Kämppistä vaille,Helsinki

han_ne

Moikka!

Hakusessa olisi kesäkuusta eteenpäin kämppis Helsingin Alppilaan. Tietenkin toiveena olisi pidempiaikainen kämppäkaveri, mutta jos ei sellasta tähän hätään löydy, ni voi keskustella kesän mittaisesta kämppiksestä sitten :)

Olen itse opiskelija tai oikeestaan lopputyötä kirjoitteleva 23 vuotias tyttö ja olen myös töissä sen minkä kerkeen. Hakusessa olisi tietenkin vähän samankaltainen tyyppi kuin minä itsekkin, eli ei mikään nipottaja hienostelija, sellainen joka tietää että kimppakämpässä on aina omat haasteensa, mutta rennolla meiningilla se on ihan mukavaa ja kivaa kun on seuraa :) Tietenkin haluan luotettavan henkilön ja sellaisen kenekanssa saa kämpän pidettyä pystyssä ja asumiskelvollisena. Nyt kun on töitä ja lopputyön kirjoittelua, niin on tietenkin rauhallisuus tärkeää, mutta tottakai töitten oheella pitää välillä siirtyä vapaalle! Positiivinen ja sopeutuvainen henkilö olisi mukava.

Kämppä on kaksio, missä on kaksi erillistä huonetta ja vuokrattavana olisi nyt ens kuussa vapaalle jäävä huone n.15m2. Kämpässä on erillinen keittiö,WC ja ihan OK säilytystilaa.

Kämppä on siis Alppilassa (Aleksis Kiven Katu), tästä on erittäin hyvät kulkuyhtedet suuntaan kuin suuntaan.

Vuokra on 350 euroa ja sähkölasku puoliksi silloin ku se tulee (4 kertaa vuodessa) ja sitten toivoisin että netin voisi pitää puoliksi, mutta tämä ei oo välttämätön.

Jos nyt löytyisi pidempiaikainen kämppis (mikä olisi erittäin toivottavaa), olisi "perittävä" 2kk takuuvuokra eli 700 e.
( Lyhyeemmästä ajasta voi sitten neuvotella jos 1 kk takuu vuokra riittäisi)

Jos olet kämppää ja kämppistä vaille, ota yhteyttä sähköpostiin: [email protected]

4

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarajasmin

      Onko huone vielä vapaana? :) Yritin laittaa sähköpostia yllä olevaan osoitteeseen, mutta sain vain heti viestin takaisin jossa luki, että: "Delivery to the following recipient failed permanently" eli osoite ei ole käytössä? Olisin kovin kiinnostunut kyseisen kämpän huoneesta!

      • han_ne

        Hyvä kun sanoit, ihmettelinkii että miten ei oo voinnu mistään kuulua mitään :D eli huone vielä vuokrattavissa. Kumma jos toi osoite ei toimi, ajattelin että automaattisesti käyttäjätunnuksesta tulee myös sitten sähköposti, mutta laittakaahan sitten postia tähän osoitteeseen: [email protected]


    • han_ne

      Kyllä tuon [email protected] pitäisi toimia, testasin sitä eli mielummin yhteydenotot siihen, mutta yritän myös seurata yläpuolella mainnittua postia nyt aktiivisemmin :)

      • tarajasmin

        Noni nyt näyttäs toimivan:) Ei ainakaan tullu virheviestiä takas tällä kertaa:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe