Minne inttiin?

Olen nuori nainen ja inttipaikkaa miettimässä. Kunto on hyvä motivaatiota ei puutu. Osaisiko joku suositella jotakin hyvää paikkaa? En halua joutua keskelle vätyksiä, vaan jonnekkin missä olisi haasteita.

13

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun....

pitää mennä muukalaislegioonaan Ranskaan tai merijalkaväkeen Valtoihin

• kessu76

Erikoisrajajääkärit. Mutta kova pitää olla.

• Parempi niin, että on vähän haastetta. Ei intti oo vätyksille.

• siellä..

on enemmänkin kuin vähän haastetta.Vuorokausia kestävät hiihtomarssit sellaset että alkaa nähdä harhoja Lapissa leirejä majoitus pelkässä lumessä 30 ast pakkasilla

• No mut sitähän varten intti on. Oli se kuinka raskasta tahansa ni kyllä mä sinne menen.

• kova mimmi..

onnea matkaan

• troijja

suomessa jos suoritat niin taistelusukeltaja olis kova.. itse meinasin sinne mennä mutta se sitten vähän jäi

• Juu suomessa ajattelin suorittaa. ei kyllä oo pois suljettua ulkomaillakaan suorittaminen.

• voithan sä..

mennä vaikka vaeltamaan Lappiin.Kierrät 200 km lenkin 2 pv niin alkaa olla mehut pois.Miks pitää pakko tulla vain ulkoapäin

• ex-legioonalainen

ite värväydyin legioonaan ja palvelin lyhimmän sopimuskauden eli viis vuotta ja kadun vitusti että lähin sinne koska se paikka on ihan hanurista. että enemmän siellä siivotan ja silitetään kun soditaan, eikä palkat oo mitään kovin hyviä. vähän semmonen leikkikoulu. netissä mitä lukee legioonasta niin ei ne oikein pidä paikkaansa. ainoa varteenotettava paikka oli farmi missä oltiin joku kuukausi. mutta ei se eroa paljoa suomen armeijasta. ja sisään pääsee helposti jos nyt kunto on ees jonkulainen.

• ..ajatuksia..

Jos pyrkii laskuvarjojääkäriksi, sukeltajaksi tai erikoisrajajääkäriksi, niin voi olla varma että muutkin siellä ovat motivoituneita. Pääsyvaatimukset ovat sellaiset että miehelläkin pitää olla todella hyvä kunto jos aikoo kelvata. Helppoa se ei siis ole, mutta jos olet poikkeuksellisen kovakuntoinen niin voit päästä. Tutustu pääsyvaatimuksiin puolustusvoimien sivuilla.

Toinen vaihtoehto voisi olla sissi- tai tiedustelukoulutus. Naisena sissiksi tai tiedustelijaksi pääsee varmimmin pykimällä rajalle Onttolaan. Sinne on joka saapumiserään jokunen paikka tarjolla jos vain kyvykkäitä tulijoita on.

Merivoimissa on haastavaa koulutusta tarjolla esim. rannikkojalkaväessä. Jos sinne haluat, hae palvelukseen Suomenlahden meripuolustusalueelle Upinniemeen. Hieno paikka.

• resjermu

Sodankylän sissikomppaniaan, mars!

• jrfl43ht3lht5454hl

Jos parempaa kovuutta tarvitset mitä Suomen miehiltä löytyy: Muutat Arizonaan, sieltä asekoulutusta, jonka jälkeen NATO:n turvallisuusjoukkoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe