Alan vaihto kiinnostaa ja henkilöstöneuvottelijan työ kiinnostaisi. Kertoisitteko alalla olevat/olleet työnkuvasta, palkkauksesta ja työntekijöiden ikähaitarista.
Asiallisista vastauksista kiittäen!
Henkilöstöneuvottelija
3
635
Vastaukset 3
- stressiä luvassa
henkilöstöneuvottelijan työ vaatii stressinsietokykyä ja kykyä tehdä useita asioita yhtä aikaa. joustava täytyy olla, koska työpäivät usein venyvät eikä ruokataukoja ehdi pitää. erittäin asiakaspalveluhenkinen tulee myös olla, koska on yhteydessä sekä työntekijä- että yritysasiakkaisiin.
työtehtäviä voivat olla mm. työnhakijoiden haastattelu, työntekijätilausten täyttäminen, uusasiakashankinta (=palvelun myynti yrityksille), työsopimusten teko, työtodistusten yms. kirjoittaminen, palkanlaskentaakin voi kuulua mukaan (silloin täytyy olla perillä laeista ja tes:sista). jos työhön kuuluu päivystystä työajan ulkopuolella, on varauduttava siihen, että tilauksia saattaa tulla yömyöhään tai aamuvarhainkin, mikä tarkoitta sitä, että olet itsekin kuin yrittäjä, kun täytyy alkaa töitä tehdä heti tilauksen saapuessa.
palkkaus erään tes:n mukaan 1772e/kk. - jokuvain123
Minkä tes:n mukaan menee henkilöstöneuvottelijan palkkaus?
- satulaattori
Hei,
toimin itse henkilöstöneuvottelijana..palkkani menee PALTA:n mukaan...riippuen kokemuksestasi ja alueesta jolla asustelet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405