Minä olen kohta VAPAA!

srhetjrtk6rtk

Olin edellisessä paikassa tollaset 5 vuotta baarimestarina. Viiem kesän alussa vaihdoin työpaikkaa, menin esimies tehtäviin. Ite rp suurilla puheilla kertoili ja lupaili kaikkea (minut siis kosiskeltiin uuten paikkaan). RP antoi itsestään täysin erinlaisen kuvan mitä todellisuudessa on.

Tähän päivään asti olen saanut tehdä omat, että hänen työt. Hyppinyt, pomppinut, venynyt ja taipunut jokaiseen oikkuun, kiristykseen. Hän on itse paikalla vain puolet ajasta, mitä listaan on kirjattu, mutta liksa juoksee, oli hän sitten dokailemassa tai krapulassa makailemassa kotona. Enää ei tartte katella sitä että kassakaapista häviää rahaa, eikä sitä että rp:n kaverit juo firman viinoja ilmaiseksi.

Sen mitä olen kuullut tänä aikana että yksikään vp ei ole tähän mennessä tehnyt niin paljon kyseisen henkilön hommia kun minä. Enkä oikestaan oikein edes osaa sanoa miten edes tähän ajauduin... Minä vaan tei kun pyydettiin ja käskettiin. Olen näköjään liian kiltti, mutta se loppuu tähän!

Mutta kyllä odottaa nyt ukkoa ylläri... sain tänään soiton, sain toisen työpaikan, ja ihan toiselta alalta. Minä se menen ja sanon itseni tänään irti illalla. Oli hän paikalla tai ei. Että hyvää kesää sinnekkin. Mahtaa ukkoa vituttaa kun pitää taas alkaa tekemään omia hommia ja ryhdistäytymään, en usko että hän ihan helposti toista yhtä kusetettavaa yksilöä löytää, ja toivottavasti ei löydäkkään!

Enää en perkele kuuntele kiukuttelua, vittulua ja hirveetä listaa vaatimuksia. En juokse enää kieli vyön alla tekemässä miljoonaa asiaa, enkä tee niitä enää myöskään omalla vapaa-ajalla. Enkä muuten soita enää yhtään puhelua omaan laskuuni. Minä olen kohta VAPAA!! =)

Hyvää kesää kaikille!!!

3

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      I feel for you.

      Olen ollut eri alalla, mutta ymmärrän täysin.

    • MM

      Hyvää kesää ja onnea uuteen työpaikkaan! :)

    • ..........

      Hei hienoa! Kiinnostaisi kovasti miltä alalta olet saanut työpaikan? Itse olen lopen kyllästynyt ravintola-alaan ja haluan jotain ihan muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe