garmin omistajat kokeilkaa tätä

missä vika

lataatte keskon ja ja sbonusten poi tiedot koneelle. yhdistätte abc asemat ja nesten asemat ja teette exceltiedoston jonka käännätte poiloaderrilla. mikä ihme mättää että tulee aina ilmoitus virhe rivillä 355 eli siinä missä vaihtuuu sbonuspaikkojen jälkeen "plussa"huoltsikat. kyllä noi plussa paikat menee kokonaisuutena ok mutta olen kaikki muut saanu tiedostoon ja toimii loaderilla mutta kun keskon paikkoi lisään ni heit tökkii....

8

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis missä vika

      nesteen asemat toimii yksin loaderiila ladattuna. kokeilin vielä ensin exceliin nesteen sitten abc asemat ja taas tökkäs. rivin on vähän erilaisii mutta garminille tehty koska erikseen kääntyvät...mutta

    • xxx.ddd

      Miksi sun tarvii tuota exeliä käyttää ? Minä laitan kaikki halutut POIt samaan kansioon, ja sitten osoitan poiloaderille tämän kansion ja se siirtää ne sd kortilla olevaan Garmin / Poi kansioon, ja eikun ajelemaan.

      • juuri..

        kaikki?
        no emminä kaikkia halua samaan vaan huoltsikat oman otsikon alle. ruokakaupat toisen jne. siksi jokainen on excelissä. esim huoltsikat kaiki yhdistän exceliiin.


    • .,.,.,.,,..

      Täh?

      Eikö garminissa ole huoltsikoita mukana? Ostakaa TomTom !

      • EKSY-en

        No onhan ne, mutta jotkut käyttäjät haluavat suosikkeihin kaikki yhden ketjun asemat saman haun alle.

        TomTom myy käyttäjätietoja poliisille, vasikkanavi.


      • ....................
        EKSY-en kirjoitti:

        No onhan ne, mutta jotkut käyttäjät haluavat suosikkeihin kaikki yhden ketjun asemat saman haun alle.

        TomTom myy käyttäjätietoja poliisille, vasikkanavi.

        Missä tohon poliisijuttuun saisi vahvistuksen - vai oletko nähnyt painajaisunta?

        TT tosin lähettää toteutuneita matka-aikoja palvemille josta ne jaellaan takaisin naveihin. Sen huomaa aina kesä-talvinopeuksien vaihtuessa kun ennustetut perilletuloajat ovat vähän aikaa pielessä. Viimeistään kuukauden kuluttua ajat ovat minuutilleen oikeat - tietöistä huolimatta!


      • virittelijä-
        EKSY-en kirjoitti:

        No onhan ne, mutta jotkut käyttäjät haluavat suosikkeihin kaikki yhden ketjun asemat saman haun alle.

        TomTom myy käyttäjätietoja poliisille, vasikkanavi.

        ei yhden vaan kaikki huoltsikat... sitten ne joista saa plussaa tai ässiä niissä näkyy hienosti tämäkin tieto:)


    • EKSY-en

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe