zamioculcas

malla

Minulla kukkii kyseinen "viherkasvi", onko tavanomaista,vaiko ei?

12

5736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari

Onnea, enpä ole koskaan kuullut että palmuvehka kukkii.Minkälainen kukka siinä on ?
      Ei varmaankaan ole tavanmukaista, katsoin kirjastakin, eikä sielläkään sanottu mitään kukkimisesta.

• malla

Kukinto muistuttaa vehkojen kukkaa. Terälehti on n. vauvan kämmenen kokoinen ja "tiitti" aikuisen pikkusormen kokoinen - väriltään rusk.vihertävä.
      Yritämme laittaa kuvan jos onnistumme.

• melkein malla

Olisiko jollakin tiedossa paikkaa, johon kuvan voisi laittaa? Kotisivuja tms. ei ole, joten se ei ole vaihtoehto. Voimme toki sähköpostilla lähettää kuvan halukkaille.

• kuu

• malla
        kuu kirjoitti:

[email protected] laita sinne ihmeessä kuva kukastasi!

Tuliko kuva perille?

• kuu
        malla kirjoitti:

Tuliko kuva perille?

Kiitos vaivannäöstä, olipas aika veikeän näköinen kukka!

• tota..
        kuu kirjoitti:

[email protected] laita sinne ihmeessä kuva kukastasi!

jos teillä on toinen toisenne sähköpostit, miksi käytte täällä tuota keskustelua "tuliko kuvat perille"?

• noin
        tota.. kirjoitti:

jos teillä on toinen toisenne sähköpostit, miksi käytte täällä tuota keskustelua "tuliko kuvat perille"?

Voi, voi - onko jollakin mennyt herne nenään?

• ari

kyseistä kukkaa saa ostaa mm ikeasta =)

• minä en

usko, että kyseinen kukka, kukkii..Ei mulla oo ainakaan kukkinut, vaikka oon monta vuotta sitä kasvattanut. Kerran vaan teki erilaisen ison lehden niinkuin vähän lumpeenkukan lehti olis ollu.Lieneekö se ollu se "kukka"..:). Tää viesti tuli vasta nyt. No parempi myöhään kuin ei silloinkaan..:).T:Yks Sirpa

• kukinto
        minä en kirjoitti:

usko, että kyseinen kukka, kukkii..Ei mulla oo ainakaan kukkinut, vaikka oon monta vuotta sitä kasvattanut. Kerran vaan teki erilaisen ison lehden niinkuin vähän lumpeenkukan lehti olis ollu.Lieneekö se ollu se "kukka"..:). Tää viesti tuli vasta nyt. No parempi myöhään kuin ei silloinkaan..:).T:Yks Sirpa

Etsin juuri palmuvehkan kukkimisesta tietoa ja löysin pähkäilynne. Ilmeisesti kukinta on harvinaista, sillä olen kasvattanut kukkaani yli kymmenen vuotta ja vasta tänä keväänä löysin ensimmäisen kukinnon.

• onnellinen123

hiphei, minunkin rakas palmuvehkani kukkii, erittäin vaatimattoman näköinen kukkahan tuo on, mutta kukka kuitenkin ;)

eksyin tänne kun googletin palmuvehkan kukkimisesta tietoa. ei tuo mitenkään harvinaista näytä olevan, ainakin puutarhanetin puolella monella ovat kukkineet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2779
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1602
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1565
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      31
      1232
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26