa oli todella hyvää. Hotellit ensiluokkaisia. Olin siis loisto lomalla, kun tuota rahaakin siunautui lottovoitolla. Heitin muijan pihalle. Se nalkuttava lehmä sai mennä. Etsinkin nyt uutta muijaa. Voi olla venäläinen tai virolainen. Ei kovin iso. Itse olen aika iso tai siis pitkä. 186 cm. Olen antelias ja rakastan kumppania koko sydämmelläni paitsi sitä lehmää joka nalkutti aina. Kyllä sitä vitutti kun sain rahaa niin lyyli sai lähteä. Onko täällä ketään sopivaa tällaiselle hullulle.

32

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ma ei ole hoor

      Sellist kirjutada keegi hull. Oled sa ostad naist või mis see on.

      ''Olen käinud Eestis paar korda. Tartus ja Pärnus ja Tallinnas. Toit parimates restoranides oli tõesti hea. Hotellid esmaklassilisi. Olin seega luksus puhkusel, kui seda raha ma võitsin loterii kasumiga. Ma viskasin naise õuele. See näriv lehm sai minna. Otsin nüüd uut naine. Võib-olla vene või eesti. Ei ole väga suur. Ise olen päris suur või siis pikk. 186 cm. Olen helde ja ma armastan partnerit tõesti palju, välja arvatud see lehma mis nagged alati. Jah, oli pahane, kui ma sain raha nii naine sai lahkuda. Kas siin on kedagi sobivat sellisele lollile.''

    • Irina 26 v

      Hei Pekka,
      Minä olen Viron venäläinen. Olen asunut Suomessa 5 vuotta. Minä pidän rikas mies. Miksi ei saa olla iso. Olen 179 sentti ja ei lihava. Vai tarkoitta sinä että se ei saa olla iso. Minulla tiukka hyva se. Asun Tampere. Missä sinä asua. Olen 26 vuotta. Sinä saa olla mikä vaan. Minä pitä rikas mies. Kirjoita mulle.

    • Birgitte Blond

      Kui vana sa oled? Oma kandidaat alusel arvaisin 12 aastat, aga kui sa oled mees lehepoolele blond, siis võite olla isegi 65.

    • Kogemusi on

      Sellist meest ei ole mõtet võtta. Tal on nii palju raha, et te olete ainult kaupu mida ta ostab poeriiulilt.

      • Kogemusi on

        ja viska teid samamoodi välja kui oma naise kui hakkate öelda oma arvamust


      • Irina 26 v
        Kogemusi on kirjoitti:

        ja viska teid samamoodi välja kui oma naise kui hakkate öelda oma arvamust

        Pekka kulta. Älä välitä! Eesti nainen ei ummara raha päälle mitän. Minä rakastan rikas mies. Minä ei nalkuta. Sinä voi olla jopa sata vuotta. Raha paranta kaikki. Meneme Moskovan ja mustalle merelle ja vaikka Siberiaan. Pidäme lomaa. Kirjoita mulle.


    • kogemus ja kõik

      No selles on Pekkale hea naine. Vene hoor viib raha ja kui midagi ei ole säilinud, nii Pekka tohi minna. Õnne noorele paarile.

    • Irina 26 v

      kateellinen vanha harppu.

    • Pekka Pönttinen

      Kiitos Irina 26 v, mutta oletkohan sinä vähän liian nuori minulle ja sitä paitsi minä etsin todellista rakkautta. Rahalla ei väliä. Raha auttaa asiassa vähän. En pidä itseäni minään James Deanina, mutta en rumakaan ole. Hei virolaiset. Kirjottakaa suomeksi niin saatte itsekin selvää.

    • joopa joo

      Näin rehellisesti kysyen, onko teistä kumpikaan ihan todellinen henkilö; herra Pekka tai Irina? Vai oletteko sama henkilö?

      • joopa joo

        ''Kohta lähdetään taas harhateille. Joku yksittäinen paksukainen Riksusta joopa joo ja yksittäinen ohukainen paistinpannusta niimpä.''
        Subliminaalista vai mitä.


    • Tyttö turust

      Kuim pal sul sit raha ollenkka on. Eik sul turkulaine blondi kävis. Mä ole pieni ja pippurine. Eiks kotimaine ol ain kotimaine. Ei se raha tiätystkää ol pääasja mut kyl se autta. Tosi rakkaut määki haen. Ikkä mul o kolviis. Kui sul. Jät tommoset irinat ko jätit jo narinakki. Jos sä tykkät viro murtest ni eik tää ol melkken sama tää nakkila murre.

    • Herra Pekka

      Oletkohan sinäkin minulle hieman liian nuori. Entine muija oli 47 vuotta ja sen kanssa olin kauan. Onneks tuli toi lottopotti ni ämmä sai lähtee ja ei saanu penniäkään. Ai että mä nautin. Semmone nalkuttaja ja päällepäsmäri. Mulla alkoi uusi elämä. Rahaa on. En kerro kuinka paljon ja avioehdon vaadin, ettet heti myrkytä minua kun pappi on sanonut aamen. Irtosuhteita olen hieman harrastanut, mutta olen sanonut suoraan, ettei aikomukseni ole sen vakavampi. Jos löydän tosi rakkauden täältä niin mikäs siinä. Olen sairas eläkkeellä niin aikaa on ja aikaa vain sinulle. Voisko joku kääntää tämän viroksi niin jos joku ei osaa suomea vielää niin sais selvää mitä tässä kirjoitan. Virolaisten kanssa tulee kielellisesti toimeen vaikkei osattaisikaan toistemme kieliä. Mutta se on vain puhekielessä, sillä vboi aina puhua käsillään loput mitä toinen ei ymmärrä. Kirjoittaessa asia on kuitenkin toinen. Jos tulee jotain erittäin vaikeaselkoista, niin käytetään tulkkia. Niitä löytyy vaikka mistä.

      • Tuulikki tulkki

        Tässä käännös.

        ''Kas oled sinagi mulle pisut liiga noor. Entine naine oli 47 aastat ja sellega ma olin kaua aega. Õnneks tuli tõi loto pot ni libu sai lahkub ja ei saanud ühtegi eurot. Ai et ma naudin. Selline ülem ja perse auk.
        Mul algas uus elu. Raha on. Ma ei ütle, kui palju ja abielu tingimust nõuan, et te kohe ei anna mulle mürki kui preester on öelnud Aamen. Puist suhteid ma olen natuke tegelenud, kuid ma olen öelnud otse, et kavatsus ei ole tõsine. Kui ma leian õige armastuse siit siis miks mitte. Ma olen haige pensionil nii aega on ja aega ainult teile. Voisko keegi tõlkida seda eesti keeles nii et kui keegi ei oska keelt veel nii sais selge, mida käesolevas kirjutan. Eestlastega on keeleliselt meetmes isegi ei oska üksteise keeli. Aga see on ainult kõnekeeles, sest võib alati rääkida kätega ülejäänud, mida teine ​​ei saa aru. Kirjutamise ajal asi on siiski teine​​. Kui tuleb midagi väga raskeks, nii kasutatakse tõlki. Neid võib leida isegi kust.''

        Mä teen tän hyvästä sydämestäni ja toivotaan nyt että löydät sen oikean. Itseäni en kehtaa ehdottaa, kun taidan myös olla sulle vähän liian nuori. Toi sun älykkys osamäärä hieman myös arveluttaa. Ei millään pahalla. Sä oot varmaan ihan lutunen mies ja hyvä sydäminen, vaikka nalkuttajan heititkin pihalle. Eikö tuo ole pyydelly takaisin ja luvannut parantaa tapansa.


      • Tuulikki tulkki
        Tuulikki tulkki kirjoitti:

        Tässä käännös.

        ''Kas oled sinagi mulle pisut liiga noor. Entine naine oli 47 aastat ja sellega ma olin kaua aega. Õnneks tuli tõi loto pot ni libu sai lahkub ja ei saanud ühtegi eurot. Ai et ma naudin. Selline ülem ja perse auk.
        Mul algas uus elu. Raha on. Ma ei ütle, kui palju ja abielu tingimust nõuan, et te kohe ei anna mulle mürki kui preester on öelnud Aamen. Puist suhteid ma olen natuke tegelenud, kuid ma olen öelnud otse, et kavatsus ei ole tõsine. Kui ma leian õige armastuse siit siis miks mitte. Ma olen haige pensionil nii aega on ja aega ainult teile. Voisko keegi tõlkida seda eesti keeles nii et kui keegi ei oska keelt veel nii sais selge, mida käesolevas kirjutan. Eestlastega on keeleliselt meetmes isegi ei oska üksteise keeli. Aga see on ainult kõnekeeles, sest võib alati rääkida kätega ülejäänud, mida teine ​​ei saa aru. Kirjutamise ajal asi on siiski teine​​. Kui tuleb midagi väga raskeks, nii kasutatakse tõlki. Neid võib leida isegi kust.''

        Mä teen tän hyvästä sydämestäni ja toivotaan nyt että löydät sen oikean. Itseäni en kehtaa ehdottaa, kun taidan myös olla sulle vähän liian nuori. Toi sun älykkys osamäärä hieman myös arveluttaa. Ei millään pahalla. Sä oot varmaan ihan lutunen mies ja hyvä sydäminen, vaikka nalkuttajan heititkin pihalle. Eikö tuo ole pyydelly takaisin ja luvannut parantaa tapansa.

        Käännetään nyt vielä tämäkin.

        Mä teen tän hyvästä sydämestäni ja toivotaan nyt että löydät sen oikean. Itseäni en kehtaa ehdottaa, kun taidan myös olla sulle vähän liian nuori. Toi sun älykkys osamäärä hieman myös arveluttaa. Ei millään pahalla. Sä oot varmaan ihan lutunen mies ja hyvä sydäminen, vaikka nalkuttajan heititkin pihalle. Eikö tuo ole pyydelly takaisin ja luvannut parantaa tapansa. ännetään nyt vielä tämäkin.



        Ma teen tama heast südamest ja loodab nüüd, et te leiate selle õige. Ennast ma ei julge teha, kui võiksin olla ka sulle natuke liiga noor. Toi sun intellekt jagatis veidi ka tunneb muret. No offense. Sa oled vist päris suurepärane mees ja hea südamega, kuigi libu tossed õuele. Eks see ole esitanud tagasi ja lubas parandada kombed.


      • PEK PÖNT
        Tuulikki tulkki kirjoitti:

        Käännetään nyt vielä tämäkin.

        Mä teen tän hyvästä sydämestäni ja toivotaan nyt että löydät sen oikean. Itseäni en kehtaa ehdottaa, kun taidan myös olla sulle vähän liian nuori. Toi sun älykkys osamäärä hieman myös arveluttaa. Ei millään pahalla. Sä oot varmaan ihan lutunen mies ja hyvä sydäminen, vaikka nalkuttajan heititkin pihalle. Eikö tuo ole pyydelly takaisin ja luvannut parantaa tapansa. ännetään nyt vielä tämäkin.



        Ma teen tama heast südamest ja loodab nüüd, et te leiate selle õige. Ennast ma ei julge teha, kui võiksin olla ka sulle natuke liiga noor. Toi sun intellekt jagatis veidi ka tunneb muret. No offense. Sa oled vist päris suurepärane mees ja hea südamega, kuigi libu tossed õuele. Eks see ole esitanud tagasi ja lubas parandada kombed.

        Ei ole pyydellyt takasin. Onneksi. Sitä saatanan harppua en takaisin ota. Sä Tuulikki varmaan oot ihan ihana ja mukava, mut kun suomalaisesta akasta tulee tollanen niinkuin ne suurimmaksi osaksi ovat niin ennemmin menen naimisiin vaikka hevosen kanssa ja vaikka oriin kanssa jos on pakko. Virolainen nainen on paljon mukavampi ja se ottaa huomioon miehen tarpeet. KÄÄNNÄ Tuulikki pliis.


    • Tuulikki nikki

      En käännä. Tuo loukkaa Suomen naisia.

      • Irinan äiti

        Я хотел бы интерпретировать. Я говорю финский, эстонский и русский.
        Eli minä osaan suomea estiä ja ryssää. Pekka minä olen hyvä sinulle

        Ei ole pyydellyt takasin. Onneksi. Sitä saatanan harppua en takaisin ota. Sä Tuulikki varmaan oot ihan ihana ja mukava, mut kun suomalaisesta akasta tulee tollanen niinkuin ne suurimmaksi osaksi ovat niin ennemmin menen naimisiin vaikka hevosen kanssa ja vaikka oriin kanssa jos on pakko. Virolainen nainen on paljon mukavampi ja se ottaa huomioon miehen tarpeet. KÄÄNNÄ Tuulikki pliis.

        Ei ole taotlenud võtma tagasi. Õnneks. Seda kuradi veist ma tagasi ei võta.Sa Tuulikki kindlasti oled tegelikult imeline ja mugav, aga kui soome naisest tuleb ka selline nagu need enamasti on nii pigem lähen abielluda isegi hobuse ja isegi täku vahel, kui on vaja. Eesti naine on palju mugavam ja see võttes arvesse mehe vajadused.
        Venäläinen nainen vielä parempi. Venäjän nainen pitä sinut hyvänä. Minä voin tulla käymän Suomessa. Kirjoita minulle.


      • Pekka Pöntinen
        Irinan äiti kirjoitti:

        Я хотел бы интерпретировать. Я говорю финский, эстонский и русский.
        Eli minä osaan suomea estiä ja ryssää. Pekka minä olen hyvä sinulle

        Ei ole pyydellyt takasin. Onneksi. Sitä saatanan harppua en takaisin ota. Sä Tuulikki varmaan oot ihan ihana ja mukava, mut kun suomalaisesta akasta tulee tollanen niinkuin ne suurimmaksi osaksi ovat niin ennemmin menen naimisiin vaikka hevosen kanssa ja vaikka oriin kanssa jos on pakko. Virolainen nainen on paljon mukavampi ja se ottaa huomioon miehen tarpeet. KÄÄNNÄ Tuulikki pliis.

        Ei ole taotlenud võtma tagasi. Õnneks. Seda kuradi veist ma tagasi ei võta.Sa Tuulikki kindlasti oled tegelikult imeline ja mugav, aga kui soome naisest tuleb ka selline nagu need enamasti on nii pigem lähen abielluda isegi hobuse ja isegi täku vahel, kui on vaja. Eesti naine on palju mugavam ja see võttes arvesse mehe vajadused.
        Venäläinen nainen vielä parempi. Venäjän nainen pitä sinut hyvänä. Minä voin tulla käymän Suomessa. Kirjoita minulle.

        Kiitos Irinan äiti. Kuinkahan vanha sinä olet. Vaikka ei iällä ole väliä jos on muuten mukava. Anna minulle puhelin numerosi. Tänne ei voi antaa. Kohta kaikki soittaa sulle. Keksimme jotain. Katsotaan myöhemmin. Nyt menen kaljalle. Minä muuten juon aika paljon, mutta tiedän ettei se haittaa venäläistä naista. En örise kännissä niinkuin suomalaiset yleensä.


      • Irinan äiti
        Pekka Pöntinen kirjoitti:

        Kiitos Irinan äiti. Kuinkahan vanha sinä olet. Vaikka ei iällä ole väliä jos on muuten mukava. Anna minulle puhelin numerosi. Tänne ei voi antaa. Kohta kaikki soittaa sulle. Keksimme jotain. Katsotaan myöhemmin. Nyt menen kaljalle. Minä muuten juon aika paljon, mutta tiedän ettei se haittaa venäläistä naista. En örise kännissä niinkuin suomalaiset yleensä.

        Kiva kiva. Laita sinä oma numero tänne niin soitan. Olen 64 vuotta. Mutta sokeri sulaa vielä suussa.


      • Pekka pee
        Irinan äiti kirjoitti:

        Kiva kiva. Laita sinä oma numero tänne niin soitan. Olen 64 vuotta. Mutta sokeri sulaa vielä suussa.

        En oikein tiedä. Ajattelin jotain vähän nuorempaa. Kiitos kuitenkin ja toivon sulle onnea.


    • Irina ema

      Saatanan runkkari. Ikä rasisiti. Pidä rahasi. Varmaan eläkkeellä skitsofreniasta. Pedofiili ja mitä vielä. Laitan vielä viron kielellä niin tekin virolaiset ymmärrätte millaisesta rasistista on kyse.

      Kuradi onanist. Vanus rassist. Hoidke oma raha. Vist haige pensionil skisofreenia tõttu. Pedofiil ja mida veel. Kirjutan selle veel eesti keeles nii teie eestlased mõistate täpsustage rassistlikku on tegemist.

    • Helgi 47 aastat

      No nüüd tuli selge, mida Irina ja tema ema oli otsid. Mitte kõik venelased ei ole sellised. Need on kindlasti hoor kutsikad. Või ema ei ole kutsikas, kuid kindlasti pidada ennemini rahast kui mehest. Ma olen sama vana kui sinu endine libu. Soovite abieluleping . Mis mulle annad kui ma jätan oma töö. Tahad mind orjaks ilma palka. Selles vanuses ei ole enam laske end petta.
      Pealegi kõnedest põhjal võib väita, et sa ei ole väga tark või siis sulle meeldib meid naeruks. Raha kui on, siis ei ole ühelgi mingit tähtsust. Mine raviks.

    • Pee Pee

      kuka kääntäis ton. En osaa viroa vaikka kuinka koitan.

    • Tuulikki Tulkki

      Tulkkaan mielelläni ja siitäs saat. Ei viron tyttö tyhmä ole. Osaa pitää puoliaan.

      ''No nyt tuli selväksi, mitä Irina ja hänen äitinsä oli etsimässä. Ei kaikki venäläiset ole tollaisia​​. Nämä ovat varmasti huoran pentuja. Tai äiti ei ole pentu, mutta varmasti pitää rahasta enemmin kuin miehestä.
      Olen yhtä vanha kuin sinun entinen narttu. Avioehdonko haluat. Mitä annat minulle jos jätän työni. Haluatko minut orjaksi ilman palkkaa. Tässä iässä en enää mene lankaan.
      Lisäksi puheistasi päätellen et ole kovin viisas tai sitten pidät meitä pilkkana. Rahaa kun on, niin ei ole millään mitään väliä. Mene hoitoon.''

      Hahhah

    • Tuulikki Tulkki

      Mene tuonne tsättäileen

      Tutvus.tv - tutvumisleht
      Soovid leida uusi sõpru? - Jah Kohata oma elu armastust? - Jah
      www.tutvus.tv

      • Peki Pönt

        Kiitos vaan. Ei taida enää pillut kiinnostaa. Pitäkää vittunne saatanan panttarit. Mä pärjään yksinkin.


    • elgi helgi

      ei sulle keegi tahaks andnud.

    • pekka pee

      sofi oksanen jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees mä haluun.

    • fghjklöä

      ohoh

    • sdfghjdfghjkl

      eheh

    • last room

      Osama uputati nii, nagu Estonia. võib-olla teilä on sama taust kommunismi vastu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      307
      2786
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2178
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      187
      1508
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1328
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1225
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe