Osinkojen uudelleensijoittaminen

Osinkoja odotteleva

Miten toimitte osinkojen kanssa? Jos esim. osinkoja tulee eri yrityksistä satunnaisesti noin 50-300 euron kertaerissä, niin ostatteko yleisesti samoja osakkeita takaisin riippumatta suhteellisen isoista kuluista ostoon nähden, vai odotatteko potin kertymistä ja laitatte sitten normaalin oston johonkin sillä hetkellä hyvän tuntuiseen firmaan?

4

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korot - ne ny nousee
    • Hyi

Ei korkoihin kannata sijoittaa kun ne ovat nousemassa.. Eikä tuossa käsittääkseni kysytty sijoituskohdetta, vaan menetelmää miten toimia osinkojen uudelleensijoituksessa.

• Vakuusvaje

Osingot ovat ihan samanlaista rahaa kuin mikä tahansa muukin tilille tuleva suoritus. Ei niiden kanssa kannata toimia millään erityisellä tavalla, esimerkiksi asettamalla niille määräkohde etukäteen. Vielä vähemmän kannattaa sijoittaa niitä takaisin samaan yhtiöön pienissä erissä. Eihän satasen erissä ostaminen ole järkevää yleensäkään - miksi se olisi sen järkevämpää osinkorahoilla? Ja miksi juuri se sama yhtiö olisi paras ostos muutenkaan?

Kevätaikaanhan noita pikkusummia tulee suunnasta jos toisestakin. Hermot siinä menisi jos jokaiseen kilahdukseen pitäisi reagoida.

• On tää helppoa

Osingoilla tietysti shortataan korkosijoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe