olen ollut työtön nyt kohta 2v.ns. putkessa, eli lisäpäivät alkaa kohtapuolin. Nyt kiinnostaa että kun minulla on seuraavanlainen ''sopimus'' te-keskuksen kanssa [ei etsi aktiivisesti töitä, vaan odottaa eläkkeen alkua] niinonko totta ettei minua ''pakoteta'' johonkin toisarvoisiin jonninjoutaviin ns. aktivointeihin, jotka ei johda mihinkään, koska paikkakunnalla ei,tai oikeastaan koko maassa ei enää ole sellaisia töitä joita olen tehnyt.Kerran vuodessa pitää ilmoittaa itsestään te- keskukseen. Meitä on samassa jamassa n.20 putkilaista jotka tuotannollis/taloudellisin syin irtisanottiin suuresta firmasta, joka joutui maksamaan irtisanomis sakot meistä yli 57v.pois lähtijöistä.Meitä on siis useampia joita tämä kiinnostaa ja osa suorastaan pelkää nyt , mitä tulee tapahtumaan.
MEITÄ KIINNOSTAA KOVIN
miten menetellään
1
233
Vastaukset
- tyokkari
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Katso työttömän työnhakijan oikeuksista ja velvollisuuksista linkistä: http://www.esr.fi/mol/fi/00_tyonhakijat/07_tyottomyys/02_oikeudet_velvollisuudet/index.jsp
Terveisin Teppo työkkäristä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831658- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87986Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68878- 61863
- 53862
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34794
- 37789