Mikä paras ovulaatiotesti?

WantMyBaby

Menkat alkoi ja nyt hajottaa ja itkettää.. Mitä ovulaatiotestiä suosittelette? Menkat on todella epäsäännölliset eli on aika mahdoton arvioida juuri oikeaa hedelmöittymisajankohtaa. Onko joku testi varmempi kuin toinen...?

3

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hujikkjjn

Itse ainakin sain selvän clear blue testillä, tosin eivät ole halvimmasta päästä, mutta ei tarvii arvuutella...

• Odottelua

Myös minulla on ollut todella epäsäännöllinen kierto, apteekista hain Donnatest-ovulaatiotestin. Kestokäyttöinen kun on, se tulee epäsäännöllisen kierron kanssa edullisemmaksi kun voi testata vaikka kierron jokaisena päivänä.

Donnatest on siis syljestä tehtävä testi, jossa katsotaan miten sylkinäyte kuivuu testin mikroskooppinäyttöön, jos näkyy kiteisenä niin ovis on lähellä/kohdalla. Ei siis ihan ensikäytöstä helpoin tai varmin mutta itse pääsin muutamien päivien käytön jälkeen sinuiksi testin kanssa ja sen jälkeen siitä on tullut osa päivärutiinia :) Testin hinta oli n. 45€, sillä on myös vuoden takuu.

• näin täällä

En suosittele ainakaan OneStep-merkkisiä liuskoja enkä puikkoja. Mulla ainakin tulee melkein koko ajan tosi selkeä testiviiva (ei siis mikään haamu) ja on vaikea tulkita, milloin ovulaatio oikeasti on tulossa. Tai ainakin menee monta kiertoa, että noita oppii tulkitsemaan, koska ekalla kerralla tosiaan tuntuu, että se on plussa koko ajan. Ja ekassa raskaudessa en edes saanut niillä yhtä vahvaa testiviivaa, koko ajan vain niitä melkein yhtä vahvoja. Mutta pääasia että raskaus tärppäs kuitenkin ;) Mutta suosittelen jotain muuta merkkiä! Onnea matkaan ja yrittäkää olla stressaamatta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2872
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2683
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      44
      2346
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1921
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      40
      1833
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1669
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1553
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      33
      1447
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1373
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26