Olen kohta 35 vuotias mies. Olen huomannut, etä muistini ei ole mikään hyvä, se on huonontunut jonkin verran. Huomaan, jos vaikka koetan laulaa jotakin uutta laulua, niin en muista sanoja. Pitää päntätä todella paljon, että muistan edes joten kuten, enkä aina sittenkään. Myös matemaattiset kyvyt ovat heikot. Laskukaavat ja muut eivät tahdo pysyä mielessä. Myös autolla ajamisessa olen huomannut, että ajelen joskus ohi, vaikka olisi pitänyt kääntyä jonnekin tiettyyn paikkaan. Tätä on ehkä enemmän talvella, kesällä auringon valosta on jotakin hyötyä. Tuntuu, että kesällä on hieman parempi. Myös aamuisin on ihan mahdottoman väsynyt olo. Tekisi mieli jäädä nukkumaan. En käytä kovinkaan paljon alkoholia ja tupakoi en juuri ollenkaan.Syön magnesiumia joka päivä ja B-vitamiinia. Luen joskus. Opiskelu tuntuu aina melkoisen vaativalta ja oma aloitteisuus on aika pohjassa. Onko tämä dementian alkuoireita? Olisi hyvä tietää, onko jollakin muulla on samanlaisia oireita ja varmaan onkin.
Muisti huono.
muisti huononemassa
3
191
Vastaukset
- voi heheh
muistin huononeminen alkaa jo 25v jälkeen....jos yleisesti ongelmia kantsis kysyä lekurilta...ja yleensäkin hakeutua lekuriin,ei täällä kukaan voi auttaa
- Muisti huono.
eli tänne ei kannata mitään edes kirjoitella.
- 15+1
Ei tietenkään. Eihän täällä kukaan ole lääkäri. Jokainen sanoo vain oman näkökantansa joka saattaa mennä ihan metsään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172