Apuja teiltä..?

*minä vaan*

Taidan olla samassa pisteessä kuin kaikki muutki nuoret, eliikä millainen on ensimmäinen kerta, siis mitä kaikkea siihen kuuluu, sattuuko se...?

voisitteko kertoa vinkkejä ja omia ensikertojanne, niin saisin paljon hyviä vinkkejä!

Kiitos teille jo etu käteen!`

*jenni*

4

4323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vain...

haluisix et mä pia 16v. kundi näyttäisin sulle miten ekan kerran naidaan...?

• Jussi_03

ota yhteyttä niin jutellaan lisää

jussi_03(ät)suomi24.fi

• Jack

Voiko enää tyhmempiä sällejä olla? Oikein hävettää myöntää kuuluvansa samaan sukupuoleen kahden edellisen kanssa.
      Nuori nainen kyselee täysin asiallisesti, vaikkakin väärällä palstalla, hänelle tärkeästä asiasta, SIIS HUOM KYSELEE, ei etsi siihen hommaan partneria niin eikö nää kiimassaan näppistä hakkaavat ääliöt ole sitä jo Hänelle tyrkyttämässä!

Menkää itseenne!

• PinkCat

Oma eka kertani oli aika hempeä, olin tahtonut munaa sisääni jo pitkään ja poikaystävän kanssa olimme tyydyttäneet toisiamme muttemme vielä menneet itse asiaan se vain lisäsi innostusta :P
        Heidän talostaan olivat vanhukset lähteneet ja siellä oli sitten minun ja hänen kavereitaan eli ne olivat vähän niinkuin bileet.. Joimme kaljaa ja pidimme hauskaa.. Loppu illasta sitten vein kundin makkariin ja suutelimme kiihkeästi parisängyllä ja sitten yksi asia johti toiseen.. Olimme pian alasti ja minä runkkasin häntä ja hän minua kysyin sitten että otetaanko kortsu nyt ja naidaan hän kysyi vielä varmistukseksi että olinhan valmis ja että olin selvinpäin, minä olin 100% valmis ja täysin selvä..
        Pyysin että voisimme aluksi olla ratsastus asennossa että voisin itse laskeutua kullin päälle, hänelle se sopi joten laskeuduin hiljaa kovana jököttävän mahti valtikan päälle sentti sentiltä.. Sattui hieman mutta puristin vaan huulet yhteen ja kiroilin mielessäni että kyllä se perkele menee ja menihän se :) Naiminen alkoi sujua aika hyvin ja sitten vaihdoimme lähetys saarnaajaan, kulli lipsui välillä pillusta pois mutta ohjasin sitten sen takaisin.. Naimme suunnilleen tunnin sitten pojan orgasmin jälkeen makoilimme tyytyväisinä sängyllä ja halailimme..
        Tuollainen oli minun eka kertani..
        Vinkki sinulle olisi että olet vain rento etkä hosu niin kyllä se menee =D Hauskaa ensimmäistä kertaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3430
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1404
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      265
      1127
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1126
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      69
      1068
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      975
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      851
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      808
    Aihe