Pienkonekorjaamo?

Husqvarna

Olisi vanha mutta laadukas moottorisaha joka kaipailisi pientä remonttia. Löytyykö Iisalmesta enää osaavaa pienkonekorjaamoa vai pitääkö viedä Lapinlahdelle asti?

19

7976

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pien_kone

Kiuruvedellä on pienkonehuolto Ryytty. Tyytyväinen olen ollut.

• oon samaa mieltä ja huolto pelaa ja omistaja aika mukava

• sfghfgjhji

Omistaja on mukava, mutta liikkeellä pyöriväät teinit ne työt varmaan tekee...

• Kokeillut

Joo pienkonehuolto ryyttyyn vuan! palvelu siellä pelaa hyvin :) Ee voi olla ku tyytyväinen

• daavid makkonen

Lapiniemellä on sahakauppias. En ole ihan varma toimivatko sahat. Itse ostin sieltä tulitikuilla suuvitun husokin.

• stihl rules

onko siellä joku joppari

• Husqvarna

Lapinlahdelle on 15km lyhyempi matka kuin Kiuruvedelle, lisäksi kun 5-tietä pääsee posottamaan niin matkakin taittuu nopeammin. Ei mulla mitään Ryyttyä vastaan mutta tämä on vain nyt selvästi lähempänä.
      http://www.lapinlahdenpienkone.com/

Mutta luulin vain että Iisalmen kokoisessa taajamassa olisi löytynyt joku ammattikorjaaja?

• Pokasahaan siirtynyt

Niitä tulitikulla suuvittuja sahoja suapi teetettyä myös Pienkone korjaamo Mauri Immosella Lapinlahdella. Jos toiminta ei ole pääasia, vaan huollossa käyttö, niin Maurille vaan :)

• husokki

Onhan Ryytyllä piste Iisalmessakin siinä Taikatalon kiinteistössä !

• lodesfgkiju88765654

eipäs muuten ookkaan mitään iisalmen pistettä.....

• pien_kone
        lodesfgkiju88765654 kirjoitti:

eipäs muuten ookkaan mitään iisalmen pistettä.....

Tuolla Iisalmen pistellä tarkoitetaan epäilisin varmaankin ,että korjattava kone kulkeutuu Kiuruvedelle Ryytyn pajalle.

• Husqvarna

Kävin tänään Taikatalon kiinteistössä, yhdessä näyteikkunassa oli vielä parit skootterit muttei mitään nimikylttiä. Ovikin oli säpissä ja valot sammuksissa.

• 4561

Ja eikun sitten Lapinlahden pien koneelle !!!!!

• Minä vaan
        4561 kirjoitti:

Ja eikun sitten Lapinlahden pien koneelle !!!!!

Konekymppi

• 69-96

Entisellä ase-varikolla ois kait joku??

• uusi yrittäjä

No niin nyt puhutaan asiaa..
      Kertokaapas mielipiteenne seuraavaan:
      Olen vierestä seurannut Iisalmen ainoan pienkonekorjaamon/huoltamon eli Konekympin tyyliä palvella asiakkaita. Huoltoajat ovat mielestäni todella pitkiä, varaosia tilataan vasta tietyn osamäärän täyttyessä( osaa saa odottaa yleensä useita päiviä).
      Joten olisiko Iisalmeen tarpeen perustaa uusi pienkonekorjaamo joka pyrkisi lyhyempiin jonoihin huollossa, varaosien saatavuuteen sekä alhaisempiin kustannuksiin?

• Anonyymi

Konekymppi on hyvä huolto ja varaosat on myös toimittanut nopeasti. Ja ystävällinen palvelu.

• harrikkamies 48

onhan iisalmessa auto ja mp-korjaamo pajakadulla,joka korjaa myös pienkoneita,myös rengastyöt .itse asion siellä ja olen tyytyväinen.

• ep

Kankaalla on todellakin pienkorjaamo entisellä Jalkasen Unton korjaamon tiloissa. Hyvä työ ja asiallinen hinta suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      939
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe