Outo mies

Tosi hämillään

Miehet, kertokaa herran tähden jos jotain tästä ymmärrätte! Mitä meinaa tällainen mies?

Olen jo ihan aikuinen nainen, yli kolmekymppinen. Ja pikku hiljaa kuluneen vuoden mittaan olen huomannut rakastuvani itseäni nuorempaan työkaveriin aina vain totaalisemmin. Tunne vie nykyisin lähes kaiken energiani, ajattelen häntä ja unelmoin hänestä kaiken aikaa.

Mutta mies käyttäytyy kummallisesti.

Välillä hän vaikuttaa rakastuneelta, ei epäilystäkään. Katsoo hellästi ja pitkään silmiin, hymyilee. Hakeutuu tikusta asiaa tehden seuraani. Vihjailee puheissaan tunteiden suuntaan. Koskettaa tilaisuuden koittaessa, esim. käsiä kun jotain ojentaa, katsoo samalla hymyillen silmiin. En tiedä ketään, joka katsoisi silmiin niin pitkään, hän ei irrota katsettaan, katsoo silmää räpäyttämättä ja vaikka kuinka olisin päättänyt, että nyt se on hän, joka ensin laskee katseensa, niin häviän.

Hän ehkä jännittää aika paljon, sellaisen vaikutelman saa.

Sitten, seuraavana hetkenä, hän tuskin tervehtii. Välttelee katsetta, vaikuttaa jurolta. Ei hymyile yhtään. On niin kuin olisi pahalla tuulella. Mutta vain MINULLE, muihin reagoi täysin asiallisesti.

Jos olisin nähnyt hänestä vain tämän puolen, olisin varma että minua ärsyttävämpää tyyppiä hän ei tiedä. Mutta minä olen ihan tavallinen iloinen ja ystävällinen, nättikin nainen.

Tällä viikolla hän on pääasiassa mököttänyt. Olen ollut töissä lähes itku kurkussa, sillä pitkä loma alkaa pikapuoliin. Kunnes tänään menin hänen luokseen juttelemaan ja muutaman sanan vaihdettuamme olimme jälleen taivaassa (molemmat, siltä minusta tuntui). poistuin paikalta hoippuen.

Olemme molemmat varattuja mutta en haluaisi sitä nyt pahemmin miettiä. Näin juovuttavaa rakastumista en ole ennen kokenut. Tulevaisuus ratkaiskoon itsensä.

12

4537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma Suonikas

      Se meinaa sitä että jos mies on varattu niin se silloin tällöin vaan osoittaa kiinnostusta mutta ei halua edetä pidemmälle.
      Samoin sinä voisit osoittaa kiinnostuksesi omaan mieheen...vituttaa lukea tällasia tarinoita..jos otat naisen niin se todennäkösesti jossain vaan haaveilee paremmasta...mikä sulla on ku ei oma mies riitä????

    • Saku

      Varattuna olo se siinä hämmentää. Aika paljon on pelissä molemmilla.
      Rakastuminen on kiva tunne. Mutta ihmisillä on myös tunteita muita ihmisiä kohtaan, vastuita, lupauksia. Aikuiset miettivät asiat monelta kantilta.

      • Tosi hämillään

        Ihastuminen tulee kuin hyökyaalto, ei sille mitään voi, siis tunteelle. Sydän ei kysele, kun se alkaa hyppiä hullun lailla, kun meinaa ilma loppua ja polvet pettää. Eikä se kuumeisena takova ajatus kysele, saako tajunnan täyttää. Se vaan tekee sen.

        Uskon, että ei tule ruumiita, mutta varma en voi olla.

        Olisiko ne tosiaan ne sitoumukset, jotka muistuisivat aika ajoin mieleen? Vai voiko mies todella tuijotella (lemmekkäästi) otusta, jota pohjimmaltaan kuitenkin INHOAA niin paljon, kuin välillä antaa ymmärtää. Mutta miksi hän minua inhoaisi? Tulen hyvin toimeen muidenkin kanssa?

        Vai olenko minä tietämättäni loukannut häntä jotenkin?

        Tämä on inhottava pattitilanne. Vaikeuttaa elämää tosi paljon.


      • Aurora
        Tosi hämillään kirjoitti:

        Ihastuminen tulee kuin hyökyaalto, ei sille mitään voi, siis tunteelle. Sydän ei kysele, kun se alkaa hyppiä hullun lailla, kun meinaa ilma loppua ja polvet pettää. Eikä se kuumeisena takova ajatus kysele, saako tajunnan täyttää. Se vaan tekee sen.

        Uskon, että ei tule ruumiita, mutta varma en voi olla.

        Olisiko ne tosiaan ne sitoumukset, jotka muistuisivat aika ajoin mieleen? Vai voiko mies todella tuijotella (lemmekkäästi) otusta, jota pohjimmaltaan kuitenkin INHOAA niin paljon, kuin välillä antaa ymmärtää. Mutta miksi hän minua inhoaisi? Tulen hyvin toimeen muidenkin kanssa?

        Vai olenko minä tietämättäni loukannut häntä jotenkin?

        Tämä on inhottava pattitilanne. Vaikeuttaa elämää tosi paljon.

        Aivan samassa tilanteessa,mutta minulla se ero sinuun verrattuna,että tämä mies itse on vapaa,minä en vielä...suhdetta kestänyt n.kuukauden ja hän pyysi mua tekee ratkaisun,tämä toinen kuitenkin epäröi,alkaa tuntuu siltä että helvetti kun ois parempi ottaa askel taaksepäin ja lujaa,jos mies vain leikkiikin kanssani,vaikka sanoo haluavansa mut ja palvoo mua sekä viihdymme toistemme seurassa tosi hyvin!!Ihastuminen vain on niin voimakasta,että juttua ei ole helppoa lopettaa,vaikka järki sanoisi mitä???Hämmentävää kuten sullakin!!Valvottuja öitä...


    • Ujo mies

      En kyllä tiiä kun se kerran on varattu mutta...

      Mulla on ihastus ja en oo varattu. Joku päivä kun nään sitä niin uskallan katella. Joku päivä koitan vältellä katsetta, oon nimittäin melko ujo. Puhuun en oo vielä uskaltanut mutta eiköhän aikanaan.

      • pimbo

        minulla ja ertäällä toisella on myos niin sanotusti salainen ja puheeton viestittely tapa mutta. välillä hän myös on niin läpi näkyvä ja välillä taas kuin kivi.. ehkä se johtuu siitä että hän (ja myös minä) tulkitsee kaikkea mitä teet, joka ikistä liikettä, mutta jos olet tehnyt jotain joka merkitsee hänelle ettet olekaan kiinostunut, niin siksi hän saattaa tehdä niin.. minun kohdallani ainakin. (= (esim seisot tai istut häntä selkä sinne päin.. ihan tuollaisia pieniä juttuja...


      • Tosi hämillään
        pimbo kirjoitti:

        minulla ja ertäällä toisella on myos niin sanotusti salainen ja puheeton viestittely tapa mutta. välillä hän myös on niin läpi näkyvä ja välillä taas kuin kivi.. ehkä se johtuu siitä että hän (ja myös minä) tulkitsee kaikkea mitä teet, joka ikistä liikettä, mutta jos olet tehnyt jotain joka merkitsee hänelle ettet olekaan kiinostunut, niin siksi hän saattaa tehdä niin.. minun kohdallani ainakin. (= (esim seisot tai istut häntä selkä sinne päin.. ihan tuollaisia pieniä juttuja...

        Saatat Pimbo olla oikeilla jäljillä, mikäli ymmärsin ajatuksesi oikein.

        Olen nimittäin huomannut, että silloin kun on ollut erityisen "herkkää", kun on kokeiltu ehkä kepillä jäätä aikaisempaa taas vähän rohkeammin, siitä seuraava kohtaaminen on jatkon kannalta merkittävä. Jos olen pää pyörällä edellisen kohtaamisen katseista ja sanoista ja silloin hän yllättäen esimerkiksi tulee käytävällä vastaan, käännyn melkein paniikissa pois, EN VOI KATSOA HÄNEEN. Tai en millään voi tärinältäni ja kurkusta ulos pyrkivältä sydämeltäni mennä hänen lähelleen istumaan, vaan olen vilkaisemattakaan häneen ja istun selin. Silloin, kun tosiaan varmaan etsimme toisistamme kaiken aikaa "merkkejä", hän ikään kuin ottaa itseensä ja muuttuu korostetun töykeäksi. Eli ilmeisesti hän tulkitsee siten, että minä viestin: "älähän poika luule itsestäsi liikoja..."

        En tiedä miten tätä tilannetta selvittäisi. Oma reagointini vaikeuttaa kovasti toimintaani, olen aivan horkassa.

        Suoraankaan en halua mennä puhumaan, jospa menisi ajan kanssa ohi tämä hurmio. Säästyttäisiin monilta kyyneliltä.


    • Hoitsu

      onko verenpainelääkitys kohdallaan?

      • Tosi hämillään?

        Kenellä? Mistä päätellen?

        Itse kyllä tarvitsisin nitroja silloin tällöin.


    • Kanki

      Olet aika lutka nainen.

      • Rauta-Reeta

        Etpäs ole kanki-parka liiallisilla järjenlahjoilla varustettu. Miten on mahtanut elämäsi sujua?


    • Anonyymi

      Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe