FC Barcelonen pelit lokakuu 2011

Juoksuhumjma

Hei, osaako joku kertoa tai tietääkö joku mistä saisi Barcan lokakuun 2011 peliaikataulun? Olen ollut heidän virallisilla fanisivuilla jne., mutta mistään ei ole löytynyt tietoa tulevista peleistä? Kiitos jollekin futisfanille, jos osaa neuvoa :)

9

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El Culé

La Ligan ensi kauden (2011-2012) otteluohjelma julkaistaan joskus heinäkuun lopulla - elokuun alussa.

Löytyy La Ligan virallisista kotisivuilta osiosta Calenderio 11-12, kunhan se julkaistaan.

• Juoksuhumjma

Kiitos tiedosta :)

• Iniestaforyou
    • lylypoju

ilmoitatko jo miten onnistuitte saamaan lippuja
      muistaakseni halvimalla saa esim rmblan kävelykadulta lähellä catalunya aukoita infokioskilta

• El Culé

FCB:n peleihin liput kannattaa hommata ko. seuran myymälästä, esim. Maremaqnumin ostoskeskuksesta tai Plaza Catalunyan laidalta.

Itse ostan liput aina ennakkoon netistä, vaikka vähän hintavammaksi tuleekin. Saanpahan liput hotellille toimitettuna eikä tarvitse vatsa kuralla jännittää enää paikan päällä, että onko lippuja matsiin jäljellä.

Seuraava matsi livenä paikanpäällä Nou Campilla FCB-AC Milan =D

• Juoksuhumjma
        El Culé kirjoitti:

FCB:n peleihin liput kannattaa hommata ko. seuran myymälästä, esim. Maremaqnumin ostoskeskuksesta tai Plaza Catalunyan laidalta.

Itse ostan liput aina ennakkoon netistä, vaikka vähän hintavammaksi tuleekin. Saanpahan liput hotellille toimitettuna eikä tarvitse vatsa kuralla jännittää enää paikan päällä, että onko lippuja matsiin jäljellä.

Seuraava matsi livenä paikanpäällä Nou Campilla FCB-AC Milan =D

El Cule. Kerrotko mistä olet netistä liput ennakkoon ottanut ja kuinka paljon hintavammaksi ne tulevat? Onko sinulla jokin hyvä hotelli suositella Barcelonasta? Kiitos tiedosta, myös muille kirjoittaneille :)

• El Culé
        Juoksuhumjma kirjoitti:

El Cule. Kerrotko mistä olet netistä liput ennakkoon ottanut ja kuinka paljon hintavammaksi ne tulevat? Onko sinulla jokin hyvä hotelli suositella Barcelonasta? Kiitos tiedosta, myös muille kirjoittaneille :)

Moi!

Olen tilannut lippuni sellaisista osoitteista kuin www.barcelonajalkapallo.fi tai
        www.barcelona-football-tickets.com. Lippujen kalleudesta suhteessa paikanpäältä ostettuihin en osaa sanoa, koska en ole enää kysellyt lippujen hintoja paikan päällä kun olen liput jo netistä tilannut. Tai toisinpäin, jos olen ostanut lipun paikan päältä, en ole käynyt netissä katsomassa, paljonko se siellä olisi maksanut.

Hyviä hotelleja on Barcelonassa pilvin pimein. Minä olen majoittunut yleensä Barri Gothicin hotelleihin (Hotel Avinyo, Hotel Rialto, Hotel Gaudi), mutta myös Plaza Espanyan lähistölle (Hotel Lleó). Kaikki nuo luetellut ovan hyviä 3:n tähden hotelleja, joita voin lämpimästi suositella.

• barca vs sevilla
        El Culé kirjoitti:

Moi!

Olen tilannut lippuni sellaisista osoitteista kuin www.barcelonajalkapallo.fi tai
        www.barcelona-football-tickets.com. Lippujen kalleudesta suhteessa paikanpäältä ostettuihin en osaa sanoa, koska en ole enää kysellyt lippujen hintoja paikan päällä kun olen liput jo netistä tilannut. Tai toisinpäin, jos olen ostanut lipun paikan päältä, en ole käynyt netissä katsomassa, paljonko se siellä olisi maksanut.

Hyviä hotelleja on Barcelonassa pilvin pimein. Minä olen majoittunut yleensä Barri Gothicin hotelleihin (Hotel Avinyo, Hotel Rialto, Hotel Gaudi), mutta myös Plaza Espanyan lähistölle (Hotel Lleó). Kaikki nuo luetellut ovan hyviä 3:n tähden hotelleja, joita voin lämpimästi suositella.

Agentin kautta liput vaan on useamman kympin kalliimmat kuin mitä Barcan omilta sivuilta ostetuissa lipuissa. Oma lippu oli seuran sivulta 57 e, tosta ekasta linkistä 94 e. Joten sitäkin kannattaa miettiä...

• Juoksuhummja

Kiitos taas näistä hyvistä vinkeistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe