FC Barcelonen pelit lokakuu 2011

Juoksuhumjma

Hei, osaako joku kertoa tai tietääkö joku mistä saisi Barcan lokakuun 2011 peliaikataulun? Olen ollut heidän virallisilla fanisivuilla jne., mutta mistään ei ole löytynyt tietoa tulevista peleistä? Kiitos jollekin futisfanille, jos osaa neuvoa :)

9

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El Culé

      La Ligan ensi kauden (2011-2012) otteluohjelma julkaistaan joskus heinäkuun lopulla - elokuun alussa.

      Löytyy La Ligan virallisista kotisivuilta osiosta Calenderio 11-12, kunhan se julkaistaan.

      • Juoksuhumjma

        Kiitos tiedosta :)


    • Iniestaforyou
    • lylypoju

      ilmoitatko jo miten onnistuitte saamaan lippuja
      muistaakseni halvimalla saa esim rmblan kävelykadulta lähellä catalunya aukoita infokioskilta

      • El Culé

        FCB:n peleihin liput kannattaa hommata ko. seuran myymälästä, esim. Maremaqnumin ostoskeskuksesta tai Plaza Catalunyan laidalta.

        Itse ostan liput aina ennakkoon netistä, vaikka vähän hintavammaksi tuleekin. Saanpahan liput hotellille toimitettuna eikä tarvitse vatsa kuralla jännittää enää paikan päällä, että onko lippuja matsiin jäljellä.

        Seuraava matsi livenä paikanpäällä Nou Campilla FCB-AC Milan =D


      • Juoksuhumjma
        El Culé kirjoitti:

        FCB:n peleihin liput kannattaa hommata ko. seuran myymälästä, esim. Maremaqnumin ostoskeskuksesta tai Plaza Catalunyan laidalta.

        Itse ostan liput aina ennakkoon netistä, vaikka vähän hintavammaksi tuleekin. Saanpahan liput hotellille toimitettuna eikä tarvitse vatsa kuralla jännittää enää paikan päällä, että onko lippuja matsiin jäljellä.

        Seuraava matsi livenä paikanpäällä Nou Campilla FCB-AC Milan =D

        El Cule. Kerrotko mistä olet netistä liput ennakkoon ottanut ja kuinka paljon hintavammaksi ne tulevat? Onko sinulla jokin hyvä hotelli suositella Barcelonasta? Kiitos tiedosta, myös muille kirjoittaneille :)


      • El Culé
        Juoksuhumjma kirjoitti:

        El Cule. Kerrotko mistä olet netistä liput ennakkoon ottanut ja kuinka paljon hintavammaksi ne tulevat? Onko sinulla jokin hyvä hotelli suositella Barcelonasta? Kiitos tiedosta, myös muille kirjoittaneille :)

        Moi!

        Olen tilannut lippuni sellaisista osoitteista kuin www.barcelonajalkapallo.fi tai
        www.barcelona-football-tickets.com. Lippujen kalleudesta suhteessa paikanpäältä ostettuihin en osaa sanoa, koska en ole enää kysellyt lippujen hintoja paikan päällä kun olen liput jo netistä tilannut. Tai toisinpäin, jos olen ostanut lipun paikan päältä, en ole käynyt netissä katsomassa, paljonko se siellä olisi maksanut.

        Hyviä hotelleja on Barcelonassa pilvin pimein. Minä olen majoittunut yleensä Barri Gothicin hotelleihin (Hotel Avinyo, Hotel Rialto, Hotel Gaudi), mutta myös Plaza Espanyan lähistölle (Hotel Lleó). Kaikki nuo luetellut ovan hyviä 3:n tähden hotelleja, joita voin lämpimästi suositella.


      • barca vs sevilla
        El Culé kirjoitti:

        Moi!

        Olen tilannut lippuni sellaisista osoitteista kuin www.barcelonajalkapallo.fi tai
        www.barcelona-football-tickets.com. Lippujen kalleudesta suhteessa paikanpäältä ostettuihin en osaa sanoa, koska en ole enää kysellyt lippujen hintoja paikan päällä kun olen liput jo netistä tilannut. Tai toisinpäin, jos olen ostanut lipun paikan päältä, en ole käynyt netissä katsomassa, paljonko se siellä olisi maksanut.

        Hyviä hotelleja on Barcelonassa pilvin pimein. Minä olen majoittunut yleensä Barri Gothicin hotelleihin (Hotel Avinyo, Hotel Rialto, Hotel Gaudi), mutta myös Plaza Espanyan lähistölle (Hotel Lleó). Kaikki nuo luetellut ovan hyviä 3:n tähden hotelleja, joita voin lämpimästi suositella.

        Agentin kautta liput vaan on useamman kympin kalliimmat kuin mitä Barcan omilta sivuilta ostetuissa lipuissa. Oma lippu oli seuran sivulta 57 e, tosta ekasta linkistä 94 e. Joten sitäkin kannattaa miettiä...


    • Juoksuhummja

      Kiitos taas näistä hyvistä vinkeistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2819
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      386
      2690
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2210
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1855
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1718
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1502
    Aihe