Hei! Olen 17v tyttö ja olen seurustellut vuoden kaukosuhteessa, näemme poikaystäväni kanssa kerran viikossa ja yleensä meillä on silloin ollut todella vilkas seksielämä ja olemme sitä harrastaneet useita kertoja päivässä. Syön e-pillereitä merkiltään Meliane. Seksihaluni ovat yllättäen kadonneet kuin tuhka tuuleen. Poikaystäväni oli meillä pääsiäisloman ja annoin hänelle 2 kertaa ja kumpikaan näistä kyseisistä kerroista ei tuntunut miltään, joten odotin vain kun poikaystäväni tuli ja se siinä. Stressiä minulla ei niinkään ole. Mietin että voiko johtua pillereistä vai onko tämä vain suhteen vaihe kun seksi ei enää niin kiinnosta. Yleensä olen ollut hyvin seksuaalisesti aktiivinen kaikin puolin, mutta nyt tuntuu, että ajattelen sitä lähinnä riesana. Olen puhunut asiasta poikaystävälleni ja hän harmitteli hiukan asiaa, mutta sanoi että eihän sille minkään sitten voi, että toivotaan että ne palaavat. Seksissä ei kai ole mitään vikaa, kun se on aina ollut melko monipuolista ja sitä ennen meillä on yleensä pitkä esileikki. Voiko tämä liittyä tämän ikäisen naisen hormonitoimintaan tai jotain? Mikä piru minussa on vikana?
Apua! Halut hävisivät!
lady,
0219
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.