Kämppistä vaille,Helsinki

han_ne

Moikka!

Hakusessa olisi kesäkuusta eteenpäin kämppis Helsingin Alppilaan. Tietenkin toiveena olisi pidempiaikainen kämppäkaveri, mutta jos ei sellasta tähän hätään löydy, ni voi keskustella kesän mittaisesta kämppiksestä sitten :)

Olen itse opiskelija tai oikeestaan lopputyötä kirjoitteleva 23 vuotias tyttö ja olen myös töissä sen minkä kerkeen. Hakusessa olisi tietenkin vähän samankaltainen tyyppi kuin minä itsekkin, eli ei mikään nipottaja hienostelija, sellainen joka tietää että kimppakämpässä on aina omat haasteensa, mutta rennolla meiningilla se on ihan mukavaa ja kivaa kun on seuraa :) Tietenkin haluan luotettavan henkilön ja sellaisen kenekanssa saa kämpän pidettyä pystyssä ja asumiskelvollisena. Nyt kun on töitä ja lopputyön kirjoittelua, niin on tietenkin rauhallisuus tärkeää, mutta tottakai töitten oheella pitää välillä siirtyä vapaalle! Positiivinen ja sopeutuvainen henkilö olisi mukava.

Kämppä on kaksio, missä on kaksi erillistä huonetta ja vuokrattavana olisi nyt ens kuussa vapaalle jäävä huone n.15m2. Kämpässä on erillinen keittiö,WC ja ihan OK säilytystilaa.

Kämppä on siis Alppilassa (Aleksis Kiven Katu), tästä on erittäin hyvät kulkuyhtedet suuntaan kuin suuntaan.

Vuokra on 350 euroa ja sähkölasku puoliksi silloin ku se tulee (4 kertaa vuodessa) ja sitten toivoisin että netin voisi pitää puoliksi, mutta tämä ei oo välttämätön.

Jos nyt löytyisi pidempiaikainen kämppis (mikä olisi erittäin toivottavaa), olisi "perittävä" 2kk takuuvuokra eli 700 e.
( Lyhyeemmästä ajasta voi sitten neuvotella jos 1 kk takuu vuokra riittäisi)

Jos olet kämppää ja kämppistä vaille, ota yhteyttä sähköpostiin: [email protected]

4

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarajasmin