Pienkonekorjaamo?

Husqvarna

Olisi vanha mutta laadukas moottorisaha joka kaipailisi pientä remonttia. Löytyykö Iisalmesta enää osaavaa pienkonekorjaamoa vai pitääkö viedä Lapinlahdelle asti?

19

8865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pien_kone

      Kiuruvedellä on pienkonehuolto Ryytty. Tyytyväinen olen ollut.

      • oon samaa mieltä ja huolto pelaa ja omistaja aika mukava


      • sfghfgjhji

        Omistaja on mukava, mutta liikkeellä pyöriväät teinit ne työt varmaan tekee...


    • Kokeillut

      Joo pienkonehuolto ryyttyyn vuan! palvelu siellä pelaa hyvin :) Ee voi olla ku tyytyväinen

    • daavid makkonen

      Lapiniemellä on sahakauppias. En ole ihan varma toimivatko sahat. Itse ostin sieltä tulitikuilla suuvitun husokin.

      • stihl rules

        onko siellä joku joppari


    • Husqvarna

      Lapinlahdelle on 15km lyhyempi matka kuin Kiuruvedelle, lisäksi kun 5-tietä pääsee posottamaan niin matkakin taittuu nopeammin. Ei mulla mitään Ryyttyä vastaan mutta tämä on vain nyt selvästi lähempänä.
      http://www.lapinlahdenpienkone.com/


      Mutta luulin vain että Iisalmen kokoisessa taajamassa olisi löytynyt joku ammattikorjaaja?

    • Pokasahaan siirtynyt

      Niitä tulitikulla suuvittuja sahoja suapi teetettyä myös Pienkone korjaamo Mauri Immosella Lapinlahdella. Jos toiminta ei ole pääasia, vaan huollossa käyttö, niin Maurille vaan :)

    • husokki

      Onhan Ryytyllä piste Iisalmessakin siinä Taikatalon kiinteistössä !

      • lodesfgkiju88765654

        eipäs muuten ookkaan mitään iisalmen pistettä.....


      • pien_kone
        lodesfgkiju88765654 kirjoitti:

        eipäs muuten ookkaan mitään iisalmen pistettä.....

        Tuolla Iisalmen pistellä tarkoitetaan epäilisin varmaankin ,että korjattava kone kulkeutuu Kiuruvedelle Ryytyn pajalle.


    • Husqvarna

      Kävin tänään Taikatalon kiinteistössä, yhdessä näyteikkunassa oli vielä parit skootterit muttei mitään nimikylttiä. Ovikin oli säpissä ja valot sammuksissa.

      • 4561

        Ja eikun sitten Lapinlahden pien koneelle !!!!!


      • Minä vaan
        4561 kirjoitti:

        Ja eikun sitten Lapinlahden pien koneelle !!!!!

        Konekymppi


    • 69-96

      Entisellä ase-varikolla ois kait joku??

    • uusi yrittäjä

      No niin nyt puhutaan asiaa..
      Kertokaapas mielipiteenne seuraavaan:
      Olen vierestä seurannut Iisalmen ainoan pienkonekorjaamon/huoltamon eli Konekympin tyyliä palvella asiakkaita. Huoltoajat ovat mielestäni todella pitkiä, varaosia tilataan vasta tietyn osamäärän täyttyessä( osaa saa odottaa yleensä useita päiviä).
      Joten olisiko Iisalmeen tarpeen perustaa uusi pienkonekorjaamo joka pyrkisi lyhyempiin jonoihin huollossa, varaosien saatavuuteen sekä alhaisempiin kustannuksiin?

      • Anonyymi

        Konekymppi on hyvä huolto ja varaosat on myös toimittanut nopeasti. Ja ystävällinen palvelu.


    • harrikkamies 48

      onhan iisalmessa auto ja mp-korjaamo pajakadulla,joka korjaa myös pienkoneita,myös rengastyöt .itse asion siellä ja olen tyytyväinen.

    • ep

      Kankaalla on todellakin pienkorjaamo entisellä Jalkasen Unton korjaamon tiloissa. Hyvä työ ja asiallinen hinta suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe