Olen varsin halukas kuulemaan onko kukanhelttauutteesta apua kulumapolviin.
Tanssittaa niin vietävästi ja naiset soittelee koko ajan.
Tanssitteko kukonheltauutteen avulla ?
74
4747
Vastaukset 74
Kyllä on apua, ainakin minulla on vaiva helpottanut huomattavasti. Olen käyttänyt jo monta vuotta. Suosittelen...
- A.H. Tampere
Monta pistosta olet saanut ? Et yhtään.
Mitäs moskaa tuo kukonhelttauute mahtaa olla? :DDDD
- Tanssi on mun työni
60 naisten elämä on yhtä tansseissa käymistä,mutta sinähän oletkin mies.
Tanssitaitosen miehen ei tarvi naista kauaa hakea. Naiset katsoo jalkoihin,naamaltasi voit olla vaikka pullasorsa tahansa.mua kiinnosti kanssa toi kukonhelttauute pitänee googlettaa ja sit pisti silmään tää ainainen naamaltasi voit olla vaikka pullasorsa vieläkä tänkin ikäiset ihmiset vetää ton ulkonäön joka asiaan onks kaikki niin älyttömän täydellisen kauniita että on varaa aina kirjoittaa ulkonäöstä mitä se tähän elämään vaikuttaa minkä näköinen on ei se tee siitä parempaa ei huonompaa ainakin mää oon huomannu ikäisistäni ihmisistä jos he joutuvat syystä tai toisesta uuteen suhteeseen niin kyllä siinä muut asiat painavat vaakakupissa paljon enemmän kun pelkkä ulkoinen olemus.
tii-na- kirjoitti:
mua kiinnosti kanssa toi kukonhelttauute pitänee googlettaa ja sit pisti silmään tää ainainen naamaltasi voit olla vaikka pullasorsa vieläkä tänkin ikäiset ihmiset vetää ton ulkonäön joka asiaan onks kaikki niin älyttömän täydellisen kauniita että on varaa aina kirjoittaa ulkonäöstä mitä se tähän elämään vaikuttaa minkä näköinen on ei se tee siitä parempaa ei huonompaa ainakin mää oon huomannu ikäisistäni ihmisistä jos he joutuvat syystä tai toisesta uuteen suhteeseen niin kyllä siinä muut asiat painavat vaakakupissa paljon enemmän kun pelkkä ulkoinen olemus.
Tässä tietoa kukonhelttauutteesta: http://www.sinunapteekki.fi/catalog/nutrilenk-active-nivelille-kukonhelttauute-30-kaps-p-2675.html
maarina1 kirjoitti:
Tässä tietoa kukonhelttauutteesta: http://www.sinunapteekki.fi/catalog/nutrilenk-active-nivelille-kukonhelttauute-30-kaps-p-2675.html
Kaikkeen sitä ihmiset hurahtaakin. Tiiä mitä toikin aine loppujenlopuksi sisältää kun niitä lääketieteellisesti ole tutkittu. Ei niistä varmaan terveille mitään haittaa ole mutta miettisin tarkkaan mitä suuhuni pistän.
Hurahdin meinaan ostamaan itsekkin sitä omega-3 mitä telkkarissa ne kaks keihäänheittäjää mainostaa, niin se omega ainakin vaan lisäsi minun flimmereitä, eli rytmäreitä. Sinne meni hukkaan monta kymppiä.Nittaminax kirjoitti:
Kaikkeen sitä ihmiset hurahtaakin. Tiiä mitä toikin aine loppujenlopuksi sisältää kun niitä lääketieteellisesti ole tutkittu. Ei niistä varmaan terveille mitään haittaa ole mutta miettisin tarkkaan mitä suuhuni pistän.
Hurahdin meinaan ostamaan itsekkin sitä omega-3 mitä telkkarissa ne kaks keihäänheittäjää mainostaa, niin se omega ainakin vaan lisäsi minun flimmereitä, eli rytmäreitä. Sinne meni hukkaan monta kymppiä.meinaan määkin hurahtaa syön omegoitakin ja arvaa mitä mun siskolta omegat vie just ne rytmihäiriöt pois se syö niitä just sen takia mulle niistä ei oo ollu mitään haittaa ehkä enemmän hyötyä mulle taas omegat ja colostrumi on tehny sen että oon voinu jättää toisen verenpainelääkkeen pois tietystihän se on yksilöllistä mikä kellekkin sopii mää en oo vielä niveliini löytäny mitään sellasta joka helpottas mutta kaikkia on kokeiltava.
- 12..34..45
Nittaminax kirjoitti:
Hurahdin meinaan ostamaan itsekkin sitä omega-3 mitä telkkarissa ne kaks keihäänheittäjää mainostaa, niin se omega ainakin vaan lisäsi minun flimmereitä, eli rytmäreitä. Sinne meni hukkaan monta kymppiä.Jos katsoisit mitä suushus laitat et olis noin lihava?
12..34..45 kirjoitti:
Jos katsoisit mitä suushus laitat et olis noin lihava?
ollaanko me tavattu.
tii-na- kirjoitti:
meinaan määkin hurahtaa syön omegoitakin ja arvaa mitä mun siskolta omegat vie just ne rytmihäiriöt pois se syö niitä just sen takia mulle niistä ei oo ollu mitään haittaa ehkä enemmän hyötyä mulle taas omegat ja colostrumi on tehny sen että oon voinu jättää toisen verenpainelääkkeen pois tietystihän se on yksilöllistä mikä kellekkin sopii mää en oo vielä niveliini löytäny mitään sellasta joka helpottas mutta kaikkia on kokeiltava.
Mää en ala. Miks mulla ne ei toimi lainkaan. Soitin meinaan apteekkiin ja kysäsin sieltä et onko jotain vaaraa niitten syönnissä ku flimmereitä tulee. Sanoivat että koskaan ei voi tietää mitä noissa luontaistuotteissa tai lisäaineissa loppujen lopuksi on. Kenelleköhän mä möisin noi noin 90 kapselia... ;)
tii-na- kirjoitti:
ollaanko me tavattu.
oon tavannu viisi ihmistä tältä palstalta pitäneekin irtisanoa tuttavuudet kun ruvetaan nimittelemään.
tii-na- kirjoitti:
oon tavannu viisi ihmistä tältä palstalta pitäneekin irtisanoa tuttavuudet kun ruvetaan nimittelemään.
Pöh. Älä ole moksiskaan jonkun kateellisen horinoista. Haluaa tahallaan vaan ärsyttää. :)
12..34..45 kirjoitti:
Meinaatko että verenpainelääkkeitä syö vain lihavat, vai mitä mahtanet kommentillasi sanoa.
Nittaminax kirjoitti:
Mää en ala. Miks mulla ne ei toimi lainkaan. Soitin meinaan apteekkiin ja kysäsin sieltä et onko jotain vaaraa niitten syönnissä ku flimmereitä tulee. Sanoivat että koskaan ei voi tietää mitä noissa luontaistuotteissa tai lisäaineissa loppujen lopuksi on. Kenelleköhän mä möisin noi noin 90 kapselia... ;)
ootko kokeillu ottaa pienempää määrää vai pitääks niitä ottaa vaan yks kerrallaan monestihan ohjeessa on että esim kaks kaks kertaa päivässä tai kaksi kerran päivässä mää otan yhden aamulla ja yhden illalla.
tii-na- kirjoitti:
ootko kokeillu ottaa pienempää määrää vai pitääks niitä ottaa vaan yks kerrallaan monestihan ohjeessa on että esim kaks kaks kertaa päivässä tai kaksi kerran päivässä mää otan yhden aamulla ja yhden illalla.
Yks päivässä ja eihän sitä kapselia pysty rikkomaan kun se neste on siellä sellasen liukenevan kuoren alla.
Nittaminax kirjoitti:
Yks päivässä ja eihän sitä kapselia pysty rikkomaan kun se neste on siellä sellasen liukenevan kuoren alla.
no ne mahtaa olla sit jotain voimakkaita jutskia kun noita normi kapseleita otetaan kaks viiva neljä päivässä.
tii-na- kirjoitti:
no ne mahtaa olla sit jotain voimakkaita jutskia kun noita normi kapseleita otetaan kaks viiva neljä päivässä.
No ne on niitä krilliäyriäisitä tai jostain uutettuja juttuja. Aluksi, olikos se nyt että viikon, mulla meni hyvin, mutta sit alko alamäki. Tästäkin on jo puolvuotta aikaa niin muista tarkkaan.
Nittaminax kirjoitti:
No ne on niitä krilliäyriäisitä tai jostain uutettuja juttuja. Aluksi, olikos se nyt että viikon, mulla meni hyvin, mutta sit alko alamäki. Tästäkin on jo puolvuotta aikaa niin muista tarkkaan.
ai ne oli niitä krilli juttuja mää en oo niihin koskaan sortunu käyny ihan nää vanhan ajan omegat.
tii-na- kirjoitti:
ai ne oli niitä krilli juttuja mää en oo niihin koskaan sortunu käyny ihan nää vanhan ajan omegat.
Uskaltaisikohan niitä sit kokeilla jos ne olis turvallisempia. Äääh..jos taas sit kuitenkin menee rahat hukkaan.
Nittaminax kirjoitti:
Uskaltaisikohan niitä sit kokeilla jos ne olis turvallisempia. Äääh..jos taas sit kuitenkin menee rahat hukkaan.
kyllä kannattaa nimenomaan niitä missä on kolmosta kutosta seiskaa ja ysiä lupaan ostaa ne sulta jos ei käy nekään kun oon niitä syöny jo melko kauan enkä meinaa lopettaa oon kuullu niin paljon hyvää eikä mullekkaan niistä mitään haittaa ole.
tii-na- kirjoitti:
kyllä kannattaa nimenomaan niitä missä on kolmosta kutosta seiskaa ja ysiä lupaan ostaa ne sulta jos ei käy nekään kun oon niitä syöny jo melko kauan enkä meinaa lopettaa oon kuullu niin paljon hyvää eikä mullekkaan niistä mitään haittaa ole.
Hahaaa..pietään mielessä. Seuraavan kerran ku käyn apteekissa ainakin kyselen tota toista omegaa. :)))
Nittaminax kirjoitti:
Kannattaisi kokeilla ihan tavallista kalanmaksaöljyä, - sitä on nykyään sitruunan makuista ja eikä ole niin yök..:)
Mieki ihmettelen noita flimmereitä, - joudutko syömään esim. primaspania tai muuta veren hyytymistä estävää lääkitystä?12..34..45 kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä loukkaavia viestejä, - mitähän näistä saat itsellesi...
Nittaminax kirjoitti:
Hahaaa..pietään mielessä. Seuraavan kerran ku käyn apteekissa ainakin kyselen tota toista omegaa. :)))
Oletko kokeillut Ubikinonia, mulla se auttoi lisälyönteihin aika hyvin, ei tule enää läheskään niin usein?
Tietysti sulla voi olla eri juttu, kun on oikeita flimmereitä.
Ubikinon on tarpeen näin vanhemmalla iällä ja etenkin jos syö kolesterolilääkkeitä.tii-na- kirjoitti:
tii-na-, minuu et irtisano tai mie tulen ja kutitan sua niin kauan kun tarve vaatii.
:)Pirrejuupas kirjoitti:
Kannattaisi kokeilla ihan tavallista kalanmaksaöljyä, - sitä on nykyään sitruunan makuista ja eikä ole niin yök..:)
Mieki ihmettelen noita flimmereitä, - joudutko syömään esim. primaspania tai muuta veren hyytymistä estävää lääkitystä?Kalanmaksaöljyhän on ihan eri ku noi mistä nyt puhutaan. :)
Juu, on mulle määrätty tota primaspania ja välillä ASA:aa, mutta jouduin lopettamaan kun saan niistä haittavaikutuksia. Marevania taas en suostu edes syömään tai ottamaan piikkeinä. Ja noihan ei estä flimmerin tuloa jos ne on tullakseen niin ne tulee. :/Anceli kirjoitti:
Oletko kokeillut Ubikinonia, mulla se auttoi lisälyönteihin aika hyvin, ei tule enää läheskään niin usein?
Tietysti sulla voi olla eri juttu, kun on oikeita flimmereitä.
Ubikinon on tarpeen näin vanhemmalla iällä ja etenkin jos syö kolesterolilääkkeitä.No en ole kokeillut enkä uskalla kokeillakkaan. Lisärithän on ihan eri juttu ku flimmeri.
Pakko vain popsia mitä kardiologi määrää. No usein kyllä kieltäydyn jos joku lääke ei vain sovi. Monta lääkettä on jo kokeiltu. :)- Sairaanhoitaja.
maarina1 kirjoitti:
PISTOKSESTA;JONKA LÄÄKÄRI ANTAA ON KYSE:
VÄHINTÄÄN 3 pistoksen sarja. Yht noin 65-70 euroa.
Älä hyvä ihminen sotke asioita. - Hän on pelle.
tii-na- kirjoitti:
mua kiinnosti kanssa toi kukonhelttauute pitänee googlettaa ja sit pisti silmään tää ainainen naamaltasi voit olla vaikka pullasorsa vieläkä tänkin ikäiset ihmiset vetää ton ulkonäön joka asiaan onks kaikki niin älyttömän täydellisen kauniita että on varaa aina kirjoittaa ulkonäöstä mitä se tähän elämään vaikuttaa minkä näköinen on ei se tee siitä parempaa ei huonompaa ainakin mää oon huomannu ikäisistäni ihmisistä jos he joutuvat syystä tai toisesta uuteen suhteeseen niin kyllä siinä muut asiat painavat vaakakupissa paljon enemmän kun pelkkä ulkoinen olemus.
Nyt puhutaan pistoksesta,vaikka joku yrittää sotkea asiaan luontaistuotekaupan kapselit ja kalaöljyt.
- Pirre*
Nittaminax kirjoitti:
Kalanmaksaöljyhän on ihan eri ku noi mistä nyt puhutaan. :)
Juu, on mulle määrätty tota primaspania ja välillä ASA:aa, mutta jouduin lopettamaan kun saan niistä haittavaikutuksia. Marevania taas en suostu edes syömään tai ottamaan piikkeinä. Ja noihan ei estä flimmerin tuloa jos ne on tullakseen niin ne tulee. :/Siskollani on samat vaivat, ja hän ei voi ottaa mitään lääkettä missä on asetosalisyyliä, hänen syvän voi niistäkin lähteä polokemaan väärää tahtia..eli tulee niitä rytmihäröjä..
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
Siskollani on samat vaivat, ja hän ei voi ottaa mitään lääkettä missä on asetosalisyyliä, hänen syvän voi niistäkin lähteä polokemaan väärää tahtia..eli tulee niitä rytmihäröjä..
P.s. tuossa noista öljyistä hieman..samoja taitaavat olla eri paketissa vain :)
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
P.s. tuossa noista öljyistä hieman..samoja taitaavat olla eri paketissa vain :)
http://www.moller.fi/p-8-12-product.aspx#/product_9
Just niin..:/ :)) - sitroen.
maarina1 kirjoitti:
Muuan pitkän elämäntyön tehnyt amerikkalainen lääkäri kertoi, että samaa vaikuttavaa valkuaista saa paljon halvemmalla ostamalla broilerin koipia tai siipiä ja syömällä kypsistä edellämainituista ne rustot, jotka ovat nivelissä. Ei siis luita vaan rustot. Ovat muuten maukkaitakin ja samalla nälkä vähän siirtyy, eihän niitä lihoja pois tarvitse heittää!
- sitroen.
Nittaminax kirjoitti:
No en ole kokeillut enkä uskalla kokeillakkaan. Lisärithän on ihan eri juttu ku flimmeri.
Pakko vain popsia mitä kardiologi määrää. No usein kyllä kieltäydyn jos joku lääke ei vain sovi. Monta lääkettä on jo kokeiltu. :)Kokeilepas ihan vain kraanavettä juoda enemmän. Vaiva saattaa nimittäin johtua kuivumisesta. Minulla oli joskus 10 v sitten sillä tavalla ja parilla tutullakin...
- eikösssvaan
Nittaminax kirjoitti:
Hurahdin meinaan ostamaan itsekkin sitä omega-3 mitä telkkarissa ne kaks keihäänheittäjää mainostaa, niin se omega ainakin vaan lisäsi minun flimmereitä, eli rytmäreitä. Sinne meni hukkaan monta kymppiä.Kukonhelttauute on ihan lääketieteellisestikin tunnustettu tuote mm. kauppanimellä Artzal jota itse olen saanut nivelensisäisenä injektiona polviin useamman kerran ja kokenut sen auttavan aina jonkin aikaa. Pysyvää apua siitäkään ei saa eikä se korjaa jo vaurioitunutta rustoa, se vain voitelee ja notkistaa niveltä, on tiukeaa sitkeää nestettä. Suun kautta en ole kokeillut joten siitä en osaa sanoa mitään. Sensijaan glucosamiinisulfaatista olen saanut paljon apua, eron huomaa oireiden palaamisena ja pahenemisena kun pitää muutaman viikon paussin ravintolisän nauttimisessa.
Pehmeitä rasvoja kannattaa suosia ruoassa ja syödä kalaa, siinähän samalla ne hyvät rasvat tulevat luonnollsiessa muodossa. Eikössss?
- Glucosamiini
apteekkinimi
Glucadol 400 mg on minun lääkkeeni,
myös terveyskaupan Zinaxin forte-kapseli joka aamu kolmen glucadol-tabletin seuraksi, ja nivelet voivat hyvin.
Hyvää vointia teillekin! toivottaa Satu.- Glucadol
on reseptilääke, mutta siitä ei KELA-korvausta saa.
Glucadol kirjoitti:
on reseptilääke, mutta siitä ei KELA-korvausta saa.
lääkkeet on aina lääkkeitä ja niissä tahtoo olla kaiken maailman sivuvaikutuksia sen takia mää ainakin niitä välttelen niin kauan kun pysytyy ja vielä oon hyvin pystyny kun kivut tuntuu liikunnan aikana ei sillonkaan koko ajan ja mitään särkyjä ei oo nivelissä.
- koettu on
Luultavasti siitä on hyötyä, mutta se voi aiheuttaa myös pahaa allergiaa, mulla alkoi iho kutiseen ja sain pahan säärihaavan, parantaminen kesti 1/2 vuotta, lääkäri kiesi minulta kukonhelttauutteen !
Semmoistako sitä nykyään tarvitaan tanssin vauhdittamiseksi, ennen se oli kai jotain korvalääkettä..
uskoisin että vauhtia riittää mutta jos ei polven nivelet tahdo kestää niin onhan niin onhan näistä nivelrikko lääkkeistä varmaan apuakin.
tii-na- kirjoitti:
uskoisin että vauhtia riittää mutta jos ei polven nivelet tahdo kestää niin onhan niin onhan näistä nivelrikko lääkkeistä varmaan apuakin.
Niinhän se on, kummallinen tämä elämä, ennen tarvittiin tansituttamiseen pää lääkettä ja nyt polviin :) Sori oli huono vitsi, mutku jne...:/
P.s. oikeasti, minulle laitettiin polviniveleen piikkinä viisi kertaa hainrustoa..ja oli kovasti apua..ei tunnu mittää kolotuksia toistaiseksi polovessa, - niin polovessa muttakun oisi yhtä hyvää lääkettä niskanikamiin, ranneniveliin ja ja..no siinä aluksi :))- Naista,naista,naista
tii-na- kirjoitti:
Sain ekan pistoksen viikko sitten. Nyt voin jo kävellä normaalisti ilman pienintäkään kivun tunnetta.
Seuraava piikki heti vapun jälkeen.
Onneksi pärjään ilman sinisiä pillereitä,liiankin hyvin. - meeriamanda
Pirrejuupas kirjoitti:
Niinhän se on, kummallinen tämä elämä, ennen tarvittiin tansituttamiseen pää lääkettä ja nyt polviin :) Sori oli huono vitsi, mutku jne...:/
P.s. oikeasti, minulle laitettiin polviniveleen piikkinä viisi kertaa hainrustoa..ja oli kovasti apua..ei tunnu mittää kolotuksia toistaiseksi polovessa, - niin polovessa muttakun oisi yhtä hyvää lääkettä niskanikamiin, ranneniveliin ja ja..no siinä aluksi :))Tuttuni naureskeli et toiset laitatuttaa botoksia huuliinsa ja kasvoihinsa...hänelle pistettiin niskanjäykkyyden takia, niskaan. Oli ehdottanut lääkärille josko osuisi vahingossa etupuolelle kasvoja, huumorintajuinen lääkäri oli neuvonut menemään kauneushoitolaan..hän kun ei niitä pistoksia taida :))
Kyllä niitä kolotuksia vaan tuntuu tulevan, väliin toinenpolvi kiukuttelee ihan riittämiin !
- Satu*
En ole altistanut itseäni paljoa terveyskauppojen tuotteille, koska niitä ei ole tutkittu, niin kuin lääkkeet tutkitaan ennen kuin nille myönnetään lupa.
- Tuleva miehesi*
Satu * Ei kukonhelttauute ole mitään terveyskauppakamaa.
25 euroa/pistoannos ja lääkäri pistää. Itse hankit lääkärin
reseptillä uutteen. - vapaakauppa
Joo, tutkittu on, mutta valitettavan usein on jouduttu järkyttävienkin sivuvaikutusten jälkeen vetämään pois markkinoilta myös reseptilääkkeitä.
Ei pidä sokeasti uskoa myöskään "oikeisiin lääkkeisiin".
En ole kokeillut kukon- enkä muitakaan helttoja, voihan ne auttaakin.
Polvissa ei ole vielä suurempia vikoja, hyvin pelaavat.
Mutta vanhemmalla miehellä on kysyntää vaikkei polvet ihan kunnossa olisikaan. Moni nainen nappaa lennosta miehen ettei vaan kukaan toinen ehtisi sitä ottamaan, tansseihin vaan ja hymyä huuleen.
Ilmeisesti sulla on valinnanvaraa, lykkyä pyttyyn.- Polvi tuli kuntoon
Hyalgan-pistos mahdollistaa jopa juoksuharrastuksen jatkumisen.
Lukekaa tuore Varkauden kaupunginjohtajan kirjoitus,heidän paikkakuntansa lehdestä. Tietysti kaikki on yksilöllistä ja riippuu kuluma-asteesta. - ibiza
Murjoin nuoruudessani tuon vasemman jalan polven kierukan ja nyt ajan myötä moinen alkoi vaivaamaan... Kulumavika, totesi röntgenlääkäri... Tuo paikallinen lääkärimme määräsi Glucosamin tapletteja 3 kpl päivittäin... Moisia nautiskelinkin kolme kuukautta ilman mitään tulosta polvessani... No lääkäriin vaan ja tohtorimme tuumasikin ettei hän uskonutkaan lääkkeen sattuvan oikeaan osoitteeseen vatsasta... Pistettiin kolme "kukonhelttaa" viikon välein ja vaivat katosivat... Tuo pistosjuttu on toistettu aina kahden vuoden välein kun polvi ilmoittelee kukonheltan kaipuustaan... Sen olen huomannut että on liikuttava aktiivisesti niin polvikin pysyy oireettomana... :)
- Lääkäri tilattu
Asiallinen kirjoitus ja antoi paljon toivoa. Kiitos.
Muistatko paljonko kului pätäkkää 3 piikkiin.- ibiza
Meidän kunnassamme moinen on maksuton... Jaa, pitäähän maksaa kerran se vuotuinen 28 euroa jolla saakin kaikki TK-palvelut... Ei noissa ajanvarauksissakaan ole ollut ongelmaa... Viimeksikin kun tulin vastaanottoon, tuttu lääkäri tuli juttusille... Kerroin asiani jolloin käski tulla perässään "piikille"... Seuraavat ajat antoikin sitten saman tien viikon välein...
- ketjua lukeva.......
Tuolla aikaisemmin jo oli maininta 25 e/pistos kertaa kolme = 75 euroa.
- henrjii
Mää otan sitä pirunlientä, punaistakukkoa, ja joskus ohravelliä. Muutamalla keppanalla tulee luut ja ytimet lievään kuntoon.
- Onko jollekulle
pistos mennyt väärään paikkaan polvessa?
Siskolleni kävi niin maalla, ja polvi oli entistä kipeämpi.- Pirre*
Osasivat laittaa hienosti, tosin joku koversi taitavammin ja toinen hmmm hieman kipeämmin, mutta hyvä tuli polovesta. Minulle piikit eivät maksaneet mitään, tai kyllä sen TK -maksu x 5si.
En oo tarvinnut uutteita vielä mutta jos polkanhypylle lähtis niin kyllä se heltta heiluis ilosesti..
- kesää kohden...
Ei kun kortisonin avulla. Kaikki tanssilajit sujuvat, polkkakin. ;-)
- 34
Kortisoni onkin hyvä luiden haurastuttaja joten "osterista" turha huolestua.:))
- meeriamanda
34 kirjoitti:
Kortisoni onkin hyvä luiden haurastuttaja joten "osterista" turha huolestua.:))
Kun polvestani otettiin vettä heti ja paljon, ehdotti lääkäri myös kortisonipiikkiä...olin ettei ikinä, hän kertoi et meidän ikäisillä on tuo kortisonikammo jäänyt pysyväksi, eli ne on niin muuttuneet siitä kun luut haurastui. En antanut siltikään pistää, sain lääkekuurin, olikohan et kahdenlaisia eriaikaan piti vrk. aikaan ottaa, Ei tohtori minusta tainnut oikein tykätä, olinhan yksi jäärä hänelle :))
- Hetulat kuntoon
Ne naiset taitavat laitattaa sitä kukonhelttauutetta ylä- ja alapään huuliinsa ja soitteelee sitten sulle saadakseen niihin imuttelua.
Eikös se ole samaa ainetta? Siis hyaluronihappoa. Pitää kukolla heltan kondiksessa ja ihmisellä...
Eikös sillä tehdä pistoshoitona peniksenpaksunnoksiakin. Otahan sellainen tätien iloksi;D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyaluronaani En tiedä onko noista pillereistä apua. Itse sain kukonhelttauutetta pistoksena polveeni neljä kertaa. Polvi on ollut kunnossa pistosten jälkeen useita vuosia.
- 2. pistossarja
Pian saan 5 pistoksen sarjan. 100 egeä lähtee kukkarosta,mutta taas kävellään sauvoilla parisen vuotta ilman kipuja.
- sitähän se ikä tekee
Jotakin kait tässä pitäisi taas keksiä. Selkä taas kipeänä. Jäivät lauantai-tanssitkin väliin. Hyvä kun liikkeelle pääsee.
- justiina 135
Minulle lääkäri pisti kukonhelttauutetta polven yläpuolelle, ei niveleen.onko oikea paikka?
- :;:;:;*
Eipä ole kukonhelttauutetta tarvinnut
Polvet kestävät tanssiakin - Kuolo kolkuttaa.
Ens joulukuun puolivälistä jää nuo kaiken
maailman kukonheltat pois myynnistä.
Niitten parantavaa vaikutusta ei saa mai-
nostaa. Miten käy sitten suomen kansan? - tarhuri!
Suomen kansa
aina apina selässä! Eipä ole tullut mieleen tanssiminen kukonhelttauutteesta puhumattakaan....
- puusilmät.
Tuo oliskin hyvä uudistus.
Kansa vois syödä vaikka
poronsarvi-uutetta. sama-
kait se on, mitä eksoottis-
ta syö. Vois auttaa parem-
minkin, ja olisi kotimaista. - 1943
Onneksi olen koko elämäni ajan ollut liikunnallinen ja syönyt terveellisesti. En tarvitse mitään uutteita, vaan ihan tavallista, monipuolista ruokaa. Leikkauta polvesi, tiedän tapauksia, joissa on auttanut. Tulee pieni tauko tanssimisessa, mutta sitten se ilo alkaa. Hauskoja tanssihetkiä Sinulle.
- Yks Mies '
Kymen Sanomat tänään !
Joku huippulääkäri sanoi, että polvenkulumaleikkauksista ei ole mitään hyötyä.
Saamari kun käytin lehteä takansytykkeenä, jäi tuo lääkärin nimi kertomatta. - 1943
Yks Mies ' kirjoitti:
Kymen Sanomat tänään !
Joku huippulääkäri sanoi, että polvenkulumaleikkauksista ei ole mitään hyötyä.
Saamari kun käytin lehteä takansytykkeenä, jäi tuo lääkärin nimi kertomatta.Olen hyvin läheltä seurannut tapausta, jossa leikkaus todella auttoi. Henkilö ei ollut ylipainoinen, polvet olivat hyvin kipeät. Ei pystynyt lainkaan tanssimaan. Molemmat polvet leikattiin samalla kertaa ja toipumisen jälkeen tanssi sujui. Muukin liikkuminen sujui ketterästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493