Vedätystä Ulvilan autohuollossa

Pännii

Luvatut aikataulut eivät pidä eivätkä liioin kustannusarviot lisäksi ynseä palvelu sekä reteä heitto "autoremontit on tämmösiä"
Haloo s----na jos auto luvataan tiettyyn aikaan niin tottakai asiakas odottaa sen olevan kunnossa ja tiettyyn hintaan.
Kyllä pännii tuo ylimääräinen rahan meno sekä suunnaton vaiva joka alkaa kun ei ole autoa
Alkaa suunnaton asioiden järjestely ja sopiminen.

en voi suositella kenellekkään vien itse merkkihuoltoon jälleen kerran ja säästän jopa rahaa ja auto on valmis sovitussa ajassa.

22

6546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autopekka

      Hyvä palvelu ja sopuhintainen. Naamastasi ei ilmeisesti pidetty vai?

    • remppaa pukkaa

      Kyllä ne toimii samojen autokorjaamoalan ehtojen mukaan kuin merkkihuollotkin: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yritykselle/sopimusehdot/vakiosopimusehdot/moottoriajoneuvojen-korjausehdot/

      Mutta ainahan voi kokeilla täsmälleen samaa koprjaustyötä merkkihuollossa ja verrata tuliko parempi ja halvempi ja nopeemmin...

      Autoremonteista pääsee parhaiten jyvälle (jos ei niitä tekevien puhetta usko), kun tekee itte - siinä voi laittaa ittelle aikataulun ja hinnankin ja taas katsoa toteutuiko! Muuten jos ei tiedä mitä se homma on, on ihan turha huudella mitään vedätyksistä.

    • jopo-alma

      Hittojako täällä valitat, mene nyt hyvä ihminen uudestaan käymään siellä korjaamolla ja selvitä asias kuin aikuinen. Raukkamaista räköttää täällä ku rakkikoira pusikossa, kirjottasit edes nimelläs! Mee ny korjaamolle selvittää asias, ja jollei se sun autos toimi ni mee vaikka kävellen. Jessus mikä lälläri, vertaistukeeko täältä haet vai mikä on motiivi kirjotteluusi.

    • Kokemusta on

      Aivan päinvastaisia kokemuksia. Itse olen saanut sieltä erittäin hyvää palvelua. Itse olen säästänyt pitkän pennin, kun merkkiliikkeissä oltaisiin lyöty samantien autoon uutta osaa ihan vaan varmuuden vuoksi kun taas Ulvilassa lähdettiin liikkeelle toisesta suunnasta ja katsottiin mistä apu todennäköisimmin löytyisi. Ja apu tosiaan löytyi murto-osalla siitä hinnasta mitä Ford merkkikorjaamo Vesa-Matti olisi ottanut.
      Varmasti jokaisesta paikasta on ihmisillä niin hyviä kuin huonoja kokemuksia ja huonoista kokemuksista vuodatetaan helposti joka suuntaan. Niinhän sen tietysti pitää ollakin. Itse olen käyttänyt ja aion käyttää edelleen Ulvilan autohuoltoa ja voin sitä suositella myös muille.

    • junnu9312

      Niin ja paikallinen ford liike huoltaa autonsa siella..halvemmat ja huonommat. Joten et voi tietaa missa autosi oikeasti on ollut laitettavana, ellet uudenkarheaa kaaraa omista.

    • tuipveus

      Tekevät tuulilasin vaihdot ja perushuollot halvalla ja kai aika hyvinkin. Nyt taas sitten Fordin käsijarruani on nyt korjattu kai kuusi kertaa ja rahaa on palanut 500 euroa mutta vieläkään se ei ole kunnossa vaikka kaikki osat on vaihdettu. Joskus aikaisemmin pyysin vaihtamaan turvavyön autooni, niin siitä laskutettiin, mutta sitä ei oltu vaihdettu. Toki sitten vaihdettiin kun erikseen sanoin.

      Milloin käsijarru hankaa, milloin käsijarru ei toimi yhtä kovasti vasemmalla ja oikealla puolella.

      Tekevät varmaan perusjutut ihan ok, mutta työn laatu on vähän niin ja näin, ei oikein ole tapana noilla tarkistaa että tuliko kuntoon, vaikka lapuista ymmärtää muuta.

    • syö särkee.....

      jos et ole tyytyväinen niin miksi ihmeessä kerta toisen jälkeen viet autosi samalle korjaamolle???

      • tuipveus

        siksi koska ostin homman takuulla


    • paskaa palvelua.

      ite olen ainaki saanu aivan paskaa palvelua autohuollosta.

      nainen pakitti mun puskurin paskaksi joten sen vakuutuksistahan se meni.

      vein autohuoltoon ja sanoin että laittaa kunnolla kuntoon kun vakuutus maksaa.
      kun hain auton niin konepellissä oli tietenkin samat vanhan naarmut mitä ennenkin tosin ei suuret mutta haittaavat, vilkkua ei laitettu kunnolla kiinni se heilui ja tippu pikatielle hetkenpäästä, rekisterikilven ne oli pajavasaralla koittanu hakata suoraksi
      ihan lommoilla ja taittuneenahan se oli ja lisäksi se oli laitettu kahella paskalla puuruuvilla kiinni jotka ovat nyt ruostuneet ja valuttaa ruostetta auton puskirassa kun ei muovitulppia siihen viittiny laittaa.

      oli ensimmäinen ja viimine kerta kun sinne vein. en kyllä suosittele, olen sitä kavereillekin sanonut ettei sinne autoa veisi.

      • jatkoaa

        lisäksi puskuri oli hieman eri värikoodilla mitä muu auto kunnei siihen hätään saanut kuulemma oikeella värikoodilla. no saahan niitä perkele maalautettua minkä väriseks haluaa..


      • 1+12=13

        puskurin korjauksen jäljiltä konepellin vanhat naarmut jäi???

        on kyllä tosi OUTOA!

        eikös siinä samalla koko suvun autot???

        näin Ulvilassa!?!


    • Itse teen minkä voin

      itse kävin säädättämässä aurauskulmat kohdilleen ulvilassa, kun olin vaihtanut uudet raidenpääntangot. Muutamat miinukset
      -Sovittuna aikana en saanut autoani takaisin.
      -Laskuksi tuli 88.6€ ( ei kuullosta pahalta) Mutta kyllä kuulostaa siinä vaiheessa jos vain kahta vanttiruuvia säätää. (Sanoin miten tänä voi maksaa näin perskuleesti eto homma, sanoivat ,että ovat ruostuneet ja näin piukassa! (ITSE VAIHDON PARI PÄIVÄÄ ENNEN UUDET RAIDEPÄÄNTANGOT!!!!!!!!

    • nimetön valittaja

      vein auton huoltoon ja pyysin huoltamaan ilmastoinnin ja korjaamaan mahdolliset viat/ vuodot, sekä vaihtamaan ilmastoinnin kuivaimen. ei sieltä vaivauduttu soittelemaan kun huolto valmis vaan itse soittelin iltapäivällä kun ei mitään kuulu.
      lopputulos se että ilmastointiin tehtiin vain täyttöhuolto, kuivain oli sama vanha. kuitissa luki "järjestelmä täytetty, katsotaan pysyykö sisällä" siis mitä helvettiä, eihän tota kylmäainetta saa pistää mihinkään jos ei ole varma pysyykö ne siellä.. no hinnaksi tuli onneksi vain 99e

    • Opel Omega

      Minä lopetin kyseisen pajan käytön jo vuosia sitten, enkä voi kenellekään suositella.

    • isinpikkumekaanikko

      Onko tämä se nesteen yhteydessä toimiva? Jossa kaikki työtätekevät vetelevät north statea pihalla kaikki päivät? Menisivät edes kulman taakse. Ikinä en autoani tuonne vie.

      • IhanOkPaikka

        Tuossa nesteen huoltamon yhteydessä on nykyään eri yrittäjä kuin tuolloin 2013.

        Tämä uus Pihlajaniemi on etevä korjaaja, mutta hintoja sekin on vähän nostellut alkuajoista. Ei enää mikään edullinen. Tai tuntihinta voi olla edullinen mutta työajat pidentyneet.


    • volkkaristi

      Kirkkotie 210, siel on paras autokorjaamo...

    • Pettynytasiakas1

      Vaikka vanha kirjoitus, niin itselläni oli juuri lähes vastaavanlainen kokemus. "Hankalassa paikassa, mutta ei mahdoton urakka" olikin kolme päivää pajalla avattuna seisomassa turhan panttina (työtä 5h).

      Mainitsin asiasta hakiessani autoa ja vastauksena oli juurikin tuollaista turhanpäiväistä kettuilua, eikä pahoittelua.

      Taloudellinen menetys huollon päälle n. 100 euroa säätämisten vuoksi (palkatonta vapaata, kun ei töihin päässyt).

      Enpä enää vie autoani.

      • teeseitse

        opettele korjaamaan ite niin ei tarvi turhaa ootella.


      • Pettynytasiakas1
        teeseitse kirjoitti:

        opettele korjaamaan ite niin ei tarvi turhaa ootella.

        Niin just!

        Vai olisiko kuitenkin niin, että kaikilla ei ole aikaa/tarvittavia välineitä ja tiloja. Siksi mielestäni palveluita yleensä käytetään ja siitä maksetaan. Ja rahalle odottaa vastinetta.

        Ei lääkärikään totea, että opettele diagnosoimaan itse itsesi.


    • Anonyymi

      Asiantuntevaa palvelua kohtuullisella kustannuksilla. Suosittelen 5 tähtee

      • Anonyymi

        Vai niin? Perustele!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe