Oletteko huomanneet et se UUTTA sivu josta näkee mihin olet jollei toiselle päiväkirjaan tervehdyksiäsi kirjoittanut, tai omia korjauksia sivuillasi....hupenee ? Eilen oli vielä sivullinen, kun puolinpäivin kävin omallani katsoin kaksikin kertaa et mitäkä! Oli 6 jäljellä, äsken 3.
Sitähän ei voinut itse mitenkään poistella, eli mikä uudistuksen uudistus lie menossa? :))
Minä - galleriasta...?
21
117
Vastaukset
- meeriamanda
Ajattelen näin kun ei parempaakaan tietoa ole, et siitä on purnattu niin paljon, et se poistettiin! Onko teillä samoin, UUTTA sivuni on tyhjä kun rekkauteena sivuni avaan?
- 13
Tyhjät Minä- galleriat on tylsiä, laita sinne jotain muutakin kuin tuo rääkyvä kissanpentu.
13 kirjoitti:
Tyhjät Minä- galleriat on tylsiä, laita sinne jotain muutakin kuin tuo rääkyvä kissanpentu.
Älähän siinä mitään urputa. Siellähän on kukkaasetelmia ja jopa enkeleistä kuvia. Enkä ole edes hänen kaverilistalla ja silti niitä kuvia voi muutkin kirjautuneet katsella.
Ei se ole tyhjä, mutta nyt siinä näkyy kavereiden päivitysten lisäksi heidän kommenttinsa ketjuihin!!
Fb-kopiointia taas, grrrrrr............minttupuu kirjoitti:
Ei se ole tyhjä, mutta nyt siinä näkyy kavereiden päivitysten lisäksi heidän kommenttinsa ketjuihin!!
Fb-kopiointia taas, grrrrrr............Samaa asiaa kiroan minäkin ja sitä en ole saanut millään pois. Arggghhhhhh......
- 13
Nittaminax kirjoitti:
Älähän siinä mitään urputa. Siellähän on kukkaasetelmia ja jopa enkeleistä kuvia. Enkä ole edes hänen kaverilistalla ja silti niitä kuvia voi muutkin kirjautuneet katsella.
Avautuu ilmeisesti erilailla eri koneilta. Täältä ei näy muuta kuin punakitainen kissanpentu luurit korvilla.
En urputa enää vaikka tämä onkin niin kauhean tärkeä juttu! 13 kirjoitti:
Avautuu ilmeisesti erilailla eri koneilta. Täältä ei näy muuta kuin punakitainen kissanpentu luurit korvilla.
En urputa enää vaikka tämä onkin niin kauhean tärkeä juttu!Ei ole koneista kiinni vaan siitä kun ei tiedä miten toimitaan. Olihan tämä ainakin mainitsemisen arvoinen asia kun sen esille toit.
- huis pois mene jo
Nittaminax kirjoitti:
Ei ole koneista kiinni vaan siitä kun ei tiedä miten toimitaan. Olihan tämä ainakin mainitsemisen arvoinen asia kun sen esille toit.
Tappeluako haluat heti pe aamusta? dee dee
huis pois mene jo kirjoitti:
Tappeluako haluat heti pe aamusta? dee dee
Jos yrität matkia teemunaa tee se dee dee edes oikein.
- piste..
On teillä murheet suuria.
- huis pois jo
Nittaminax kirjoitti:
Kuis itelläsi?
Viritystä, viritystä.
Huis pois jo
- meeriamanda
No mutta, onhan ketju elävöitynyt :)) Ja Niccinikin on jonkunmielestä ´väärä´ :D
Ihana musisoiva kisuniko muka rääkyvä...hyi---hyi . Ei vaan, asiaan...Uutta- sivullani oli ennen juurikin kuka, mitä ja kenelle jne.. nyt se on putipuhdas edelleen, se nollaantui eilisenpäivän aikana. Toivottavasti pysyykin. Jos kirjoittelee tervehdykset yv. ei ainakaan tule tuohon kaikkien luettavaksi, tää on mun pähkäilyä :)
Kaverilistan kerääminen ei oikein ole mun juttu, ollaan kamuja ilman listojakin.
Ja-hans...pariskunnan matka kohti kirkkoa alkoi... Kertokaa jo hemmetissä miten nuo mainokset saa pois silmistä pyörimästä.
Silloin kun tänne Heemstaden kirjastoon kipaisen, voisin lukea ketjujakin läpi, mutta en jaksa kun pallot ja muu rekvisiitta on kirjoitustenn edessä. siis help me!Kuten arvon korppuinen rouva on jo vuosia todennut, oletan.
Talo elää tavallaan ja vieras tulee tavallaan.
Jos talon tapa ei kelpaa, menee vieras myös tavallaan.
Uusiopalstaa on jo haukuttu parisen kuukautta.
Ja uusioaloituksia tänne kaivataan, ei vanhaa valitusta.
H.hunksz kirjoitti:
Kuten arvon korppuinen rouva on jo vuosia todennut, oletan.
Talo elää tavallaan ja vieras tulee tavallaan.
Jos talon tapa ei kelpaa, menee vieras myös tavallaan.
Uusiopalstaa on jo haukuttu parisen kuukautta.
Ja uusioaloituksia tänne kaivataan, ei vanhaa valitusta.
H.No, minullahan se ongelma on kun joudun tiirailemaan tekstejä mainosten välistä eikä sinulla. Lupaan en tee aloitusta asiasta sillä koen gallerian hyväksi ja palstankin kaikin puolin toimivaksi jahka löydän ongelman joka säätää kuvaruutua siten, että maiokset menevät vasempaan kulmaan.
Talo elää tavallaan vieras käypi ajallaan kaiketi tarkoitit ja käyn täällä ajallani joka on rajallinen ; ( Joten tietokoneen säätöhommiin ei jää aikaa kun luen suomalaiset päivälehdet, käyn pankissa, luen sähköpostit ja facebookinkin vie aikansa.
Näyttämö on sinun voit loistaa aloituksilla mielin määrin en kajoa.korppis kirjoitti:
No, minullahan se ongelma on kun joudun tiirailemaan tekstejä mainosten välistä eikä sinulla. Lupaan en tee aloitusta asiasta sillä koen gallerian hyväksi ja palstankin kaikin puolin toimivaksi jahka löydän ongelman joka säätää kuvaruutua siten, että maiokset menevät vasempaan kulmaan.
Talo elää tavallaan vieras käypi ajallaan kaiketi tarkoitit ja käyn täällä ajallani joka on rajallinen ; ( Joten tietokoneen säätöhommiin ei jää aikaa kun luen suomalaiset päivälehdet, käyn pankissa, luen sähköpostit ja facebookinkin vie aikansa.
Näyttämö on sinun voit loistaa aloituksilla mielin määrin en kajoa.Tuo Kekkosen kommentti oli kyllä mielessäni, varmaan arvasitkin, enhän minä turhia kirjoittele :)
Minä en ole estänyt mainoksia, useimmiten ne tuottavat minulle hupia.
Parikymppiset korkkari/jakkupukutytöt ovat aina huvittavia, niin tosissaan, ressukat.
Minä en voi nyt loistaa, palsta on itkuinen. Laiha, kaunis ja kaikkien naisten unelmaminiätyttö on nyt pinnalla.
Tämä olkoon tässä, nauti kesästä ja muista uida kanavissa, Saksalaisetkin aikanaan uivat.
Ystäväsi
H.
- meeriamanda
Ei minulla ole mainoksia kuin vasemmassa reunassa, joten en tiedä mistä palluruisista sinä kirjoitat? Iloista tulevaa Vappua teille sinne Hollantiin :))
Minun koneessa mainokset jotka kuuluvat vasenpaan reunaan ovat kirjoitusten päällä. Joten voi ymmärtää kuinka hankalaa on lukea tekstejä.
No, hyvää vappua, me aloitamme huomenna kello kaksi kuningattarenpäivän juhlimisen.
Menemme ystäväporukalla eräälle paikalliselle puistoalueelle, jossa on kaikenlaista tekemistä, orkesteri ja tanssia yms. Otamme picknikorin ja viiniä mukaan sekä jotain oranssia pömppää se kuuluu juhlan henkeen.Ei ole mainoksista haitta kun on AdBlock Plus ja NoScript koneella. Kalevan sivut vain ei näy oikein ellei ota näitä pois päältä siksi aikaa kun Kalevan uutisia luen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890