Menkat alkoi ja nyt hajottaa ja itkettää.. Mitä ovulaatiotestiä suosittelette? Menkat on todella epäsäännölliset eli on aika mahdoton arvioida juuri oikeaa hedelmöittymisajankohtaa. Onko joku testi varmempi kuin toinen...?
Mikä paras ovulaatiotesti?
3
944
Vastaukset
- hujikkjjn
Itse ainakin sain selvän clear blue testillä, tosin eivät ole halvimmasta päästä, mutta ei tarvii arvuutella...
- Odottelua
Myös minulla on ollut todella epäsäännöllinen kierto, apteekista hain Donnatest-ovulaatiotestin. Kestokäyttöinen kun on, se tulee epäsäännöllisen kierron kanssa edullisemmaksi kun voi testata vaikka kierron jokaisena päivänä.
Donnatest on siis syljestä tehtävä testi, jossa katsotaan miten sylkinäyte kuivuu testin mikroskooppinäyttöön, jos näkyy kiteisenä niin ovis on lähellä/kohdalla. Ei siis ihan ensikäytöstä helpoin tai varmin mutta itse pääsin muutamien päivien käytön jälkeen sinuiksi testin kanssa ja sen jälkeen siitä on tullut osa päivärutiinia :) Testin hinta oli n. 45€, sillä on myös vuoden takuu. - näin täällä
En suosittele ainakaan OneStep-merkkisiä liuskoja enkä puikkoja. Mulla ainakin tulee melkein koko ajan tosi selkeä testiviiva (ei siis mikään haamu) ja on vaikea tulkita, milloin ovulaatio oikeasti on tulossa. Tai ainakin menee monta kiertoa, että noita oppii tulkitsemaan, koska ekalla kerralla tosiaan tuntuu, että se on plussa koko ajan. Ja ekassa raskaudessa en edes saanut niillä yhtä vahvaa testiviivaa, koko ajan vain niitä melkein yhtä vahvoja. Mutta pääasia että raskaus tärppäs kuitenkin ;) Mutta suosittelen jotain muuta merkkiä! Onnea matkaan ja yrittäkää olla stressaamatta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392872Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282683100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442346Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201921Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401833Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571669- 381553
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä331447- 451373
- 261231