tuota pääsiäisenä kasvatettua ohra ruohoa, paketissakin kissan kuva. tie sitten onko kuvalla mitään yhteyttä että voi kissalle syöttää vai ei. mietin kun kissani on lasten ruohoissa koko ajan pyörimässä että saako antaa syödä?
voiko kissalle antaa ohra ruohoa?
kathi81
3
5876
Vastaukset
- *
Minulla ainakin useamman kerran vuodessa ohraa kasvamassa, ihan vain kissaani varten. Tykkää sitä mutustella, koskaan ei ole tullut mitään vaivoja. Oraiden syönti ehkäisee karvapallojen oksentamista tosi hyvin.
- jussin mamma
Kasvatan kauraa ja ohraa kissan ja koiran viherrehuksi läpi talven. Koiralle silppua oraat ruuan sekoon, ettei nyhtäisi koko juuripaappua mukaansa. Kissa natustelee itsekseen mielensä mukaan heinälaatikosta, joten siitä vaan.
- Karkkikisut
Meillä kans ohran oraat kelpaa kissoille ja "pääsiäisruohot" ovatkin sitten vähän rupsahtaneen näköisiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976