Minä olen kohta VAPAA!

srhetjrtk6rtk

Olin edellisessä paikassa tollaset 5 vuotta baarimestarina. Viiem kesän alussa vaihdoin työpaikkaa, menin esimies tehtäviin. Ite rp suurilla puheilla kertoili ja lupaili kaikkea (minut siis kosiskeltiin uuten paikkaan). RP antoi itsestään täysin erinlaisen kuvan mitä todellisuudessa on.

Tähän päivään asti olen saanut tehdä omat, että hänen työt. Hyppinyt, pomppinut, venynyt ja taipunut jokaiseen oikkuun, kiristykseen. Hän on itse paikalla vain puolet ajasta, mitä listaan on kirjattu, mutta liksa juoksee, oli hän sitten dokailemassa tai krapulassa makailemassa kotona. Enää ei tartte katella sitä että kassakaapista häviää rahaa, eikä sitä että rp:n kaverit juo firman viinoja ilmaiseksi.

Sen mitä olen kuullut tänä aikana että yksikään vp ei ole tähän mennessä tehnyt niin paljon kyseisen henkilön hommia kun minä. Enkä oikestaan oikein edes osaa sanoa miten edes tähän ajauduin... Minä vaan tei kun pyydettiin ja käskettiin. Olen näköjään liian kiltti, mutta se loppuu tähän!

Mutta kyllä odottaa nyt ukkoa ylläri... sain tänään soiton, sain toisen työpaikan, ja ihan toiselta alalta. Minä se menen ja sanon itseni tänään irti illalla. Oli hän paikalla tai ei. Että hyvää kesää sinnekkin. Mahtaa ukkoa vituttaa kun pitää taas alkaa tekemään omia hommia ja ryhdistäytymään, en usko että hän ihan helposti toista yhtä kusetettavaa yksilöä löytää, ja toivottavasti ei löydäkkään!

Enää en perkele kuuntele kiukuttelua, vittulua ja hirveetä listaa vaatimuksia. En juokse enää kieli vyön alla tekemässä miljoonaa asiaa, enkä tee niitä enää myöskään omalla vapaa-ajalla. Enkä muuten soita enää yhtään puhelua omaan laskuuni. Minä olen kohta VAPAA!! =)

Hyvää kesää kaikille!!!

3

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

I feel for you.

Olen ollut eri alalla, mutta ymmärrän täysin.

• MM

Hyvää kesää ja onnea uuteen työpaikkaan! :)

• ..........

Hei hienoa! Kiinnostaisi kovasti miltä alalta olet saanut työpaikan? Itse olen lopen kyllästynyt ravintola-alaan ja haluan jotain ihan muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8549
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      45
      4210
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1478
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1189
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1160
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      827
    Aihe