Onko kenelläkään tietoa miten amppelimansikan rönsyjen kanssa toimitaan? Kaikissa kuvissa amppelimansikat näyttävät niin ihanan reheviltä ja silti ovat punaisenaan mansikoita.
Viime kesänä minun mansikkani näyttä aivan päinvastaiselta ja mansikoitakin tuli kaikki 3 :(
Tänä vuonna olisi kiva onnistua vähän paremmin, eli kaikki neuvot ovat hyvin tervetulleita.
Kiitos :)
amppelimansikan hoito
3
2464
Vastaukset
- Mansikka
Itselläni oli amppelimansikka ja tarvitsee kyllä paljon lannoitusta jaksaakseen tehdä marjaa. Eli aurinkoa, vettä ja lannoitetta niin kyllä sillä pitäisi mansikoita kasvaa. Varjoisassa paikassa ei mansikka viihdy.
- Marita
Itsellä on kanssa sama ongelma, että amppellimansikka ei oikein meinaa tehdä marjoja. Mitä lannoitetta käytät?
- rönsy
Marita kirjoitti:
Itsellä on kanssa sama ongelma, että amppellimansikka ei oikein meinaa tehdä marjoja. Mitä lannoitetta käytät?
Se lannoitus minulla oli ihan pielessä, sen olen saanut selville. Mansikka ei kuulemma tykkää kovin typpipitoisesta lannoitteesta ja minä vaan kanankakalla yritin... No, tänä vuonna parempi onni, toivottavasti.
Mutta mites ne rönsyt? Pitääkö niitä poistaa vai antaa rehottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233