Miten toimitte osinkojen kanssa? Jos esim. osinkoja tulee eri yrityksistä satunnaisesti noin 50-300 euron kertaerissä, niin ostatteko yleisesti samoja osakkeita takaisin riippumatta suhteellisen isoista kuluista ostoon nähden, vai odotatteko potin kertymistä ja laitatte sitten normaalin oston johonkin sillä hetkellä hyvän tuntuiseen firmaan?
Osinkojen uudelleensijoittaminen
4
487
Vastaukset
- korot - ne ny nousee
korkosijoituksiin
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176 - Hyi
Ei korkoihin kannata sijoittaa kun ne ovat nousemassa.. Eikä tuossa käsittääkseni kysytty sijoituskohdetta, vaan menetelmää miten toimia osinkojen uudelleensijoituksessa.
- Vakuusvaje
Osingot ovat ihan samanlaista rahaa kuin mikä tahansa muukin tilille tuleva suoritus. Ei niiden kanssa kannata toimia millään erityisellä tavalla, esimerkiksi asettamalla niille määräkohde etukäteen. Vielä vähemmän kannattaa sijoittaa niitä takaisin samaan yhtiöön pienissä erissä. Eihän satasen erissä ostaminen ole järkevää yleensäkään - miksi se olisi sen järkevämpää osinkorahoilla? Ja miksi juuri se sama yhtiö olisi paras ostos muutenkaan?
Kevätaikaanhan noita pikkusummia tulee suunnasta jos toisestakin. Hermot siinä menisi jos jokaiseen kilahdukseen pitäisi reagoida. - On tää helppoa
Osingoilla tietysti shortataan korkosijoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713859- 1013475
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006