Muisti huono.

muisti huononemassa

Olen kohta 35 vuotias mies. Olen huomannut, etä muistini ei ole mikään hyvä, se on huonontunut jonkin verran. Huomaan, jos vaikka koetan laulaa jotakin uutta laulua, niin en muista sanoja. Pitää päntätä todella paljon, että muistan edes joten kuten, enkä aina sittenkään. Myös matemaattiset kyvyt ovat heikot. Laskukaavat ja muut eivät tahdo pysyä mielessä. Myös autolla ajamisessa olen huomannut, että ajelen joskus ohi, vaikka olisi pitänyt kääntyä jonnekin tiettyyn paikkaan. Tätä on ehkä enemmän talvella, kesällä auringon valosta on jotakin hyötyä. Tuntuu, että kesällä on hieman parempi. Myös aamuisin on ihan mahdottoman väsynyt olo. Tekisi mieli jäädä nukkumaan. En käytä kovinkaan paljon alkoholia ja tupakoi en juuri ollenkaan.Syön magnesiumia joka päivä ja B-vitamiinia. Luen joskus. Opiskelu tuntuu aina melkoisen vaativalta ja oma aloitteisuus on aika pohjassa. Onko tämä dementian alkuoireita? Olisi hyvä tietää, onko jollakin muulla on samanlaisia oireita ja varmaan onkin.

3

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi heheh

muistin huononeminen alkaa jo 25v jälkeen....jos yleisesti ongelmia kantsis kysyä lekurilta...ja yleensäkin hakeutua lekuriin,ei täällä kukaan voi auttaa

• Muisti huono.

eli tänne ei kannata mitään edes kirjoitella.

• 15+1

Ei tietenkään. Eihän täällä kukaan ole lääkäri. Jokainen sanoo vain oman näkökantansa joka saattaa mennä ihan metsään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1216
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1209
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1050
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      905
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      813
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      13
      723
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe